ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.06.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Buzău
ÎNSCRIS: 13.09.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUN-2019
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
53.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu se ridică la 4 stele

TIPĂREȘTE

Intrare în resort pe 25.06, la 13.30 am avut brățările și am mers la prânz. In sala de mese foarte cald, mizerie, mesele nedebarasate, mâncare slab calitativ. Personalul format din puști de 16 ani, fără pregătire și fără coordonare. Nu am văzut un șef de sală sau cineva din conducere, cred că se mizează pe las că merge și așa.

După prânz, dacă se poate spune așa, am plecat la plajă, urmând să fim sunați când să luăm camera. Pe plajă câteva umbrele și sezlonguri, dar când am ajuns era foarte puțină lume. Un așa zis bar pe plajă, să nu spunem că nu este.

La 17.00 ne-am dus să vedem de cameră, ni s-a precizat că am fost sunați, dar cred că nu am scris destul de citeț. Camera 710, corp G. Camera ok, arată bine, mobilier nou, AC funcțional, frigider mărișor, se poate spune mulțumit de cazare.

In concluzie, dacă cazarea ar fi ok, celelalte servicii foarte slabe pt. 4 stele, cred că ar trebui reduse la 3 stele. Nu am văzut o femeie de servici, WC de la recepție jalnic, mai curat era pe autostradă.


[fb]
---
Trimis de ovy2k5 in 25.06.19 22:29:10
Validat / Publicat: 25.06.19 23:21:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Mera, Phoenicia

VIZUALIZĂRI: 1183 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ovy2k5); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Plaja
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 11 voturi)
  • sait oficial al acestei destinații:

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[25.06.19 23:21:01]
»

Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

ovy2k5AUTOR REVIEW
[26.06.19 12:51:27]
»

@webmaster45: Aștept intrebarile și imoresiile la cald!

ovy2k5AUTOR REVIEW
[26.06.19 15:26:30]
»

Tocmai am avut o discuție cu cineva din managementul resortului, semnalând câteva aspecte care nu sunt tocmai ok.  

Experiența nu este conform așteptărilor. Ceea ce regret cel mai mult este faptul ca nu suntem informați înainte. Am ales 4 stele, am plătit cât a fost, nu lastminute sau alte oferte și am pretenția să fiu respectat atât pentru 10 lei cât si pentru 1000 lei. O altă experiență neplăcută a fost la masă. Am mers la 13.30, mai devreme am incercat și nu am găsit loc la mese. După 13.30 am găsit loc, dar masa murdară, am șters noi și lipsă farfurii. Când am prins o farfurie, am rămas surprins de mâncare, foarte puțină și practic nu prea aveai ce alege. Soția mi-a semnalat pe cineva în sală și m-am dus să intreb situația și să cer lămuriri. Nu prea am avut cu cine discuta, semnalând aspectele, în prezența altui domn, cred că era în control (pot să mă înșel), dar m-a întrebat ce neplăceri am. Problemele sunt multe în resort, nu sunt servicii de 4 stele, începând de la masă până la curățenia generală și personalul hotelului. Nu se poate la prânz să ai în fiecare zi hamsii și să nu găsești ceva să mănânci. Raspunsul a fost: nu este mâncare? Dacă servești hamsii, cârnați, varză și paste înseamnă că este mâncare la 4 stele, cum se specifică?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ovy2k5AUTOR REVIEW
[27.06.19 10:36:04]
»

După unele sesizări, s-a îmbunătățit situația la sala de mese și pe plajă! Curățenie și mâncare mai bună, băuturi răcoritoare ok, bere bună!

ovy2k5AUTOR REVIEW
[27.06.19 12:39:17]
»

Din discuțiile cu turiștii pe plajă și masă, majoritatea nemulțumiti, nu au cu cine discuta sau face o sesizare din partea hotelului. În tot resortul sunt tineri angajați care nu au nicio vină, în schimb lipsește cineva din conducere, nu am întâlnit nicăieri situația asta.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ovy2k5
Alte impresii din această RUBRICĂAtrium by the Blaxy Hotel Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051738977432251 sec
    ecranul dvs: 1 x 1