ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Marginea [SV]
ÎNSCRIS: 24.06.14
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2019
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
PREȚ SEJUR 1900 E ?
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
REGIM MASĂ AI
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 2 COPII -- v: 6-10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
88.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 44 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Marriott Beach Resort Hurghada5

Un altfel de All Inclussive

TIPĂREȘTE

De 2 zile intorsi din Hurgada, m-am hotarat sa sriu acest rw.

Zbor spre Hurgada 3 ore cu Air Bucharest. Aproape jumatate dintre pasageri copii. In 3 ore mi-au scos peri albi (Mentionez ca si eu am 2 baieti cuminti) Ceilalti au alergat pe culoar, au jucat prinsa, ascunsa, racnit, au facut galagie cat cuprinde, fara ca asazisele stuardeze sa le atraga atentia lor sau parintilor. Parintii ii incurajau. Ce mai... a fost penultimul meu zbor cu Air Bucharest.

In aeroport am ajuns noaptea la ora 19:30. In Iulie la 19:30 in Hurgada este noapte. Am coborat din avion, ne-au pipait prin toate partile corpului (inclusiv sub scrot). Nu am avut ghid. Nu sunt organizari ca in Grecia. Trebuie sa mergi sa orbecai singur după un autobuz care duce la hotelul tau. Am fost un grup de 13 persoane (adulti +copii) Ne-au cuplat cu alte 4 persoane ce mergeau la alte hoteluri. Un bus Toyota, mic, inghesiut, cu bagajele legate pe cupolă. Dar in interior cu AC si curat. A venit in final si ghidul. Am coborat primii din bus, cam 15 minute de la aeroport. La intrare in hotel, inca o scanare ca la aeroport. Scanat bagaje, scos din buzunare, ... etc. Pus in pasaport 20 euro sa avem cate o camera frumoasa, desi platisem deluxe. Nu au gasit chiar asa cum voiam, dar a doua zi mi-au dat variante mai bune. Intre timp familia s-a instalat peste tot in camera si nu au mai vrut sa schimbe. Dar am vazut disponibilitate maxima din partea personalului de a rezolva problema. Nu gratis.

Un altfel de All Inclussive - FARA BRATARI!!! . Da All In fara bratara. Procedura pentru a bea apa: Te intalnesti cu cineva din personal (la bar sau restaurant, in timpul orelor de functionare) Comanzi ceva, ei scriu pe un formular un bon de comanda, aduc comanda, baga datele in casa de bonuri, scot un bon fiscal cu valoare 0, intreaba nr de camera, te pune sa il semnezi, apoi poti bea apa...

Absolut tot ce doresti, dar respectand aceasta procedura. Parerea mea este ca apa macar, trebuia lasata cu autoservire.

La receptie se inmaneaza un program, cu localuri incluse si cu extragharge. Cu servicii incluse si cu extracgearge. In dulcele stil clasic Romanesc, ceea ce scria pe program nu era conform cu realitatea. Chelnerii nu spuneau daca este inclus ceea ce ceri sau nu, doar te trezeai, din cand in cand, cu cate o nota cu valoare nenula, pe care o achiti la check-out.

Am cerut de exemplu dimineata o sticla de apa, la micul dejun. A dat 3 telefoane, a intrebat 3 colegi, apoi a sunat iar pe cineva. Heloooo este doar o sticla de apa. Dupa 10 minute de asteptat, am mers la receptie sa cer. Au zis ca o aduc ei in camera. Ok. A venit petul cu apa foarte repede, impreuna cu un bon de 40 de lire pentru semnat (1 Euro=18 lire).

De exemplu terasa de la piscina era listata ca fiind inclusa. Am mers la masa la amiaza, si se platea. Barul de pe insula, era listat ca extracharge, dar puteai consuma orice cu valoare 0.

Program la toate barurile (beach bar si island bar) este de la 10 pana la SunSet. Nu este o ora cand se inchide. Inchid cand au ei chef. La plaja inchide cam pe la 17 iar la insula pe la 23. Aprox.

Mancarea arabeasca, putin variata, cu multe legume, putine fructe, carne doar de pui si vita. Cartofi prajiti si copti. Orez alb fiert. Cam asta se putea manca. Dar bine gatita, si mancabila. Toti 7 copii din grup (1-14 ani) au gasit ce sa manance la fiecare masa. Pranzul foarte subtire, cina bogata. Mic dejun slabut, dar nu se murea de foame. Dulciuri arabesti, foarte bune.

Foarte mult personal. Dornic sa ajute. Cu unii se comunica greu pentru ca nu stiu limba engleza.

Este un hotel pentru relaxare. Nu este foarte mare. Nu este deloc aglomerat. Nu am stat niciodata la coada, desi luam cate ceva cam de 8-10 ori pe zi.

Bere locala STELA la doza de 0,33 l foarte buna, 7up/mirinda/evervess la doza de 0,2 l, apa plata la 0,6 l sau 1,5 litri, apa acidulata la recipient de sticla de 0,18 litri. Toate se servesc reci, cu pahar scos din congelator si o felie de lime.

Vin alb bun, din belsug.

Duminica seara, am ramas singur pe insula. Chelnerul cand vedea ca scade nivelul in pahar, intreba "Morre Wine Sir? " Raspuns afirmativ, si... de la capat. La ora 11 eram doar eu la masa, 2 cantareti pe scena cantau muzica internationala, foarte buna, si 2 chelneri ma urmareau daca mai vreau ceva... Ciudat. Fara stat la coada? Fara rusi porcosi? Fara priviri cu subanteles de la chelner? Da. Fara. Un altfel de All Inclussive.

Prima dimineata, m-am trezit sa vad rasaritul, si, ca la toate hotelurile am venit cu prosopul sa prind "loc in fata". Eram singur pe plaja. Am facut baie in mare la ora 5 dimineata (apa 26 de grade). S-a facut de mic dejun, s-au trezit toti, dar... pe plaja numai eu. Nu tu prosopari matinali, nu tu batalie pe sezlonguri... Da, Un altfel de All Inclussive.

Pana la amiaza eram pe plaja doar grupul nostru de 13 persoane + alti maxim 5 persoane. Chelnerul de la beachbar, venea uneori sa intrebe daca mai vrem ceva, si aducea el la masuta de pe plaja. Da, fara sa stai la coada, fara... Venea cu nota de plata cu valoare 0 si un pix. Un altfel de All Inclussive.

Putin am incercat piscina, iar peste drum am trecut doar in recunoastere 5 minute. Jacuzzi, sauna, sala de sport, invechite dar pustii. Personal la greu si acolo.

Sub podul dintre insula si plaja, stau la umbra multi pesti frumos colorati. Apropo, sa la luati o masca de snorkeling de la DEcathlon. Este un must!

Am facut skuba diving de la centrul de pe plaja hotelului. Plecare la ora 8:30, ajund inapoi la ora 17:00.2reprize de care 20 de minute + training 1:1. Cost 95 de Euro. Face toti banii. Mergi cu vaporul in mijlocul recifului si faci scuba acolo. Priceless!!!

Foarte multi clienti Arabi in hotel. Cam 80%. Mai erau americani, englezi, germani, francezi si italieni. Nu am auzit vorbind ruseste. Arabi cu 3 sotii cu 5 sotii etc.

Nu m-am simtit nici o clipa in nesiguranta.

In concluzie: Pe o scara de la 1 la 10, as da nota 8.5. Maxima ultimilor 10 ani cu 2X vacante pe sezon (Romania, Turcia, Grecia insulara)

Cu siguranta voi reveni in Hurgada, dar nu cred ca la acelasi hotel. Nu din cauza hotelului ci a faptului ca vreau sa vad si altceva!


---
Trimis de vvasilovschi in 17.07.19 15:40:33
Validat / Publicat: 17.07.19 17:05:22
VIZUALIZĂRI: 2302INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vvasilovschi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11700 PMA (din 16 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.00 USD pe cameră
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [17.07.19 17:05:00] »

    Bun review

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 31&ridAnt=94844

    nicole33 [17.07.19 20:25:10] »

    @vvasilovschi:

    Un altfel de All Inclussive - FARA BRATARI!!! . Da All In fara bratara

    Deloc surprinzător pentru cineva obişnuit cu resorturile ultra all inclusive bune şi foarte bune din Antalya, care de ani buni nu-şi obligă oaspeţii să poarte clasicele brăţări.

    Pentru Egipt însă cred că este o excepţie.

    Comanzi ceva, ei scriu pe un formular un bon de comanda, aduc comanda, baga datele in casa de bonuri, scot un bon fiscal cu valoare 0, intreaba nr de camera, te pune sa il semnezi, apoi poti bea apa...

    Personal apreciez că este un sistem greoi şi destul de stupid. Pozitiv este doar faptul că tot consumul este fiscalizat.

    Am întâlnit acest sistem all inclusive în Tenerife când timp de două săptămâni am semnat mai multe bonuri fiscale pe zero, decât acte semnate la serviciu în acelaşi interval de timp, iar alţii primeau bonuri cu valoarea celor comandate pe care le plăteau pe loc.

    Explicaţia lor a fost aceea că hotelul oferă toate regimurile de masă posibile: doar mic dejun, demipensiune, pensiune completă şi all inclusive, doar cei cu all inclusive beneficiind de gratuitate la băuturi în restaurant şi la baruri, restul trebuind să plătească inclusiv apa. Însă aveam brăţări de culori diferite, în funcţie de regimul de masă plătit de fiecare.

    Cel mai probabil şi aici NU TOŢI turiştii aveau all inclusive şi, neavând brăţări care să-i diferenţieze, identificarea regimului de masă al fiecăruia se făcea după numărul camerei.

    A venit petul cu apa foarte repede, impreuna cu un bon de 40 de lire pentru semnat (1 Euro=18 lire).

    Te-au cam păcălit când te-au pus să plăteşti ca pentru orice comandă la room service.

    =

    Un articol util care m-a convins să NU aleg vreodată acest hotel, eu preferând sistemul all inclusive "clasic", mult mai comod pentru mine.

    vvasilovschi [17.07.19 20:31:49] »

    @nicole33: păcălit, cred ca este termenul potrivit. Eu am incercat sa surprind exact cele petrecute la Marriott astfel încât fiecare să poată judeca dacă este potrivit sau nu pentru sine.

    Într-adevăr, nu toți clienții aveau all in, dar ar fi putut folosi un sistem mai simplu, gen brățări diferite

    webmasterX [30.07.19 12:49:43] »

    Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    vvasilovschi
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
    pagină generată în 0.0446979999542 sec
    ecranul dvs: 1 x 1