ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucharest
ÎNSCRIS: 04.09.18
STATUS: UCENIC
LUNA
SEP-2018
familie cu copii
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 2 COPII -- v: 2,1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTA MEDIE REZULTATĂ
37.50%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Unde mâncăm în Eforie Nord?

încărcat de pe telefon!

Restaurant Litoral Eforie Nord

TIPĂREȘTE

Cea mai proastă alegere... Atentie, ma refer la restaurant, nu la terasa cu autoservire.

Am vazut afisat meniul, foarte generos si am decis sa incercam si mancarea de la ei. Am întrebat dacă putem lua la pachet, fiind foarte cald si cei 2 pici din dotare nemaiavand rabdare. Foarte amabili, ospătarii au spus ca nu e problemă. Acest restaurant are 20 de meniuri (ciorba cu felul 2, paine si o apa sau un suc, salata). Am comandat 3 meniuri diferite. Preturile sunt intre 16 si 22 lei. După 20 de minute, au adus o sacoșă si nota de plată. Prostia mea a fost ca nu am verificat. Acasa, hamesiti, dam sa ne ospatam. Pâinea si apa lipseau, din 3 salate ne au dat doar una. Surpriza cea mai cea a fost cand am deschis caserolele. Dragilor, un meniu pentru copii de oriunde este mai mare :)) )).

Afara cald, foame mare, copii maraiti... Nu ne am intors la ei. Dar le am scris pe facebook... mi s-a raspuns finut: "Asta E! "

Asta e si experienta mea cu ei.

## end review sc

---
Trimis de Monykue in 04.09.18 15:13:16
Validat / Publicat: 04.09.18 18:45:39
VIZUALIZĂRI: 2646INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Monykue); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest articol

    7 ecouri scrise, până acum

    Andreea 28* [04.09.18 19:58:22] »

    @Monykue: Pasul urmator ar trebui sa fie ANPC, mai ales ca aveti si dovada. Poate dupa ce platesc o amenda nu mai zic asa usor "asta e".

    Nasshu [04.09.18 20:08:06] »

    @Andreea 28: ce dovadă? Scrie pe bon gramajul? scrie pe cutie de unde este luată?

    Lipsurile se constată - cum a zis și autorul - PE LOC! Ai ieșit pe usă au ''zburat'' dovezile! (în acest gen de cazuri)

    Ce ANPC? Au și alte treburi nu cereri aiurea!

    Una două ANPC!

    Andreea 28* [04.09.18 20:20:52] »

    @Nasshu: conversatia este o dovada a modului in care isi trateaza clientii si da, ANPC poate fi sesizat in momentul in care nu exista intelegere pe cale amiabila. Ai o problema cu asta? Hai sa ii lasam pe toti si isi bata joc de noi, pe banii nostri! Tii cumva cu hotii?

    Nasshu [04.09.18 20:37:21] »

    @Andreea 28:

    conversatia este o dovada a modului in care isi trateaza clientii

    și de când o simplă conversație este caz de sesizat ANPC? O conversașie cu un cont FB?!

    ANPC poate fi sesizat in momentul in care nu exista intelegere pe cale amiabila.

    Aia se rezolvă la fața locului cand constați deficiențele și nu o recomand! Nu rezolvă problema!

    Tii cumva cu hotii?

    Evident că nu, dar nici cu cei care sesizează ANPC pentru orice tâmpenie!

    Când cumperi la pachet verifci ce primești!

    Este o comandă luată la pachet! Meniul a fost studiat înainte, dacă a sesizat că nu este trecut gramajul trebuia să întrebe, dacă gramajul era trecut trebuia să verifice! Atunci, nu în cameră!

    Așa cum spune ''prostia se plătește'' și reclamațiile sunt fix/pix!

    Sezizarea la ANPC nu face decât să consume timpul unor funcționari care în proporție de 90% chiar își fac treaba - nu lucrez ân domeniu - și alte lucruri mai importante nu pot fi solușionate din cauza unora care au auzit de ANPC

    daca ai puțin timp poți da un search pe google să vezi ce sezizări fac ''ANPC-isții''

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    Monykue [04.09.18 23:38:33] »

    @Andreea 28: La ANPC poti face sesizare doar daca nu te-au inteles cu comerciantul.

    Greseala a fost a mea... trebuia sa verific. Probabil ca pusi in fata faptului ar fi remediat situatia.

    chris79 [05.09.18 07:03:25] »

    Mie nu mi-a inspirat niciodata incredere aceasta locatie, am trecut de zeci de ori pe acolo dar cand am vazut preturile (enorme pentru o autoservire si totul la suta de grame pentru a te pacali - un snitzel peste 10 lei/100 grame - Doamne fereste!) am zis pas. Preturile mi s-au parut cel putin de Mamaia. Din pacate era plin mereu acolo, deci treaba merge - de aici si replica aceea nesimtita "Asta e! ". Eu am mancat foarte bine si variat si la preturi bune la Cristal, nu este totul la 100 de grame ci la portie si au de la mancare gatita la patiserie si prajituri foarte bune. Si mai sunt cateva locatii OK - apropo, sa nu va duceti la Berlin, aceeasi smecherie cu suta de grame pentru prostit prostii.

    Meniurile da sunt ridicole ca si cantitate, dar o sa va obiecteze ca la banii astia ce vreti mai mult. Dar macar sa fie complete, ca inteleg ca nu v-au livrat nici tot ce scria acolo, dupa ce ca portiile sunt infime, penibile. Nesimtire si nerusinare, dar sa nu uitam ca e vorba de Romania, tara lucrului intr-adevar bine facut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    Robert2908 [31.08.19 09:07:12] »

    Seful restaurantului Litoral plin de aroganta

    M-a conditionat la meniu, ma serveste doar daca iau si garnitura cu carne desi am cerut trei feluri de mancare din meniu si cand m-am dus sa reclam a spus: "nu trebuia sa ajungeti la mine" adica... cine e el ca eu sa nu am voie sa apelez sau sa fac o reclamatie??? dupa care cand a vazut ca insist, s-a gandit un pic si a spus "nu avem aceste mancaruri". S-a comportat foarte arogant ca si cum l-as fi deranjat ca am mers sa mentionez o problema. O asemenea atitudine nu am mai intalnit la nici o unitate turistica. Asemenea specimene cam uita ca ei au o afacere datorita faptului ca noi clientii existam.

    -

    BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Andreea 28*, chris79, Monykue
    Alte impresii din această RUBRICĂ:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0942821502686 sec
    ecranul dvs: 1 x 1