ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2015
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Sarasău [MM]
    ÎNSCRIS: 22.05.13
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2015
    DURATA: 7 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    60.00%
    Către satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    58.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 5 MIN

    La pomul laudat sa nu mergi cu sacul!!!

    TIPĂREȘTE

    Buna ziua, ieri (28.08.2015) ne-am intors din sejurul de 7nopti petrecut la complexul Kamelya World, hotel Fulya.

    Resortul este format din hotel Fulya, hotel Selin si Kamelya care sunt vreo 15 -20 de cladiri cu 2 etaje fiecare, cu vreo 30 de camere printre care erau niste alei foarte frumoase. Locatia este foarte frumoasa, resortul se intinde pe vreo 14 hectare, plaja superba cu nisip foarte fin, intrarea in apa foarte lina, intrai 10 metri in mare si apa daca avea 1 metru adancime (plaja si locatia 10 puncte doar ca este cam departe de hotel 5 minute de mers pe jos pe langa terenurile de fotbal) , pacat ca serviciile lasa de dorit.

    Nu pot sa spun ca nu a fost un sejur reusit intrucat noi maramuresenii facem haz de necaz si ne distram oriunde, numai sa avem o palica, o slana si o ceapa si sa vedeti ce chef incingem.

    Sa va povestesc totul de la inceput. Am plecat de la Cluj pe la ora 12, zborul ok, in Antalya ne asteptau cei de la touroperator. Ne-am imbarcat in autocar si am plecat spre hotel,cand drumul trebuia sa dureze o ora, dar am oprit la o parcare vezi doamne sa manance soferul unde inghetata era 3 euro, cu 5 km inainte de hotel. Asa fac de fiecare data; si la dus si la intors opresc la un magazin mare unde au intelegere, sa facem cumparaturi iar ghidul iti da niste cartelesi spune ca ai reducere, dar acea reducere intra la ei pe cartela nici de cum la noi.

    Am ajuns la hotel Fulya pe la 4 jumate unde am coborat cei mai multi romani 16 din care 12 din Sighetu Marmatiei Dupa ce am completat hartiile am primit cartelele: 2 pentru prosoape de plaja si doar una pentu usa de intrare si fara sa ne conduca cineva am inceput sa luam liftul sa ne cautam camerele. Dupa ce ne-am plimbat cu liftul de la un etaj la altul am vazut si logica de pe numarul camerei: noi aveam 3108 adica hotelul 3 etaj 1camera 8.

    Ajunsi la camera, am constatat ca usa se deschidea foarte greu, si nu numai la noi, toti aveau aceiasi problema. Noi am mai cerut o cartela sa nu depindem unul de celalalt si totusi de cateva ori am sarit peste balcon de la prieteni (noroc ca eram vecini) sa nu mai coboram la receptie dupa alta cartela, dat fiind faptul ca a noastra nu functiona.

    Camera cam mica dar curata, baia foarte mica, daca te asezai pe toaleta si celalalt deschidea usa te lovea peste genunchi, in comparatie cu alte hoteluri (nu suntem noi pretentiosi dar eram a treia oara in Turcia si aveam cu ce sa comparam)

    A doua zi aveam intalnire la receptie cu reprezentantul tur-operatorului sa vada daca totul este ok si sa ne vanda cateva excursii pe care nu le recomand deoarece daca iesi langa hotel la bazar (in apropierea fiecarui hotel este un mic bazar) cumperi excursii la jumatate de pret cu aceleasi conditii. La intalnirea cu acel reprezentant toti romanii din resort s-au plans unul din romani era cazat la Selin si a platit camera de lux (cu vreo 300 euro in plus) si a primit camera exact ca noi, a vorbit la telefon vreo 80 minute in tara cu agentia de unde a cumparat bilete si nu a rezolvat mare lucru, dar reprezentantul a promis ca se ocupa chiar atunci de acea problema. La acea intalnire l-am intrebat pe reprezentant daca numai noi avem atatea probleme si ne-a spus ca de anul acesta s-a schimbat managerul si toti romani au probleme chiar mai grave, a spus ca cineva este deja in proces cu resortul.

    Mancarea slab diversificata nu ca nu aveai ce sa mananci dar aceiasi in fiecare zi, doar un singur fel principal se schimba, si o data am avut seara de peste cu pastravi la tava si sushi. Sala de mese mica fara terasa, asta la Fulya, pentru ca la mesele principale manca fiecare la hotelul unde era cazat, in schimb baurile si tot ce era in resort era accesibil pentru toti (daca nu iti placea un bar la Fulya puteai sa mergi la Selin sau orice altceva) La masa foarte putini ospatari care nu faceau fata de niciun fel, in toata sala erau vreo 6 care trebuia sa curete mesele sa puna la loc masa si pe deasupra ei iti aduceau si bauturile la masa. Asteptai 10 minute sa iti aduca tacamuri sau sa debaraseze masa, de baut la masa nu aveau decat bere sau vin daca vroiai tarie sau orice altceva trebuia sa mergi afara la baruri sa iti iei, noroc ca noi chiar si la UAI nu mergem fara palinca de maramures.

    Baruri peste tot vreo 15 la toate 3 hoteluri dar cu o politica foarte proasta daca vroiai un cocktail te trimitea la alt bar unde se face numai cocktail, daca mergeai la barul de vinuri nu puteai bea decat vin si bere (cum noi eram 10 si unul vrea cocktail, altul vin, etc., nu puteam sta la acelasi bar)

    De mancare era si intre mesele principale la toate barurile si pe plaja, doar ca la fiecare bar aceiasi in fiecare zi

    Daca mergi prima data poate ca ai zice ca e ok fata de Romania, noi am platit cu reducere din primavara 1400 euro si spunem ca nu merita, majoritatea romanilor cu care ne-am intalnit au platit 1800-1950 euro, foarte mult la serviciile primite. Este un resort de maxim 1200euro cu toate taxele incluse.

    Noi am fost in 2013 la Sural Resort in Side (298 euro de persoana taxe inclusec in mai) si in 2014 la Majestic Miraj La Mer in Kemer (600 euro de persoana taxe incluse in august) hoteluri la care ne-am intoarce in ceea ce priveste calitate pret, dar aici la pret de peste 1000 euro de cuplu cu toate taxele incluse niciodata.

    Era sa uit: spectacole slabute, locuri foarte putine avand in vedere ca toate 3 hotelurile au acelasi loc pt. spectacole. Daca era un spectacol interesant se statea in picioare pe margine. Dupa parerea mea erau vreo 200 locuri iar in resort erau peste 2000 de persoane; foarte multi de aceea nu faceau fata. Mai bine mergi la un resort mai mic unde au servicii pe masura

    P»S La intalnirea cu acel reprezentant toti romanii au spus ca o sa scrie pe site toate nemultumirile,acum sa vedem cine se tine de cuvant!?


    [fb]
    ---
    Trimis de pascadenisa* in 29.08.15 09:59:01
    Validat / Publicat: 29.08.15 11:01:07
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Sural Resort Side, Majestic Miraj La Mer Kemer
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 4553 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pascadenisa*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    [900 PMA] [450 PMA]
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3149 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmaster69 [29.08.15 11:00:48] »

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=9620

    nitul [03.09.15 11:58:43] »

    Chiar a-ti desființat hotelul, așa de rău a fost?

    pascadenisa* [03.09.15 21:32:04] »

    @nitul - Nu l-am desfintat, daca cineva a mai fost in Turcia si are cu ce sa compare, v-a spune ca nu merita banii dati pe un sejur (in jur de 1800 euro de familie 7 zile). Ai ce sa mananci, ce sa bei doar ca la pretul asta sunt hoteluri mult mai bune, cu servicii de 5 stele.

    nitul [04.09.15 09:53:48] »

    @pascadenisa: V-am întrebat pentru că este un hotel la care mă uit pentru concediul din 2016.

    pascadenisa* [05.09.15 07:06:02] »

    @nitul - Daca mergi pentru prima data poate o sa-ti placa.

    eu te sfatuesc sa nuplatesti mai mult de 1000, maxim 1200 euro cu avion si toate taxele incluse. Daca e mai scump la Fulya iti recomand Papilon Zeugma, Delphin imperial, unul dintre hotelurile din complexul Cornelia, sau mai degraba Majestic La Mer unde am fost noi anul trecut, mai vechi dar cu servicii mult mai bune ca la Fulya.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    yann [05.09.15 13:09:03] »

    @pascadenisa - daca se poate servi masa dimineata pranz seara la oricare restaurant chiar daca esti cazat in hoteluri diferite, respectiv fulia selin sau kamelya

    nitul [05.09.15 15:45:06] »

    @pascadenisa: Mulțumesc pentru sfaturi. Am fost la Majesty Mirage Park anul acesta, în Alanya faci mult de la aeroport și vroiam ceva din Side. Hotelurile recomandate îmi depășesc bugetul.

    pascadenisa* [06.09.15 09:47:39] »

    @yann - Mesele principale se sevesc la hotelul unde esti cazat. Asa ne-a spus si reprezentantul tur-operatorului, ca riscam sa fim dati afara intrucat se creaza discomfort. Si pe buna dreptate daca de la cele 3 hoteluri ar merge toti turisti la un singur restaurant va dati seama ce ar fi? Bratarile sunt pe culori diferite la fiecare hotel iar la fiecare masa, la intrare, sta un reprezentantal hotelului, acum nu stiu daca se uita la bratari ca am auzit ca unii au mers si la alt restaurant si nu au fost dati afara>

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Giulimon [01.03.16 08:31:31] »

    Buna si eu ma uitam la acest complex cu ce agentie poti merge sa nu platesti mult pe comisioane?? .

    pascadenisa* [02.03.16 08:11:12] »

    @Giulimon - Este o agentie in Bucuresti, de 4 ani mergem cu ei, foarte seriosi si poti negocia tariful. Daca vrei trimitem mesaj cu adresa ta prin PM ca aici nu pot sa ii scriu numele ca am fost avertizat.

    webmaster26 [02.03.16 08:23:04] »

    @pascadenisa -

    ca am fost avertizat...

    Și te mai avertizez odată ! Nici adresele de mail nu se publică în clar - sunt tot date personale.

    Se pot trimite însă prin MP (mesaj personal). Click pe user name și găsesti link-ul respectiv!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Giulimon, nitul, pascadenisa*, yann
    Alte impresii din această RUBRICĂKamelya Fulya Hotel [Evrenseki]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055778980255127 sec
    ecranul dvs: 1 x 1