ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 05.08.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
17.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Nu va stricati vacanta alegand acest hotel!

TIPĂREȘTE

Am revenit in urma cu putin timp din sejurul de 5 nopti petrecut la Hotel Grifid Arabella. Inainte de plecare am cautat review-uri referitoare la acest hotel si am gasit foarte multe laudative. Acum, la intoarcere, am impresia ca toate se refera la un alt hotel... Mi-am mai petrecut vacantele in Bulgaria, la Nisipurile de aur, si in urma cu 4-5 ani, mai exact la LTI Berlin Green Park, unde totul a fost excelent.

In acesti 5 ani am preferat sa merg in Turcia – Antalya. In urma cu 2 saptamani am petrecut un sejur de vis la Gural Premier Tekirova (vezi review scris de Iulian Vornicu, cel care ne-a insotit in aceasta vacanta). Nu exista termen de comparatie intre serviciile excelente ale personalului din resorturilor din Turcia - si cele din turismul bulgarilor.

Voi incerca sa mentionez punctual ceea ce m-a facut sa plec din Grifid Arabella hotarata sa nu-mi mai petrec vreo alta vacanta in Bulgaria:

In afara de cazare, mancare asemanatoare celei de la o cantina modesta, bauturi de la dozator asezonate cu clor si acces la o piscina extrem de murdara, TOTUL este contra cost: parcarea – 20 leva/zi, seiful – 9 leva/zi, internetul in camera – 15 leva/zi (doar in zona receptiei era gratuit).

In ultima zi a venit sotul meu sa ne ia, a ajuns in jurul orei 9 si pentru 2 ore de parcare am platit tot 20 leva. In plus, i s-a spus inca de la intrare (este un agent de paza care manevreaza o bariera) ca nu are voie sa urce in camera, ci doar sa ne astepte in hol!!! Cand am cerut explicatii receptionerului mi s-a spus ca pentru calitatea de „oaspete” – cu alte cuvinte sa urce in camera sa ne ajute la bagaje si eventual sa bea un suc cu clor, trebuie sa platesc 55 leva. Desi mi s-a parut o cerinta exagerata si total opusa notiunii de „ospitalitate”, am achitat cei 55 leva, in schimbul carora sotul meu a primit o „pretioasa” bratara roz pentru cele 2 ore in care a stat in hotel.

In momentul in care am facut check-out-ul pe la 11.30, odata cu predarea cartelelor de acces in camere, acelasi receptioner ne-a pus in vedere ca la ora 12 fix voucher-ul nostru se incheie si trebuie sa parasim hotelul, ba chiar ne-a taiat si bratarile, ca sa fie sigur ca nu mai facem paguba la bar!!! Nu m-am confruntat cu o astfel de atitudine jignitoare la niciun hotel la care am fost gazduita pana acum, in toata Europa!

In camera noastra – Deluxe Sea View – nu functiona corespunzator instalatia de aer conditionat, dupa 5 minute incepea sa bage aer cald si urat mirositor. Chiar si dupa ce am reclamat la receptie nu s-a remediat problema, deci am fost nevoiti sa dormim cu usa balconului deschisa. Asa cum a mai mentionat si un alt turist in review, galagia care se aude de la terasele aflate in apropierea hotelului nu te lasa sa te odihnesti pana in jurul orei 4, cand petrecaretii pleaca la culcare.

Desi voucher-ul era pentru o camera dubla (2 ad+1copil) si una tripla (3 adulti), am constatat ca nu era vreo diferenta intre ele, ambele avand doua paturi, iar cel de-al treilea consta intr-un fotoliu extensibil in care unui adult ii era greu sa doarma din cauza suprafetei foarte dure.

Divertismentul foarte slab, niste „show”-uri care dadeau impresia ca merg mai mult pe improvizatie, cu tematica neclara si incoerenta, puse in scena de o echipa de animatori, fara veleitati de artisti. Zona din fata scenei minuscule era ziua ocupata de sezlonguri, care erau stranse la ora 18, zilnic, in locul lor fiind aduse mese si scaune, foarte putine comparativ cu numarul de spectatori. La ora 23, cand se termina programul de divertisment, chiar daca mai erau turisti la unele mese, incepeau sa le stranga, trantindu-le ostentativ doar-doar vor pleca si aceia. La ora 6.30 baiatul de la piscina incepea sa aseze sezlongurile, bineinteles trantite si ele cu zgomot maxim. Daca voiai sa fii sigur ca mai prinzi vreun sezlong liber, trebuia sa te trezesti cu noptea-n cap sa ocupi cu tactica „prosopul ”.

In ceea ce priveste mancarea – proasta, nediversificata (predominau cartofii prajiti, orezul, pastele, ouale si o pizza simpluta). Mai era si ceva carne la gratar, dar si foarte multe mancaruri care pareau ca sunt facute din ce ramasese de la mesele anterioare (un fel de tocanite si salate cu paste/carne/mezel tocat).

Bauturile de la dozator aveau toate un iz de apa cu clor, la bar nici vorba sa ti se dea o pina colada sau un mojito, au preparat intr-o singura seara, ziceau ei - speciala. Asteptai si cate 8 min sa ti se ia comanda de catre barmani, fiind prea putini (3-4) pentru numarul mare de rusi si nemti insetati.

In concluzie, evitati acest hotel si lantu hotelier din care face parte - Grifid! Va stricati vacanta si mai aveti parte si de o atitudine vadit ofensatoare si, culmea, pe banii vostri!


[fb]
---
Trimis de aleinad lore in 05.08.14 18:35:54
Validat / Publicat: 05.08.14 20:41:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: LTI Berlin Green Park
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3948 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aleinad lore); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 896 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [05.08.14 20:39:23]
    »

    @aleinad lore: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    cmari67
    [06.08.14 15:45:33]
    »

    Gresita generalizarea:

    In concluzie, evitati acest hotel si lantu hotelier din care face parte - Grifid! Va stricati vacanta si mai aveti parte si de o atitudine vadit ofensatoare si, culmea, pe banii vostri!

    Nu stiu cum este la Arabella dar descrierea ta nu este valabila si pentru Bolero (care face parte din lantul hotelier Grifid).

    La baruri se puteau servi vreo 5 feluri de cocktail-uri cu alcool, poate nu "pina colada sau mojito" cu care probabil erai obisnuita de la turci dar... inexistenta unui anume cocktail este deja un moft!

    Nu ne-au fost taiate bratarile dupa ce am predat camera (la ora 11:45). Am dus bagajele in masina si i-am zis baiatului de la parcare ca mai ramane masina in parcare pentru ca mergem sa fecem ceva cumparaturi din statiune iar el ne-a spus ca nu este nici o problema. La intoarcere am intrat in hotel, am fost sa servim pranzul si apoi am plecat.

    Nu vreau sa continui cu alte contraexemple dar cu siguranta nu-ti strici vacanta daca mergi la Grifid Bolero.

    Ori unii merg in "control" si se mai si obosesc sa gaseasca nod in papura ca sa-si strice concediul ori ... toate li se intampla numai lor?!?!?

    floracol
    [06.08.14 16:18:50]
    »

    Stimată doamnă, îmi pare că vorbiți de un alt loc decât cel în care am fost și eu.

    Serviciile contra cost ar fi trebuit să le cunoașteți dinainte de a alege hotelul. Ele sunt publice. Mâncarea nu poate fi comparată cu cea de la o cantină decât cu rea-voință. Piscina știu sigur că se curăța de două ori pe zi, așadar nu putea fi extrem de murdară.

    Poate că hotelul impune anumite reguli, dar nu mi se par aberante, ci de bun simț.

    Vă respect părerea, dar cred că este subiectivă. Poate că pur și simplu aveți alte standarde cu privire la serviciile unui hotel, dar asta nu vă îndreptățește să fiți așa de drastică în aprecieri.

    aleinad loreAUTOR REVIEW
    [06.08.14 17:10:52]
    »

    @cmari67: Ma bucur pentru tine ca ai avut parte de o vacanta reusita si relaxanta la Grifid Bolero.

    Aceleasi asteptari le-am avut si eu atunci cand mi-am planificat vacanta, adica sa ma bucur de zilele petrecute acolo. Nu fac parte din categoria "cautatorilor de noduri in papura" cum lasi sa se inteleaga in raspunsul postat, dovada cea mai clara in acest sens fiind faptul ca am fost oaspete in foarte multe hoteluri, incadrate intre 3 si 5 stele, si nu am avut nimic de obiectat cu privire la serviciile de care am beneficiat.

    La revenirea din acest sejur am considerat oportun sa imi exprim intr-un fel nemultumirea cu privire la conditiile si serviciile din Arabella. Nu stiu cine si-ar planifica o vacanta ca pe una de "control" cum faci aluzie, eu personal sunt de parere ca ai multe alte lucruri mai bune de facut intr-o vacanta decat sa iti cauti singur motive de nemultumire. La inceput chiar mi-am impus sa trec cu vederea primele incoveniente ivite, dar s-au inmultit pe parcurs si deja mi-au afectat relaxarea de care ar trebui sa beneficiezi intr-o vacanta.

    Cat priveste oferta de cocktail-uri alcoolice, desi nu sunt o consumatoare infocata, nu consider ca pina colada si mojito sunt un moft la un hotel de 4 stele in regim UAI. Pur si simplu cele din oferta barului se bazau pe tot felul de amestecuri cu sucuri de fructe, pe care din motive pur personale nu le pot consuma.

    Am postat review-ul pentru Grifid Arabella, in care am mentionat experienta mea din acest hotel si ma bucur sa aflu ca nu este aceasta stare de fapt in toate hotelurile ce fac parte din lantul Grifid. Mea culpa pentru generalizare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    aleinad loreAUTOR REVIEW
    [06.08.14 17:37:27]
    »

    @floracol: La randul meu, va respect parerea si nu am de gand sa intru in polemici pe tema celor postate in review.

    Voi raspunde punctual, aducand argumente, zic eu, deloc subiective.

    Curatarea piscinei se facea prin adaugarea unor solutii - chiar am vazut cum salvamarul/ingrijitor le turna dintr-o galeata in filtre cu toate ca in piscina se mai aflau oameni, in majoritate copii, important era sa plece el acasa la ora fixa. Cand am mentionat piscina extrem de murdara m-am referit la depunerile pe care le simteai la talpi, pietricele si nisip. Apa era opaca si avea o culoare stravezie, nu se vedea baza piscinei. Parea ok doar seara, cand aprindeau luminile din interior, dar era doar efectul acestora dimineata apa aratand la fel de verzuie. Poate in perioada in care ati fost dvs. piscina nu a fost foarte aglomerata si apa ramanea mai curata.

    Adevarat, serviciile contra cost sunt publice - dar sa pretinzi 20 leva - c/val a 24 ore pentru 2 ore si 55 leva pentru aceleasi 2 ore doar pentru a putea sa faci un pas in afara holului de la receptie, mi se pare deja prea mult din partea lor. M-am convins oricum ca nu-i intereseaza deloc daca turistul roman va mai reveni la ei, dar se pare ca actuala criza din turismul rusesc ii va face sa isi schimbe atitudinea in scurt timp.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aleinad lore, cmari67, floracol
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Arabella Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034073829650879 sec
    ecranul dvs: 1 x 1