ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: targoviste
ÎNSCRIS: 09.07.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
4 AD. + 2 COPII -- v: 1,5 ani si 3,5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
27.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Toxiinfectie alimentara la 4*

TIPĂREȘTE

Am rezervat un apartament cu 3 camere pt. o perioada de trei nopti la un scandalos pret de 900 euro - pe principiul nu e prost cel care cere, ci cel care da; imi asum nesabuinta insa, avand doi copii de 1,5 si 3,5 ani, am considerat locatia ca fiind sigura si ofertanta si meritand efortul.

In afara de vesnica problema a litoralului nostru - un nr. mult prea mare de stele fata de oferta propriu zisa alocatiei, problema a reprezentat-o mancarea.

Pe scurt, dupa ce-a de-a 2-a zi, 4 din cei 6 ocupanti ai apartamentului au contactat o toxiinfectie alimentara de toata frumusetea, a fost nevoie de interventia serviciului de ambulanta (chemat de la receptia complexului) pt stabilizare si hidratare (in mod normal ar fi fost necesara spitalizarea insa, am solicitat personalului sa faca tot ce este posibil pentru a ne pune pe picioare pt a ajunge acasa si de acolo...).

Am primit ingrijirile necesare, cu indicatia de a nu ne pune pe drum in urmatoarele 3, 4 ore (erau orele 12, 13 + perioada de hidratare cu perfuzii) - cert este ca am parasit complexul la orele 18, moment in care am solicitat la receptia hotelului (data fiind parasirea complexului independent de actiunea si dorinta noastra) rambursarea contravalorii ultimei nopti de cazare + 2 mese - in jur de 300 euro, solicitare la care am primit un raspuns negativ, sec si fara loc de discutii.

Am insistat, in momentul ajungerii acasa, via e-mail cu aceasta solicitare insa am primit acelasi raspuns, cu precizarea ca nu au mai avut cazuri ce au necesitat interventia ambulantei in acea perioada si ca am parasit hotelul la orele 18 cand ziua hoteliera deja incepuse si ne ofereau un discount de 10% la un urmator sejur la ei (deja m-au luat peste picior).

Avand copii mici si acesta fiind si motivul pt care am optat pt cazarea intr-un apartament "complet utilat" (o plita amarata de camin studentesc pe care am fiert 3 ore la 2 cartofi), am asigurat masa de seara in camera, din hipermarket, nu in alte locatii, asa ca, in ciuda a celor insinuate de conducerea marelui resort, nu am nici un dubiu in privinta sursei toxiinfectiei.


[fb]
---
Trimis de elvira_morar in 09.07.13 14:36:51
Validat / Publicat: 09.07.13 15:51:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: europa -eforie nord

VIZUALIZĂRI: 2375 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (elvira_morar); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3149 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    PHR
    [11.07.13 18:29:09]
    »

    @elvira_morar: Inainte de toate, doresc sa va multumesc pentru feedback in numele Phoenicia Holiday Resort.

    Am verificat cu maxima atentie situatia semnalata si niciuna dintre cele 1003 persoane (adulti si copii) cazate la noi in aceeasi perioada cu dvs nu a acuzat vreo situatie similara.

    Phoenicia Holiday Resort este locul de vacanta a peste 5000 de familii in fiecare vara si suntem incantati cand ei spun ca este "cel mai frumos resort din Romania". Va invitam, asadar, sa va bucurati de vara la Phoenicia Holiday Resort!


    NB PHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [11.07.13 18:42:07]
    »

    @PHR: un exemplu perfect de „așa NU! ” în domeniul PR.

    OK, sunt 99% șanse să nu fi fost vina PHR pentru pățania acelor clienți, dar cel puțin un dram de compasiune ar fi meritat, că de plătit, și-au plătit sejurul... Chit că nu l-au putut savura în întregime din motive obiective (totuși).

    mirmicu
    [11.07.13 18:57:14]
    »

    Phoenicia Holiday Resort este locul de vacanta a peste 5000 de familii in fiecare vara si suntem incantati cand ei spun ca este "cel mai frumos resort din Romania". Va invitam, asadar, sa va bucurati de vara la Phoenicia Holiday Resort!

    Prin negarea si prin ignorarea problemelor turistilor nu sunteti deloc pe drumul cel bun. Nenumaratele review-uri extrem de proaste la adresa resortului dumneavoastra nu indica faptul ca impresia generala ar fi una placuta.

    Nu aveti de ce sa fiti incantati. Ar trebui sa va fie rusine pentru modul in care intelegeti sa faceti turism.

    Poate ca ar trebui sa aveti un drept la replica si la celelalte impresii postate pe site. Ar fi interesant si in acelasi timp perfect normal.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    viorela*
    [12.07.13 19:14:04]
    »

    @PHR: Din pacate, anul trecut am avut aceeasi problema. Dintr-un sejur de sapte zile (in luna iulie 2012), ultimile trei au fost de cosmar. Si sotul, si copiii au avut probleme mari din cauza unei toxinfectii. Au stat mai mult la baie decat pe plaja. Noroc ca era farmacia deschisa si am putut sa iau ceva medicamente.

    De mancat, am mancat numai la restaurantele Phoenicia (inclusiv la cel libanez, pe plaja). Si pot sa spun ca a fost primul sejur la mare, in ultimii doisprezece ani, cand am patit asa ceva. Ma indoiesc ca ati verificat cu maxima atentie situatia semnalata. Daca ati fi citit ecourile la timp, ati fi vazut ca multa lume a patit asa ceva. Chiar toate cele 5000 de familii care va viziteaza anual v-au dat ecouri pozitive? Ce firma va auditeaza activitatea?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    mirmicu, PHR, viorela*
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054980039596558 sec
    ecranul dvs: 1 x 1