ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.09.2011
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 07.07.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
73.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 81 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 13 MIN

Un hotel de 4-5 stele… dar foarte inghesuit si neprietenos

Ilustrație video-muzicală
Deepside Deejays - Never be alone
TIPĂREȘTE

Cazarea s-a facut in 10 minute, politicos dar distant de catre cei de acolo (nu am fost intampinati de nimeni, servirea cu rahat facandu-se dupa vreo 5 minute de catre o domnisoara care facea parte din personal).

Hotelul curat, iar camera primita la etajul 6 (land view) de dimensiuni normale, destul de bine accesorizata, cu mult mai mare (aprox. 30%) decat o camera cu vedere la mare sau piscine (am fotografiat si o astfel de camera). Frigiderul dotat zilnic cu 1 cola de 1 L, 2 doze bere, 2 sucuri neacidulate de provenienta locala, 2 ape minerale si 2 ape plate.

In camera am fost asteptati cu o tavita continand un mar, o banana si o portocala, 2 halate de baie si papuci. Camera avea un pat matrimonial, un pat pt. copil, o canapea pe partea opusa, o masuta de sticla rotunda cu picior si un birou maricel cu un fotoliu la care se putea lucra la laptop fara nicio problema (dar doar daca iti aduceai un cablu mai lung de acasa). Dresingul destul de neincapator pt bagajele noastre (cu mult mai mic decat in camerele cu vedere la mare sau piscine), in sensul ca avea o usa glisanta in spatele careia erau cateva raftulete, sertare destul de mici si umerase nedetasabile, toata greutatea acestora fiind sustinuta in centru lor de un cui nu prea rezistent.

Hotelul dispune de 3 piscine exterioare si una interioara cu apa incalzita.

Mancarea destul de buna si variata, insa se repeta aproape zilnic cu exceptia celei de seara care avea specific: asiatic, mexican, turcesc, international, etc.

Serviciile au fost aproape ok, nu am de ce sa ma plang in aceasta privinta.

Cu toate acestea nu pot spune ca a fost un resort conform asteptarilor mele si nu neaparat in privinta serviciilor sau conditiilor de cazare care au fost bune, ci in privinta felului in care a fost construit si amenajat acesta. Nimic parca nu avea o logica in amplasamentul aleilor, al barurilor, al dispunerii sesloangelor pe plaja sau la piscine. In afara aleii principale care ducea spre plaja si care era destul de lata, celelalte erau foarte inguste (max. 2-3 persoane aveau loc sa mearga in acelasi timp pe ele) si necirculate atat seara cat si ziua (deci practic inutile in tot complexul).

Piscina principala in opinia mea trebuia sa fie dubla ca marime pt a face fata tuturor turistilor, iar aspectul clasic dreptunghilar, contrasta cu cel al celorlalte piscine din resorturile din Antalya. De asemenea piscina cu tobogane era foarte mica si neinsufletita si la mare distanta de celelate doua, iar pentru a te racori cu un suc sau o bere trebuia sa parcurgi ceva distanta pana la cel mai apropiat bar, lucru care iti crea oarece discomfort (mai tot timpul acolo erau sesloangele goale). Topaganele uriase in fotografii dar micute si inguste in realitate (in special cel inchis), care nu ne-au creat o super senzatie de adrenalina.

Imaginea generala a resortului a fost una de “totul inghesuit”, cu vegetatie mult prea abundenta in opinia mea, fapt care imi obtura posibilitatea de a vedea resortul intr-o imagine de ansamblu. Daca la inceput verdeata de la piscine parea o chestie interesanta, dupa vreo 2 zile am constatat cat de mult ne obosea si asta in contextul in care sesloangele de acolo erau exagerat de multe. Senzatia pe care am avut-o stand la piscine era una de bazar, de piata super aglomerata care numai confort si relaxare nu ne ofereau. Iar asta din cauza faptului ca la plaja nu era mai nimic amenajat.

Cea mai mare nemultumire am intampinat-o la plaja unde erau doar 2 randuri de sesloange acoperite cu o copertina…insa distanta fata de apa marii era uriasa. Practic daca voiai sa faci baie trebuia sa mergi mult pana la apa printr-un nisip incins in care te afundai pana la glezna, lucru foarte obositor. De asemenea plaja nu era foarte bine curatata in jurul sesloangelor (mucuri de tigara, capace de la sticle si pahare folosite) ceea ce reprezenta un mare minus alaturi de saltelele pline de nisip si destul de murdare pentru un hotel de 5 stele. Si aici, cu toate ca era suficient loc, sesloangele erau pozitionate tot unul langa altul lipsindu-te de intimitate, iar daca adaugam si ca “barul” era doar o ghereta de unde iti luai ceva de baut fara posibilitatea de a servi acolo (ci doar intorcandu-te la seslong) putem lesne intelege de ce majoritatea turistilor preferau piscinile in dauna plajei, creand acea imbulzeala zilnica.

Nu am sa pricep niciodata de ce cand ai o plaja atat de intinsa si neteda, cu o mare super curata si fara pietre in apa (doar nisip), tu ca manager al hotelului preferi sa lasi totul balta si sa te axezi pe aglomeratia de la piscine. Eu unul m-am dus pentru marea de acolo, ce avea o temperature de 30 de grade, fara alge si fara pietre in apa si pentru nisipul deosebit de fin de pe plaja, si nu pentru piscine care se gasesc si la noi in tara.

Un alt mare neajuns a fost seara cand dupa servirea mesei, doreai sa te asezi la terasa unui bar si sa-ti savurezi bautura, insa si aici problemele s-au ivit la tot pasul. Bar de jur imprejurul hotelului nu exista (ca la alte resorturi) asa ca trebuia sa te deplasezi pana la amfiteatru unde era un bar (snack barul), dar care avea program doar pana la ora 22, dupa care, cand te simteai si tu mai bine, trebuia sa iti muti calabalacul la alt bar (cel de la piscina care se deschidea de la 22 sau cel de la lobby deschis intre orele 10-24). Cum la snack bar nu m-a bagat niciun chelner in seama timp de 15 min (erau ocupati cu asezarea fetelor de masa ca incepea spectacolul pe scena) si cum nu doream ca la un hotel de 5* sa stau la coada la bar sa ma servesc singur, am plecat optand pt lobby bar deoarece cel de la piscina avea doar cateva mese si m-am gandit ca sigur nu voi prinde loc.

La lobby vista bar ne astepta alta surpriza neplacuta si anume ca atunci cand am vrut sa iesim pe terasa acestuia la aer curat (ca doar venisem la mare), am constatat ca afara era o bezna totala (niciun bec – ca dovada voi posta si o poza) si doar vreo 7-8 mese lucru care ne-a infuriat enorm. Din acest motiv am fost nevoiti sa intram inauntru unde era mai animat, in schimb aerul conditionat functiona la capacitate maxima creand o temperatura foarte scazuta.

De asemenea este de subliniat ca tot resortul se afla seara in semiobscuritate astfel ca daca ieseai in balcon abia daca desluseai aleile (poate s-au gandit sa faca economie).

De asemenea atmosfera a lasat de dorit, …in afara de serile de la amfiteatru cu specific turcesc, brazilian, chinesc (care nu au fost chiar genul meu de divertisment) nu aveai ce face (exceptie au facut-o niste tineri cu street dance-ul). Serile de muzica live dansanta inexistente. Discoteca pe ponton doar in ultima seara de la 22.30, dar nu am mai fost deoarece ne-am intalnit cu o familie simpatica din Romania care sosise dimineata si am preferat sa stam la taclale in lobby bar pana tarziu, pt ca pana atunci avusesem parte doar de englezi, nemti, rusi, israelieni, arabi, rusi, toti foarte plictisitori si insipizi.

As dori sa mai adaug ca acest hotel este plin de familii cu copii (in special arabi care vin cu cate 3-4 dupa ei), de persoane cu dizabilitati si de foarte multi batrani de peste 60-65 de ani, categoria de varsta intre 20-40 de ani fiind aproape inexistenta. Eu nu am vazut seara ca turistii din natiile mai sus enumerate sa stie sa se simta bine sau macar sa zambeasca…toti erau foarte seriosi si cordiali …dar asta nu e vina resortului. De asemenea echipa de entertainment foarte slabutza…in afara de o persoana de la darts si una de la aquagym, nimik altceva.

Am mai avut probleme si cu chelnerii da la restaurantul principal care te intampinau si iti aduceau cate ceva doar cand te asezai la masa…pt orice alta comanda ulterioara ti se lungeau urechile asteptand sau sfarseai prin a te ridica de la masa plecand in alta parte, iar dimineata acestia isi faceau aparitia dupa 7.45 cu mult dupa ce turistii isi ocupau locul la mese.

Mancarea bunicica, dar nu intru totul pe gustul nostru in sensul ca mesele noastre se axau dimineata pe omleta cu sunca prajita, la pranz pui la rotisor sau gratar si orez, iar seara pe pui la rotisor sau frigarui de pui si curcan cu cartofi prajiti. Bun de asemenea era si pestele pane sau la gratar, in rest toate celelalte fripturi traditionale turcesti de oaie, miel, berbec aveau un gust puternic specific acestui tip de carne, nefiind tratat sufficient cu condimente. De asemenea alte mancaruri traditionale turcesti incercate de noi erau gatite cu multa menta si nu ne-au placut, iar dimineata hrana se axa in general pe produse de patisserie (80%), ceea ce iar nu era un lucru tocmai ok la un hotel de 5*. Foarte rar m-am intalnit cu salata de rosii si castraveti…in majoritatea cazurilor am gasit doar rosii si castraveti feliate separate. Marea majoritate a prajiturilor au fost mai mult aspectoase decat gustoase, foarte bun find in schimb pepenele galben. Foarte bune au fost: cafelele, vinul, cocktail-urile, whiskey (Jim Beam, Ballantines) si ginul Beefeater.

Am mai avut o nemultumire si cu internetul, astfel ca desi in lobby bar era afisat ca era free wireless si wi-fi, nu am reusit sa ma conectez nici cu laptopul nici cu mobilul…asa ca bine-nteles ca m-am dus la receptie sa cer lamuriri in acest sens. Dupa mai multe bla bla-uri au recunoscut ca afisul era pus de kiki acolo si ca doar la receptie se putea prinde, insa nu am mai incercat acolo pt ca nu avea niciun sens sa imi petrec seara in acel loc.

Fac aceasta precizare pt ca vreau sa se inteleaga ca atunci cand nu ai niciun fel de distractie in resort…unii oameni (printre care si eu) isi gasesc refugiul discutand pe mess cu cei de acasa (impartasindu-le impresii si poze) sau pe alte retele de socializare. Nu toata lumea se distreaza la amfiteatru si de asemenea nu toata lumea isi doreste sa se culce devreme…tocmai pt astfel de persoane exista netul. Sa stiti ca si in camera au fost probleme…nu am avut semnal prin cablu intr-una din zile. Am sunat la receptie si ei au tot incercat sa ne convinga ca laptopul nostru e defect sau cablul e de vina (mi-am luat cablu de 10 m de acasa) si mi-au sugerat sa cobor sa-mi dea ei cablu. Am mers pana la receptie unde am primit un cablu de max 40 cm cu care nu am putut lucra in camera deoarece distanta de la priza de net la laptop era mai mare (priza din perete fiind in dreapta laptopului iar mufa de intrare in acesta e pe partea stanga). Noroc ca dupa vreo 3 minute si-a revenit netul…bine-nteles ca era de la ei problema …dar ce erau fraieri sa recunoasca?

Ma rog, trecand peste toate astea nu pot spune ca nu m-am simtit binisor in acest resort, insa ma vad nevoit sa ii dau dreptate si lui mar121_mar121 (pt ca sunt in general un om corect si recunosc si cand gresesc) in anumite privinte si anume: animatia a fost foarte slaba, piscinile erau amplasate extreme de prost fiind nevoit ca la 2 din ele sa faci ture prin aglomeratie pt. a-ti lua ceva de baut, nu ai niciun fel de distractie in sensul de concerte …liniste totala, mancarea de dimineata insuficient diversificata (predomina produsele de patiserie, iar salamurile si sunculitele din cele foarte ieftine cu gust neplacut, …cu exceptia unui singur fel de sunca prajita care era f. buna), probleme mari cu internetul wireless fapt care este deranjant pt unele persoane.

Insa desi ii inteleg supararea (abia acum) nu pot fi intru totul de acord cu el, pt ca hotelul a fost ok din alte puncte de vedere: curatenia se facea zilnic in camera si tot zilnic se schimbau si prosoapele pe care le lasai pe jos. De asemenea am vazut si 5-6 pisici dar nu m-au deranjat deloc (erau chiar simpatice cu giumbuslucurile lor din iarba), insa neplacuta mi s-a parut prezenta pasarilor in restaurant care ciuguleau din castroanele cu slata. Serviciile primesc nota 8 spre 9 de la mine, cu un minus mare acordat chelnarilor de la restaurauntul principal si cu un plus oferit celor de la lobby bar. De asemenea pot afirma ca si corecte si parerile bune exprimate de ceilalti postatori din site care s-au simtit bine in acest resort. Insa ceea ce mie mi-a lipsit a fost atmosfera de vacanta, unde ma asteptam ca intr-un hotel de 5* din Turcia sa fiu surprins de diferite chestii placute din partea personalului care sa ma faca intr-adevar sa ma simt bine si aici din nou ii dau dreptate lui mar121_mar121, care ne-a povestit ca la RIXOS SUNGATE erai servit direct in piscina de fetele pe role cu bauturi de la bar si pot confirma si ca la RIXOS LARES erai servit de fetele pe role chiar langa piscine pe seslong (nu in piscine direct).

Pana la urma detaliile fac diferenta intre a te simti rasfatat sau nu intr-o vacanta, iar daca este sa vorbim de pret, anul acesta Concorde a avut un pret cu 15 euro/zi/persoana mai mare ca RIXOS LARES si reducerea de tip early booking mai mica cu 5%, pt aceeasi perioada. Insa diferenta intre cele 2 resorturi, cel putin in opinia mea, este uriasa si credeti-ma …nu vreau sa deranjez pe nimeni prin cele afirmate, este doar parerea mea.

Pe scurt, ca minusuri mari la CONCORDE pot mentiona urmatoarele aspecte:

- baia nu dispune de aerisire, aceasta facandu-se deschizand usa de la balcon;

- televizorul de diagonala mica la care prindeai doar TVR international (ca posturi romanesti);

- tot in baie, ideea acelei perdele mi se pare total neinspirata in sensul ca noaptea cel care mergea la wc si aprindea lumina ii trezea practic din somn pe ceilalti care dormeau, lucru total neplacut;

- cd player sau dvd player inexistent;

- usa glisanta de la balcon nu izola fonic zgomotul de afara la camerele land view, mai ales ca hotelul era foarte aproape de sosea;

- un resort foarte mic si inghesuit la toate capitolele;

- chelneri foarte putini in toate restaurantele si barurile resortului…niciodata nu au facut fata clientilor in timp potrivit;

- lifturi care ajungeau foarte greu atunci cand erau solicitate;

- piscine anoste si aglomerate, iar piscina interioara foarte foarte mica la fel si baia turceasca si sauna;

- probleme mari cu internetul wireless si uneori cu cel prin cablu;

Daca este sa fac si comparatii le pot face doar cu RIXOS LARES pt ca doar cu acesta pot compara pe categoria Turcia hoteluri de 5*:

- RIXOS LARES este grandios ca arhitectura si materiale folosite in interiorul hotelului si receptie;

- are curtea interioara de cateva ori mai mare ca la CONCORDE;

- dispune de piscine uriase, neaglomerate, cu un design futurist, cu tobogane de distractie superioara, iar piscina interioara este foarte mare (la fel si baia turceasca, sauna etc…unde exista sute de metri patrati cu aceasta destinatie);

- dispune de sesloange la plaja pana la intrarea in mare, fara sa fie inghesuite unele in altele;

- are cate 4 barmani in fiecare bar, nu unul sau maxim doi (in anumite momente doar) la Concorde;

- are bar pe plaja imens unde esti servit in afara de bere, suc si apa si cu orice alte bauturi din lista de all inclusive;

- Wireless la barul din jurul hotelului;

- Mult mai multi chelneri care raspund mai bine solicitarilor turistilor;

- Vegetatie multa si aerisita fata de cea mult prea obositoare la Concorde;

- Sala de mese din restaurantul principal uriasa fata de cea de la Concorde;

- Mancarea mult mai diversificata, mai multa si mai frumos prezentata decat la Concorde;

- Mobilierul din camere si sala de mese mult mai calitative ca la Concorde;

- Lifturi rapide fata de Concorde;

- Camere mult mai mari decat la Concorde;

- Bar foarte mare in jurul hotelului, luminat si o esplanada de unde se poate vedea aproape tot resortul fapt care iti ingaduia sa iti alegi unde anume doreai sa mergi (la amfiteatru, la ponton, …sau sa te plimbi), nu ca la Concorde unde trebuie sa o iei pe incercate, pe niste alei slab illuminate;

Plusuri la Concorde fata de Rixos Lares:

- bauturile alcoolice si internationale;

- cocktailuri mai bune (cu exceptia mojito);

- vinul mai gustos;

- fructe de mare mai des oferite la masa;

- restaurantele A LA CARTE erau gratuite (cu exceptia unor bauturi alcoolice);

- gratuitate pt copiii pana la 12 ani.

Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu cele exprimate, dar astea au fost conditiile pe care le-am gasit eu in perioada mea si in concluzie asta a fost simpla mea opinie (si a familiei) fata de acest resort. Per total hotelul a fost destul de ok daca este sa tinem cont de raportul prêt/calitate (copiii pana in 12 ani gratis), nu regret alegerea facuta pt ca a fost doar a mea si a membrilor mei de familie, insa nu as reveni in viitor.

In masura in care reviewul meu v-a fost util, va pot raspunde si la alte intrebari cu mare placere (incllusiv despre excursii optionale), iar in ceea ce priveste recomandararile mele intre cele doua resorturi: Rixos Lares intotdeauna cu incredere.


[fb]
---
Trimis de gioko in 08.09.11 19:56:04
Validat / Publicat: 08.09.11 21:49:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya, Rixos Lares
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5182 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

29 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gioko); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 jumatate de camera cu vedere land view
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19998 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 81.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    29 ecouri scrise, până acum

    meghido
    [09.09.11 10:08:10]
    »

    din nou zicala "la pomul laudat sa nu te duci cu sacul" , eu merg anul asta la rixos lares si ianinte sa imi aleg resortul mi se recomanda cu caldura concorde-ul, pana acum am facut o alegere buna

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.09.11 10:24:57]
    »

    Foarte corect, foarte echilibrat si, in consecinta, extrem de util review - in opinia mea este "cel mai" de referinta de la acest hotel hotel.

    kiki
    [09.09.11 12:23:40]
    »

    Buna gioko,

    Vad ca pana la urma intre Miracle si Concorde, l-ai ales pe cel din urma.

    Facand abstractie de aspectele care nu ti-au placut, cred ca a fost totusi un concediu reusit. Noi anul asta din motive financiare am ales Amelia din data de 19.09.

    La intoarcere o sa revin cu o relatare pe larg.

    michaela_1961
    [09.09.11 14:31:29]
    »

    Felicitari! Foarte complet, util si plin de informatii acest review, mai ales pentru mine care am fost la Rixos Lares si urmatorul pe lista mea era Concord-ul. Mi-a placut tare mult ca ai facut o comparatie intre cele doua si ca mi-ai scos din cap acest Concorde, pentru ca la plusuri-le enumerate de tine fata de RL nu ma avantajeaza nimic si as fi fost tare dezamagita sa dau mai multi bani si sa ma simt mai rau ca la RL.

    Pentru noi in TOP-ul hotelurilor la care am fost ramane Delphin-ul din Alanya, care desi nici el nu avea spatiu prea mare avea totusi o logica si nimic nu era la intamplare.

    Nu ma asteptam ca la un hotel cu faima Concord-ului sa nu poti sta la terasa seara afara, sa nu ai bar pe plaja la care sa te poti aseza, sa fie bezna in jurul hotelului noaptea, piscinele aglomerate, iar pe plaja sezlongurile sa fie asa departe de mare incat sa fi nevoit sa alergi prin nisipul fierbinte ca sa faci o baie. Acestea sunt intr-adevar motive care-ti pot da un oarecare disconfort intr-un sejur de acest gen.

    Multumim pentru impresiile impartasite!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [09.09.11 16:57:02]
    »

    pt meghido: nu m-am dus la "pomul laudat cu sacul", motivele care m-au determinat sa aleg acest resort au fost -1) gratuitate pt copii pana in 12 ani la hotel (alegerea mea); -2) toboganele uriase insa doar in pozele de pe site-uri nu si in realitate (alegerea fiului meu); -3) prajituri multe si delicioase insa si acestea s-au dovedit a fi doar in pozele de pe site-uri... pt ca in realitate au fost mai mult aspectuoase decat gustoase (alegerea sotiei); -4) majoritatea parerilor superpozitive de pe site-uri comparativ cu alte resorturi ce aveau gratuitate pt copii pana la 12 ani (ex. Miracle de lux); -5) premiile internationale despre care citisem pe diferite site-uri; 6) deoarece in general vreau sa incerc mereu ceva nou... cu toate ca mi-ar fi placut sa ma reintorc acolo unde m-am simtit bine..., in rest totul e ca la loterie. Alegerea ta in schimb e una forte buna in opinia mea.

    Pt. tm67bru - multumesc pentru aprecieri si sper ca reviewul meu sa ofere si alt gen de informatii utile celorlati cititori.

    Pt. Kiki - motivele alegerii acestui hotel (in dauna lui Miracle resort) le-am exprimat mai sus. Cat priveste ideea de concediu reusit... hmm nu prea pot spune asta, pt ca la mine a manca bine, a bea bine si a dormi intr-o camera curata nu reprezinta un concediu reusit. Asta se cam face in majoritatea hotelurilor de 5*. Atmosfera de vacanta, atentia personalului hotelului, ospitalitatea, organizarea si structura resortului, detaliile - toate astea lipsind aproape in totalitate - mi-ar fi creat ideea unui concediu reusit. Ce pot afirma eu acum este doar ca am baut si mancat bine si ca am dormit intr-o camera curata.

    Pt. michaela 1961 - ceea ce as mai vrea sa adaug este ca majoritatea hotelurilor din stanga si din dreapta resortului nostru si anume: Limak Lara, Lara famme, Royal wings si chiar DELPHINE DE LUXE aveau plaja cam la fel cu CONCORDE adica sesloangele foarte departe de apa (toate astea le-am vazut de pe ponton) si nu ma intreba de ce pt ca nu as sti sa iti raspund. Nu inteleg de ce au facut asta, mai ales ca pe site-urile lor proprii de prezentare a resorturilor (e adevarat... ceva mai vechi) sesloangele apar in alta prezentare si foarte aproape de apa - vezi Royal Wings. Din cate am studiat eu pe net (bine-nteles observand si pozele postate de utilizatorii site-ului AMF), in afara de Rixos Lares doar Miracle de Lux ar mai avea in Lara sesloangele mai apropiate de apa. Ar fi bine in viitor sa primim si informatii de acest gen de la turisti pt ca eu unul le consider foarte utile.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    getty75
    [09.09.11 17:16:15]
    »

    Sa tot citesti review-uri ca acesta! Nici eu nu as fi scris mai bine! ) Felicitari si te asteptam cu drag sa ne mai povestesti despre vacantele voastre.

    meghido
    [09.09.11 20:27:10]
    »

    Salut Gioko, nu ma refeream la tine cu "pomul laudat", concorde e laudat ca a primit premii, e laudat de foarte multi turisti, tot aici vroiam si eu sa merg dar nu mi-am permis. Mutumesc pentru informatiile pe care mi le-ai dat pana acum despre R. L.

    Sezlongurile - Poate au legatura cu broastele testoase care isi depun ouale in nisip ... o sa iti spun cum sunt asezate la rixos lares

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dognean
    [09.09.11 23:01:58]
    »

    Si la Miracle abia anul asta am vazut un doua randuri de sezlonguri foarte aproape de mare. Inclusiv cu umbrele langa ele. Pana acum, cei ce doreau sa stea langa apa, isi trageau sezlongurile de sub copertine. Dar fara umbrela, nu puteai sta dupa ora 10.

    Mi se pare ca cei de la Miracle invata si imbunatatesc "din mers". Probabil tin cont si de parerile din chestionarele date turistilor, in cateva limbi straine, inclusiv romana.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [10.09.11 17:46:21]
    »

    salut meghido... stai linistit ca la Rixos Lares sesloangele cred ca tot acolo au ramas, adica pana la malul marii. Uite am sa mai pun cateva poze la sectiunea respectiva infatisand sesloangele de pe plaja din apropierea marii, apoi barul de pe plaja si in cele din urma o imagine cu barul din jurul hotelului (si o portiune de la amfiteatru).

    giokoAUTOR REVIEW
    [10.09.11 18:58:25]
    »

    Hello Admin & Webmaister,

    Am reusit dupa cateva ore sa postez pe youtube (asa cum m-ati sfatuit anul trecut la sectiunea Rixos Lares) cateva filmulete cu:

    - prezentare camera land view Concorde;

    - prezentare camera sea view Concorde;

    - prezentare drum de la hotel la plaja si resort Concorde;

    - prezentare terasa neluminata lobby bar Concorde;

    -prezentare camera land view Rixos Lares;

    -prezentare drum de la hotel la plaja si resort Rixos Lares.

    Acum nu stiu cum sa va trimit adresele linkurilor respective pentru ca mambrii site-ului AmFostAcolo sa le poata urmari si sa poata compara singuri, pentru a-si face o idee despre cele 2 resorturi. Astept putin ajutor din partea voastra (cum si unde sa va trimit adresele linkurilor) cu mentiunea ca cele 2 filmulete de la Rixos Lares sa le mutati voi la sectiunea respectiva din site. Sa auzim de bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    toprares
    [10.09.11 19:57:39]
    »

    In primul rand, felicitari ptr review (l-am votat) care este scris cu mult suflet si simtire adevarata. Eu am fost in 2010 la Concorde si tot ce este scris aici, putea fi scris si de mine. In schimb, reviewul nostru a fost unul pozitiv ptr ca realmente ne-am simtit f bine.

    Scriu acest ecou, ptr ca impresia mea este ca si Gyoko a ales Concorde (ca si noi, de altfel) dupa cautari, comparatii si investigatii pe acest site si pe altele, dupa raportul calitate/pret. Din acest pct de vedere, la Lara piata e formata: desi sunt mai multe hoteluri noi (probabil unele f bune) grosul clientilor se duc la Delphin (-uri), Concorde, Miracle, Titanic si (mai nou) Rixos.

    Si, oricat de mult am vrea sa o dam cotita, Delphin Palace ia locul 1, iar Concorde ia locul 2. Pana la urma cine merge cu un copil marisor nu va plati niciodata 1000 Eur in plus ptr diferente de 50 Eur, sesizate corect in review.

    Ptr motivele ptr care Lares e mai bun decat Concorde, Concorde e mai bun decat Palace (dim camerei, a complexului, distanta pana la mare etc) ceea ce e discutabil.

    Prin urmare, motivul ptr care Concorde e cam al doilea hotel din Lara (in mod corect, dupa parerea mea) tin de acest raport calitate/pret, traditie (e f posibil ca Sherwood sau Royalurile sa ofere servicii mai bune, dar...) si specificul celor care merg in Lara (clasa medie, care nu cumpara low-cost, dar nici haute-de-gamme inutil).

    Scriu asta ptr cei care au luat Concorde, sa stea f linistiti, probabil au facut alegerea cea mai corecta din Lara ptr raportul calitate/pret, si se vor simti f bine (chiar nu e cazul sa va puneti lanterne cu voi...)

    PS. Mi-as dori ca pe viitor sa fac polemica ptr hoteluri din Romania pe subiecte de acest gen...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    celena2
    [10.09.11 20:22:42]
    »

    Buna, as fi vrut sa comentez dur acest review insa ma voi abtine... Oare de ce este acest hotel recomandat pe un anumit site de 97% din turisti iar Rixos are doar 88%, vorbim de persoane care au umblat si pot face comparatii pertinente. Ce am inteles eu de mai sus? Despre ce vorbim aici, de distanta dintre baruri? de cum au fost amplasate sezlongurile? Cine te oprea sa ti-l pui pe malul marii? Ca plaja era prea lata si nisipul prea fin... sau cum sa carcotim pentru orice fleac la urma urmei. Am observat ca stilul romanesc este sa platim putin si sa cerem imposibilul. Oricum, procentele de mai sus de pe site-urile straine spun ceva. Despre mofturile romanesti... ma abtin.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [10.09.11 20:22:57]
    »

    Salut Toprares, cum bine ai observat Concorde este un hotel bun DOAR sub raportul calitate/pret (gratis copii pana in 12 ani), acesta fiind si motivul principal pt care l-am ales, alaturi de celelalte punctate si de tine in ecoul pe care l-ai scris. Nu stiu daca este al doilea dupa DELPHINE (in opinia mea NU), dar ceea ce pot afirma este ca sunt cateva aspecte care trebuie precizate si anume: camera ca dimensiune si dotare nu este deloc de 5*... cel mult 4 (am poze de la cel putin 2 hoteluri de 4 stele din Bulgaria mult mai frumoase si mai spatioase). De asemenea mancarea nu intruneste numarul de stele afisat de hotel. Cand am zis de distanta pana la plaja nu m-am referit de cea de la hotel pana acolo ci de faptul ca sesloangele de pe plaja erau foarte departe de mare ceea ce este un lucru neplacut. De asemenea si marimea resortului cu tot ceea ce iti ofera el. Cat priveste faza cu simtitul bine... aici e foarte discutabil... depinde ce ne dorim fiecare... eu unul nu m-am simtit bine... si nici sotia si nici cel mic. De asemenea despre lanterne... poate ca nu in toate locurile iti sunt necesare, dar in mod cert in unele sigur da (stai sa postez si filmuletul). Dar pana la urma nu e un hotel rau... e unul doar obisnuit care nu ne-a surprins cu absolut nimic.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [10.09.11 21:01:06]
    »

    pt celena2,

    Ceea ce am scris eu este perfect adevarat (am dovezi poze si filme, dar nu ca sa ma justific in privinta cuiva ci doar ca sa le arat celor interesati). Mi-am dorit sa fie un sejur ok si inainte de a pleca chiar v-am cerut pareri tuturor si cred ca toata lumea isi aminteste ca am fost cel mai inversunat critic pe site al lui mar121_mar121 care s-a exprimat intr-un limbaj virulent fata de acest resort. Dar ce sa fac daca eu nu m-am simtit bine... sa mint? Celena2 - pe seslong sa stai tu fara umbrela deasupra capului in arsita aia, pt ca nu imi era greu sa mi-l trag singur langa apa - asta am vrut sa subliniez. De asemenea nu am zis nici ca plaja e prea lata nici ca nisipul era prea fin, ci doar ca mi se pare total aiurea sa tii sute de metri de plaja neutilizata, in conditiile in care pui seslogurile la ditamai distanta. Problema barurilor mi se pare absolut normala sa o sesizez la 5*, daca pe tine nu te deranjeaza atunci trebuia sa iti iei un bilet la un hotel de calitate inferioara unde nu existau probabil. Eu nu am venit acolo doar sa mananc sa beau si sa dorm, uitandu-ma din cand in cand si la apa marii. In reviewul tau ai mai apreciat printre altele ca nu esti bautoare dar ca ti-a placut cocktailul Concorde, ei uite ca te contrazic si aici... mie nu ne-a placut de loc... si sunt cunoscato cat de cat. Faptul ca tu ai vazut bere peste tot in jurul tau nu e "nicio mare chestie", e doar un lucru normal pe care il gasesti in absolut toate resorturile de 5* din Turcia. Cat priveste preturile... hmmm este un hotel foarte scump comparativ cu altele (vezi Royal Wings, Barut Lara, Rixos Lares, Titanic)... asa ca mai studiaza inainte de a face afirmatii nefondate. Pretul lui este bun doar daca tinem cont de criteriul ca are gratuitati pt copii de pana la 12 ani, fata de celelalte. In rest ceea ce nu te-a deranjat pe tine, ne-a deranjat pe noi... in sensul ca prin reviewul meu nu am dorit sa vorbesc doar de lucruri despre care au povestit majoritatea (si astea au fost chiar bune ca informatii) ci am vrut sa surprind si sa punctez si alte aspecte decat cele general normale la un resort de categoria asta. Si pentru a nu mai intra in polemici si a nu mai da explicatii la fiecare ecou contradictoriu... voi incerca pe cat posibil sa nu mai le mai raspund. Fiecare ramane cu parerea lui si c'est la vie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [10.09.11 21:13:11]
    »

    @gioko, poti scrie linkurile respective intr-un ecou si le vom adauga noi la locul potrivit.

    celena2
    [10.09.11 21:16:25]
    »

    Buna,

    Eu chiar n-am chef sa intru in polemici cu tine, am vrut doar sa-ti spun ca ''neajunsurile'' pe care le-ai descris tu in review nu au deranjat pe altii si ca exista solutii pt. tot (apropo, existau niste pavilioane foarte aproape de mare care iti asigurau tot confortul, ups... am gresit, nu erau moca...). Chiar am sa renunt sa mai scriu si chiar sper ca cei care-ti citesc tie review-ul sa nu se inghesuie la anul la Concorde...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    toprares
    [10.09.11 21:20:07]
    »

    Chiar nu am vrut sa te contrazic (ai dreptate in ce scrii, doar ca e un pic prea personal reviewul).

    Ecoul meu era mai mult ptr cei care-l citesc (vezi primele reply-uri), sau ptr cei care merg la Concorde citind diverse alte topuri, clasamente etc, ptr ca concluzia care se desprinde (e varza Concorde e mai bine la hotelul X sau Y) trebuie, in opinia mea, amendata.

    Ca o paranteza, desi ne-am simtit excelent in Turcia anul trecut, anul acesta am ales alte destinatii (cum probabil o vom face si anii viitori).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [10.09.11 21:29:01]
    »

    Am adaugat linkurile referitoare la Concorde intr-un ecou mai sus si cele referitoare la Rixos Lares in cadrul unui ecou de anul trecut . Multumim.

    giokoAUTOR REVIEW
    [10.09.11 21:46:47]
    »

    Ok webb,

    De retinut ca: filmuletul de prezentare la Concorde a drumului de la hotel la plaja este facut la 7 dimineata cand nu era nimeni pe afara si aglomeratia inexistenta (de observat ca din cauza vegetatiei nu vedeai mai mult de 10m in spatele ei... nu puteai avea o imagine de ansamblu in resort, fapt care in opnia mea si doar a mea era destul de obositor zilnic);

    La filmuletul de prezentare a camerei in rixos lares exista o gluma pe fundal din partea mea (spuneam de vreo 15 m latime a camerei)... dar era doar glumita facuta din entuziasm... ne placuse foarte mult hotelul. De asemenea acolo se poate vedea in filmultul de prezentare al drumului pana la plaja, imaginea de ansamblu asupra resortului si piscinele cu design futurist.

    Pana la urma fiecare retine doar ceea ce ii place si trage concluziile de rigoare. Eu va salut pe toti... si sper ca am fost de folos cat de cat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    patrice
    [10.09.11 22:27:35]
    »

    Mult "zgomot" pentru nimic! Sunt intru totul de acord cu celena2

    Salmuri ieftine, distanta mare pana la sezlonguri, resort fara logica, mic dejun cu 80% patiserie... ce sa mai zic...

    Poate as trece peste asta, dar sa faci nonstop comparatie cu Rixos Lares, mi se pare o lipsa de politete, culmea, mai si vi cu argumente.

    giokoAUTOR REVIEW
    [10.09.11 22:29:02]
    »

    PAS... Patrice... asa cum spuneam mai sus... nu mai comentez

    meghido
    [11.09.11 10:51:27]
    »

    nu poate omul sa isi exprime parea lui ca vine unul sau altul sa il convinga ca defapt el s-a simtit bine. Fiecare trage concluziile asa cum il duce capul, gioko foarte bun reviewul tau.

    celena2
    [12.09.11 18:58:14]
    »

    Hello Meghido,

    Ba da, omul poate sa-si exprime parerea mult si bine, cu conditia sa fie pertinenta. Nu discreditezi un hotel fara sa vii cu argumente obiective.

    Genul de argumente nefondate si exagerate de genul ''tot resortul se afla seara in semiobscuritate'' sau ''nimic parca nu avea o logica in amplasamentul aleilor, al barurilor, al dispunerii sesloangelor pe plaja sau la piscine'', please...

    Nu incerci sa influentezi opinia potentialilor turisti cu chestii ce tin de optica si de logica fiecaruia dintre noi (mi-ar fi placut mie sa fie nu stiu cum... si de ce nu sunt ca doar e resort de 5*...) Apropo de semiobscuritatea de la lobby bar, dk nu a observat Gioko si mai mult ca sigur nu a observat, pe mesele de pe terasa existau lumanarele pe care chelnerul le aprindea ca sa creeze o atmosfera romantica (pour les connaisseurs: -))).

    Am vizionat filmuletele postate de Gioko (Rixos vs. Concorde), raul pe care l-a filmat la Rixos spunand in gluma ca e Sena este unul din cele mai mizerabile din statiune, iar cei care cunosc bine statiunea pot confirma. Nu degeaba are aproape 10 procente in minus fata de Concorde pe site-urile de turism, iar acolo 10 procente inseamna ceva... O zi buna,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    meghido
    [12.09.11 20:16:13]
    »

    Celena, ce sa zic, daca asa s-a simtit gioko acolo, iar cu influentarea persoanelor care citesc pe site, eu am fost unul din prostii care si-au schimbat destinatia in Turcia de vreo 6 ori. De fiecare data cand alegeam un resort si ma documentam, gaseam tot felul de impresii si schimbam hotelul. Pana la urma am platit la un hotel si am citit dupa despre el, mai ca imi venea sa nu plec la ce vedeam ca ma asteapta, dar a fost un concedi de VIS.

    Acum din reviewuri fiecare intelege cat il duce capul, mie unul imi place sa fie multa vegetatie, lui gioko -NU.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [12.09.11 22:07:39]
    »

    "Pour une certaine connaisseur" am vazut si lumanarelele acelea cat jumatate din flacara unei brichete puse pe mese (dar care se stingeau din 5 in 5 minute de la orice mica adiere de vant, de renuntasera si chelnarii sa le mai aprinda), insa nu stiu ce fel de romantism puteai trai in conditiile in care erai deranjat de zecile de copii care jucau "v-ati ascunselea" pe acolo (ca doar era terenul propice) si vb aia mai aveau putin si dadeau peste tine in incercarea lor de a-si gasi un loc cat mai bun.

    Ceea ce spuneam eu era faptul ca nu era nicio alta lumina cum era normal in orice alt resort. Daca pozele si filmuletul meu nu au satisfacut-o pe respectiva cunoscatoare, cum de altfel nici pozele si filmuletul de la plaja, inseamna ca e negativista si refuza realitatea. De asemenea ca nu a inteles gluma de la filmuletul cu Rixos nu e treaba mea, dar ce are privelistea land view de acolo cu resortul nu inteleg? Cumva la Concorde priveam din aceesi perspectiva spre Champs Elysees si nu-mi dadeam seama? Eu unul am argumente clare, dar daca altii se fac ca nu le vad e problema lor, nici nu vreau sa ii conving.

    Insa tocmai din cauza inexistentei unei astfel de abordari in reviewuri, multa lume (inclusiv eu) nu reuseste sa-si formeze o parere clara despre resortul in care doreste sa-si petreaca concediul pentru a nu fi dezamagita.

    Eu am incercat sa punctez si alte aspecte care in opinia mea ar trebui sa faca obiectul discutiilor despre locurile pe care le vizitam, mai ales cele de 5*, pentru ca sincer m-am saturat sa tot citesc in postari doar acele informatii (cu iz gospodaresc) de genul cate prosoape se schimba zilnic, de cate ori se face curatenie prin camere si vai cata mancare multa (si comuna) gasim pe acolo.

    Asa cum scrisesem cuiva azi pe mesaj privat, la nivelul asta, al celor 5*, ar trebui sa discutam de fineturi, de rasfaturi, de delicatesuri si originalitate... nu de lucrurile atat de simple pe care le-am rubricat anterior, pt ca nu ele fac obiectul unui concediu reusit la un hotel de 5*. Imi pare rau ca multi nu au inteles asta si acelor persoane chiar le doresc sa isi petreaca toate concediile la CONCORDE.

    Revin si spun... eu nu am fost dezamagit de servicii neaparat... ci de insusi resortul in sine... la cat s-a vorbit de bine despre el si la cate premii a luat, eu unul ma gandeam ca mi-am luat bilet spre la un super hotel.

    P. S. Mi-as fi dorit ca inainte sa imi aleg acest resort sa existe un review asemanator celui scris de mine, astfel incat sa pot lua decizia corecta. Deasemenea inainte de a pleca in concediu mi-as fi dorit ca cele relatate de mar121_mar121 sa nu fie adevarate... insa spre surprinderea mea, mai mult de jumatate din ele s-au adeverit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    giokoAUTOR REVIEW
    [22.09.11 17:06:18]
    »

    Multumesc Web pentru melodie

    - -

    Cu placere, auditie placuta!

    - Propunerea muzicala a fost primita prin mesaj privat. -

    mar121_mar121*
    [24.10.11 09:45:46]
    »

    In sfarsit cel mai tare review... bravo... acum pot sa dorm linistit cineva care a punctat management-ul prost de la acest hotel... hotel care a incercat in tot posibilul sa faca cati mai multi bani dupa carca turistilor.

    BogdanBogdan
    [06.06.13 19:04:51]
    »

    @gioko: in 2013 chiar si rixos lares a oferit gratuitate pentru un copil sub 12 ani

    giokoAUTOR REVIEW
    [07.06.13 15:05:21]
    »

    @BogdanBogdan: Salut BogdanBogdan si multumesc pt informatie insa in anul 2011 oferta de gratuitate pt copii la Rixos Lares era pana la varsta de 6 ani (sau 9 ani), iar fiul meu avea 11 ani si jumatate... asa ca nu ma incadram. Avand in vedre ca ai scris un ecou atat de tarziu reviewului meu din 2011, profit de ocazie pt a mai adauga ceva. Zilele trecute am dat din intamplare pe YOUTUBE de un filmulet referitor la Delphine Imperial postat in anul 2012 de reprezentantul agentiei de voiaj cu care merg eu regulat in Turcia (chiar si in acest an). Urmarind acel filmulet, am auzit la momentul in care cel care filma intrase pe plaja urmatorul comentariu: Desi au fost unii Carcotasi care spuneau anul trecut ca sezloangele de la Concorde Resort sunt departe de plaja, iata ca si la Delphine Imperial se poarta acelasi lucru, asa ca cine doreste umbrela sa si-o puna pe nisip unde vrea el, sa isi ia de acasa la portbagaj.

    Intrucat cunosc aspectul ca acea persoana este un cititor fidel al site-ului amfoscolo si totodata stiind ca eu am fost cam singurul care a ridicat (in mod firesc si logic in opinina mea) aceasta chestiune in discutie in reviewul respectiv, i-as transmite ca nu este deontologic felul in care a procedat cu un client de-al sau (fiind o postare publica)... mai ales ca in parerile mele, nu am adus nicio acuza agentiei in ceea ce priveste alegerea facuta (chiar daca laudele si sugestiile venite din partea reprezentantilor acesteia m-au influentat intr-o oarecare masura). In alta ordine de idei, situatia plajei prezentate in imagini nu era chiar ca la Concorde. Intr-adevar sezloangele de acolo nu erau chiar pana la apa marii, dar nici atat de departe asezate de aceasta ca la Concorde, motiv pentru care as taxa acel comentariu din filmulet ca fiind unul un pic rautacios. I-as reaminti totusi celui care a postat filmuletul sa mai arunce o privire si in curtea resorturilor Royal Wings, Miracle de Lux, Titanic... ca poate va observa ca politica acestora nu este aceeasi in privinta pozitionarii sezloangelor pe plaja... asal ca nu trebuie sa luam ca etalon Concorde sau Delphin Imperial... fiecare se duce unde doreste. Toate cele bune... tuturor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    BogdanBogdan, celena2, dognean, getty75, gioko, kiki, mar121_mar121*, meghido, michaela_1961, patrice, toprares
    Alte impresii din această RUBRICĂConcorde DeLuxe Resort & Spa:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.084784984588623 sec
    ecranul dvs: 1 x 1