ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.08.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu recomand acest hotel

TIPĂREȘTE

Am stat o noapte la acest hotel de 3 stele si mi-a fost deajuns. Am constatat cu stupoare ca baia nu are aerisire. Am fost la receptie sa intreb si mi-au spus ca este singura camera fara aerisire la baie. Am stat la camera 7. Pentru ca era seara cand am ajuns nu am mai plecat sa caut alt hotel, desi nu vreti sa stiti cum mirosea in camera dupa folosirea toaletei.

Dimineata m-am trezit intr-un puternic miros de oua prajite. Bucataria este la subsol si gurile de aerisire dau spre curtea interioara unde sunt si toate geamurile de la camere.

Dupa micul dejun am fost sa platesc cazarea si... stupoare. Am fost pus sa platesc 15 lei pentru micul dejun al copilului. Nimeni nu m-a anuntat ca trebuie sa platesc micul dejun atunci cand m-am cazat sau inainte de micul dejun.

Nu am stat sa ma cert pentru ca urma sa am un drum lung spre casa.

Dar nu asa iti tratezi clientii.

La micul dejun ouale prajite de dimineata la 7 se racisera pana la ora 8 cand am servit masa. La fel si carnaciorii, etc.

In plus, doamna a fost foarte reticenta la faptul ca vroiam sa platesc cu cardul. Prefera cash. Chitanta nu mi-a dat decat cand am cerut eu.

In fine, o experienta amara, fapt pentru care nu va recomand acest hotel.


[fb]
---
Trimis de MarinacheF in 29.08.11 21:51:44
Validat / Publicat: 29.08.11 23:05:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SIGHIȘOARA [MS]. A mai fost în/la: Foarte multe alte locatii.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1724 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MarinacheF); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster
[29.08.11 22:26:43]
»

@MarinacheF: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

Michaell
[30.08.11 13:19:27]
»

@ MarinacheF

referitor la problema cu plata prin creditcard poate imi permiti citeva cuvinte. nu doar in romania ti se poate intimpla cele povestite de tine. in occident (germania, elvetia) sunt foarte multe unitati care nu accepta deloc acest mod de plata. nu vreau deloc sa dau lectii aici, dar m-ar interesa daca te-ai intrebat vreodata care ar putea fi motivul ptr. aceasta atitudine sau mai exact, ca sa raminem la cazul tau: de ce atunci cand tu ai scos card-ul doamna a strimbat din nas?!

repet, nu vreau sa-ti dau lectii si sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar un motiv (nicidecum singurul) este faptul ca, tu ai solocitat un serviciu (cazare) de care ai si beneficiat. intrebare: care este contravaloarea concreta (in momentul in care tu pararaseti unitatea) pe care tu o lasi la aceasta unitate in schimbul serviciului de care te-ai bucurat? poate patronul acestui hotel sa bage mina in casa si sa mearga (cu plata facuta de tine) si sa beneficieze si el la randul lui de un serviciu dorit de el... ?? ... spre ex. montarea unui ventilator/ aerisire in baie... - suma pe care tu i-o datorez el o primeste virat in cont doar dupa citeva zile... in multe cazuri doar la sfirsitul lunii. cam nedreapta afacere, nu? de comisioanele percepute de unele banci pt. acest serviciu (si care de obicie sunt suportate nu de client) sa nu mai vorbim.

cam la fel sta treaba atunci cand apari la un hotel cu vouchere. lumea se mira de faptul ca li se dau cele mai slabe camere sau ca clienti care pun cash-ul pe masa casei sunt tratati cu totul altfel.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
MarinacheFAUTOR REVIEW
[30.08.11 15:56:29]
»

@michaell

Se poate sa ai dreptate, dar daca accepti sa iti amplasezi un POS inseamna ca iti asumi si riscurile (comisioanele) aferente acestui serviciu. Nu cred ca l-a obligat nimeni sa faca acest lucru. Dar probabil patronul acestui hotel stie ca in Sighisoara vin foarte multi turisti straini care au carduri si acesta este un mod de ai avea de clienti. Poate daca el nu accepta acest mod de plata ma pierdea de client. Tu daca ai fi patron ce ai prefera? Sa castigi mai putin (nu stiu daca taxele depasesc 5% ceea ce nu cred ca este o pierdere majora) sau sa nu castigi deloc? In afara de asta cand am sosit si am facut check-in-ul nu m-a intrebat nimeni cum platesc. Deci puteam sa platesc foarte frumos cash iar camera era aceeasi.

Te rog sa te pui putin in situatia mea. Veneam de la aprox. 400 km, dupa ce am condus pe soselele patriei, ma cazez si merg si vreau sa merg si eu la baie. Observ ca nu este aerisire. Cobor la receptie sa intreb de aerisire si mi se spune ca nu exista. Intreb daca au o alta toaleta aferenta restaurantului si mi se spune ca nu. Folosesc toaleta dar o rog pe sotie si pe copil sa iasa sa se plimbe putin pana se aeriseste camera. Ti se pare normal? Mai ales pentru un hotel de 3 stele? Inteleg ca este o cladire veche, dar se putea monta o gura de aerisire. Sau puteau sa considere aceste camere ca fiind de doua stele si sa perceapa un tarif mai mic. De ce eu sa platesc la fel ca cei care aveau aerisire la baie si beneficiau de conditii mai bune? Stiu raspunsul: pentru ca traim in Romania si trebuie sa facem bani cu orice pret. Cel putin asta cred eu. Dar, uite ca exista site-uri ca acesta unde pot sa impartasesc aceste experiente si sa ii avertizez pe altii despre ce li se poate intampla. Imi place sa cred ca sunt un om corect si dovada a fost ca am platiti cei 15 lei pentru masa copilului, ce m-a deranjat a fost atitudinea si modul in care am fost tratat. Daca atunci cand m-am cazat imi spuneau ca trebuie sa platesc era altceva. Eram in cunostinta de cauza, puteam sa accept sau nu. Dar nu ma lasi sa manac si apoi imi spui pe un ton asa de parca as fi facut o ilegalitate, "a fost si copilul la masa si trebuie sa-i platiti masa". Culmea este ca eram cu nasii mei care si ei au un copil de varsta apropiata dar mai putin dezvoltat fizic. Iar lor li s-a spus ca el este mai mic si nu platesc nimic in plus. Tare nu? Contorizase cineva cat au mancat? Nu. Este doar o chestie de respect pentru un client care totusi iti plateste o suma de. Veneam dupa o cazare la Arieseni in Apuseni unde chiar nu s-a pus problema copiilor, ba mai mult am primit un platou din partea casei cu branza si slanina si un pahar de palinca din partea casei. Cam mare diferenta nu crezi? In fine. Nici nu mai conteaza acum. Este insa mare lucru sa stii sa iti multumesti clientii. Si sa realizezi ca un client multuimit iti poate aduce alti clientii. Se pare ca patronul de la Hotel Claudiu nu stie acest lucru.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
roxxie
[01.09.11 18:07:45]
»

Pai tocmai ca mie nu mi se pare normal ca cei care vin cu vouchere la diferite unitati de cazare sa li se dea cele mai proaste camere. Pai nu hotelul a pus in vanzare acele vouchere caztre agentii? Da ca nu le convine sau considera ca ies in pierdere sa renunte la acest sistem de bonuri

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
MarinacheF, Michaell, roxxie
Alte impresii din această RUBRICĂClaudiu Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036794900894165 sec
    ecranul dvs: 1 x 1