ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.02.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
FEB-2024
DURATA: 2 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 1280 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ DP
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 29 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 11 MIN

Mirage MedSPA Eforie Nord, o reală oază de relaxare

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Din când în când, printre vacanţe antrenante, concentrate şi foarte active, merităm şi clipe de relaxare şi răsfăţ în care să vegetăm pur şi simplu, în care să simţim că ne refacem celulă cu celulă, undeva la SPA, ca experienţă multisenzorială.

     O colegă de serviciu mi-a recomandat cu căldură acest hotel după ce ea însăşi fusese acolo luna trecută şi venise foarte încântată. Fiindcă aveam deplină încredere în gusturile ei, m-a convins repede, mai cu seamă că mi-a arătat programul pus la dispoziţie de unitatea de cazare, program pe care l-am regăsit uşor pe website-ul propriu al hotelului.

   Gând la gând cu bucurie, eu având cardul de vacanţă încă intact şi doar ceva vreme la dispoziţie până să expire. O întreb dacă se poate achita cu acest tip de card, ea îmi răspunde: “Da, normal! Aşa am plătit şi eu!” . Apoi îmi trimite pe whatsapp oferta hotelului Mirage MedSPA, foarte avantoajoasă, care chiar părea un miracol: pachete cu cazare gratuită la care se achită doar masa şi tratamentul sau programul wellness, în perioada 30 septembrie 2023- 30aprilie 2024, cu excepţia perioadei Crăciunului, a Revelionului sau a Paştelui Ortodox.

Cum îmi plăcea ce citeam, intru repede pe website-ul hotelului unde văd oferta cu cazare gratuită acordată pentru demipensiune şi pensiune completă şi cu 14 pachete de SPA.  Pachetele pleacă de la minimum două nopţi de cazare în camere renovate, cu diverse programe specifice începând de la 610 lei/pers. cu demipensiune, până la trei nopţi, patru, şapte sau chiar douăsprezece, treisprezece nopţi de cazare, fiecare variantă cu preţul aferent.

Imediat printez oferta s-o am mai bine sub ochi pentru studiu aprofundat (deh, obicei învechit), apoi pun mâna pe telefon să-mi încerc şi eu norocul pentru două nopţi într-un weekend. Şi bafta chiar  a fost de partea mea, găsind o cameră disponibilă pentru weekend-ul ce tocmai a trecut, pont pe care îl dau mai departe, oferta mai având două luni şi jumătate de valabilitate. Deci:

 

Adresă: Str. Dorobantilor nr. 2 A, Eforie Nord

Website: https://miragemedspahotel.ro/

Tel. : 02417042401; 0241741490; 0722835325 

E-mail: rezervari@miragemedspahotel.ro sau receptiespa@miragemedspahotel.ro

Link ofertă: https://miragemedspahotel.ro/wp-content/uploads/2023/08/CazareGratuitaspa-IND_30Sept2023-30Apr2024v168. pdf

 

Am văzut că Mirage MedSPA avea pe AFA, înainte să-l postez şi eu pe al meu, nu mai puţin de 24 de review-uri, lăudat de useri mulţumiţi şi blamat de cei care n-au avut o experienţă prea fericită.  Eu mă alătur celor din prima categorie, opinând că hotelul mi-a depăşit aşteptările, fiind încântată de servicii, mâncare, cazare. În plus, am avut noroc de o vreme foarte frumoasă, cu aproximativ 20-22°C în termometre la prânz, singurul neajuns constând în timpul redus de şedere: doar două nopţi.  

Am optat pentru regim de masă cu demipensiune şi două pachete de tratament regenerant (câte unul de persoană), suplimentar oaspeţii cu pachete beneficiind de acces gratuit la piscină, jacuzzi, saune (zona AQUA MIRAGE) câte o oră zilnic aferentă fiecărei nopţi de cazare. Suficient pentru un răsfăţ memorabil, totul la 1.280 lei, ceea ce mi s-a părut absolut rezonabil.

 

Două cuvinte despre Hotel Mirage MedSPA
 

 

Mirage MedSPA nu are una dintre cele mai înalte clădiri din Eforie Nord, dar nici una prea modestă. Am citit că hotelul dispune de 82 camere duble şi 16 apartamente, dispuse pe patru niveluri, fiind clasificat la patru stele, lucru ce se remarcă uşor pe frontispiciu.

 Ceea ce îl face foarte atractiv şi îi asigură funcţionalitatea pe tot timpul anului este tocmai baza spaţioasă de tratament pe care o are în dotare, cu 40 de cabinete de tratament individual, săli de kinetoterapie şi fitness moderne, saună finlandeză, saună umedă,  duşuri ciclonice, fântână de gheaţă, şi o piscină cu apă sărată prevazută cu jacuzzi încorporat, paturi de apă, cascade cervicale, masaje cu jet de aer.

 A apărut în peisajul staţiunii Eforie Nord în 2003, dar a fost extins şi modernizat între 2016-2019, iar între 2011-2013 a fost realizată baza de tratament printr-un proiect cu fianţare din fonduri europene, scopul principal fiind valorificarea în scop turistic a resurselor naturale ale staţiunii balneoclimaterice Eforie Nord.

 

Experienţa proprie

 

După cum vă spuneam, pe la mijlocul lui ianuarie, după ce am sunat şi am obţinut o rezervare pentru cel de-al doilea weekend din februarie, aşa cum dorisem, doamna cu care vorbisem m-a asigurat că în câteva zile voi primi pe e-mail oferta şi o factura proforma pentru un avans de 250 lei, absolut necesar pentru securizarea rezervării, bani pe care urma să-i achit tot cu cardul de vacanţă în perioada imediat următoare când urma să revin telefonic.

Aşa s-a întâmplat, am sunat din nou la recepţie în intervalul indicat ca fiind valabilă factura pentru a achita avansul şi am purces la subţierea sumei de pe card, însă cu siguranţa că antamasem revederea cu marea noastră.  

 

Drumul 

 

Am plecat spre Dobrogea vineri pe la prânz, ştiind că check-in-ul se face la orele 18,00, iar timpul de parcurs ar fi de circa trei-patru ore pe o distanţă de 350 km/sens. Am ales varianta cu mai multă autostradă, traseul fiind: Târgovişte-Ploieşti, apoi intrat pe autostrada A3 spre Bucureşti, pe urmă circa 15 km pe Centura Bucureşti (pe care am parcurs-o într-o oră din cauza aglomeraţiei!), apoi fişcă pe autostrada A2 până aproape de destinaţie. În final, am mers patru ore, dar nervii ne-au trecut instantaneu când ni s-a spus că ne pot caza mai devreme. Pentru maşină găsiseserăm cu noroc un loc bun chiar în parcarea hotelului, care era full. La întors ne-am decis să ieşim de pe autostradă la Lehliu-Gară luând-o pe drumuri judeţene şi naţionale pentru a evita Centura Bucureşti, chiar dacă distanţa s-a mai lungit un pic.  

Aşadar, am primit camera 321 situată la etajul al treilea, cumva pe colţ, cu vedere la grădină, până la care puteam urca cu ascensorul sau, şi mai bine, pe scări acesta fiind mai tot timpul ocupat, hotelul fiind destul de populat, dacă nu chiar plin.

 

Camera arată exact ca în fotografiile de website-ul propriu: mare, luminoasă, decorată în tonuri deschise de alb, bej şi bleu, pardosită cu mochetă maro, foarte plăcută la atingere. Este dominată de patul matrimonial de dimensiuni notabile, foarte confortabil, dotat cu saltea cu memorie. La capete, încadrat de noptiere generoase, cu veioze şi oglinzi mari deasupra, patul avea pe peretele din faţa sa televizorul suspendat, cu diagonală mare, iar mai jos mobilier de tipul masă de bagaje, birou cu scaun,  în lateral aflându-se răcitorul (gol). Din nou, o oglindă montată deasupra mesei de bagaje îşi dovedea utilitatea arătându-ne de sus până jos, când ne pregăteam să ieşim.

 Pe holul de la intrarea în cameră, de-o parte se desfăşura dulapul de haine, foarte încăpător, cu patru uşi şi două spaţii de umeraşe, dar şi compartimente etajate, despărţite de un corp cu sertare. Înăuntru, am găsit seiful precum şi instrucţiunile aferente de utilizare. Afară, pe corpul cu sertare, ne aşteptau halatele de baie şi papucii de unică folosinţă. Curăţenia a fost remarcabilă peste tot, prin toate ungherele.

Balconul a fost peste media celorlalte ca suprafaţă, poate pentru faptul că eram pe colţ. Însă, chiar cu vederea spre grădină şi parţial către mare, balconul a constituit locul preferat de stat la cafea dimineaţa devreme sau de admirat apusul, mai cu seamă că aveam mobilier de grădină cu mese şi scaune tip fotoliu, foarte confortabile. Avea în dotare şi uscător de rufe, foarte util în sezon.

Baia m-a surprins plăcut nu numai prin faptul că sclipea de curăţenie, ci şi prin obiectele sanitare moderne, bateriile aproape noi, aproape neuzate, cabina de duş spaţioasă, consumabilele de calitate. Prosoapele albe, imaculate, totul de calitate, totul funcţional, fără reproş! Serviciul de curăţenie se efectuează zilnic.

Marea a fost următorul nostru punct fierbinte de interes, după ce ne-am instalat în cameră. Aşa că am plecat ţintit pe faleză să respirăm aer marin şi să ne umplem privirile cu albastru infinit. Fiindcă vremea a fost foarte frumoasă, fără fir de vânt, marea era calmă şi liniştită, iar plaja foarte curată, deşi pustie. În ambele dimineţi, am ales să întâmpinăm răsăritul tot de pe faleză, admirând fenomenul  mingii de foc ce se ridică şi creşte din mare. Am avut drept companion o mâţă frumoasă care aproape că se lipise de noi.

 

Mesele şi restaurantul

 

După cum vă spuneam, am avut regim de masă demipensiune, nu am ales pensiune completă din raţiuni de a lua prânzul a doua zi într-un restaurant pescăresc din Agigea.

Micul-dejun (putea fi servit între 07,00-10,00) punea la dispoziţie o paletă largă de produse şi preparate, aşa încât chiar şi orice mofturos ar fi găsit ceva pe plac: legume, salate, mezeluri, brânzeturi, ouă gătite în fel şi chip, cordon bleu, inele de ceapă, lactate, iaurturi, măsline, cereale, crenvurşti, unt, dulceaţă, miere, etc. Pâine de câteva sortimente, în plus fiindcă pâinea prăjită avea succes, o persoană de la bucătărie folosea prăjitorul necontenit pentru doritorii de aşa ceva. Am găsit fructe, fructe, uscate, dulciuri şi prăjiturele, inclusiv de casă.  De băut existau: cafea în mai multe variante de la trei automate, ceai, lapte, sucuri, apă îmbuteliată sau la dozator, etc.

Tăvile golite de produsele cele mai solicitate se înlocuiau imediate cu altele pline, nu  am văzut să se fi spus că ceva anume s-ar fi epuizat.

Cina a fost prilej de alt festin, putând constitui chiar şi un prânz întârziat, judecând după varietatea preparatelor şi existenţa a două tipuri de ciorbă/supă în fiecare seară. Ne era servită între 18,00-21,00. O abundenţă de diverse salate, câteva feluri principale care acopereau toate tipurile de carne: porc, vită, peşte, pui, gătite foarte bine şi gustoase pe măsură. Nu lipseau prăjiturelele, dulciurile, iar fiecărui turist îi revenea câte o sticlă de apă plată sau minerală, îmbuteliată, la jumătate de litru. Dar, se putea comanda orice băutură disponibilă în meniu, contra cost, desigur. Ospătarii şi chelnerii, prezenţi în număr suficient,  roiau pe la toate mesele şi supravegheau ca totul să decurgă fără reproş.

În fiecare seară, am avut parte şi de entairtement asigurat de un cântăreţ la orgă, dar şi vocal, care dorea să fie pe placul tuturor celor din restaurant.  

 

Pachetele/procedurile 

Am optat pentru două pachete (soţul meu şi cu mine) pentru înlăturarea stresului şi a oboselii, bazate în special pe masaj, conţinând fiecare câte trei proceduri. Pentru mine, gomaj, masaj de relaxare şi tratament pentru păr, pentru soţ hidromasaj, masaj cu pietre vulcanice, tratament facial hidratant, care se efectuau în ambele zile, dimineaţa. Foarte profi organizarea şi punerea lor în practică, ceea ce denotă experienţa de succes a complexului de sănătate. Pentru noi a fost un real răsfăţ pe care vom încerca să ni-l permitem mai des în viitor, odată cu vârsta! ;)

Relaxarea a fost completată şi de posibilitatea de a beneficia de acces la piscina cu apă de mare încălzită la 31°C, foarte modernă şi foarte bine întreţinută, cu rezervare la recepţia SPA dimineaţa pentru cursul zilei, câte o oră pe zi, absolut suficient, deşi pare restrictiv. De fapt, se intra la ora rezervată, însă nu stătea nimeni să-ţi cronometreze ora şi să te invite afară la finele ei. În zona piscinei se găseau şi sauna umedă, precum şi cea uscată, ambele foarte utilizate.

 

Despre personalul hotelului am numai cuvinte de laudă, toţi angajaţii cu care am interacţionat: recepţionere, ospătari, chelneri, doamnele de la Complexul de Sănătate, lucrătoarele responsabile cu curăţenia, etc. mi-au lăsat o impresie foarte bună, toţi cu o atitudine profesionistă, comportament de clasă: amabili, zâmbitori, politicoşi. Dacă ar fi să dau o notă proastă (cu riscul de a fi blamată, noroc că nu mai există votul negativ!), aş da-o turiştilor, în special acelora care sunt convinşi că li se cuvine totul dacă au devenit clienţii hotelului.  

 

Nu am încercat wi-fi-ul pus la dispoziţie de hotel din motive lesne de înţeles, însă am văzut că era parolat, parola primind-o odată cu cardul de acces, la check-in.  

 

Concluzie
 

 

Ne-am simţit foarte bine în postura de oaspeţi ai Mirage MedSPA, totul a fost la superlativ: cazare, mâncare, tratament/proceduri. Un weekend de relaxare, destindere într-un cadru natural agreabil, în plus am avut prilejul să revedem marea noastră, motiv de nostalgie şi frumoase aduceri aminte.

Oraşul era încă amorţit, doar muncitorii care se ocupau cu renovarea, reparaţiile/construcţia unora dintre clădiri dându-i puţină animaţie, însă nu mai e mult şi totul va reveni la viaţă odată cu apropierea sezonului estival.

 

 

Vă rog, ataşaţi următorul videoclip:

https://www.youtube.com/watch?v=GwhyOC_dgWI

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de irinad in 14.02.24 18:44:28
Validat / Publicat: 14.02.24 21:13:07
INFO ADIȚIONALE
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Europa

VIZUALIZĂRI: 988 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P16 Camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 55900 PMA (din 42 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 29.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [14.02.24 22:29:19]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    ===

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    irinadAUTOR REVIEW
    [15.02.24 07:57:55]
    »

    @webmaster: Mulţumesc foarte mult, mă onorează!

    DOINITA
    [15.02.24 09:37:07]
    »

    Super hotel, super prezentare!

    Dupa ce am citit prezentarea, ma bate gandul ca nu ar fi lipsit de interes sa ne bucuram de rasfatul pe care l-ati "suportat" voi, chiar daca pentru noi distanta e mult mai mare si drumul mai anevoios. Dar ce nu face omul pentru cateva zile de relaxare si rasfat?

    Ma bucur ca si turismul romanesc face pasi spre normalitate si serviciile sunt la

    inaltime.

    doinafil
    [15.02.24 18:59:05]
    »

    @irinad Nu-mi vine să cred că pe litoral, la Eforie Nord, există un asemenea hotel!

    Totul mi se pare ca „afară” , atât camera cât și mâncarea.

    Nu știu cine este „patronul” lui, presupun, însă, că este o persoană străină, sau un român cu buzunerele doldora!

    Chiar dacă e de-„afară” , e bine că și noi, românii avem un asemenea hotel de lux, chiar dacă are - doar - 4*

    Mă bucur pentru voi, tinerii că vă puteți duce acolo! 👍În tinerețea mea eram cazați la hotelurile alea vechi care - atunci ni se păreau O. K. !

    Acum, însă, când am dat - la bătrânețe - „cu nasul” și de cum este pe-afară, mi se par meschine!

    Felicitări pentru articol și poze! 👋... și... ca de obicei

    irinadAUTOR REVIEW
    [15.02.24 19:30:24]
    »

    @DOINITA: He, he, după cum bine ai zis, merită interes răsfăţul acesta, însă, pe de altă parte, chiar dacă e departe, aşa cum ai spus, ce nu face omul pentru câteva zile de relaxare şi răsfăţ?! Nici pentru noi nu este deloc aproape, dar ne-am asumat distanţa şi n-am regretat nicio clipă, poate doar atunci când am stat o oră în trafic pe Centura Bucureşti. Asta e! Altfel, a fost tare bine la Mirage MedSPA.

    Am constatat şi eu cu bucurie că se poate şi la noi să avem condiţii bune de cazare, servicii şi mâncare aşijderea, ceea ce mă face să sper că ne îndreptăm într-o direcţie corectă!

    Mulţumesc pentru ecou, vot şi comentariu! Te îmbrăţişez cu drag, deocamdată virtual!

    Nasshu
    [15.02.24 19:31:44]
    »

    @doinafil:

    Nu știu cine este „patronul” lui, presupun, însă, că este o persoană străină, sau un român cu buzunerele doldora!

    ''Patronul'' este societatea Briza Marii Srl, administratorul si unul din actionari este localnic (fost viceprimar Eforie), celalalt un neamt.

    irinadAUTOR REVIEW
    [15.02.24 19:50:57]
    »

    @doinafil: Nici eu nu aş fi dat crezare prea tare înainte să-mi arate colega mea fotografiile făcute de ea, apoi oferta şi aşa uşor, uşor am înţeles că este real şi că iarna e foarte bine la Eforie: SPA, proceduri, linişte, mâncare bună, fără aglomeraţie, într-un cuvânt ideal pentru noi.

    Da, condiţiile mi s-au părut bune din toate punctele de vedere, şi deloc scump judecând după tot ce a intrat în preţ.

    Firma care mi-a emis factura se numeşte Briza Mării Negre SRL, însă nu ştiu cine o deţine sau cine sunt reprezentanţii săi (asociaţi, administratori). Cert este că prin programe de acest gen pe care le promovează iarna pentru a avea continuitate tot anul, are succes.

    Turişti erau de toate vârstele şi de toate tipurile, mulţi dintre ei cu reale probleme de sănătate care veneau la recuperare.

    Nici mie nu-mi plac hotelurile tip "mastodont" care erau odată vedetele noastre de la mare, dar la vremea aceea era o reuşită să te fi putut caza acolo, într-unul dintre ele.

    Mulţumesc mult pentru vizită, ecou, vorbe frumoase! Vă îmbrăţişez cu drag pe amândoi, nu mai e mult şi ne vom revedea!

    doinafil
    [15.02.24 21:25:46]
    »

    @Nasshu: Mulțumesc pentru informație! 👌

    Să ai un week-end așa cum vrei tu!

    bela26PHONE
    [17.04.24 17:13:00]
    »

    @irinad: Bună ziua, dacă sunteți amabila as dori sa știu dacă erau cald în camere, dacă era cald în cabinete/saloane/piscina. E detaliata și frumoasa descrierea dumneavoastră.

    Credeți ca ne-am descurca cu pensiunea completa (nu vrem sa cautam restaurante), ținând cont ca nu consumam carne? Au în meniu peste?

    În alta ordine de idei ne interesează dacă e LINIȘTE. Sunt baruri, terase, cluburi de noapte. Am avut experiente de genul ca era liniște în hotel dar bubuiau boxele de la câte un bar pana dimineața.

    irinadAUTOR REVIEW
    [17.04.24 18:18:37]
    »

    @bela26: Peste tot în hotel, restaurant, bază de tratament, cabinete medicale, piscină temperatura a fost plăcută, căldura funcţiona în orice colţişor, nu trebuie să vă faceţi probleme pentru asta.

    De asemenea, cu masa în sistem de pensiune completă vă veţi descurca de minune, peştele era nelipsit de la cină, presupun că şi la prânz se găseau preparate din peşte. Dar, au o pleiadă de salate, deci dacă nu consumaţi carne, nu aveţi deloc motive de îngrijorare.

    Da, în hotel a fost linişte, nu cluburi, nu muzica dată tare, însă, după cum aţi citit, eu am fost în februarie, în alte perioade nu am habar cum ar fi.

    Mulţumesc pentru aprecieri, dacă veţi merge acolo, sper să vă placă şi să vă simţiţi bine!

    bela26PHONE
    [17.04.24 18:38:20]
    »

    Mi-ați răspuns neașteptat de repede și va mulțumesc. V-ați "rupt" din timpul dumneavoastra cu un răspuns pe larg.

    Va mai deranjez cu o întrebare, dacă ați remarcat, cât de aproape este o biserica, un schit sau o mănăstire?

    irinadAUTOR REVIEW
    [17.04.24 19:43:56]
    »

    @bela26: Nu foarte aproape, am observat o biserică în timp ce ne deplasam către Lidl.

    FlorrisPHONE
    [17.04.24 19:54:42]
    »

    @bela26:

    Bună.

    Îți răspund eu, căci locuiesc în zona, iar la Mirage merg aproape lunar, pentru ca mă tund la coaforul din hotel.

    Nu există terase, cluburi în apropierea hotelului, deci este liniște chiar si în sezon.

    O biserică se află in centru orașului Eforie Nord, la aproximativ 1.5km de hotel, cam 15min de mers pe jos.

    bela26PHONE
    [17.04.24 22:20:51]
    »

    @Florris: Mulțumesc pentru răspuns! O seara frumoasa

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bela26, doinafil, DOINITA, Florris
    Alte impresii din această RUBRICĂMirage MedSPA Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.090166091918945 sec
    ecranul dvs: 1 x 1