ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 07.05.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 6 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
35.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Hotel [de] 2*

TIPĂREȘTE

salut, cea mai mare teapa si cel mai jegos hotel... eu am fost de pe 2.07 pana pe 8. 07. 2010 si am primit o camera care la noi in romania nu cred ca are 2 stele o sa atasej poze cu usa scorojita vopseaua, apa la wc nu se inchidea, draperia statea sa cada, camera mica un dulapior pe hol vederea in boscheti ca marea sau parcul care scria pe site nu le vedeam din camera si parcul nu l-am vz defapt deloc pt ca nu exista.

la piscina ni sa spus ca intrarea este libera cea ce a fost adevarat dar au uitat sa spuna ca doar romanii trebuie sa plateasca 4 leva pt sezlong pe zi.

mancarea cum a spus si doinadrg1 foarte naspa, dim cafeaua cum a spus si ea era un fel de ness pe care nu puteai sa il bei, sucurile ereau apa colorata, apa mirosea urat, pestele congelat naspa, snitele congelate, cartofi congelati, omleta verde, pilaful din prima zi erea folosit a doua zi ca umplutura pentru rosii si ardei, mezelurile proaste, cascaval prost, si nu am avut in nici o seara friptura,

hotelul scria ca este de 4 stele dar pe meniu si pe pe sapun scria 3 stele niste mincinosi ordinari,

cazarea se face la ora 2 nu la 12 cum mi sa spus la agentie


[fb]
---
Trimis de catula in 08.07.10 20:00:52
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2196 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (catula); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 399 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

Diaura*
[08.07.10 20:26:24]
»

Ati aratat aceste poze si agentiei (asta in cazul in care ati luat un pachet turistic printr-o agentie de la noi, care ar avea contract cu hotelul) ? Ati facut o plangere?

tzane32
[10.07.10 20:46:15]
»

prin ce agentie ai fost

doinadrg1
[11.07.10 09:28:36]
»

Dragi forumisti, eu am depus deja plangere la sediul agentiei.

Diaura, am aratat pozele mele de pe "Fugiti... " si la sediul agentiei, chiar dlui. Alexandru Marginean, care initial nici nu a vrut sa stea de vorba cu noi, s-a ascuns in birou, a dat ordin angajatilor sa spuna ca nu e la sediu si cand am spus ca eu nu plec de la agentie pana nu discut cu cineva din conducere a iesit din birou.

Ce pot sa iti spun! Ne-a tratat cu condescendenta, superior, ne-a privit ca pe niste milogi, a mintit ca secretara e plecata si ca nu are cum sa ne inregistreze plangerea in Registrul de intrari-iesiri documente (asta dupa ce o angajata de-a lui ne-a spus ca nici nu au asa ceva) si pana la urma ne-a pus o stampila pe plangere si a scris cu mana lui "inregistrat 06.07.2010" si a semnat-o.

Agentia are obligatia prin lege sa imi raspunda in 30 zile. De aceea eu astept. Intre timp m-am interesat si la OPC si la ANPC. Daca nu ne intelegem pe cale amiabila, avem dreptul sa depunem reclamatie timp de 90 zile. Eu am depus reclamatia pe 06. 07, caci asa scrie in contract, sa o depui in 3 zile lucratoare de cand te intorci. Acum astept raspunsul agentiei. Insa:

Pe banii mei lucrurile nu pot ramane asa.

Mi s-a promis o vacanta de vis si am primit un cosmar. M-am simtit in acest hotel ca in unele spitale romanesti: mizerie, mancare proasta, cearceafuri rupte si gri, menajere care nu isi fac treaba etc.

O zi buna si tinem legatura.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
sandu.53
[14.07.10 10:57:44]
»

bravo doina ai facut ce trebuia....si eu am facut in mai o reclamatie la adresa acestui hotel ,e drept telefonic....sper sa ne razbuni pt.conditiile proaste de la acest hotel,conditii pe care repet le-am relatat si eu in mai.....

Diaura*
[14.07.10 12:03:39]
»

@doinadrg1 Iti tin pumnii si iti doresc mult noroc in rezolvarea problemei. Te rog sa ne tii la curent cu evolutia si cu finalizarea problemei.

cod_take
[14.07.10 21:04:29]
»

"Pe banii mei lucrurile nu pot ramane asa.

Mi s-a promis o vacanta de vis si am primit un cosmar. "

Mie sincer mi-ar fi jena, sincer. Recunosc ca am ales acest hotel din pricina faptului ca anul acesta chiar nu am avut bani sa-mi permit mai mult de atat. Este cea mai ieftina oferta, cel mai ieftin hotel gasit la agentiile din tara si cu toate acestea am stat intr-o camera foarte curata, nimic de reprosat.

Dar dupa ce ca am luat cel mai ieftin produs de pe piata, acum sa ma duc sa fac reclamatie ca e prost, ca am gasit 3 gauri in cearceaf si o ata scoasa din perna e de-a dreptul penibil. TIPIC ROMANESC!

O sa ma amuz cand o sa primesti raspunsul care va suna ceva de genul: agentia nu este responsabila de serviciile hotelului, pentru ca daca ai fi citit in prealabil contractul si l-ai fi inteles ai fi stat acasa sub un cearceaf de satin.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
doinadrg1
[15.07.10 22:17:38]
»

Si mie mi-ar fi jena in locul tau si imi pare rau pentru tine ca tu chiar nu ti-ai permis mai mult anul acesta, dar nu de asta ar trebui sa iti fie jena, ci de faptul ca ti se par conditiile de la Erma ca fiind OK.

De fapt, ai dreptate, fiecare cu nivelul sau (si de curatenie si de intelegere a unui contract si de multe altele...).

aniko
[16.07.10 16:52:16]
»

te rog, spune drept este chiar atat de rau cum spune doamna dinainte

Tyanna*
[11.08.10 12:52:40]
»

Salut si eu am fost acolo, la erma, nu stiu sincer unde ati vazut toate chestiile astea, mucegai etc... sincer mie mi'a placut foarte mult... nu am avut ce reprosa, de la maturat si sters p jos absolut in fiecare dimineata la schimbat lenjeria si prosoapele... fara "lupte seculare" ... pur si simplu bateau la usa le deschideai si faceau toata treaba... de mancare nici nu mai vorbesc, extraordinar de buna...

la micul de jun erau aceleasi chestii dar tot timpul proaspete, tot cascavalul, sunca, legumele, painea, laptele, iaurtul, erau proaspete.

anul trecut am fost 14 persoane si la nimeni in camera nu era mucegai si aerul conditionat functiona fara probleme, apa nu curgea la baie decat dak o deschideai tu si anul acesta mergem 34 de persoane tocmai pentru ca nu am avut ce reclamatii sa aducem hotelului

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
roxxie
[16.08.10 21:40:35]
»

Scuza-ma Cod Take, dar oricat de putini ar fi banii dati pt aceasta vacanta, sunt bani munciti si absolut nimeni nu are dreptul sa-si bata joc de ei. E adevarat ca daca vrei servicii de calitate tb sa platesti pretul corect, dar e sub limita bunului simt sa ai parte de conditiile pe care le vad eu in aceste imagini (care nu sunt nicidecum doar 2 gauri intr-un cearsaf). Curatenie ma astept sa fie si la 2 stele. Bineinteles ca nu vreau conditii de lux la un pret mic, dar nici un turism asa 'de aventura' nu-mi doresc sa fac.

Pe de alta parte impactul psihologic e destul de puternic, turistul ramanand cu ideea ca o mare parte a tarii respective ofera conditii de cazare asemanatoare, ceea ce nu e adevarat dar un astfel de sejur ratat isi pune o amprenta foarte puternica.

Doina, imi pare nespus de rau ca ti-ai stricat vacanta, eu am oroare de asa ceva, sper sa rezolvati si sa va recurati banii, cu toate ca nu compenseaza nervii si timpul pierdut.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
aniko, cod_take, Diaura*, doinadrg1, roxxie, sandu.53, Tyanna*, tzane32
Alte impresii din această RUBRICĂErma Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039793014526367 sec
    ecranul dvs: 1 x 1