Inițiez acest fir de discuții pentru
- anunțuri referitor la schimbări (1) deja efectuate sau (2) anunțate pentru a fi implementate în viitorul apropiat
- propuneri, sugestii de îmbunătățire
ambele categorii referindu-se la funcționalități ale programului de gestiune a saitului — sau la designul acestuia
Firul de discuții va fi setat PINNED - până voi găsi o altă modalitate de afișare „permanentă” a lui în prima pagină — una care să nu „mănânce” din spațiul de la” Cele mai recente articole”
-
M-aș bucura să scrieți aici cât mai multe
- „sesizări” despre nefuncționalități ale diverselor facilități ale saitului
- propuneri de îmbunătățire/extindere ale funcționalităților existente (ori a designului) — sau de noi funcționalități, pe care vi le-ați dori
Propunerile se scriu sub formă de „ecouri” la acest fir de discuție
Notă: pentru a putea scrie ecouri (aici sau în oricare altă pagină) este necesar (1) să aveți un cont pe AmFostAcolo și (2) să fiți autentificați pe sait.
Dacă nu aveți un cont pe site:
- vă puteți crea unul, în 3-5 secunde, aici
- vă puteți crea automat un cont autentificându-vă prin FB, în prima pagină a saitului (în acest caz, ulterior autentificării, recomand să schimbați numele utilizator generator automat („fb12345” ) într-un mai „uman” — schimbarea se poate face din pagina CONTUL MEU -» Date Personale
Dacă aveți deja cont, dar nu sunteți autentificat când citiți: vă puteți loga prin intermediul meniului de sus, de pe banda albastră: Click pe „Vizitator -» Login” (sus de tot, în dreapta)
Trimis de Admin in 10.05.21 09:11:21
231 ecouri scrise, până acum, la acest articol
IMPORTANT: Oameni buni, nu mai reclamați (raportați) înștiințările de la AmFostAcolo ca SPAM.
NICUN mesaj trimis de AFA NU ESTE „nesolicitat” = „spam” -- Toate mesajele trimise de AFA sunt ca urmare a unui abonament pe care l-ați făcut:
- la o destinație (de ex „impresii Turcia” -- sunteți notificat AUTOMAT când cineva încarcă un revie nou din Turcia)
- la un fir de discuție (review, întrebare, CMR) -- la care ați scris un ecou sau răspuns (abonare implicită) -- sau la care v-ați abonat explicit (fără a scrie vreun ecou / rsp)
- la newsletterul nostru - idem, v-ați abonat explicit
etc
-
NU MAI DORIȚI să primiți înștiințări despre o anumită destinație, de exemplu, sau la un anumit fir de discuție? Dezabonați-vă (de la acea destinație, ori de la acel fir, ori de la toate), este FOARTE UȘOR!
Dar nu ne reclamați că am trimis SPAM -- nu am făcut și nu facem acest lucru!
Reclamațiile „SPAM” afectează ENORM sistemul de trimitere al domeniului -- se ajunge ușor la o blocare TOTALĂ, de către Yahoo / Gmail / etc da domeniului AFA, prin care sunt afectați toți abonații (de bună credință) -- nu mai primește NIMENI nicio înștiințare!
-
De câteva luni, dacă programul este înștiințat (automat) de yahoo/gmail/etc că un anumit user, de pe adresa sa de email, a trimis reclamații SPAM la notificări trimise de AFA -- ia AUTOMAT următoarele măsuri :
- notează adresa respetivă de mail ca „nefuncională” -- pentru a nu risca să primit ALTE reclmații
- pune un asterix după numele utilizator -- astfel ca cei care citesc să știe că este un cont inactiv / cu email nefuncțional
==
Dacă ați ajuns într-o asemenea situație (aveți un asterix după nume etc) -- și nu vă explicați „de ce” -- scrieți-mi, analizăm împreună cauzele -- și vom „reactiva” contul.
ECOURI la acest articol - pg. 1 / 8
231 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Prima modificare anunțată — a fost deja efectuată ieri
În urma unei sugestii / sesizări primite, am schimbat funcția căutare — mai precis „căutare în titlurile reviews-urilor”
- de acum încolo, review-urile returnate sunt ordonate după (1) statul MG și (2) perioada sejur, în ordine descrescătoare = cele mai recente sunt afișate primele
Vezi de exemplu căutarea după termenul „Florența” amfostacolo.ro/lista.php? ... Ba&AllTitl=1
Zoazore mi-a semnalat o „problemă” ce apare câdn se încearcă votarea pozelor (vezi P1 și P2, atașate acestui fir de discuție
- „problema” apare când google intercalează o reclamă între (1) click pe un link (teoretic oricare) și (2) rezultatul acelui click
Dacă fac click pe „votează această poză” (de exemplu - cazul semnalat de Zoa) — votul se memorează (imediat după click), dar câteodată apare și acea reclamă. Apoi: închizând reclama, programul „simte” DIN NOU acel click, astfel că intră DIN NOU în votare
- acest impediment are ca rezultat DUBLAREA unor acțiuni (când fac click pe un buton sau un link)
NU VĂ FACEȚI PROBLEME din această cauză
altceva -- așa cum ați observat deja:
Am schimbat (radical) „căsuțele” în care se compun „ecourile” (sau „răspunsurile” , în cazul solicitărilor de informații CMR)
În anumite situații = în cazul aducerii cu copy/paste a unui text acolo = comportamentul era „incontrolabil”
Noile „căsuțe” (noile editoare) au aceleași facilități avansate de editare a textului (inclusiv folosirae bold, italic etc) - sper să fi scăpat de dezavantajele celor vechi
Dacă întâmpinați probleme — scrieți-mi (aici)
Just testing... Vreau să văd dacă textul o ia alandala când închid ecoul. Nu am un ecou pregatit, scris în Word, pentru a-l introduce cu acel mult uzitat, copy-paste.
În altă ordine de idei... la logare, după user, parola are chestia aia cu săgeata. Acolo, degeaba clickuiesti Enter, accesul în site nefiind permis... DOAR, dacă dai click pe săgeată poți să te loghezi... Mă rog... poate mi se întamplă mie. De aceea sunt tot timpul logat pentru "a sări ", peste acest inconvenient.
@Alex_Macedo :
”degeaba clickuiesti Enter, accesul în site nefiind permis... DOAR, dacă dai click pe săgeată poți să te loghezi...
Într-adevăr, în mini-formularul de autentificare apăsarea butonului „săgeată” este obligatorie, din considerente tehnice nu se poate schimba
E ănsă doar un click în plus, sper să nu fie atât de mare dezavantajul
Aaaaaaaaaaaaaa, gata, am inteles! Tine de criteriul tehnic. E ok! Nu ma deranjeaza sa fiu tot timpul logat. Vorbeam si eu...
Eu as avea o mica problema: de foarte multe ori, cand se insereaza un link de genul site.htm, sau site.html, se baga un "blank" dupa punct si adresa apare site. htm, sau site. html
Cel mai probabil ca este un auto-correct, dar strica linkurile. ????
@Yoda: efectul sesizat este, într-un fel, ... intenționat
Într-adevăr, spațiul suplimentar apare din funcția de autorect (s-o numim așa). Se introduce automat un spațiu nu numai după punct - ci și în alte cazuri, care, la fel, pot „strica” o adresă web inserată.
Pe de altă parte: echipa de moderare „validează” toate adresele web (din textelele userilor) pe care le consideră utile - iar în procesul de validare, „stricarea” este AUTOMAT „reparată” (iar adresa web respectivă devine hyperlink — pe care se poate face click direct)
Acel spațiu servește, dacă vrei, ca o măsură de „ultim resort” care să împiedice „activarea” linkurilor, FĂRĂ ca ele să fie văzute (aprobate) de moderatori.
-
Având în vedere volumul mare de activitate, este posibil ca unele adrese web, CHIAR UTILE, să scape verificării / validării de către moderatori — în aceste cazuri, ne puteți SESIZA, pentru verificare și eventuala validare a acelui link (transformare în hyperlink)
Există un buton SESIZEAZĂ (sau o iconiță „steguleț” ) sub fiecare text postat (review, ecou, rsp)
Autorii pot, de-acum, să completeze / modifice descrierea pozelor încărcate - prin intermediul noii facilități SUPER-EDIT-TEXT-FOTO
- accesarea facilității se poate face printr-un buton mic, de culoare verde, cu denumirea SUPER-EDIT-DESCR
- butonul e afișat sub review — în sub-secțiunea „Poze atașate (se deschid în pg nouă, format SLIDE)” , imediat sub poză
Accesarea butonului SUPER-EDIT-DESCR conduce utilizatorul într-o pagină în care se pot completa ori modifica, SIMULTAN, toate text-foto la toate pozele încărcate la acel review
Notă: butonul respectiv este afișat doar autorului acelui review (ceilalți utilizatori nu îl pot vedea ori accesa)
@Admin: Daaaa, este super UTILA facilitatea asta cu butonul SUPER-EDIT-DESCR, am observat încă de ieri!
Întrebare: acest buton rămâne activ forever? ... sau este o perioadă limitată de timp?
Și încă ceva: după activarea butonului verde, când se deschide pagina cu pozele (în care poți să modifici), în partea de sus se afișează un soi de” time-line” : Start-Încărcare bulk-TextFoto-Gata.
La mine scrie [66%] TextFoto, deși am completat text sub toate pozele încărcate!! Ce înseamnă asta?
Mulțumesc
@Admin: si de la mine 2.
1. avatarul (poza de profil) = e impelmentata de mult, poate ar fi timpul sa ne dai posbilitatea de a ne prezenta si vizual (evident cine doreste). Posibil sa fie o problema tehnica/juridica (GDPR, accept) dar daca la altii se poate nu e asa greu de implementat. Eventual pe etape (ca la rabala electrocasnice) functie de statut-ul avut pe site (pentru verificari).
2. plecand de la zicala ' ' tonul face muzica' ' mi-ar placea ca la ecouri (in cazul unui review) sau la raspunsuri (in cazul CMR, intrebari la rubrica x) sa putem posta si mesaje vocale. De multe ori ' ' muzica' ' e buna dar ' ' tonul' ' lipseste, motiv pentru care de multe ori s-au iscat discutii in contradictoriu, fiecare cititor intepretand pe ' ' tonul' ' lui functie de starea de moment sau percepand mesajul ca o dojana/cearta.
Asta cred ca e mai greu de implementat
@k-lator:
”La mine scrie [66%] TextFoto, deși am completat text sub toate pozele încărcate!! Ce înseamnă asta?
E afișat din eroare acea parte — o voi elimina, cu prima ocazie
-
@Nasshu: o să studiez, dar (acum) mi se par mici șanse să fie implmentate propunerile
- la reviews-urile de tip „Unde mâncăm” - se afișează, de acum încolo, și coordonatele GPS ale restaurantului - sub review, similar reviews-urilor de la hoteluri/pensiuni etc
@Admin: Pornesc de la un exemplu.
Complexul Turistic “Cristal” include și câteva vile, iar pe site toate sunt grupate în aceeași secțiune, sub același nume. Greu poți înțelege la care dintre ele face referire autorul unui articol telegrafic, încărcat de pe telefon, cu note acordate la nervi.
Nu cred că media notelor și gradul de recomandare pot reflecta realitatea într-o astfel de situație.
@iulianic: Sunt mult situații în care un hotelier dispune de mai multe corpuri de clădire
- nu are niciun sens să creezi rubrici distincte pentru fiecare corp de clădire, condițiile generale (cel puțin) sunt teoretic similare
Acolo unde condițiile diferă MULT -- hotelierii ar trebui să separe cazările, pretinzând prețuri diferite etc -- însă acest lucru se întâmplă cu totul rar, cle puțin în România.
Oricum ar fi, nu se poate face „farmacie” (nici) în privința gradului mediu de satifacție.
Chiar și în ceazuri ambigue precum cel de mai sus, gradul de satifcație este oricum o medie a condițiilor COMPLEXULUI de acolo (chiar dacă unele oferă condișii diferite)
altceva - pentru a nu „mânca” din spațiul de la „Cele mai recente X impresii de călătorie” , acest fir de discuție nu e mai afișat, „pinned” , în acea secțiune
- am creat o nouă minisecțiune, în pagina „Home” --” ANUNȚURI ADMINISTRATIVE” - unde se listează firul de discuție de față -- și alte eventuale alte fire (precum cel referitor la „Invazia de «ux12345»&rdquo
Propunere: calificativul hotelului sa se tina cont de statutul utilizatorului. Adica, cu cat statutul tau e mai mare cu atat si notele oferite hotelului sa cantareasca mai mult.
Am observat eu cateva cazuri de useri chibiti, inregistrati cam in aceeasi perioada si care au scris negativ despre acelasi hotel, fara poze de la hotel iar cand le cereai explicatii dispareau. E foarte usor sa faci 10 conturi (acum nici nu mai e nevoie de conturi) si sa dobori un hotel cu 10 useri noi care n-au fost in veci acolo.
În această perioadă sunt plecat cu „Caravana AFA” Austria - Italia - Slovenia - Croația
Procesul de verificare și validare poate avea întârzieri semnificative (mari)
Exista undeva o descriere a princip. functii in forum? Cum scrii o intrebare, de exemplu: nu vad linkul nici daca imi ies ochii din cap. Este foarte foarte dens forumul, mai precis pagina de start, extrem de incarcata. Probabil ca nu s-a putut altfel intrucat volumul de informatie este imens...
Nici postarea mea nu o gasesc, ecourile au disparut deci nu reusesc sa o identific.
Mi-a scapat vreo sectiune de intro sau help?
@cazimirt: bineînțeles că există: amfostacolo.ro/help9.php?id=38.
Pentru a regăsi ceea ce ai scris, intri în usercard-ul tău și ai lista cu ecouri, articole, răspusuri, solicitări CMR.
Bună seara!
În cazul destinațiilor care beneficiază de multe rubrici, multă informație se pierde atunci când se folosește căutarea cu motorul AFA.
Exemplu concret: la o căutare după "iași", cele mai importante rubrici nu vor fi semnalate celui care caută, pentru că nu conțin "iași" în denumirea lor: Palatul Culturii, Bojdeuca, Catedrala Mitropolitană, chiar Descoperă Iașul și împrejurimile.
Nu e singurul caz, am observat și alte asemenea situații.
@gpopa: Nu e chiar asa. AM simulat si eu o cautare dupa ' ' iasi' '
amfostacolo.ro/lista.php? ... CautaIn=all&a=1
in sectiunea 3, apasa ' ' toate rezultatele' ' si o sa gasesti foarte multe rezultate interesante si la subiect.
un ex care nu contine Iasi in titlu ' ' Ansamblul Mitropolitan Iași și Muzeul Mitropolitan' '
In sectiunea 1, ai cazari/atractii turistice. daca dai click pe atrctii turistice gasesti acolo toate rubricile de calatorie.
amfostacolo.ro/de-vizitat ... n=iasi&sid=1192
Oricum cand cauti ceva, si pe google e la fel, e bine sa eviti cautarea dupa cestii foarte comune, to poti ''trezi'' si cu chestii care nu sunt la obiect (din alte destinatii).
”multă informație se pierde atunci când se folosește căutarea cu motorul AFA.
Si la google primesti multe ' ' balarii' ' , as spune chiar mai multe decat pe AFA!
@Nasshu: dap, nu am vazut sectiunea 1, al doilea punct - Atractii turistice. Mi-a sari in ochi doar sectiunea 2, unde sunt vizibile doar 5 dintre cele multe rubrici ale Iasului.
Pe de alta parte: nu am vazut-o, desi o cautam. Altul, care nu o cauta? Poate e mai ager sau poate are noroc.
Buna ziua,
Va rog sa remediati problema pe care am intampinat-o la copierea textului din Word-ul meu pe site-ul AFA. Mai precis, am scris textul cu diacritice (romanesti) iar cand am dat "Paste" in pagina review-ului am constatat ca textul care trebuia sa apara pe site nu are ș, Ș, ț si Ț asa incat a trebuit sa il corectez din nou (si au fost cateva sute de corecturi...)
Sper sa se poata remedia problema. Cu multumiri!
@malganis: trimite-ne te rugăm fișierul respectiv - pe adresa webaster@amfostacolo.ro - e necesar pentru a putea reproduce eroarea
@webmaster: vreti sa remediati, nu sa reproduceti eroarea, cred...
@cazimirt: pentru a putea fi remediată, orice eroare trebuie - în primul rând & esențial - reprodusă (văzut în care context apare) — altfel nu poți repara ceea ce nu vezi
Buna seara!
Imi place ca AFA e gandit ca un sistem ierarhic, care iti da posibilitatea sa "avansezi". Dar cum sa facem ca sa primim puncte si pe vizualizari?
Ar fi posibil? Corect ar fi... pe logica urmatoare: deschide cineva reviewul tau, inseamna ca e interesat de informatia oferita.
Cred ca asa pot fi incurajati si membri noi, care nu au prieteni/cunoscuti printre noi care sa ii voteze. Ca mie, sincer, cam asta mi se pare ca facem... ????????????????????
Pe aceasta cale imi cer scuze, probabil votez numai ce deschid sau ce citesc cand ma interesez de un subiect anume... Si, recunosc, votez si cateva persoane dragi al caror fir narativ imi place...
Ia sa vedem... cat de tare ma blamati pt sinceritate?
????????
@silvia tudoran:
”Dar cum sa facem ca sa primim puncte si pe vizualizari?
Ar fi posibil? Corect ar fi... pe logica urmatoare: deschide cineva reviewul tau, inseamna ca e interesat de informatia oferita.
Mie nu mi se pare ok, iar logica ta cam "scârţie".
Poţi fi interesat de subiect, de destinaţia respectivă, dar simpla deschidere a unui articol nu implică neapărat faptul că ai găsit informaţia pe care o căutai sau că ţi-a fost util cu ceva.
Deschid numeroase articole, indiferent de autor, şi, din păcate, de multe ori închid rapid dezamăgită. Faptul că am deschis articolul se contorizează la vizualizări, meritat sau nu. Din punctul meu de vedere, punctul ar trebui să fie cu minus, pentru că mi-a consumat timp degeaba. Dacă articolul merită, îl votez.
Părerea mea. La fel de sinceră
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2022 Concurs „Top Votanți” 2023 — 5 vouchere a câte 50 de euro, lunar — scris în 29.12.22 de Admin din TIMISOARA
- Jan.2022 2 weekenduri gratuite pe lună — scris în 02.01.22 de Admin din TIMISOARA
- Jan.2022 Autorul Lunii — în 3 „măsuri” diferite :) — 3 weekenduri gratuite pe lună — scris în 05.01.22 de Admin din TIMISOARA
- May.2021 „Ce-o fi, dom'le, cu «invazia» de useri «ux12345»” ?!!? — scris în 31.05.21 de Admin din TIMISOARA
- May.2020 Selecția „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ” (PAAR) pe înțelesul tuturor — scris în 01.05.20 de Admin din TIMISOARA