EXCELENT
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Perioada sejurului: 3 – 6 mai
Pentru minivacanţele de Paşti sau de 1 mai de cele mai multe ori am ales Bulgaria şi staţiunile de pe litoral, fiind cea mai apropiată destinaţie de Bucureşti, despre care ştiam că îmi oferă relaxarea şi confortul dorite în hoteluri de patru şi de cinci stele. Pentru Paşti am ales hotelul Grifis Vistamar 4* din Nisipurile de Aur, iar pentru 1 Mai Wave Resort 5* din Aheloy a fost alesul.
Aflasem de această apariţie nouă şi interesantă în peisajul bulgăresc încă din toamna anului 2019. Impresiile cunoscuţilor, care fuseseră deja acolo încă din primul an de funcţionare, fani Duni cu peste zece vizite la activ, dar şi cu alte preferinţe similare cu ale mele printre resorturile turceşti de cinci stele peste medie, m-au convins imediat că trebuie să-l încerc şi eu 😊. Şi cum nu mai aveam răbdare, încă din luna ianuarie 2020 am făcut rezervare la Wave pentru minivacanţa de 1 Mai, preţ bun, am plătit integral, am primit voucherul şi mă vedeam deja acolo.
Ce a urmat după aceea ştim cu toţii: stări de urgenţă în ambele ţări, graniţe închise, hoteluri închise, frică... Pe la jumătatea lunii martie 20-20, un an pe care nu-l vom uita prea uşor, noi am făcut mişto de el, iar el s-a răzbunat pe noi cu vârf şi îndesat, deja îmi era clar că vacanţa mea era compromisă ☹ şi am contactat agenţia pentru a afla ce opţiuni am în situaţia dată. Iniţial, au adoptat o poziţie de forţă trimiţându-mă să citesc contractul semnat şi ameninţându-mă cu penalizări de 100%, de parcă eu aş fi adus coronavirusul pe planetă. Am încercat să le explic că nu sunt eu vinovată de pandemie şi că aştept variante de rezolvare amiabilă a situaţiei, inclusiv restituirea banilor pentru a nu-mi căuta dreptatea în altă parte. Ştiam că nici ei nu aveau vreo vină, dar era convenabil pentru ei să arunce toată responsabilitatea şi paguba pe seama turistului. Sinceră să fiu, eram convinsă că nu voi primi banii înapoi, iar eu nu de bani aveam neapărată nevoie, pentru că eu îmi doream să plec în vacanţă.
Le-am explicat că eu VREAU să mă duc în Bulgaria la data stabilită, dar acest lucru nu este posibil şi, în plus, hotelurile erau închise. Celor de la agenţie le-au trebuit câteva săptămâni până să revină la sentimente mai bune şi să înţeleagă faptul că pandemia ne-a afectat pe toţi deopotrivă, iar politica ameninţărilor nu este cea mai potrivită într-un asemenea context. Totuşi nici eu nu aveam vreun interes să mă cert prea rău cu ei, deoarece mai aveam o vacanţă în Turcia de trei săptămâni în septembrie cu cinci hoteluri luată tot de la ei şi în care îmi pusesem ultimele speranţe.
În final, m-au contactat ei să-mi spună că pot reprograma la o dată ulterioară în 2020 la capăt de sezon pentru Bulgaria când oricum nu mai aveam concediu sau anul următor. Am ales să-mi amân cu un an minivacanţa, alegând aceeaşi perioadă şi la acelaşi preţ, suplimentar urmând să mai plătesc încă o dată comisionul agenţiei. Nu am înţeles de ce trebuia să mai plătesc din nou comision agenţiei, iar explicaţia că ei „au muncit” :D pentru procesarea rezervării mele, chiar dacă aceasta nu s-a concretizat, pe mine nu m-a convins. Cu toate acestea, am acceptat varianta propusă, îmi doream mult hotelul, iar preţul, chiar şi majorat, tot era convenabil pentru mine, dacă făceam comparaţie cu hotelul de doar patru stele ales pentru Paştele din 2020, desigur şi acela amânat ☹, pentru care plătisem cu o sută de euro mai mult pentru acelaşi număr de nopţi.
După ce am amânat amândouă vacanțele bulgărești din 2020 pentru aceeași perioadă din 2021, m-am trezit într-o situaţie puţin ciudată, deoarece perioadele se suprapuneau, în 2021 Paştele picând de 2 mai. A trebuit să fac o alegere. Atunci am ales să petrec sărbătorile de Paşti la Nisipuri şi imediat după să continui cu hotelul din Aheloy, ghidându-mă după preţul plătit. La faţa locului am constatat că nu am fost inspirată, invers ar fi fost mai bine, dar faptul era consumat şi până la urmă a fost bine şi aşa.
Adresa: Camping area Aheloy, 8217 Pomorie, Bulgaria
Coordonate GPS: 42.62657 N; 27.63176 E
Website: waveresort.bg/en
Hotelul a fost deschis în anul 2019. Se află în sudul litoralului bulgăresc, la 2,5 kilometri sud de Aheloy şi la 5 kilometri nord de Pomorie. Zona în care se află este destul de sălbatică şi extrem de liniştită. Departe de zgomotul şi agitaţia staţiunilor cunoscute şi foarte aglomerate. Unii preferă liniştea şi relaxarea, în timp ce altora le-ar putea lipsi aici tot balamucul obişnuit din staţiuni precum Sunny Beach sau Nisipurile de Aur. Aceştia din urmă pot ieşi cu maşina să-şi caute altundeva distracţia dorită.
Există o singură clădire principală, cu şase etaje, în forma literei U, cu deschiderea spre piscine şi spre mare. Clădirea are o arhitectură modernă şi interesantă, care pe mine m-a dus cu gândul la un stup, astfel că eu l-aş fi botezat HIVE Resort =))
Oferă cazare confortabilă în 426 camere de mai multe tipuri.
Camerele duble standard, cele mai numeroase şi cele mai ieftine, au suprafaţa de 36 metri pătraţi şi toate au vedere laterală la mare, fiind situate la etajele 2-6.
Camerele Premium cu vedere laterală la mare, sau Fountain Rooms, au suprafaţa de 44 metri pătraţi şi sunt amplasate doar la primul etaj spre interior. O astfel de cameră am ales şi rezervat eu şi tot aşa ceva aş alege la o eventuală revenire la Wave.
Camerele Lagoon au suprafaţa de 44 metri pătraţi şi sunt amplasate doar la primul etaj spre exterior, ispunând de ieşire directă la piscină de pe terasa proprie cu şezlonguri. Piscina este comună tuturor camerelor de pe aripa respectivă a hotelului şi destul de adâncă, motiv pentru care nu este permisă rezervarea acestui tip de camere de către familiile cu copii mai mici de 7 ani. Vederea este laterală la mare şi, la noroc, spre lacul sărat sau spre parcarea din câmp :D
Camerele Premium cu vedere la mare au o suprafaţă de 48 metri pătraţi şi se află situate în partea centrală a clădirii.
Camerele Family cu vedere la mare au o suprafaţă de 48 metri pătraţi, două camere separate de o uşă, un singur balcon şi o singură baie.
Camerele Family cu vedere laterală la mare au o suprafaţă de 60 metri pătraţi, două camere separate de o uşă, două băi şi două balcoane.
Camerele Junior Suite au suprafaţa de 43 metri pătraţi şi vedere frontală la mare.
Maisonettele au o suprafaţă extrem de generoasă de 95 metri pătraţi, pe două nivele cu scară interoară, fiind potrivite în cazul familiilor mai numeroase, deoarece dispun de trei dormitoare şi un living, plus trei băi.
Signature Rooms sunt în opinia mea cele mai frumoase camere din hotel. Au o suprafaţă de doar 36 metri pătraţi, dar sunt cochete, intime şi romantice, perfecte pentru cuplurile fără copii :p. Cada de baie este amplasată în cameră chiar lângă pat, iar vederea la mare este spectaculoasă. Dacă mi-ar fi permis bugetul, eu o astfel de cameră aş fi ales.
Pentru noi, care plecam de la Grifid Vistamar, hotel aflat în Nisipurile de Aur, drumul a fost scurt şi deloc complicat, Nisipuri – Varna – Pomorie – Aheloy. Nu aveam motive nici să ne grăbim prea mult. Ajungând la hotel la prânz sau imediat după prânz îmi creşteam şansele de a prinde un loc de parcare după plecarea celor cărora li se termina în acea zi sejurul.
Circulând regulamentar, am parcurs cei 122 kilometri în aproape două ore. Prietenii îmi sugeraseră să trec de hotelul aflat pe partea stângă, să întorc câţiva kilometri mai departe şi apoi să am grijă să nu ratez ieşirea din european spre hotel, care se făcea foarte din scurt, însă eu am găsit o variantă mai simplă şi mai scurtă, ieşind din drumul european E87 la sensul giratoriu, luând a treia ieşire spre Aheloy, apoi dreapta la prima intersecţie şi mergând apoi pe un drum secundar paralel cu E87 până la hotel.
Am avut ceva emoţii când am văzut parcarea improvizată pe un câmp din stânga hotelului plină ochi de maşini româneşti şi bulgăreşti, multe alte maşini fiind parcate şi de o parte şi de alta a drumului. Nu-mi era clar dacă parcarea hotelului chiar era full sau respectivii au vrut doar să parcheze moka, dar am intrat în curtea hotelului după ce am trecut de bariere hotărâtă să caut un loc în parcarea proprie a hotelului, civilizată şi supravegheată, doar că nu şi gratuită în 2021, sau măcar să las bagajele la recepţie pentru a nu le târî prin praf în caz că nu găseam loc.
Am avut noroc să ocup unul din ultimele trei locuri libere, aşa cum îmi doream. M-am grăbit apoi spre recepţie să plătesc parcarea, 15 leva pe zi, şi să văd dacă sunt şanse să primesc şi camera.
A doua zi a plecat cea mai mare parte din românii care petrecuseră aici Paştele, parcările s-au golit, astfel că nu am mai avut nicio emoţie când am plecat la plimbare prin zonă că nu aş găsi loc la întoarcere.
O recepţioneră puţin plictisită mi-a spus că nu e grabă cu plata parcării, am lăsat voucherul şi cărţile de identitate, am completat formularul de cazare, ea ne-a dat brăţările şi ne-a invitat să luăm masa de prânz până când va fi gata şi camera, plauzibil, hotelul fiind aproape plin. Foame nu ne era după micul dejun săţios luat la Vistamar, aşa că ne-am oprit pe terasa Lobby Barului să vedem care este oferta de băuturi şi cafele, am făcut şi primele fotografii cu numeroasele piscine care ocupă mare parte din suprafaţa resortului, care, în realitate, arată chiar mai bine decât în poze. După mai bine de o jumătate de oră mi-am amintit să revin la recepţie.
Camera era deja pregătită deşi încă nu era ora oficială de check in. În contextul de atunci şi ştiind că hotelul este nou, nu am considerat necesar să inspectez camera repartizată înainte de a o accepta. În plus, ştiam şi că făcusem o alegere foarte bună rezervând o cameră mai deosebită şi mai scumpă decât cele standard.
Am rezervat o cameră Premium cu vedere laterală la mare (aşa se numeau atunci), modernă şi foarte spaţioasă de 44 metri pătraţi. Toate camerele de acest tip sunt amplasate la nivelul recepţiei, totodată şi primul etaj, spre interior, hotelul având forma literei U. Văd că între timp le-au schimbat denumirea, în prezent acestea fiind vândute ca Fountain Rooms, toate având vedere la minunatele fântâni cântătoare şi dansatoare şi parţial la mare. La acelaşi nivel al recepţiei, dar cu vedere spre exteriorul hotelului, adică fie spre lacul sărat din dreapta, fie spre câmpul utilizat ca parcare ad hoc din stânga, sunt amplasate Lagoon Rooms, camerele cu ieşire directă la piscină, altfel identice ca dimensiune şi dotări cu Fountain Rooms.
Se pare că fusesem extrem de inspirată la alegerea tipului de cameră, chiar dacă la momentul când am rezervat nici măcar nu am bănuit acest avantaj suplimentar de care urma să beneficiez, prin faptul că nu am avut nevoie să folosesc liftul, deoarece aveam de coborât doar un singur etaj pentru a ajunge la restaurant, piscină şi plajă.
Camera mea era situată excelent în aripa din dreapta cum priveşti spre mare, opusă restaurantului, astfel nefiind deranjată de mirosul de mâncare, chiar la mijlocul acesteia, deasupra sălii de fitness şi a centrului SPA. Mai mult nici că-mi puteam dori 😊
La intrarea în cameră pe partea dreaptă se află baia, parţial open space 😊 aş putea spune, având în vedere faptul că NU există o uşă. Intram direct în zona celor două chiuvete, fiecare având propria oglindă cu iluminare pe contur. Mai aveam la dispoziţie oglindă pentru machiaj şi uscător de păr, câte trei prosoape de fiecare şi un dispenser cu săpun lichid.
Duşul walk in, cu duş fix cu efect de ploaie şi duş mobil se află într-o încăpere separată de restul băii printr-o uşă cu geam, la fel ca şi toaleta, aflată într-o altă încăpere, cu uşă din geam mat. Mi-a plăcut faptul că ambele încăperi beneficiau de o iluminare discretă, imitând lumina naturală şi de o ventilaţie eficientă. La duş aveam un dispenser cu şampon & gel de duş, 2 în 1 😊, cam puţin pentru cele cinci stele ale hotelului, dar pe mine nu m-a deranjat acest lucru.
În continuare, tot pe partea dreaptă se afla dressingul extrem de spaţios şi bine compartimentat, într-o jumătate aflându-se în partea inferioară un suport pentru bagaje şi deasupra acestuia era o bară cu multe umeraşe, în cealaltă jumătate erau multe rafturi şi seiful digital gratuit.
Camera propriu-zisă era compusă din două zone: zona de dormit şi zona de living sau de relaxare. În zona de dormit am avut un pat matrimonial lat, cu o saltea foarte confortabilă şi lenjerie de calitate, pernele au fost cum îmi plac mie. Patul era încadrat de două noptiere, în fapt două măsuţe circulare, moderne, drăguţe, dar nepractice, deoarece nu aveau sertar, plus o banchetă la capătul patului. Pe ambele părţi ale patului am avut prize şi întrerupătoare şi câte două corpuri de iluminat: o aplică modernă şi o lampă cu braţ reglabil pentru citit, fixate pe tăblia patului.
Pe partea opusă patului se afla un corp de mobilier gen birou, cu o formă interesantă, şerpuită, care masca într-o parte minibarul şi pe care am găsit setul pentru prepararea ceaiului şi cafelei, cu cană electrică, pliculeţe de ceai, cafea, zahăr, căni şi pahare şi o sticlă mare de apă plată. Minibarul conţinea două doze de bere, două de Coca Cola, două sucuri de fructe la cutiuţă de carton şi două sticle de apă plată de 0,5 l, zilnic completându-se cele consumate.
Coboram trei trepte şi ajungeam în zona de relaxare, unde aveam o canapea, utilă în cazul unui copil sau al unui al treilea adult, o măsuţă de formă circulară şi un fotoliu confortabil. Televizorul cu ecran plat putea fi rotit după dorinţă pentru a urmări programele disponibile atât din pat, cât şi de pe canapea. Pe mine oricum nu m-a interesat, dar soţul meu este dependent de televizor. Mi-a plăcut covorul foarte modern din această zonă, o chestie mai de „fiţe” , având aspect de vechi şi uzat, chiar dacă era aproape nou, impecabil :D
Balconul a fost spaţios şi cu o formă uşor neregulată. Balconul era dotat cu două scaune şi o măsuţă din plastic, plus un uscător pliant pentru costumele de baie. Din balcon aveam vedere spre fântânile muzicale, frumos colorate noaptea, spre terasa restaurantului principal, spre aquapark şi spre mare. Exact cum am vrut.
Aerul condiţionat era în sistem centralizat, cu reglaj individual, silenţios şi eficient. Noi l-am folosit puţin doar în prima zi, deoarece de a doua zi vremea s-a răcit, temperatura a scăzut brusc cu 10˚C ☹ şi chiar nu a mai fost nevoie. Curăţenie în cameră s-a făcut în fiecare zi în cursul dimineţii. Lenjeria a fost schimbată o singură dată, pentru un sejur de doar trei nopţi fiind mai mult decât suficient, prosoapele au fost schimbate în fiecare zi, iar minibarul a fost completat corect tot zilnic.
Restaurantul principal Salt & Pepper ne-a oferit toate mesele principale ale zilei în sistem bufet, dar cu servire asistată, ceea ce a fost justificat în contextul pandemic de atunci. Micul dejun 7.30-10.00, prânzul 12.30-14.00 şi cina 18.00-21.00.
Mâncarea a fost foarte variată şi foarte gustoasă amintindu-mi de vacanţele petrecute în Turcia. Am mâncat aici mai bine decât la Vistamar, chiar dacă nici acolo nu am avut nimic de reproşat, dar aici mi-a plăcut mai mult. Am avut un uşor regret din cauza faptului că nu am ales hotelurile în ordine inversă, dar mi-a trecut după ce am savurat ciorbă de miel şi fripturile de miel gătite impecabil, cum numai în Turcia am mai mâncat. Ştiam încă dinainte de a rezerva că hotelul are management turcesc, dar după ce am mâncat acolo, eu bănuiesc că şi bucătarii erau turci.
Nu voi enumera toate cele consumate acolo, dar voi posta fotografii suficient de convingătoare, cred eu :p
Toate mesele noi le-am luat doar pe terasa generoasă a restaurantului principal, cu zone delimitate pentru fumători şi pentru nefumători, astfel încât nimeni să nu se simtă deranjat. La prânz era puţin mai greu de găsit o masă mai la umbră, dar în rest nu au fost probleme.
În afară de restaurantul principal şi chiar înainte de intrarea în acesta, se află Bistro Bar, care oferă o gamă restrânsă de preparate şi de băuturi, cu program diferit de cel al restaurantului principal şi în completarea programului acestuia împreună reuşind să acopere 24 ore, deci, poţi mânca non stop dacă doreşti. Bistroul funcţionează astfel: 10.00-12.30 (mic dejun târziu), 14.00-18.00 (gustare) şi 21.00-07.30 (gustarea de noapte).
Mai există şi trei restaurante a la carte cu specific bulgăresc, mediteranean şi asiatic disponibile pentru cină, cu rezervare. Nu ştiu dacă au fost deschise în perioada minivacanţei petrecute de noi la Wave, pentru că nu am fost interesaţi şi oricum din cauza sejurului mai scurt de şapte nopţi nu am fi beneficiat nici de vreo gratuitate.
Am ratat Food Cornerul situat în zona amfiteatrului, cu program 11.00-17.00, acesta fiind deschis doar în sezon, din iunie până la jumătatea lunii septembrie.
Lobby Barul a fost şi aici cel mai „dotat” bar din resort, cu program 08.30-23.00, oferind o selecţie de băuturi de import, clar specificate, băuturi locale, bere, vin, răcoritoare, ceai şi cafea. Pe terasa acestuia ne petreceam serile la un cocktail, alegând cu grijă o masă cât mai ferită de vânt.
Bistro Barul oferea doar bere, vin, răcoritoare, ceai şi cafea, după următorul program: 10.00-12.30,14.00-18.00 şi 21.00-07.30. De aici îmi luam eu cafeaua.
Pool Barul, cu program 10.00-18.00, oferea băuturi locale, bere, vin, răcoritoare, ceai şi cafea. Treceam pe acolo la întoarcerea de la plajă sau din plimbare.
Există şi un Beach Bar, însă acesta nu a fost deschis pe durata sejurului meu.
Cocktail Barul de la amfiteatru l-am găsit deschis doar într-o singură dupăamiază, posibil în sezon să aibă alt program.
Hmmm... nu prea ştiu cum să o descriu, cred că potrivit ar fi să o numesc „ciudăţică” . Este îngustă şi în pantă, cu un nisip mai negricios, aşa de culoarea grafitului şi cu ceva scoici sparte, deosebit pentru o plajă bulgărească, dar fără să aibă culoarea nisipului de pe plajele din Tenerife sau Madeira, ambele insule vulcanice.
Şezlonguri erau puţine, dar şi doritori erau şi mai puţini, deci am avut locuri pe alese. Soţului meu nu i s-au părut prea comode şezlongurile cu schelet metalic uşor şi doar cu o plasă, apreciind că s-ar fi impus o salteluţă ceva, pentru evitarea durerilor de spate. Cei mai „pufoşi” şi cei care dispun de propriile prosoape de plajă groase şi de calitate scapă de această grijă. Nu se pregătiseră prea bine pentru deschiderea de la 1 mai, astfel că nu montaseră umbrelele de soare, iar noi nu am rezistat prea mult în plin soare.
Am încercat să intru puţin în mare, dar apa era prea rece la început de mai şi nu am înaintat prea mult. Intrarea în mare mi s-a părut rezonabil de lină, doar cu nisip.
Prosoapele de plajă se pot obţine din zona centrului SPA în baza cardurilor primite de la recepţie la check in şi se pot schimba gratuit după dorinţă.
Este evident pentru oricine se documentează în legătură cu Wave faptul că piscinele constituie punctul forte al acestuia, acestea ocupând o mare parte din suprafaţa resortului. Sunt multe şi variate, perfecte pentru amatorii de bălăceală în piscină. În jurul acestora există un număr mare de şezlonguri, suficiente, zic eu, pentru toţi cei cazaţi în hotel. La piscină erau şi umbrele, aşa că se putea sta la umbră fără probleme, nu în plin soare ca pe plajă.
Nu toate piscinele exterioare erau disponibile la început de mai, apa fiind oricum destul de rece şi aici. Cu toate acestea, au fost destui, inclusiv copii, suficient de curajoşi încât să se bălăcească şi în piscinele exterioare. Eu NU 😊
Piscina principală, cu adâncimea de 145 cm, este imensă. Este traversată de un pod pe toată lungimea şi alte poduri laterale fac legătura între diversele zone de interes. Păstrând proporţiile, stilul acesteia mi s-a părut foarte asemănător cu cel de la Royal Holiday Palace din Lara sau de la Sueno Deluxe Belek
Am apreciat faptul că în partea dreaptă cum priveşti spre mare este o zonă destinată exclusiv adulţilor (16+) dornici de linişte, cu o piscină pentru adulţi infinity, cu adâncimea de 140 cm.
Mai există şi o piscină semiolimpică, cu adâncimea de 140 cm, potrivită pentru cei care chiar vor să înoate. Ei spun că piscina de dimensiuni semiolimpice ar fi fost încălzită şi eu îi cred, deoarece aici apa mi s-a părut o idee mai caldă, însă nicidecum la temperaturile de 28-29˚C la care erau piscinele exterioare încălzite din Egipt în ianuarie, de exemplu.
Există şi baldachine, contra cost, pentru cei care doresc un plus de confort şi de intimitate.
Partea de aquapark şi piscinele pentru copii se află în partea stângă. Aquaparkul pentru adulţi are patru tobogane destul de interesante, iar cel pentru copii este format dintr-un turn cu trei tobogane şi nelipsita „ciutură” . Programul toboganelor, 9.00-12.00 şi 14.00-17.00, mi s-a părut mai generos ca în alte părţi.
În afară de acesta, cei mici mai au la dispoziţie Spray Pool, o „chestie” cu multe ţâşnitori care îi stropesc pe cei mici spre amuzamentul acestora, o piscină pentru copii cu trei ciupercuţe din care ţâşneşte apa şi o altă piscină pentru bebei, cu adâncimea de 20 cm.
Piscina interioară încălzită, mărişoară, cu adâncimea de 145 cm, şi jacuzzi-ul alăturat au fost de bază în această perioadă pentru amatorii de bălăceală fără griji. Acestea sunt deschise la capete de sezon, în aprilie şi mai, respectiv în septembrie şi octombrie.
Mie cel mai mult mi-a plăcut Biological Lake, o piscină micuţă, cu adâncimea de 145 cm, aflată la intrarea în hotel spre piscina interioară. De fapt, a fost şi singura piscină în care am făcut baie, aici apa părându-mi ceva mai caldă şi în genul apei minerale, nu cu clor. La un capăt are câteva pietre şi apa curge peste acestea formând un efect de cascadă, plăcut, relaxant şi interesant deopotrivă. Se presupune că ar fi destinată exclusiv persoanelor peste 16 ani, conform celor afişate, însă regula nu era respectată de către compatrioţi şi ai lor copii ☹
Pentru copiii mai mari de 3 ani există un loc de joacă frumos amenajat și personal care se ocupă de aceștia antrenându-i în diferite activități specifice vârstei. Partea interioară a clubului pentru copii era atunci închisă, toate activitățile desfășurându-se doar outdoor.
Centrul SPA, foarte modern și curat mi-a plăcut. Hammamul, saunele de tot felul şi zona de relaxare erau gratuite. Tratamentele şi masajele se plăteau, ca peste tot.
Sala de fitness era foarte bine dotată cu aparate moderne, dar puţin „căutată” de către amatorii de ars calorii şi de menţinerea în formă şi în vacanţă.
Despre programul de animaţie şi alte activităţi pot spune doar că l-am văzut afişat, fără însă să fi participat vreodată. Serile răcoroase şi vântul rece m-au gonit din zona amfiteatrului, dar peste zi auzeam diverse, mai mult pentru copii, în opinia mea.
Fântânile muzicale, cântătoare şi dansatoare 😊, pe mine m-au încântat maxim şi nu am ratat în nicio seară spectacolul acestora pe care îl admiram de pe terasa Lobby Barului de unde aveam o vedere perfectă. Nu le pot compara cu cele din Dubai de lângă Burj Khalifa, desigur, însă pot spune că au fost perfect comparabile şi chiar peste cele oferite în urmă cu nişte ani turiştilor cazaţi la celebrul Mardan Palace din Turcia, acelea având în plus şi un spectacol cu lasere. Sper să reuşesc să găsesc şi filmările de aici pentru a vă convinge.
Hotelul oferă gratuit internet wireless de mare viteză cu acoperire pe toată suprafaţa acestuia. L-am testat, a funcţionat, însă eu am preferat să folosesc datele mobile din abonament disponibile şi în roaming în spaţiul SSE
Minivacanţa petrecută la Wave Resort a fost tare reuşită şi peste aşteptările mele.
A meritat să aştept, la propriu 😊, un an pentru a ajunge acolo, evident din motive independente de voinţa mea, sejurul planificat pentru 2020 amânându-se pentru 2021.
Am descoperit aici lângă Aheloy, în plin câmp şi lângă un lac sărat, un resort, nu doar un hotel, cum puţine sunt în Bulgaria, construit pe tiparul resorturilor turceşti atât de căutate şi de apreciate de mulţi, inclusiv de mine 😊
Condiţiile de cazare au fost excelente, curăţenia atât din cameră, cât şi din toate spaţiile comune a fost fără reproş. Umbră nu prea a fost, hotelul fiind la început de drum, deschis cu doar doi ani înainte de vizita mea, vegetaţia abia plantată având nevoie de câţiva ani ca să se dezvolte.
Serviciile oferite au fost la nivelul clasificării de cinci stele a hotelului.
Mâncarea a fost foarte variată şi gustoasă. Nu am nimic de reproşat la acest capitol, ci doar cuvinte de laudă. La capitolul băuturi ar fi fost loc şi de mai bine. Băuturile alcoolice erau exclusiv locale la toate barurile, mărcile lor şi în media obişnuită pentru all inclusive-urile bulgăreşti. Doar la Lobby Bar am găsit şi o selecţie, destul de restrânsă, e drept, dar suficientă pentru noi, de băuturi de import incluse în concept. Cocktailurile încercate de noi au fost corect preparate, totul OK. Desigur, turiştii mai pretenţioşi aveau la dispoziţie destule băuturi de import, mărci consacrate, dar contra cost :D.
Pentru noi, singurul disconfort, care însă nu ţine neapărat de hotel, ci poate doar de poziţionarea acestuia în mijlocul câmpului, precum şi de perioada sejurului, l-a constituit vântul puternic şi rece care a bătut în fiecare dupăamiază şi seară, deranjant dacă viciile te ţin pe la terase. Ei s-au străduit cât au putut oferind păturici celor mai friguroşi. Poate a fost o întâmplare la început de mai, poate nu, nu ştiu, însă înclin să cred că vântul creează frecvent probleme turiştilor, pentru că altfel nu înţeleg de ce şi în luna august exista acelaşi coş cu păturici pentru doritori pe terasă.
Chiar dacă este un hotel destul de scump, cel puţin în vârf de sezon, dar nici Bulgaria nu mai este atât de ieftină cum era în urmă cu nişte ani, pentru noi atunci raportul calitate preţ a fost EXCELENT, primind în mod clar mai mult decât am plătit. Am avut curiozitatea de a face o simulare pentru Paştele viitor (2025) şi totodată dezamăgirea de a găsi preţuri de 2,5-3 ori mai mari decât în 2021, motiv pentru care mă mai gândesc :D, fără a exclude totuşi o revenire la Wave Resort – un hotel pe gustul meu, motiv pentru care îl RECOMAND!
=
În prag de An Nou vă doresc tuturor sănătate, bucurii, călătorii şi vacanţe de vis în 2025, alături de tradiţionalul LA MULŢI ANI!
P. S.
Eu deja mă pregătesc pentru prima vacanţă din 2025, care va fi una de relaxare totală :p
Trimis de nicole33 in 31.12.24 23:26:52
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
- Alte destinații turistice prin care a fost: -
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.62715600 N, 27.63197300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Daaaa! Este un resort (și) pe gustul meu, asta dacă s-ar întâmpla să alegem o vacanță pe litoralul bulgăresc! Nu știu de ce, dar chiar nu prea mă „trage ața” să ajung la vreun hotel/resort din Bulgaria
Am fost doar în Nessebar, la recomandarea lui Mihai, care mai fusese acolo și care a vrut să văd și eu acea bucățică de (pen)insulă! De acolo am fost (cu titicarul) o singură dată pe o plajă a litoralului din Bulgaria, anume la „Sunny Beach” , deoarece plajă în Nessebar nu prea există, la nevoile noastre, desigur! N-am stat prea mult nici acolo, deoarece era prea multă forfoteală și mult zgomot în difuzoare!
”Am ales să-mi amân cu un an minivacanţa, alegând aceeaşi perioadă şi la acelaşi preţ, suplimentar urmând să mai plătesc încă o dată comisionul agenţiei. Nu am înţeles de ce trebuia să mai plătesc din nou comision agenţiei, iar explicaţia că ei „au muncit” pentru procesarea rezervării mele, chiar dacă aceasta nu s-a concretizat, pe mine nu m-a convins
Nici nu avea cum să te convingă explicația! Ce muncă „suplimentară” au făcut:! Asta-i menirea agențiilor de turism, să facă rezervări, să le proceseze - de câte ori e nevoie - pentru a mulțumi turistul, mai ales atunci când NU din vina lui se întâmplă renunțarea, sau amânarea unei alegeri!!!
Hotelul arată foarte bine, atât ca poziționare pe hartă, cât și cu toate dotările lui! Despre mâncare nu comentez, pentru că știu de mult timp, înainte de a fi membru AFA, că „la bulgari” se mănâncă foarte bine!
”Pentru noi, singurul disconfort, care însă nu ţine neapărat de hotel, ci poate doar de poziţionarea acestuia în mijlocul câmpului, precum şi de perioada sejurului, l-a constituit vântul puternic şi rece care a bătut în fiecare dupăamiază şi seară, deranjant dacă viciile te ţin pe la terase. Ei s-au străduit cât au putut oferind păturici celor mai friguroşi
M-am uitat pe Google Earth să văd unde este situat acest Wave Resort. Din păcate, până în iunie 2024 nu s-a mai construit nimic în vecinătatea lui, este tot „singurel” în câmp! Poate niște resorturi învecinate l-ar face mai puțin expus vântului, mai ales dacă ele ar avea mai multe niveluri decât el! De aceea sunt păturici și în luna august.
Ca de obicei, ai oferit informații utile doritorilor de vacanțe în sudul litoralului bulgăresc!
Important este că voi v-ați simțit bine acolo și că micul sejur v-a ajutat la încărcarea bateriilor!
Felicitări pentru tot!!!... și... deie Domnul să fim sănătoși și în 2025, să ne putem bucura de vacanțe reușite, orice alegeri vom face!
@nicole33:
”Celor de la agenţie le-au trebuit câteva săptămâni până să revină la sentimente mai bune şi să înţeleagă faptul că pandemia ne-a afectat pe toţi deopotrivă, iar politica ameninţărilor nu este cea mai potrivită într-un asemenea context.
Ce sa faca si ei? Erau socati si... asa au ramas! Normal sa coste "procesarea", ca din socuri se revine greu!
”Camerele Junior Suite au suprafaţa de 43 metri pătraţi şi vedere frontală la mare.
Eu asta am crezut ca ai ales! Sa vezi marea din pat!
”Pentru noi, singurul disconfort, care însă nu ţine neapărat de hotel, ci poate doar de poziţionarea acestuia în mijlocul câmpului, precum şi de perioada sejurului, l-a constituit vântul puternic şi rece care a bătut în fiecare dupăamiază şi seară, deranjant dacă viciile te ţin pe la terase. Ei s-au străduit cât au putut oferind păturici celor mai friguroşi
Asta este chiar un disconfort! Dar eu cred ca nu va ramane asa!
Eu cred ca, vazand succesul Valurilor, se vor mai construi cladiri in zona!
Cat despre mancarea din Bulgaria, confirm! Mereu s-a mancat bine la vecini!
Si resortul arata foarte bine! E si nou...
La multi ani cu sanatate si vacante cu relaxare!
@doinafil:
”Daaaa! Este un resort (și) pe gustul meu, asta dacă s-ar întâmpla să alegem o vacanță pe litoralul bulgăresc! Nu știu de ce, dar chiar nu prea mă „trage ața” să ajung la vreun hotel/resort din Bulgaria
Resortul ăsta chiar este mai mult decât OK, crede-mă, construit pe tipar turcesc. Bulgarii au foarte multe hoteluri, însă extrem de puţine resorturi. Eu ştiu doar câteva.
Pentru voi, neavând maşină, poate fi mai complicat de ajuns, deşi există autocare cu care poţi ajunge în orice staţiune. Timpul poate fi comparabil cu cel necesar pentru a ajunge cu avionul într-o altă ţară europeană, mai ofertantă din punct de vedere turistic
Nouă, ani la rând, Bulgaria ni s-a părut o destinaţie foarte la îndemână şi cu un raport calitate preţ mult mai avantajos decât pe litoralul românesc. Chiar dacă şi la ei preţurile au tot crescut, concomitent cu scăderea nivelului serviciilor oferite, eu consider că încă este mai bine la bulgari
@doinafil:
”Am fost doar în Nessebar, la recomandarea lui Mihai, care mai fusese acolo și care a vrut să văd și eu acea bucățică de (pen) insulă! De acolo am fost (cu titicarul) o singură dată pe o plajă a litoralului din Bulgaria, anume la „Sunny Beach” , deoarece plajă în Nessebar nu prea există, la nevoile noastre, desigur! N-am stat prea mult nici acolo, deoarece era prea multă forfoteală și mult zgomot în difuzoare!
Nessebarul este doar pentru vizitat, zic eu. De cazat, nu m-aş caza acolo, dar de văzut ai ce vedea şi place mult mai ales iubitorilor Greciei. Este superb, însă mie îmi pare că a devenit prea "comercial" în ultimii ani. Mie mi-a plăcut mereu mai mult Sozopol, un orăşel mai mic şi mai cochet, situat la sud de Burgas.
Sunny Beach are plaje extrem de frumoase, însă nu aş suporta prea uşor toată agitaţia dintr-o asemenea staţiune-mastodont, decât dacă aş alege să mă cazez la unul din capetele acesteia, cât mai departe de "lumea dezlănţuită"
=
Agenţiile, asta sunt, un rău necesar. Amuzant este faptul că eu am rezervat cele două vacanţe bulgăreşti din 2020, amânate pentru 2021, prin două agenţii diferite şi doar una din ele, cea mai "lacomă", şi-a mai pus încă o dată comision, deşi situaţia a fost similară.
Aceeaşi politică au adoptat-o şi în 2022, când am fost nevoită să anulez, chiar înaintea plecării, vacanţa turcească rezervată cu multe luni înainte. Mi-au restituit banii, este adevărat, însă şi-au oprit comisionul aferent fiecăruia din cele două hoteluri. Atunci m-am bucurat că mi-am recuperat banii şi restul nu a mai contat.
Mulţumesc mult pentru vizită şi ecou!
Urările au început deja să se îndeplinească. Cu sănătatea nu stăm strălucit, dar am plecat deja în prima vacanţă din 2025
@nicole33:
”Nouă, ani la rând, Bulgaria ni s-a părut o destinaţie foarte la îndemână şi cu un raport calitate preţ mult mai avantajos decât pe litoralul românesc. Chiar dacă şi la ei preţurile au tot crescut, concomitent cu scăderea nivelului serviciilor oferite, eu consider că încă este mai bine la bulgari
Categoric este mai bine la bulgari, din toate punctele de vedere! În nordul stațiunii Mamaia, spre ex., prețul unei cazări/noapte ne-ar ușura serios buzunarele! Dacă mai socotim și mâncarea, inclusă, sau nu, în oferta cazării, sigur te lipsești de-a o alege! Dar nu pentru acest motiv nu alegem Mamaia, ci pentru zgomotul și vânzoleala de acolo. Preferăm „2 Mai” -ul, mai liniștit și cu prețuri mai accesibile!
@nicole33:
”Nessebarul este doar pentru vizitat, zic eu. De cazat, nu m-aş caza acolo, dar de văzut ai ce vedea şi place mult mai ales iubitorilor Greciei. Este superb, însă mie îmi pare că a devenit prea 'comercial' în ultimii ani
Cred că dintotdeauna a fost comercial. Bucățica aia de pământ nu are alte venituri în afara comerțului, în extra-sezon localnicii trăiesc din ce au vândut turiștilor vara. Nouă ne-a plăcut acolo, dar a doua oară n-ași mai merge în Nessebar!
”Agenţiile, asta sunt, un rău necesar. Amuzant este faptul că eu am rezervat cele două vacanţe bulgăreşti din 2020, amânate pentru 2021, prin două agenţii diferite şi doar una din ele, cea mai 'lacomă', şi-a mai pus încă o dată comision, deşi situaţia a fost similară
Cazul tău, chiar cu comisioanele plătite, a fost un caz fericit că ți-au returnat banii! În 2010 prietena mea a făcut rezervare pentru o excursie în Londra, 3 persoane, la o agenție „no name” , țepuitoare, care ne-a luat avansul (100 euro/căciulă), pe care i-am pierdut. Degeaba am fost la poliție și-am depus o plângere! Agenția dispăruse de la adresa respectivă, cu banii noștri cu tot!
Se mai practică și azi „țepuirea” , chiar acum, la sfârșitul lui decembrie. Cel puțin așa am văzut că reclamau niște persoane, la TV. Prețurile „chilipir” atrag „muștele” care nu se informează îndeajuns de bine/corect, despre cine le face „oferta” . De când am luat „țeapă” , nici eu, nici prietenele mele n-am mai mers pe „chilipiruri”
Să vă fie bine în vacanță!!!... și, ca de obieci,
@Zoazore:
”Ce sa faca si ei? Erau socati si... asa au ramas! Normal sa coste "procesarea", ca din socuri se revine greu!
Posibil să ai dreptate. Într-o oarecare măsură, toţi am fost atunci şocaţi de năpasta care s-a abătut peste noi, neştiind prea bine cum să gestionăm situaţia, să negăm totul sau să o luăm razna cu capul.
”Asta este chiar un disconfort! Dar eu cred ca nu va ramane asa!
Eu cred ca, vazand succesul Valurilor, se vor mai construi cladiri in zona!
Sinceră să fiu, eu personal nu am fost neapărat deranjată de vântul rece din fiecare seară, în legătură cu care fusesem deja avertizată, dar soţul meu a cam îngheţat. El are şi probleme cu circulaţia, accentuate de medicaţia recomandată de medici. Din acest motiv, mi s-a părut corect să avertizez şi asupra acestui aspect. Dacă alţii vor fi mai norocoşi, cu atât mai bine.
Pe partea dreaptă nu prea au unde să construiască, acolo fiind un lac sărat, cu nămol curativ, miraculos din spusele unora, pe care eu nu l-am încercat. După experienţa cu nămolul de la Marea Moartă din Iordania am devenit extrem de reticentă
”Cat despre mancarea din Bulgaria, confirm! Mereu s-a mancat bine la vecini!
Şi eu am fost mereu mulţumită de toate experienţele culinare avute la vecini, uneori chiar încântată, aşa cum a fost cazul aici la Wave şi asta datorită influenţelor turceşti extrem de pregnante.
”Si resortul arata foarte bine! E si nou... La multi ani cu sanatate si vacante cu relaxare!
Arată bine şi îşi menţine standardele, deci este de revenit şi de recomandat.
Mulţumesc mult pentru vizită, urări şi ecou!
Deja mă bucur de o vacanţă cât se poate de relaxantă
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Vacanta mea cea mai frumoasa — scris în 14.03.24 de Amalia Piper din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2023 Minunata experienta — scris în 18.08.23 de Cristina Paun din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2023 O vacanta minunata intr-un resort minunat — scris în 02.07.23 de ceasornicarul din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Apr.2023 O vacanta minunata și un hotel care își merita stelele — scris în 17.04.23 de Iulia1980 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Vacanta relaxanta la Wave Resort — scris în 24.08.22 de anamaria86 din BISTRIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Un sejur reusit! — scris în 05.08.22 de mont din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Frumos hotel — scris în 26.07.22 de Lumea mea din BUCUREșTI - RECOMANDĂ