RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Vacanță la Von Resort Golden Coast
Am fost cazați la acest resort în urma recomandărilor primite de la agențiile din România, care îl laudă mult prea mult. Am fost o gașcă, 33 de membrii (adulți + copii) si ni s-a prezentat ca fiind cea mai potrivită optiune pentru cerințele noastre.
Drumul a fost relativ bun, în sensul că am fost preluați destul de repede de către Tour Operator, până la Hotel am făcut aproximativ 50 de minute. Fiind atât de mulți, nu am făcut opriri suplimentare decât o mica pauza la un complex pentru a merge la WC sau a ne întinde puțin. Prima oprire a fost la hotelul nostru, pentru aceste aspecte pot să acord un plus!
De asemenea, ne-a plăcut ghidul care era vorbitor de limba română și care ne-a oferit informații legate de activități, excursiile opționale, dar și un scurt rezumat istoric.
despre SERVICII
La capitolul mâncare nu știu exact dacă stau bine sau dacă mai degrabă gastronomia lor e apropiată de a noastră și atunci poți să mănânci cam orice fără a avea surprize.
Mâncarea era aceeași în fiecare zi (cu mici schimbări la partea de grill, dar și acelea s-au repetat cam o dată la 2-3 zile), însă era atât de multă încât puteai să mănânci de fiecare dată altceva.
Mi-a displăcut faptul că nu puteai să îți faci rezervare la Restaurantele a la carte, decât contra cost. Am fost în una din seri la un restaurant cu specific, însă nu a fost mai nimic diferit față de ce găseam la restaurantul principal. Atât doar că erau mai frumos aranjate în farfurie.
Legat de restul serviciilor... au mult de lucru la modul în care se comporta cu turiștii. Am impresia ca nu suportă românii și totuși e plin de ei! Când am ajuns, cel de la recepție a făcut liniște ca la școală pentru a ne da instrucțiunile și ne-a avertizat că trebuie să fim atenți pentru că el nu mai repetă pentru fiecare în parte ce avem de făcut... Mă rog, probabil am fost noi prea mulți și prea gălăgioși ca erau peste 50 de persoane la recepție, însă oricum, atitudinea lui a fost disprețuitoare.
Ne-am împrietenit în schimb cu chelnerii, seara, când ne strângeam toți (repet, eram aproape 30 de adulți) erau foarte atenți cu noi și ne serveau constant... evident, și noi am fost recunoscători de fiecare data lansând câte un bacșiș considerabil.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camerele sunt de cel mult 3*, dar curățenia se face zilnic. Scriu această recenzie la o buna perioada de la întoarcere și sunt mult mai calmă acum.
Singurul plus e legat de curățenia care se făcea zilnic, deși superficial. Superficialitatea am rezolvat-o cu un bacșiș și o hârtiuta în care ne-am exprimat pretențiile, însă restul... o adevărată aventura.
De cum am ajuns, ne-a lovit un miros neplăcut de închis, ușa de la balcon nu se putea deschide pentru a aerisi, aerul condiționat nu mergea cu ușa deschisa (oricum, ne-a luat o oră ca să o deschidem) ușa de la camera nu se inchidea, iar seiful era blocat. Practic, deși am ajuns pe la 17:00 (și puteam merge sa ne bucuram de prima baie în mare) a trebuit sa stam 2 h ca să ni se rezolve problema cu ușa de la camera.
Cartelele erau blocate pentru toți cei din gașcă care au fost cazați în aceeași clădire (în jur de 13 camere, nu mai stiu exact), au funcționat în schimb pentru cei care erau cazați în altă parte.
O să mai adaug și faptul că după 3 zile ne-a curs apă din tavan (de la aerul condiționat) și că trebuia să tragi de dus cu toată forta ca să îl desprinzi din locul lui atunci când voiai să te speli.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Am scris despre gastronomie si mai sus.
O sa vorbesc acum despre Ultra All Inclusiv, care, după spusele lor se rezuma la ideea că poți beneficia de toate serviciile 24/24.
Nu știu daca erau cazați si cu All Inclusiv, dar în afară de JB eu nu știu să fi fost vreo altă diferență. Nu ai incluse toate băuturile internaționale, nici restaurantele a la carte, nici toate barurile din incinta... de ex, la barul de peste Ponton, aveai inclus doar vinul la pahar și băuturile non-alcoolice.
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Este singurul lor plus!
Marea este superbă, plaja e foarte mare, șezlonguri pentru toată lumea (ce-i drept, cam inconfortabile... sunt cele albe, simple, fără saltea), însă nu e deloc aglomerat.
Intrarea în apă este lină iar nisipul e fin peste tot (plajă & mare).
Am trecut peste inconfortul din camera datorită plajei, pentru ca acolo am petrecut cea mai mare parte din timp.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Fiind marea si plaja așa cum le-am descris mai sus, am petrecut puțin timp la piscine. Aveam acces la Aquapark ul de la Golden Beach și la Piscina de la Ellitte.
Piscinele nu aveau nimic impresionat, singurul lucru pe care am vrut să îl punctez este faptul că toți copiii (sub 3 ani) care au fost la piscină au colectat ceva soi de virus care s-a manifestat urât (febra, voma și tot tacâmul). La fel li s-a întâmplat și unora dintre adulți. Noi am stat în două zile la piscină, însă doar vreo 2 h și nu am avut reacții adverse. Fiind mulți români cazați la acest hotel, toți părinții discutat despre faptul ca au avut probleme cu copiii care au fost la piscină.
În rest, cel puțin la Golden Coast, o piscină normala, de dimensiuni medii fără nimic impresionant.
Trimis de Cccsg in 06.10.21 22:08:37
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cccsg); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.81799300 N, 31.30140400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Cccsg: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 05644&hid=21529.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.%
Pana la urma, ce te-a deranjat cel mai mult a fost ca nu se deschidea usa si ti-a curs apa din tavan. Mi se pare cam nedrept totusi sa spui ca a fost "rau", dar na fiecare avem pretentiile noastre.
”probabil am fost noi prea mulți și prea gălăgioși ca erau peste 50 de persoane la recepție, însă oricum, atitudinea lui a fost disprețuitoare.
Daca ati lucra intr un hotel si ar intra 50 persoane sa vorbeasca continuu, tare, cum ati reactiona? Ati repeta de mai multe ori o fraza?
sa pun si eu o intrebare: ti-a promis cineva bauturi internationale? seiful poate era blocat pentru ca era cu plata
@valentinag: Faptul că am plătit o sumă prea mare pentru ce oferă!
Nu sunt eu foarte pretențioasă, dar am fost la hoteluri mult mai luxoase cu servicii premium (ce-i drept, nu în Turcia) pentru un preț mai mic.
Mereu auzeam de serviciile turcilor și toată lumea îi laudă pentru ce oferă. Ei bine, eu am fost profund dezamăgită. Mi s-a părut mult mai luxos Hotelul Ramada din Oradea, de ex. Iar serviciile de care am beneficiat acolo au fost de departe superioare.
Când am citit recenziile de pe "Amfostacolo" legate de acest hotel, era cumpărată deja vacanța. Altfel, nu l-am fi ales!
Probabil anii trecuți or fi avut servicii mai bune. Dar din 2019... nu prea îl laudă nimeni!
@viviv: Nu, le-aș spune și eu că popa nu spune de două ori predica pentru babele surde. Este exclus! Nu poți să ai o asemenea atitudine față de turiști într-o țară în care se spune că întâlnești cea mai wow ospitalitate! Nici măcar nu s-a chinuit sa schițeze un zâmbet!
@nrs: Nu era cu plată. S-a rezolvat problema după ce a venit cineva de la electricitate. Atunci când s-a rezolvat și problema cu ușa de la cameră.
@Cccsg: de 15 ani merg in Turcia, an de an. Poate nu de fiecare data am intalnit oameni ospitalieri, dar de fiecare data am stiut sa le zambesc, sa le spun buna ziua si multumesc in limba lor si atunci atitudinea lor s a schimbat in bine.
”Nici măcar nu s-a chinuit sa schițeze un zâmbet!
Mereu asteptam ceva din partea celuilalt, as fi curioasa cati din cei 33 ati zambit catre acea persoana???
Am vazut frecvent astfel de grupuri, in special romani, care in momentul cand intrau in receptie, nu te mai puteai intelege cu aproapele, pentru ca era un tipat continuu.
Pentru pretul platit, hotelul ofera suficient, cat sa fi multumit.
Bună
Spuneți că "la barul de peste Ponton, aveai inclus doar vinul la pahar și băuturile non-alcoolice". Nu exista și bere efes la draft, inclusă, ca băutură alcoolică?
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Se poate mai bine — scris în 26.07.24 de mirela.k din BRAşOV - nu recomandă
- Jun.2024 Vonresort — se putea mai bine — scris în 28.06.24 de ux134551 din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Jul.2022 O vacanta reusita — scris în 19.01.23 de g.stefy din ODORHEIU SECUIESC [HG] - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Foarte placut — scris în 04.08.22 de ux126432 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2021 Vonresort 2021 — scris în 15.09.21 de nemesisTM din TIMIșOARA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu cumparati iluzii, nu e nici 5 stele si nici ultra all inclusive — scris în 30.07.21 de ux121377 din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2020 Von Resort Golden Coast - O vacanta reusita... In ciuda pandemiei — scris în 20.09.20 de VasiuM din BUCURESTI - RECOMANDĂ