ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 30.07.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 7 nopți
Familie
PREȚ SEJUR 2300
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE: RĂU
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 1 COPII -- v: 8ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTA MEDIE REZULTATĂ
65.50%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Vonresort Golden Coast [Colakli]5

încărcat de pe telefon!

Nu cumparati iluzii, nu e nici 5 stele si nici ultra all inclusive

TIPĂREȘTE

Am ales aceasta locatie de vacanta in urma recenziilor citite despre acest hotel. Nu vreau sa supar pe nimeni si nici o persoana prea pretentioasa nu sunt, dar recenziile sunt departe de adevar.

Prima impresie este ca totul e pe fuga. Trebuie sa alergi pentru a te incadra in programul de masa, pentru ca dupa masa trebuie sa alergi ca sa gasesti ceva. Dupa aceea, modul de servire sl unor angajati, te face sa te simti ca si cand ai lua ceva de pomana. Asta e prima impresie!


despre SERVICII

Daca un bucatar inchide cutia de inghetata la ora 14.00 fix, desi la coada mai erau 3 persoane, cum as putea caracteriza ospitalitatea, amabilitatea, profesionalismul? Este o bataie de joc, acest ultra all inclusive este o parodie.

La bar este cate un barman, care are permanent o coada impresionanta. Am invatat sa stau la coada ca pe vremea lui Ceausescu. Oameni buni, nu este nici macar all inclusive, dar ultra.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Am platit 5 stele si stau intr-un hotel de 3 stele. Balcon in care greu intra 2 persoane, vedere la mare in dunga si sub generatoare care fac somnul imposibil.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mancare buna, dar nediversificata si cu foarte multe situatii de "nu ai avut noroc", se termina mancarea si nu vine alta de acelasi fel. Deci, nu ai avut noroc!

Daca ai noroc sa te serveasca unul care nu are chef, modelul este ca nu intelege si face in asa fel, incat iti e penibil sa ceri. Nu mai spun nimic, ca imi aduc aminte...


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Animatori depasiti si spectacole rasuflate


---
Trimis de ux121377 in 30.07.21 00:03:52
Validat / Publicat: 30.07.21 09:28:13
VIZUALIZĂRI: 942INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya, Belek si Lara
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux121377); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [30.07.21 09:27:39] »

    @ux121377: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 04261&hid=21529.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux121377 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    viviv [30.07.21 14:09:15] »

    Din ce vad spuneti ca ati mai vizitat Turcia: Antalya, Belek si Lara. Cum se face ca acum, cand nu v a convenit hotelul, scrieti recenzie negativa?

    Prima impresie este ca totul e pe fuga. Trebuie sa alergi pentru a te incadra in programul de masa

    Mai jos aveti programult de masa, sunt curioasa cum sa nu se poate ajunge la program? Intervalele in care nu gaseai ceva de mancare 10-11,18-19 si 21-00, in rest continuu iti oferea ceva.

    07:00 – 10:00 Breakfast Buffet

    10:00 – 11:00 Late breakfast

    12:30 – 14:00 Lunch Buffet

    19:00 – 21:00 Dinner

    Snack restaurant «Cydonia» Lunch 12:30-16:00

    Gozleme House «Sofra» Gozleme 12:00-15:45

    Snack Bar «Aquapark» Burgers 12:00-16:00

    Patisserie «Fragaria» Tea and cakes 14:30-18:00

    Bistro «L’atelier du chef» Night Snacks 00:00-08:00

    Daca un bucatar inchide cutia de inghetata la ora 14.00 fix, desi la coada mai erau 3 persoane, cum as putea caracteriza ospitalitatea, amabilitatea, profesionalismul?

    Nu pot crede asa ceva si chiar daca ar fi adevarat, la ora 14.30 se deschidea patiseria de langa piscina mare, unde se servea inghetata pana la ora 18. Nu cred ca crapa nimeni o jumatate de ora. Sunt hoteluri la care inghetata este contra cost. Ma intreb cat de amabil ati fost Dvs?

    Am platit 5 stele si stau intr-un hotel de 3 stele. Balcon in care greu intra 2 persoane

    Daca il catalogati dupa stelele de la noi, poate, e de 3 stele.

    Multora le a placut acest hotel, altora nu, gusturile nu se discuta. Data viitoare iti recomand sa "citesti printre randuri" cand iti alegi hotelul.

    ux121377scris / TELEFON [30.07.21 14:36:06] »

    @viviv: Eu nu ma cert cu nimeni, vad ca sunteti f bine informat/a, dar pe hartie. In realitate, cine vrea sa vina, o sa se convinga.

    Cu privire la celelalte vizite in Turcia, au fost complet diferite. Altminteri, probabi ca sunteti din echipa actuala, care se comporta asa cum am scris anterior.

    Revin, nu ma cert cu nimeni, sunt un simplu client si am avut alte asteptari de la ULTRA ALL INCLUSIVE.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    m liviuscris / TELEFON [30.07.21 16:16:17] »

    Salutare. Aproximativ în aceiași perioada cu dumneavoastră a fost un alt compatriot la acest resort. Impresiile scrise sunt mai ample și foarte diferite- vezi impresii... Și prețul este diferit. Ei avand un copil de 12 ani și au plătit cu 500 euro mai puțin...

    Îmi pare rău că la a 4 vizita în Antalya nu a fost cum ați sperat. Ar fi important sa ne spuneți primele 3 vizite cum au fost si în ce resorturi ați stat. Toate cele bune în continuare!

    Andoxscris / TELEFON CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [30.07.21 17:37:35] »

    Pretul nu are cum sa fie 2300 euro 2 ad si un copil. Toata luna iulie a fost intre 1500-1800. Nici macar acum pentru august nu sare de 2000 euro. Ori a luat o teapa de zile mari ori a scris pretul gresit.

    viviv [02.08.21 10:02:11] »

    @ux121377: daca si concluzia despre hotel este trasa la fel cum ati tras concluzia ca eu sunt informata, doar pe hartie, inteleg acum.

    Am fost la inceputul lui iulie, 2 persoane si un copil de 12 ani si am dat 750 euro, bilet luat in noiembrie, cu transport propriu, deci trageti concluzia singur, cat a costat avionul si cat a fost hotelul.

    Si ca sa fac dovada ca am vizitat acest hotel, o sa incarc cateva fotografii (poate incarcati si dvs), cu toate ca nu am de ce sa ma justific.

    webmasterX [02.08.21 10:36:18] »

    @viviv: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    m liviu, ux121377, viviv
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
    pagină generată în 0.0470888614655 sec
    ecranul dvs: 1 x 1