ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: TIMISOARA
ÎNSCRIS: 22.05.18
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
6 AD. + 4 COPII -- v: 8-12

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 4 MIN

Vacanță Von — fugiți de el

TIPĂREȘTE

Bună ziua

Am revenit recent din fostul Club Golden Beach Hotel actualul Von club Golden Beach Resort și suntem profund dezamăgiți. De ce spun asta pentru ca e DE EVITAT OAMENI BUNI. NU-L RECOMAND

Dezamăgirea e legată de conceptul NOU al resortului care se dorește a fi de UAI dar a rămas strict de ALL INCLUSIVE iar problema a fost și mai mare datorită faptului că acest concept este VERIFICAT și PROMOVAT DE AGENȚIILE DIN ROMÂNIA iar noi clienții credem asta.

Deplasarea s-a facut cu autoturismul împreună cu alte 3 familii prietene, plecat din România în jurul orei 3.30 ajuns la hotel a doua zi la orele 13 (după o oprire intermediară la Kutahya) și după, omenirea personalului de la recepție, (cu ghilimelele de rigoare ca orice românaș 20/fam.) am solicitat atat în engleză dar și într o turcă acceptabilă să ne ofere camere relativ apropiate unii de alții și într-o zonă liniștită, departe de zona de animație a piscinelor având copii mici. Domnișoara ne-a zâmbit cu drag, a subtituit din fiecare passaport onorariu, si a zis ca ne vor oferii camere apropiate și liniștite... și facut COMPLET INVERS.

Ne-a oferit camere la strada principală unde zgomotul era infernal iar de praf nu mai zic... horor... am zis că rezolvăm închinzând ușile și pornim AC-ul... acum vine faza tare... AC-ul nu funcționa decât la o viteză mare și scotea fraților un zgomot infernal... deci nu am rezolvat nimic... ba mai mult decât atât, de când am intrat în cameră am fost izbiți de un miros greu de statut și de egrasie... de asta am încercat să deschidem geamurile pentru aerisire... efectul vi l-am povestit un pic mai sus.

Problemele au fost întâlnite în două din cele două camere și am decis să ne prezentăm la recepție pentru schimbarea camerelor. Zis și făcut... ne-am prezentat la recepție calmi și zâmbitori, mai ales că mâncasem și eram un pic fresh și aici, de la aceiași domnișoară, am primit un raspuns sec, tipic holurilor, NE PARE RĂU DAR NU AVEM CAMERE DISPONIBILE, REVENIȚI MÂINE,

Ok, a doua zi dimineață am revenit, și după ce am stat aproape 40 minute, pentru că tocmai veniseră două autocare de ruși... ni s-a transmis aceiași placă... YOK KAMERE... reveniți mai tarziu... OKKK... am plecat dezamăgiți de răspuns sperând ca se va rezolva mai, pe seară, pe seară același raspuns... e plin, nu avem

Bunnn... am încercat să luăm legătura pe email cu compania din București care a intermediat deplasarea, conexiune WI FI doar pe acoperiș... am sunat... am prins operatorul și am vb cu persoana de contact căruia i-am explicat totul. Ni s-a promis că se va rezolva totul... să stam liniștiți...

Daaa... deci era a doua zi... între timp soțiile nervoase au decis sa ia măsuri... au chemat femeile de serviciu și cu ajutorul a 10-15 TR au reușit, după mai multe spălări pe jos, a gresiei dar și a unor pereți pe care era egrasie (baie în special) să îmbunătățească condițiile, cât de cât, pt că nu era ok deloc.

A treia zi s-a prezentat reprezentantul Tur Operatorului local, o doamnă finuță și drăguță care a reauzit, timp de 1h și 30 min toată istoria...

Rezultatul, însuși managerul hotelului a venit cu două chei / carduri care le flutura în fața ochilor noștri... care culmea erau vis-a-vis de noi, în care se făcuseră curat cu câteva ore înainte, și din care VENEA ACELAȘI MIROS GREU???!!!

OAUU... DECI NE DĂDEAU CAMERE LA FEL, ÎN ACEIAȘI ZONĂ ȘI CARE ERAU LA FEL DE VARZĂ... NUU CRED OCHILOR

Am decis că suntem blestemați, și că am luat O MARE ȚEAPĂ deci nu avea rost să continuăm... pt că deja pierdusem două zile la telefon cu reprezentantul din bucurești, recepție sau chiar patronul firmei din București (nu dăm nume... persoană importantă mai ales ca de 10 ani numai cu el/ei mergem). Fraților asta e doar jumate de coșmar... jumătatea calaltă se referea la conceptul...

Păi minciuna conceptului era de baza... UNDE ERA UAI??? ... Fraților nu îl găseai... nu aveai cum vă spun tot eu... l am descoperit, ura Evrika, 7 băuturi internaționale care erau la două baruri din resort și care le puteai bea, doar dacă aveai cardul de la cameră cu tine??? Pe bune???

În rest, nimic... în camera nici o băutură refresh, bere la cutie sau măcar apă chioară. Pe plajă era doar un bar amărât care avea dozator de bere și câteva de sucuri și nimic... NIMIC... 00000

Deci țeapă maximă...

Concluzia

Plusuri... NIMIC

Minusuri... CU DUIUMUL

BANI ARUNCAȚI PE GEAM, NERVI ȘI IAR NERVI

NU RECOMAND ȘI, MULȚUMIM, AGENȚIEI CARE NE A MINȚIT ȘI CARE NU A RECOMPENSAT CU NIMIC GRESEALA PROMOVATĂ DE EI CU LITERE BOLDUITE


[fb]
---
Trimis de andrei888 in 06.08.18 12:16:43
Validat / Publicat: 06.08.18 13:18:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: DA DE PESTE 10 ANI SI DE 2 ORI LA ACELAȘI HOTEL
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6728 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andrei888); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 899 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [06.08.18 13:13:18]
    »

    @andrei888: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 01&ridAnt=88215

    --

    te rog să eviţi pe viitor folosirea exclusivă a literelor MAJUSCULE (LITERE MARI), această practică este nerecomandată (îngreunează citirea) şi în general considerată lipsită de politeţe pe internet.

    În limbaj internaut, a scrie cu LITERE MARI înseamnă că strigi la noi! Vezi, de exemplu, aici

    --

    după o oprire intermediară la Kutahya

    Unde v-ați cazat, la care hotel?

    --

    Nu a fost singura vizită/vacanţa în TURCIA. A mai fost în/la: DA DE PESTE 10 ANI SI DE 2 ORI LA ACELAȘI HOTEL

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    --

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    --

    Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.

    Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)

    Nico2020
    [23.01.20 17:32:48]
    »

    La ce hotel ați fost cazați în Kutahya? Și la ce oră ați ajuns acolo?

    Mulțumesc!

    Yoda
    [24.01.20 08:53:44]
    »

    @Nico2020: Pentru cazare in Kutahya se gasesc mai multe informatii aici: amfostacolo.ro/impresii-s ... turcia&sid=3646

    Nico2020
    [24.01.20 14:30:10]
    »

    @Yoda: mulțumesc frumos!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [24.01.20 15:14:44]
    »

    @Nico2020:

    La ce hotel ați fost cazați în Kutahya?

    Există mai multe variante de cazare în Kutahya. Eu am încercat două de-a lungul anilor: Grand Cinar Kutahya 3* (vezi impresii), un hotel ok, cu un raport calitate preţ avantajos, aflat foarte aproape de D 650, la care plăteşti cazare cu mic dejun şi primeşti şi cina gratis şi Hilton Garden Inn Kutahya 4* (vezi impresii), un hotel mai scump, dar superconfortabil, având în plus avantajul poziţionării ultracentrale în micul oraş, foarte aproape de zona cu restaurante şi magazine. Ambele dispun de parcări gratuite generoase, Hilton având parcare subterană.

    După cinci vizite la Grand Cinar şi alte două la Hilton Garden Inn, la o viitoare vizită l-aş alege pe cel de al doilea.

    Și la ce oră ați ajuns acolo?

    Plecând din Bucureşti faci minim 12-13 ore până la Kutahya, fără alte pauze decât pentru alimentarea cu combustibil şi alte necesităţi, luând în calcul un timp mediu de o oră pentru trecerea prin vama bulgaro-turcă.

    Alegând o cazare intermediară în Kutahya, parcurgi 1000 de kilometri în prima zi, rămânându-ţi aproximativ 400 pentru a doua zi, în funcţie de staţiunea aleasă, ceea ce îţi permite să ajungi în jurul prânzului la hotelul de sejur din zona Antalyei.

    Yoda
    [24.01.20 18:26:36]
    »

    @nicole33: Anul asta, din nu stiu ce motive, Grand Cinar Kutahya nu mai apare pe Booking. La Hilton Garden Inn, in schimb, este un pret bun (49 EUR/noapte, cu mic dejun si anulare gratuita).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Nico2020, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂVonresort Golden Beach Resort HV1 [Colakli]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036058902740479 sec
    ecranul dvs: 1 x 1