ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.09.2009
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Cheia [ph]
    ÎNSCRIS: 16.09.09
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    SEP-2009
    DURATA: 9 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CAZARE [camere etc]:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

    TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

    Nu ezitati; HOTEL SUNQUEST -Venus

    TIPĂREȘTE

    Miclea Carmen -Prahova

    Am fost cazata in luna septembrie in Hotel Sunquest -din Venus impreuna cu familia si prieteni.

    Am fost intampinati cu sticla de sampanie in camera.

    Camerele foarte curate, lenjeria de un alb imaculat care se schimba la 3 zile, mocheta foarte curata, baia se dezinfecta in fiecare zi, prosoape albe dn bumbac.

    Personalul foarte amabil zambitor, mancarea la restaurant proaspata, ospatarul cinstit si prompt. Piscinele foarte curate, cu lumini noaptea de diferite culori. Un management extraordinar. Ne vom intoarce tot la acest Hotel din Venus. Recomandam HOTEL SUNQUEST

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de mimos* in 16.09.09 11:26:59
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Maramures, Moldova, Bucovina
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1894 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mimos*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    divio*
    [16.09.09 12:23:31]
    »

    Sampanie la sosire intr-un hotel de 3* de pe litoralul romanesc?

    Pare de necrezut... sunteti a doua persoana care afirmati acest lucru.

    Oare va fi si o a treia sau deja stocul de sampanie s-a epuizat?

    webmasterXY*
    [16.09.09 15:58:18]
    »

    Pare de necrezut dar... este aceeasi persoana [aceeasi familie?!] care afirma acest lucru), motiv pentru care aceste impresii sunt suspendate!

    Dupa cum stiti, nu sunt validate mai multe reviews-uri la acelasi hotel, postate de aceeasi persoana pentru acelasi sejur!!!

    HotelSunquest
    [18.09.09 13:41:50]
    »

    Dl. webmaster99, cum le stiti dvs. pe toate... Dna. respectiva a avut rezervate in cadrul hotelului nostru 3 camere si intr-adevar, probabil au folosit acelasi cont pentru a-si spune parerea. Lucrul acesta se poate verifica si ma gandesc ca ar fi mai corect sa procedati astfel inainte de a respinge anumite "comentarii". Si da, exista cel putin un hotel pe litoralul romanesc care isi asteapta unii turisti cu sampanie in camera, flori, bomboane de ciocolata sau alte mici atentii.

    Camelia BUCUR


    NB HotelSunquest este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster7
    [18.09.09 14:31:07]
    »

    D-na Bucur, nu e nevoie sa fiti ironica, nu va contesta nimeni calitatea serviciilor hotelului, pana la proba contrarie.

    De altfel, impresiile despre hotelul dumneavoastra de pe acest site sunt pozitive, nu trebuia sa subliniati chiar dumneavoastra aspectul cu florile si sampanie. Ar fi corect sa-i lasati pe turisti sa faca asta.

    Acest site are insa niste reguli clare, iar una dintre ele este ca nu se accepta doua reviews-uri de la acelasi utilizator.

    Eu nu contest ca intr-adevar oamenii au fost impreuna si s-au simtit super, mai ales ca imi confirmati si dumneavoastra ca proprietara a hotelului.

    Totusi, normal si corect ar fi fost ca fiecare dintre ei sa isi faca cont separat pe site si sa scrie cate un review independent, nu sa scrie cineva in locul altuia. Astfel se pot creea confuzii nedorite.

    Oricum, vom analiza si vom decide cum vom proceda in cazul acesta, aici fiind pare-se o situatie mai speciala.

    Momentan impresiile raman suspendate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    voyager
    [19.09.09 11:11:44]
    »

    dna bucur - judecand dupa cum sunt postate impresiile din "pachetul" anterior, eu cred ca o persoana le-a luat de pe un alt site (poate chiar de pe site-ul dvs) si le-a postat aici, cu copy & paste. Ceea ce personal imi cam miroase a campanie de marketing...

    Imi dati voie, sper, sa am mult mai multa incredere in celelalte impresii, pe care nu le suspectez de nici un posibil interes de a prezenta lucrurile asa cum sunt ele, fara o posibila "romantare"? Nu ma indoiesc ca daca serviciile va sunt asa cum se subintelege din "pachetul" anterior, vor apare si altele si ACEST lucru ne va convinge cu mult mai mult decat orice eventuala campanie de marketing...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterXY*
    [21.09.09 12:08:09]
    »

    Nu o sa inteleg niciodata de ce cineva alege sa insiste cu aceste postari duble, triple...sau cate or mai fi??? Eu consider ca mesajul fusese inteles de la bun inceput ca acest hotel ofera servicii de calitate...prin aceste postari nu faceti decat sa nasteti suspiciuni...

    Asadar, impresii suspendate!

    Cris
    [21.09.09 14:59:16]
    »

    Pentru ca am niste prieteni care au fost la Sunquest in august (doua familii), i-am sunat, le-am citit acest review si le-am cerut parerea despre hotel (eram foarte curioasa).

    Mi-au spus asa:

    -hotelul este ok, camere curate, baia parea cam neintretinuta, dar curata, prosoape schimbate zilnic, lenjeria s-a schimbat o data in patru zile cat au stat. Persoana cu care am vorbit mi-a spus ca ei au fost in Turcia si la 4 si 5 stele si bineinteles ca au observat diferenta, dar pt un hotel de 3 stele este ok.

    -NICI VORBA DE SAMPANIE IN CAMERA

    -au avut dimineata bonuri valorice si le-a parut rau, pentru ca stateau cam o ora pana le aducea mancarea (care de altfel era buna). Deci servicii prompte??? Nu cred!

    Per total este un hotel bun, care era in vederea noastra pt ca ne-a placut mult in Venus, am primit si asigurari ca este un hotel bun de la un turist adevarat care a scris pe acest site (mai demult).

    Acum imi da de gandit pt ca daca este un hotel bun se vor gasi turisti care s-au simtit bine acolo si care vor sa impartasesca si altora acest lucru. Review-rile acestea ma fac sa caut un alt hotel pt litoralul romanesc. Si e pacat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    divio*, HotelSunquest, mimos*
    Alte impresii din această RUBRICĂSunquest Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042479038238525 sec
    ecranul dvs: 1 x 1