ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.06.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
MAY-2017
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 20 MIN

Nou și strălucitor, dar mai are de lucrat la servicii

TIPĂREȘTE URM de aici

Introducere

Nu aș putea spune că a fost chiar dragoste la prima vedere :D. Nicidecum. Prima întâlnire cu Royal Seginus a avut loc anul trecut în septembrie. Eram cazată la Mardan Palace şi mă întorceam cu maşina din staţiunea vecină unde fusesem să-mi vizitez o bună prietenă. Conduceam relaxată, nu mă grăbeam, de fapt, mă mai oprisem deja de două-trei ori pentru a fotografia locuri care îmi atrăseseră atenţia, când... l-am văzut. Mare, impunător, impresionant. Am oprit maşina, am coborât pentru a vedea mai bine despre ce este vorba şi am făcut primele fotografii, ferindu-mă din calea basculantelor care circulau intens prin şantier. Se afla încă în construcţie, dar într-o fază avansată. Avea pusă inclusiv steaua din vârf, stea care lucea noaptea într-un joc de lumini, vizibilă până departe la Mardan. Mai multe detalii despre ce şi cum va fi am aflat din pozele de pe panourile care împrejmuiau construcţia. Partea de piscine nu părea nici măcar începută. Acestea erau poziţionate pe terenul folosit drept parcare de cei de la Royal Holiday Palace, unde şi noi parcasem în urmă cu doar un an.

Totul arăta frumos şi promiţător, dar, un mare dar, hotelul avea un defect major: nu era pe plajă, ci în rândul al doilea, vederea spre mare fiind în mare parte obturată de către hotelurile din faţa sa, Royal Holiday Palace şi Melas. Fiind din acelaşi lanţ cu celălalt hotel Stone, în primă fază m-am gândit că vor avea mai multe facilităţi la comun, printre care şi plaja, suficientă pentru turiştii unui singur hotel, dar neîncăpătoare pentru un număr dublu de turişti.

Prin iarnă au început să apară şi primele oferte, chiar dacă hotelul urma să se deschidă abia în mai. Preţurile erau similare cam la toate hotelurile lanţului Stone, însă procentul reducerii de early booking fiind mai consistent, per total ieşea un preţ foarte convenabil. Nu aveam nicio intenţie să-l aleg în ianuarie când mi-am făcut rezervările pentru concediul din Turcia din mai-iunie anul curent, dar... never say never! :)

Mi-am dorit să ajung în Cipru. Este o dorinţă mai veche a mea care nu s-a materializat încă. Dacă anul trecut aveam şi biletele de avion luate, dar, negăsind o cazare convenabilă, am renunţat şi am ales un alt sejur, aţi ghicit, în Turcia, anul acesta am rezervat la Târgul de Turism din februarie un sejur în Ciprul de Nord, chiar înainte de Paşti. Însă nici de această dată nu a fost să fie:(. Excursia s-a anulat din cauza neîntrunirii unui număr minim de participanţi. Am reuşit cu greu să-mi recuperez avansul plătit agenţiei respective şi am căutat, foarte din scurt, un alt hotel în Turcia, înaintea sejurului deja planificat şi rezervat.

De ce am ales Seginus? Pentru că îl remarcasem încă de cu un an înainte, pentru că ştiam la ce să mă aştept alegând un hotel Royal după vizita la alte două (Royal Holiday Palace din Lara şi Adam & Eve din Belek) şi, deloc în ultimul rând :), pentru că beneficia de o reducere de early booking de 50%, astfel ajungând la un preţ foarte convenabil, de doar 477 de euro pentru cinci nopţi de cazare cu UAI în cameră cu vedere laterală la mare.

Am aflat înainte de a rezerva faptul că beneficiază de plajă proprie, ştiam exact cum arată plaja şi cam cât de departe este de hotel :D. Conceptul era aproape similar celorlalte hoteluri din lanţ, fiindu-mi deja cunoscut.

Nu mi-am făcut probleme că nu s-ar deschide la timp, eram oricum „acoperită” chiar şi în această situaţie, obişnuită deja cu relocarea după experienţa din 2015, când am ales Royal Dragon din Side şi am ajuns la Royal Holiday Palace din Lara :D.

Aveam şi experienţa din ultimii doi ani a trei hoteluri noi (Sueno Deluxe Belek în 2015, Aquasis din Didim şi Titanic Deluxe Bodrum în 2016) vizitate în primele săptămâni de la deschidere, unde disfuncţionalităţile inerente oricărui început pentru mine au fost ca şi inexistente.

Drumul

Acum, după întoarcerea acasă, intenţionez să scriu un articol separat doar despre drumul cu maşina spre Antalya. Sper să nu rămân doar la stadiul de intenţie aşa cum s-a întâmplat anul trecut :D cu cele două călătorii prima la Marea Egee şi cea de a doua la Marea Mediterană.

Am parcurs cei aproape 1400 de kilometri în două zile pe traseul: București - Giurgiu - Ruse - Razgrad - Târgoviște - Omurtag - Kotel - Yambol - Elhovo - Lesovo - Hamzabeyli - Edirne - Istanbul - Adapazari - Osmaneli - Bilecik - Bozüyük - Kütahya (998 km în prima zi) şi Kütahya - Afyon - Sandikli - Burdur - Antalya - Lara (388 km în a doua zi) .

Hotelul

Numele „Seginus” se pare că a fost dat după o stea cu acelaşi nume aflată la 85 de ani lumină distanţă de Pământ şi este foarte potrivit având în vedere forma construcţiei.

Aşa cum la Adam & Eve, mărul pătrat (de fapt, cubic :D) este simbolul prezent pretutindeni, aşa şi aici simbolul este steaua pe care o regăsim începând cu cea de pe acoperişul hotelului şi până la forma corpurilor de iluminat de oriunde din hotel. Mi-a plăcut chestia asta :).

Este un hotel nou nouţ, al şaptelea hotel al lanţului Stone, alături de Royal Wings şi Royal Holiday Palace din Lara, de Royal Alhambra, Royal Dragon şi Royal Taj Mahal din Side şi de Adam & Eve (adult only) din Belek.

Se află la 17 kilometri de centrul oraşului Antalya şi la 15 kilometri de aeroportul din Antalya.

Ocupă o suprafaţă de 70.000 metri pătraţi, aflându-se în linia a doua faţă de mare.

Dispune de 498 de camere: 349 de camere superior standard (64 mp), 5 camere pentru persoane cu dizabilităţi (64 mp), 48 de camere family (80 mp, cu două dormitoare şi o singură baie), 80 de camere family duplex (120 mp, pe două nivele, cu două dormitoare şi două băi), 8 junior suite (120 mp, cu dormitor, living şi două băi, toate cu vedere la mare), 8 deluxe suite (170 mp, cu dormitor+living şi două băi).

Parcarea

Hotelul dispune de parcare proprie aflată chiar înaintea barierelor de acces în resort. Am prezentat voucherul la punctul de control, am mers cu maşina până la recepţie, am coborât repede pentru că aveam întâlnire, soţul a oprit provizoriu în zonă până când terminam cu check in-ul, iar după ce am scos bagajele din maşină a dus maşina în parcare. Locuri erau absolut suficiente acum în mai când hotelul nu era ocupat mai mult de 30%. Când hotelul este plin, este posibil să fie şi atunci locuri suficiente, în funcţie de tipul turiştilor. Acum, cei mai mulţi turişti erau ruşi şi veniseră cu avionul.

Pe toată perioada sejurului, am fost singurii turişti români din resort, dacă fac abstracţie de grupul de peste o sută de români aflaţi în infotrip cu care ne-am intersectat în primele două zile.

Cazarea

Fix la ora 12.00 intram în recepţia hotelului Royal Seginus, unde aveam întâlnire cu o doamnă senator, deci nu îmi permiteam să întârzii :p.

Din a doua încercare reuşesc să mă întâlnesc cu Maria, aflată în același hotel din ziua precedentă sosirii mele, care se oferise să mă asiste şi să mă ajute cu formalităţile de cazare. Atuul vorbirii limbii turce s-a confirmat şi de această dată, obţinând fără efort o cameră cochetă la etajul al patrulea cu o frumoasă vedere la mare. Eu plătisem oricum la agenţie suplimentul pentru vedere laterală la mare, dar, în funcţie de poziţionarea camerei, această vedere putea fi mai multă sau mai puţină :D. Am primit imediat brăţările, cardurile de la cameră şi cele pentru prosoape de plajă.

Camera

Am primit camera 1475. Mergem împreună să o vedem. Totul ok la prima vedere. Îmi recuperez soţul şi bagajele, caut un bell boy şi revin în cameră. La o a doua vedere apar şi problemele. Seiful era blocat pe deschis, iar televizorul nu avea semnal:(. Îi arăt bell boy-ului despre ce este vorba şi ridică din umeri, spunând: ten minutes. Aiurea!

Studiez baia şi dressing-ul în căutarea halatelor de baie. Evident, acestea nu existau. Întreb bell boy-ul despre halate şi primesc un răspuns halucinant: sunt trimisă la market să-mi cumpăr =)). Degeaba îi explic că vreau doar să le folosesc pe durata sejurului, nicidecum să le iau acasă. Nu am mai insistat, lămurită deja că nu am cu cine. Ştiam politica hotelurilor Royal în privinţa halatelor de baie, dar mai ştiam şi că lucrurile pot sta diferit. Teoretic, dacă vrei halat, trebuie să soliciţi şi să plăteşti (cinci stele UAI, nu-i aşa?). Practic, la A&E am cerut, am primit în câteva minute şi nu m-a pus nimeni să plătesc nimic, iar la RHP nu am cerut nimic, nu am plătit nimic, halatele erau deja în baie la sosirea noastră. În fine, am greşit plătind prostia şi obrăznicia individului.

Camera este imensă. Se intră într-un hol. Imediat în dreapta este intrarea într-un dressing - foarte spaţios, cu suficiente spaţii de depozitare, dar nu tocmai pe placul soţului meu, căruia nu-i place ca toate lucrurile să fie absolut la vedere. Pe mine nu mă deranjează. Aici am găsit un suport de bagaje cu două poliţe şi seiful, dar asta este o altă poveste, aşa mai cu cântec.

Continuând drumul pe hol, tot pe dreapta este intrarea în baie. Şi baia este tot foarte mare, mult peste medie. În baie găsim o cabină de duş pentru două persoane, cu duş fix şi mobil, care poate fi transformată într-o minisaună personală prin simpla apăsare a butonului care porneşte aburul. Ştiam şmecheria, acelaşi model existând şi la Adam&Eve :p. Toaleta este separată de restul băii printr-o uşă cu geam mat. Tot în baie mai aveam o oglindă foarte mare, o chiuvetă încastrată într-un blat de marmură, uscător de păr, oglindă de machiaj, cosmeticele uzuale: săpun solid, şampon, balsam, gel de duş şi loţiune de corp, bureţi de duş, discuri demachiante, beţişoare, piepten, căşti de duş. Lipseau periuţele şi pasta de dinţi, precum şi setul pentru bărbierit, care ar fi trebuit să existe, dar oricum le aveam pe ale mele. Mi-au plăcut teribil prosoapele albe, noi şi pufoase. Halate de baie yok, aşa cum aminteam mai înainte, dar nici nu m-am agitat să le obţin.

Ajungem în sfârşit şi în camera propriu-zisă. Pe peretele din stânga era o oglindă cât lungimea camerei în care era încastrat televizorul foarte modern şi cu diagonală mare, dar care, aproape trei zile a fost doar de decor – sinyal yok, adică mort, complet fără semnal. În primă fază am crezut că televizorul este mai „smart” decât noi, deşi aveam şi noi acasă televizoare suficient de „deştepte” ca să ne pricepem să-l butonăm, dar nu asta era problema.

La intrarea în cameră era un blat pe care erau căni şi pahare, cana electrică pentru încălzit apa, plicuri de ceai de diferite sortimente, plicuri de ness, lapte praf şi zahăr. Sub blatul respectiv era mascat minibarul care conţinea două beri Efes la doză, două doze de Pepsi, două de Mirinda, două cutiuţe de suc cu pai, patru sticle de apă plată şi două de apă minerală, completat gratuit în fiecare zi. Nu tu alune, chipsuri şi ciocolăţele cum eram obişnuiţi să primim. Tot la capitolul lipsuri voi semnala şi lipsa platoului de fructe, a sticlei de vin şi a felicitării de bun venit din partea managerului, o situaţie puţin ciudată cu atât mai mult cu cât eram repeated guests în lanţul Stone. Nu aveam nevoie de ele, dar gestul ar fi contat.

Există un pat dublu suficient de lat şi unul simplu, ambele foarte confortabile, cu lenjerii impecabile, între ele aflându-se noptierele aferente. Salteaua a fost cam tare după părerea soţului meu, dar mie mi s-a părut în regulă. Cam asta era zona de dormit. În continuare urmează zona de living cu un birou modern cu un scaun cu rotile comod, o sofa şi o măsuţă. Pe jos este parchet laminat de culoare deschisă şi o mochetă frumoasă şi pufoasă.

Aerul condiţionat este în sistem centralizat, dar nu a fost nevoie să-l folosim, deoarece aveam soare doar dimineaţa, iar dupăamiaza era ok. Am admirat sistemul de iluminat al camerei, tavanul fals cu lumini pe perimetru, în zona de living acesta având un decupaj în formă de stea, evident :D.

Balconul este destul de mic, de formă triunghiulară, dotat cu o măsuţă, două scaune şi uscător, proiectat astfel încât să-ţi ofere destulă intimitate ferindu-te de privirile curioase ale vecinilor. În fiecare dimineaţa îmi beam cafeaua în balcon admirând marea.

Curăţenie s-a făcut în fiecare zi. Prosoapele au fost schimbate zilnic, lenjeria o zi da o zi nu. Zilnic aspira mocheta, dar de spălat pe jos mai rar. În ultimele două zile ştiu sigur că nu a dat cu mopul prin baie, la fel nici prin balcon nu trecea decât pentru a goli şi spăla scrumiera. Camerista a fost recompensată în fiecare zi pentru efortul depus, deoarece, în general, a fost ok.

Cu ocazia acestei vacanţe am stat la patru hoteluri diferite, fiecare cu plusurile şi minusurile lui, dar, camera de la Seginus a fost, de departe, cea mai mare şi cea mai frumoasă.

Room service este disponibil oricând, dar contra cost.

Curioasă de felul meu, m-am dus să văd şi apartamentul Mariei. Acesta are două camere separate cu uşă, o cameră cu pat matrimonial şi alta cu două paturi, o singură baie şi balcon. Baia şi balconul sunt absolut identice cu cele de care am beneficiat eu.

Restaurantul

Hotelul oferă multiple posibilităţi de a lua masa.

Restaurantul principal, aflat la nivelul piscinei, oferă principalele trei mese ale zilei: micul dejun – 07.00-10.00, prânzul – 13.00-14.30 și cina – 18.30-21.00. Este foarte mare şi oferă o mare varietate de mâncăruri pentru toate gusturile. Am remarcat spaţiile de expunere foarte generoase şi, mai ales, culoarele foarte largi şi aerisite, neexistând riscul de a te ciocni de ceilalţi turişti în căutarea felurilor preferate. Nu există grătare în exterior, bucătarii gătind live la plite electrice, dar hotele nu reuşeau întotdeauna să absoarbă tot fumul şi mirosurile. Şi spaţiul de luat masa este unul generos, cel puţin la fel de mare ca la Royal Holiday Palace, existând şi patru terase preferate de cei mai vicioşi :D. Am remarcat cu plăcere lipsa gheridoanelor pentru debarasarea meselor şi, implicit, a zgomotului aferent, aici personalul ridica farfuriile de pe mese şi le ducea discret într-un oficiu unde urmau să fie spălate.

Nu mă voi apuca să enumăr sortimentele oferite, voi posta câteva fotografii din restaurant, dar voi face precizarea că mâncarea a fost foarte bună, peste aşteptări, eu găsind întotdeauna ceea ce doream eu să mănânc.

Începând cu cina din a treia zi, din cauza gradului redus de ocupare a hotelului, au închis o jumătate din restaurant, cu influenţă minimă asupra sortimentelor oferite.

Restaurantul pentru copii se află în imediata apropiere a restaurantului principal şi oferă celor mai mici dintre turişti mâncăruri mai potrivite pentru vârsta lor. Aici programul este 07.00-10.00,12.30-13.30 şi 18.00-19.00. Am intrat doar de curiozitate şi pentru a face câteva poze. Puţini copii, majoritatea părinţălor preferând să-i ia cu ei la masă în restaurantul principal.

Există opt restaurante a la carte: Seafood, Italian, Turkish, Steak, FarEast, Sushi, Tapas, Mexican, cu rezervare prealabilă contra unei taxe de rezervare, program 18.30-21.30, dar nu au fost deschise decât vreo două trei din cauza numărului redus de doritori.

Micul dejun pentru întârziaţi (10.00-11.00) şi gustarea de la miezul nopţii (0.00-07.00) erau servite în Bistro. Noi suntem mai matinali şi nici nu mâncăm noaptea, astfel că nu pot da detalii, dar şi aceste mese au utilitatea lor pentru cei interesaţi.

În afara restaurantului principal, prânzul putea fi luat în regim a la carte (fiecare comanda cele dorite dintr-un meniu) la Snack restaurantul (12.30-15.00) aflat undeva pe drumul spre plajă, dar nu chiar atât de aproape de plajă pe cât mi-aş fi dorit :D, sau lângă piscină la Food Corner-ul aflat sub amfiteatru. La Food Corner erau mai multe standuri cu pizza, îngheţată, waffle, gozleme, kebap, kumpir, fructe, sandvişuri şi cafea, deschise între anumite ore.

Amatorii de dulciuri şi de kilograme în plus aveau la dispoziţie Patiseria (16.00-23.30), aflată la nivelul recepţiei în apropierea restaurantelor a la carte. Intrat, văzut, plăcut, plecat.

Barurile

Hotelul dispune de opt baruri. Cam puţine :p.

Există două baruri la nivelul recepţiei: Capella Lobby Bar care este deschis non stop şi are terasa spre intrarea în hotel şi Skyline Lobby Bar, cu program 10.00-24.00 şi o terasă care oferă o vedere frumoasă spre piscine şi hotelurile din faţă spre mare. Pe la Skyline ne mai opream seara pentru o ultimă băutură înainte de culcare.

Amatorii de plajă la mare au la dispoziţie Sunset Bar, barul de pe ponton (10.00-18.00), cel mai aproape de noi care făceam plajă pe primul rând de şezlonguri sau Stella Snack Bar (10.00-17.00), bun să-ţi astâmperi setea în drumul spre şi mai ales de la plajă.

Alte două baruri deservesc zona piscinelor, respectiv Solaris Pool Bar (10.00-24.00), unde în patru seri din cinci am ascultat muzică live şi Amphi Bar, aflat sub amfiteatru, dar cu un orar de funcţionare cel puţin ciudat: 10.00-21.30, în condiţiile în care spectacolele de seară de la amfiteatru începeau fix la ora 21.30.

Mai există două baruri doar indoor sub nivelul recepţiei: Gameland Bar (16.30-24.00) şi Galaxy Disco (23.45-02.30) care nu m-au interesat, deoarece nu era permis fumatul :D.

Acum dacă tot am înşirat toate barurile, să spun câteva cuvinte şi despre băuturi, un aspect care m-a dezamăgit. Conform conceptului ultra all inclusive al acestui hotel, existau incluse şi câteva băuturi de import, cele uzuale, dar în primele două zile nu am primit decât băuturi locale, indiferent ce comandam. La fel şi cu cafeaua. Ceream cafea espresso, specificând clar Lavazza, şi primeam o aiureală de cafea instant la dozator pe care nu o puteam bea. Cu cafeaua am luat măsuri din prima, ducându-mă personal la bar şi indicând espressorul, nu dozatorul. Enervată de situaţia cu băuturile pe care le-am plătit, dar nu am beneficiat de ele, ori de câte ori doream să beau ceva mai de calitate, trebuia să merg la bar, să solicit şi să insist să scoată sticlele cu băuturi originale ascunse prin dulapuri şi pe sub tejghele, ceea ce nu mi se pare deloc normal la un hotel de cinci stele cu pretenţii. Din cauza „politicii” privind băuturile de import, voi scădea nota acordată hotelului la capitolul Bucătărie şi masă. Înţeleg dorinţa de a face economie, foarte bine, dar atunci precizează de la bun început faptul că nu oferi gratuit decât băuturi locale, iar turistul va decide, informat, dacă alege sau nu acest hotel.

Plaja şi marea

Plaja proprie a hotelului se află la o distanţă de aproximativ 200-250 metri. Se iese din resort pe poarta dinspre mare, se traversează străduţa pe care se face accesul la hotelurile Melas şi Royal Holiday Palace, există trecere de pietoni :D, iar în perioada sejurului meu montau şi limitatoare de viteză chiar dacă strada este puţin circulată şi se continuă drumul pe o alee cu pavele, mărginită de copăcei abia plantaţi, deci prin plin soare, spre mare. Drumul durează doar câteva minute. Cine oboseşte, se poate opri la Snack Bar-ul aflat în drum, mai bea un suc sau o bere, se răcoreşte cu o îngheţată sau mai ciuguleşte câte ceva.

Când am văzut prima dată hotelul, aflat în linia a doua, am strâmbat din nas gândindu-mă la lungul drum spre plajă, deşi ştiam că marea nu este prea departe. Dar la Rixos Sungate drumul până la plajă dura cel puţin la fel dacă nu mai mult, ce-i drept pe alei foarte umbroase datorită vegetaţiei bine dezvoltate. La Mardan Palace drumul era aproape de trei ori mai lung, mare parte de-a lungul piscinei interminabile şi nimeni nu a refuzat un sejur la Mardan pe motiv că minunata plajă cu nisip alb este la aproape un kilometru distanţă :D. Mai mult, la Titanic Deluxe Belek, hotelul la care am fost după ce am plecat de la Seginus, plaja este la aproximativ 1,5 kilometri de hotel şi drumul îl parcurgi în 4-8 minute pe râu cu şalupe rapide sau cu catamaranul, dar nu vreau să anticipez :p.

Chiar înainte de intrarea pe plajă pe partea dreaptă se află chioşcul cu prosoape de plajă care se pot lua în baza cardurilor primite la cazare.

La intrarea pe plajă există duşuri, ţâşnitori de curăţat nisipul de pe picioare, cabine de schimb şi toalete foarte curate.

Imediat ce intri pe nisip în stânga este un mic loc de joacă pentru copii, destul de banal după mine, dar având avantajul de a fi protejat împotriva soarelui de o copertină.

Plaja este lată, frumoasă și cu nisip, exact așa cum o știam. Doar la malul mării găsim un strat mai lat sau mai îngust de pietricele, în funcție de cum bat valurile, dar care nu necesită încălțăminte specială. Intrarea în mare este lină, marea se adâncește treptat. Chiar la intrare există o zonă cu apă puțin mai adâncă, după care adâncimea apei scade pentru a crește din nou pe măsură ce te îndepărtezi de țărm.

Temperatura apei mării este un subiect de obicei controversat, cât timp aceeași temperatură fiecare o percepe în funcție de propria sensibilitate sau de propriile așteptări. Eu nu am avut niciun fel de surprize la acest capitol. Marea a fost exact cum mă aşteptam să fie :)), puţin mai răcoroasă decât am găsit-o în urmă cu doi ani în aceeaşi zonă, tot în luna mai, dar zece zile mai târziu.

În cifre absolute, în a doua decadă a lunii mai, temperatura apei mării în Lara a fost undeva la 21-22˚C, sigur nu mai mult de atât. Pentru unii poate fi extrem de rece, pentru alţii poate fi extrem de caldă :D. Pentru mine a fost răcoroasă, dar acceptabilă, permiţându-mi să mă bălăcesc de voie în fiecare zi fără probleme. Am înotat mai puţin decât în alţi ani din cauza valurilor care mă loveau în faţă :(.

Pe plajă există mai multe rânduri de şezlonguri protejate contra soarelui de copertine. Personal, prefer varianta copertinelor umbrelelor individuale, chiar dacă umbrelele îţi oferă mai multă intimitate. Sub copertine şezlongurile sunt practic unul lîngă celălalt, dar nu mai trebuie să tot muţi şezlongul după soare. La trei patru şezlonguri găseai şi o măsuţă. Ghivecele pe post de coş de gunoi erau ceva mai rare, dar suficiente şi, periodic, trecea un angajat care le golea.

Fără a fi foarte matinali, am găsit în fiecare zi locuri libere în primul rând dinspre mare. Apreciez că numărul de şezlonguri este unul satisfăcător chiar şi atunci când hotelul este plin, deoarece mulţi turişti preferă să stea la piscine.

Hotelul dispune şi de un ponton propriu pe care se poate face plajă. Există şezlonguri şi umbrele suficiente, precum şi mai multe scări de acces în şi din mare. Singurele avantaje ale alegerii pontonului ar fi că nu te murdăreşti de nisip, sunt foarte puţini copii şi eşti foarte aproape de barul de pe ponton.

Piscinele

Pentru adulţi există o piscină exterioară cu o suprafaţă foarte mare (3700 mp), cu adâncimea de 1,40 m, traversată de câteva poduri şi piscina de la topoganele pentru adulţi cu adâncimea de 1,10 m. Similar, pentru copii există piscina pentru copii, cu adâncimea de 40 cm, şi piscina de la topoganele pentru copii (25 cm). În zona piscinei există multe şezlonguri şi umbrele, iar acum în mai erau locuri libere pe alese. Apa din piscină era cu puţin mai caldă decât apa mării. Turiştii care făceau plajă la piscină îşi alegeau strategic poziţia în funcţie de apropierea de cele două baruri şi de Food Corner.

Există şi o piscină interioară pentru adulţi şi una pentru copii, plus jacuzzi, dar aceste facilităţi sunt disponibile doar în sezonul rece, de la începutul lunii noiembrie şi până la sfârşit de martie. Noi am fost în mai şi am avut surpriza să le găsim cu apă, dar închise :D chiar dacă ar fi fost poate utile în zilele în care a plouat.

Aquaparkul are program 10.00-12.00 şi 14.00-16.30. Există opt topogane pentru adulţi şi trei pentru copii. Copiii mai mici de şapte ani nu pot folosi topoganele pentru adulţi decât cu acordul scris al părinţilor. Noi, frumos colorate, interesante şi atractive, mai ales Pâlnia şi Cobra :p, topoganele sunt mai mult decât suficiente pentru un aquapark de hotel.

Hotelul oferă gratuit şi Luna Park cu atracţii pentru copii, dar şi pentru adulţi. Programul de funcţionare este 15.00-17.00 şi 19.00-21.00, cel de seară suprapunându-se cu cina :D. Există maşinuţe care se tamponează, roată mare, corabia piraţilor şi alte câteva chestii pe care le veţi vedea în fotografiile ataşate.

Alte activităţi

Ca peste tot, şi aici echipa de animaţie organiza diverse activităţi pe tot parcursul zile, conform programului: 10.00 – gimnastica de dimineaţă, 10.30 – boccia şi volei pe plajă, 11.00 – darts, 11.30 – gimnastică în apă, 12.00 – jocuri şi concursuri la piscină, 14.30 – dansuri la piscină, 15.00 – polo, 15.30 – darts, 16.30 – volei pe plajă, 17.00 – step aerobic, fotbal şi baschet. Deşi eram mereu invitaţi să participăm, am refuzat de fiecare dată.

Mini clubul pentru copii are program 10.00-12.30 şi 14.30-17.00. Laşi copilul acolo pentru câteva ore să participe la activităţi cu animatoarele şi te poţi bucura de câteva ore de relaxare :D.

Tot pentru cei mici există şi un Splash Park, aflat în apropiere de Luna Park şi de Aquaparkul pentru copii.

Cei care nu pot renunţa la sport şi mişcare nici măcar în vacanţă (evident, nu este cazul meu) pot vizita sala de fitness, cu program 08.00-12.30 şi 13.30-19.30. După părerea mea de nespecialist, era destul de bine dotată, toate aparatele erau noi, dar puţini amatori. Există şi două terenuri de tenis cu utilizare gratuită pe timpul zilei, doar nocturna se plăteşte, oferind inclusiv rachete şi mingi, teren te volei, teren de fotbal.

Există şi o sală de jocuri cu biliard, diverse jocuri video şi alte câteva chestii, dar toate contra cost.

Am vrut să merg şi pe la Centrul Spa. Mă interesa piscina interioară şi jacuzzi, dar acestea nu funcţionează decât iarna. Hamamul, sauna şi baia de aburi sunt gratuite, dar vă va fi greu să ajungeţi acolo, asaltaţi fiind încă de la intrare de către personalul centrului care va încerca să vă convingă să cumpăraţi tot soiul de şedinţe de masaj, tratamente etc., care sunt convinsă că merită, dar preţurile mi s-au părut mari.

Spectacolele de seară au fost unele de nivel mediu. Am prins şi spectacole susţinute de animatori în care erau antrenaţi turiştii, gen Mister Seginus, dar şi cu trupe profesioniste de afară. Aducerea unor trupe din afară însă costă, uneori chiar destul de mult. Aici au fost invitate trupe mai de categoria a doua, show-urile fiind peste cele ale animatorilor, dar incomparabile cu cele de la alte hoteluri. Nu am stat foarte mult acolo. La alte hoteluri am văzut şi spectacole mai slabe, dar şi muuult mai bune.

Internet

Există internet wireless suficient de bun cam peste tot în resort, mai puţin la plajă. În cameră a mers mereu foarte bine. Pe terasele restaurantului şi ale barurilor mergea mai bine sau mai slab în funcţie de numărul utilizatorilor conectaţi simultan. Conectarea se face cu o parolă generală şi pe oricâte dispozitive.

Despre servicii

Pentru a justifica nota acordată la capitolul servicii, vă voi povesti ce am păţit eu la Seginus, chiar dacă sunt convinsă că probabilitatea de a se întâmpla şi altcuiva este una foarte redusă, doar eu am fost ghinionistă, însă pentru mine a fost clar faptul că s-au dovedit incapabili să gestioneze corespunzător problemele care pot apărea.

Aşa cum am precizat pe la începutul articolului, la momentul preluării camerei am sesizat şi semnalat imediat faptul că am găsit seiful blocat şi că nu funcţionează televizorul. Asta a fost în prima zi la prânz. Am continuat cu sesizăzile şi înainte de cină şi seara înainte de a urca la culcare. Îşi notau, scriau ceva în calculator şi mă asigurau că se rezolvă, dar nu se întâmpla nimic. A doua zi, am reluat şirul reclamaţiilor. După micul dejun şi după mai multe telefoane date la recepţie, în final apare un soi de şef cu un aparat care resetează codul precedent şi repune seiful în stare de funcţionare. Profit de prezenţa lui şi îi arăt că nici televizorul nu funcţionează. Încearcă şi el să butoneze telecomanda, dar fără succes şi dă verdictul: tehnic. Zic tehnic ok, dar cheamă pe cineva să-l repare. Scoate mobilul, vorbeşte cu cineva în turceşte şi îmi spune: five minutes, apoi pleacă. Nici după o jumătate de oră nu a apărut nimeni, aşa că am plecat la plajă, cu o scurtă oprire la recepţie şi la guest relations pentru alte reclamaţii pe acelaşi subiect. Pe tot parcursul zilei am tot reclamat, însă fără niciun rezultat. Mă gândeam deja serios să schimb camera, nedorind să-mi petrec sejurul doar făcând reclamaţii, dar nu prea aveam niciun chef să fac şi să desfac iar toate bagajele.

Pe la ora 11 noaptea intru pe pagina de Facebook a hotelului, las un mesaj în engleză pe messenger explicând pentru a nu ştiu câta oară care este problema şi fac şi un comentariu public glumeţ, dar acid :D cum că mă simt la Seginus exact ca în Evul Mediu fără televizor =)). Făceam singură haz de necaz.

A treia zi dimineaţa reiau şirul reclamaţiilor şi la recepţie şi la guest relation şi plec la plajă. La întoarcere, problema fusese în cele din urmă rezolvată. Mă aşteptam la niscaiva scuze pentru disconfortul creat şi nervii pe care mi i-au făcut prin incompetenţa şi dezinteresul arătat, dar de unde?

Abia a patra zi la prânz mi-au răspuns pe mess cerându-mi să le comunic numărul camerei. Too late, problema a fost rezolvată, dar totuşi le-am răspuns, deşi într-un hotel nou nouţ nu cred că mai era vreo altă cameră în care să nu meargă televizorul. Urmarea? Mi-au şters comentariul de pe FB, rămânând doar cele laudative. No comment :(.

Mulţi vor spune că mi-am făcut nervi aiurea. Poate au dreptate. În mod normal, eu nici nu prea deschid televizorul în vacanţă, însă soţul meu este total dependent. Dar într-o ţară ca Turcia după evenimentele din ultimii doi ani şi eu am ajuns la concluzia că dreptul/accesul la informare poate fi vital. În plus, amândoi eram curioşi cum vor prezenta televiziunile aspectele vizitei preşedintelui lor în SUA desfăşurate chiar în perioada respectivă.

Eu mi-am învăţat lecţia. Chiar dacă este un hotel nou nouţ, nu voi mai accepta niciodată o cameră în care nu funcţionează totul perfect din prima. Ar fi trebuit să schimb imediat camera cu una perfect funcţională şi nu să mă enervez aşteptând remedierea micilor probleme.

Personalul este în general amabil, vorbitor de rusă şi germană, dar te descurci şi cu engleza. Destul de tânăr şi destul de slab pregătit pentru un hotel de cinci stele, dar am întâlnit situaţia asta şi la alte hoteluri, din păcate tot mai des în ultimii ani, aspect legat mai degrabă de salarizarea acestuia, decât de faptul că este un hotel nou deschis. În restaurante am fost serviţi cu promptitudine cu băuturile comandate, mesele au fost debarasate la timp, la baruri serviciile au fost în regulă. Că nu am prea băut două cockteiluri care să aibă acelaşi gust deşi aveau aceleaşi ingrediente, este o altă poveste. Unii habar nu aveau să prepare nici cele mai cunoscute combinaţii, dar au fost şi alţii cărora le reuşea de minune :).

Concluzii

Am avut un sejur ok la acest hotel absolut nou. Raportul calitate preţ a fost unul excepţional, de departe cel mai bun dintre cele patru hoteluri vizitate în această vacanţă. Categoric, am primit mai mult decât am plătit. Cazarea a fost una absolut deosebită, mâncarea a fost foarte bună, băuturile ar fi fost foarte ok dacă nu s-ar fi apucat să tot ascundă sticlele cu băuturi de import:(, curăţenia a fost ok, plaja şi marea au fost exact pe măsura aşteptărilor.

Recomand hotelul cu toată încrederea, mai ales la preţurile promoţionale din acest an :)).

Check out rapid, fără probleme şi am plecat spre următorul hotel. Cred că s-au bucurat când am plecat :D

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de nicole33 in 11.06.17 14:23:08
Validat / Publicat: 11.06.17 20:56:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Alanya (Vikingen Quality, Delphin Botanik, Delphin Deluxe), Belek (Alva Donna Exclusive, Papillon Belvil, Royal Adam & Eve, Gural Premier, Titanic Deluxe), Bodrum (Yelken, Royal PalmArea, Titanic Deluxe), Didim (Aquasis), Kemer (Rixos Sungate X 2, Rixos Tekirova), Kuşadasi (Egeria, Sealight, Grand Belish, Ephesus Princess), Lara (Royal Holiday Palace, Delphin Botanik Exclusive, Mardan Palace, Delphin Palace), Ozdere (Onyria Claros Beach), Side (Silence Beach)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 9335 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

77 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Royal Seginus Lara - la o cafea şi un mojito cu doamna senator
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 148700 PMA (din 98 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 3

    77 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 77
    nicole33AUTOR REVIEW
    [11.06.17 18:45:08]
    »

    Având în vedere că este primul articol despre un hotel nou nouţ, cu multe facilităţi, şi faptul că poate sunt persoane care au ales sau doresc să aleagă acest hotel, cer permisiunea de a încărca mai multe poze decât limita admisă, din dorinţa de a ilustra mai convingător cele afirmate în text. Doar se ştie că o poză convinge mai uşor ca o mie de cuvinte

    webmaster
    [11.06.17 18:54:23]
    »

    @nicole33: de acord.

    webmaster26
    [11.06.17 19:00:39]
    »

    @nicole33: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    nicole33AUTOR REVIEW
    [11.06.17 19:11:11]
    »

    @webmaster26: Confirm poziționarea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [11.06.17 21:47:56]
    »

    @nicole33: clar! Articol marca @nicole33???? si am spus tot!

    Sunt intru' totu' de acord cu micile probleme intâlnite de tine! Schiopătau nitel la capitolul servicii... da' nu rău!!! Ca orice motor care merge foarte bine... dupa ce-si face ungerea????

    Probabil că de acum si-au intrat in ritm!

    nicole33AUTOR REVIEW
    [11.06.17 23:14:13]
    »

    @maria55:

    Mulţumesc mult, Maria.

    Problemele trebuie să se rezolve, ar fi păcat de investiţia deosebită făcută, dar eu am scris ceea ce am găsit la momentul sejurului meu.

    Nota hotelului ar fi fost mai bună dacă nu ar fi existat incidentul cu televizorul, prost gestionat de toţi cei de acolo. Nu sunt de acord să ascund gunoiul sub preş. M-a deranjat că mi-au şters comentariul de pe Facebook. A fost o abordare neprofesionistă, la fel ca şi absenţa oricăror scuze. Eu am mai citit pe tripadvisor comentarii negative ale turiştilor, urmate însă de replicile diplomate şi ultraprofesioniste ale cuiva cu şcoală de PR.

    Să nu uiţi de următoarea noastră întâlnire din septembrie, tot în Antalya. Ai promis!

    nicole33AUTOR REVIEW
    [11.06.17 23:15:40]
    »

    @webmaster:

    Mulţumesc mult.

    Ştiam eu că nu mă vei refuza

    dianabzs
    [12.06.17 00:32:33]
    »

    un review impresionant, complex si complet!

    si eu care credeam ca doar noi am avut experienta ca la 5 stele ultra-allinclusiv, la Amara Sealight Elite, sa nu avem halate de baie! le-am cautat de vreo doua ori prin toate dulapurile si dulapioarele, dar vorba ta, yok halate!

    experienta este in continuare asemanatoare cu a ta, nici tv-ul nostru nu functiona, iar seiful era blocat tot pe deschis.

    in schimb, noi nu ne-am mai batut capul cu reclamatiile, stiam din experienta de rezident in Turcia ca turcii nu exceleaza la capitolul promptitudine si, nefiind ceva foarte deranjant, am trecut peste. poate ca daca am fi sesizat problemele, s-ar fi rezolvat rapid, asta nu pot sa stiu.

    asa ca in fiecare zi caram cu noi peste tot actele si banii; am avut o vacanta scurta, de doar 4 zile, daca am fi avut o vacanta mai lunga, cu siguranta am fi sesizat cel putin problema seifului.

    webmaster45
    [12.06.17 06:33:09]
    »

    @dianabzs:

    si eu care credeam ca doar noi am avut experienta ca la 5 stele ultra-allinclusiv, la Amara Sealight Elite,

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    carmen_70
    [12.06.17 09:01:25]
    »

    @nicole33: Felicitari! Un articol complet asa cum ne-am obisnuit. Mi-as fi dorit sa gasesc articole asa bine scrise si despre hotelurile unde urmeaza sa merg.

    Hotelurile din lantul Stone, nu stiu de ce, nu mi-au facut niciodata "cu ochiul" dar Royal Seginus are sanse sa intre pe lista de asteptare.

    Distanta pana la plaja nu ne deranjeaza (scade riscul de a fi nevoiti sa schimbam garderoba la intoarcere, noi fiind gurmanzi) si beneficiind de experienta anilor anteriori, acum 2 ani Water Side nesituat pe plaja (vezi impresii), si anul trecut Rixos Premium situat pe plaja resortul - vezi impresii -

    pentru ca aveam cca 1km din camera pana la plaja .

    M-a apucat asa un dor de Antalya... Mai sunt cinci zile pana plec dar par asa multe.

    Votat cu mare drag!

    webmaster
    [12.06.17 09:30:28]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)

    — e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    mishu
    [12.06.17 09:36:26]
    »

    @nicole33: Dis de dimineata am deschis calculatorul sa vad ce s-a mai scris si am remarcat acest articol, insa nu aveam timp suficient de raspuns inainte de a pleca la serviciu asa ca am sa spun si eu cateva cuvinte.

    Nu am stat la acest hotel insa l-am vizitat si pot spune ca prima impresie a fost de rece. Nu mi s-a parut ca fiind un hotel cu viata, decorul de interior (lobby-receptie) arata parca apartanenta de grupul Stone .

    Camerele intradevar sunt mari, cu un dressing generos, mi-a placut si acea cabina de dus pentru doi si poate ca forma balconului asigura intimitatea fata de vecini.

    Wi-Fi intradevar este doar in hotel (free), pe plaja nu, si daca vrei ceva mai multa viteza asta inseamna 3 euro/ zi suplimentar.

    Iar minibar-ul asigura doar bauturi si atat.

    Cu halatele de baie ni s-a spus urmatoarea poveste, taxa este de 1 euro/zi pentru clientii grupului Stone (indiferent de hotel) care sunt la prima astfel de "colaborare", deci tu daca ai mai stat la un hotel al grupului Stone ar fi trebuit sa primesti halatele gratis.

    Felicitari pentru articol, votat cu mare drag acum trec si la poze.

    Corina70
    [12.06.17 14:23:57]
    »

    @nicole33: Super articol, ca de fiecare data.

    Am o curiozitate si va rog sa nu-mi fie luata in nume de rau: te rog, daca ne poti dezvolta mai pe larg chestiunea cu romanii aflati in info-trip, am observat ca si D-na Maria avea un astfel de ecuson, inscriptionat AFA Travel. AFA organizeaza astfel de calatorii, trebuie sa ai un anumit statut sau oricine se poate oferi voluntar pentru a vizita si evalua hoteluri/destinatii? Ce presupune in general un info-trip? Multumesc si scuze pentru off-topic.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.06.17 14:53:24]
    »

    @Corina70:

    Mulțumesc pentru vizita și aprecieri.

    Referitor la chestiunea ridicată cu infotrip-urile, prea multe detalii nu-ți pot da, deoarece nu am participat niciodată la asemenea activități.

    Din câte știu eu, acestea sunt organizate de către marii touroperatori cu participarea reprezentanților/angajaților agențiilor de turism revânzătoare cu care aceștia colaborează.

    Pentru mine întâlnirea cu Maria a constituit o surpriza foarte plăcută, ca de fiecare data. Coincidenta a făcut sa ne vedem la Seginus, dar oricum as fi căutat-o prin zona. Poate părea ciudat, dar reușim mai repede sa ne vedem in Turcia decât la Eforie ????.

    Și anul trecut ne-am aflat in Antalya in aceeași perioada și am vizitat-o la hotelul la care era cazata împreuna cu fiul și nepoțica și un mare grup de prieteni din Eforie, eu având mașina personală la dispoziție. In Septembrie îmi doresc sa reediteze experiența, fiind mari șanse sa ne suprapunem vacantele turcesti.

    Pentru mine Royal Seginus a fost primul hotel din cele patru la care am stat in aceasta vacanța de trei săptămâni și o zi ???? petrecuta in Turcia, împreuna doar cu soțul meu ca de fiecare data.

    Corina70
    [12.06.17 14:58:53]
    »

    @nicole33: Multumesc pentru lamuriri. Mi-e tare dor de Turcia...

    sebigeanina
    [12.06.17 16:13:54]
    »

    Salut Nicole am citit şi votat cu mare plăcere ce ai scris aici dar în acelaşi timp şi uimit de faptul că tu cereai o băutură mai de calitate s-au cafea expreso şi ei îţi dădeau ce vroiau ei. Da mare firmă Royal care se poziţionează ca un grup de hoteluri premium având concepte uai şi când colo ce să vezi, mai ales la inaugurarea hotelului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [12.06.17 16:20:05]
    »

    @nicole33: ????????????iti doresti reeditarea intâlnirii in Antalya?! Păi ce este asa de greu?! ???? Am Fost Acolo Travel să trăiască, noi sa fim sănătoase, căci jur că ne vedem!!! In Antalya... ca la Eforie... yok!!

    Nici nu stii câtă plăcere imi face! Iar la Seginius, zău că m-am copt in soare (terasa de la intrare nu avea parasolar) asteptându-vă!

    Noroc că-ti stiam masina, altfel ne cautam una pe cealaltă! Off, bine ca sotul tău este răbdător... căci cu tine nu stiu cum scoteam camasa????????????

    Haidi pa, ca mai am 50 de poze de vazut!

    Vad ca ai "pile"... la poze!

    Dan&Ema
    [12.06.17 16:21:46]
    »

    @nicole33:

    Hotelul dispune de opt baruri. Cam puţine.

    Bravos doamna! Sau chiar doamnelor, as spune!

    Un review foarte documentat, complet si util. Asa sa tot savurezi vacante!

    Si la altele cu raport calitate pret reusit, va urez!

    Felicitari pentru articol!

    Incepe sa-mi fie dor de Turcia!

    Numai de bine!

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [12.06.17 16:25:31]
    »

    @sebigeanina: "Ametitii" de după tejghea! V-am mai spus pe aici pe undeva, că parcă erau "neunşi"! Chiar si la receptie, desi erau 4-5 persoane in serviciu, cazarea era făcută doar de unul singur, iar eu l-am vazut depasit de situatie... la un moment dat! Chiar artăgos!

    Probabil ca fiind primii sau printre primii cazati, erau si sincope... dar una peste alta, hotelul chiar este unul de 5* UAI... si nu standard 5*!!!

    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.06.17 18:59:25]
    »

    @carmen_70:

    Mulţumesc pentru vizită şi aprecieri.

    Mi-as fi dorit sa gasesc articole asa bine scrise si despre hotelurile unde urmeaza sa merg.

    Am mai spus-o şi o repet: încerc mereu să scriu aşa cum mi-ar plăcea mie să citesc atunci când aleg un hotel, căutând să ating cât mai multe aspecte de interes pentru un turist. În sprijinul afirmaţiilor din text, aduc şi cât mai multe poze doveditoare, spre disperarea Webmasterului, care nu ştiu cât mă mai suportă .

    M-a apucat asa un dor de Antalya...

    Mie-mi spui? M-am întors doar de o săptămână şi gândul îmi zboară deja la următoarea plecare din septembrie.

    Vacanţă plăcutî!

    Ce hoteluri ai ales anul acesta?

    mishu
    [12.06.17 19:08:39]
    »

    @nicole33: La capitolul asta suferi grav de modestie, eu as putea sa stau o luna la un hotel si nu cred ca as putea spune cate ai spune tu daca ai sta o singura zi acolo. Ai un foarte dezvoltat simt al observatiei care nu cred ca poate fi cred atins de nimeni altcineva.

    Sa cred oare ca de la meseria ta care cere multa atentie ti se trage? Oricum ar fi cei castigati suntem noi cititorii. Felicitari inca o data pentru un articol atat de reusit.

    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.06.17 19:11:16]
    »

    @Corina70:

    Mi-e tare dor de Turcia...

    Te cred. Şi mie mi-e dor. Peste trei luni voi ajunge iar în Belek.

    Tot nu ţi-a trecut teama de atentate şi alte nenorociri?

    Anul trecut am fost de două ori în Turcia, în iunie şi în septembrie şi a fost super ok. Anul acesta am fost deja în mai-iunie şi plec din nou în septembrie.

    Crezi că dacă aş fi avut cel mai mic sentiment de nesiguranţă aş mai fi perseverat? Din contră. Şi anul trecut în septembrie şi anul acesta m-am simţit mai în siguranţă ca niciodată şi nu exagerez cu nimic. Am parcurs câteva mii de kilometri cu maşina străbătând Turcia în lung şi-n lat. Au existat filtre la intrarea în fiecare oraş mai măricel, dar nu pentru viteză

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    carmen_70
    [12.06.17 19:18:21]
    »

    @nicole33: Anul asta mergem 6 nopti la Rixos Beldibi in Kemer si 6 nopti Voyage Golf &SPA Belek.

    Stiu Rixos Beldibi este foarte linistit dar de liniste am nevoie pana imi limpezesc creierul. Voi incerca sa compensez lipsa de adrenalina cu o plimbare cu submarinul (de anul asta agentia din Turcia ofera si genul asta de "excursie").

    Ti-am urmat sfatul si am adaugat o noapte in plus la fiecare hotel. Sa vad ce fac la urmatoarea vacanta ????.

    Ma gandeam sa-ti sugerez sa strangi toate impresiile intr-o carte. Eu sigur o cumpar.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.06.17 19:19:32]
    »

    @webmaster:

    Mulţumesc frumos .

    Corina70
    [12.06.17 19:26:55]
    »

    @nicole33: Din pacate, da, inca avem acesta teama. Nu stiu cand, cum si daca o vom depasi... poate la anul, daca situatua ramane calma si stabila...

    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.06.17 19:35:52]
    »

    @Dan&Ema:

    Mulţumim, Dane.

    Incepe sa-mi fie dor de Turcia!

    Lasă Africa şi alege Turcia!

    Cât încă sunt mici copiii, o vacanţă ultra all inclusive este varianta ideală atât pentru distracţie, cât şi pentru relaxare fără griji. Pleci în concediu cu copiii şi uiţi că sunt cu tine.

    Dar există un singur dezavantaj: provoacă dependenţă

    Dan&Ema
    [12.06.17 19:40:44]
    »

    @nicole33:

    Nu am luat pana acum niciun AI sau UAI desi suna foarte bine. Tare mi-e ca voi alege dupa ce nu mai vor sa mearga copiii cu noi, chiar daca ramanem vesnic tineri

    Africa a intrat in asteptare pentru ca ne--amancat undeva sa ne mutam anul trecut si am umplut contabilitatea personala de datorii. Asa ca numai low costuri si gratuitati o perioada buna!

    Vacante minunate!

    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.06.17 19:45:11]
    »

    @carmen_70:

    Anul asta mergem 6 nopti la Rixos Beldibi in Kemer si 6 nopti Voyage Golf &SPA Belek.

    Două alegeri foarte bune. Totuşi, Rixos Beldibi este prea liniştit chiar şi pentru gustul meu, dar, dacă te plictiseşti pe acolo, îţi dau două ponturi:

    1. Poţi merge la Sungate ziua la aquapark şi seara la spectacole, cu shuttle sau pe jos, deşi este tocmai în capătul celălalt al Beldibi-ului

    2. Te înscrii la recepţie şi poţi vizita gratis (transport+bilet de intrare) parcul tematic The Land of Legends din Kadriye. Ziua pentru parcul acvatic sau seara pentru concerte.

    Pontul cu Legends este verificat de mine personal, ca turist la Rixos Tekirova, iar la Sungate am văzut că veneau la petreceri şi turişti de la R.Beldibi.

    Dacă tot eşti în zona Kemerului poţi încerca şi o urcare cu telecabina la 2365 m pe Tahtali. Eu am fost anul acesta şi mi-a plăcut.

    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.06.17 19:57:48]
    »

    @Corina70:

    Din pacate, da, inca avem acesta teama. Nu stiu cand, cum si daca o vom depasi...

    Bănuiam că teama persistă. Ştiam că anul trecut ai intrat în panică şi ţi-ai anulat sejurul în Turcia după evenimentele din 15 iulie.

    În acest caz, cred că mai bine mai aştepţi. În concediu trebuie să fii relaxată, nu să stai în stres permanent, pentru că atunci nu mai este concediu.

    Alege altă destinaţie de vacanţă. Turcia poate să mai aştepte până când vei putea merge cu inima deschisă, pentru că altfel nu are sens.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33AUTOR REVIEW
    [12.06.17 22:35:02]
    »

    @mishu:

    De dimineaţă tot vreau să-ţi răspund, dar mă tot iau cu altele.

    Nu am stat la acest hotel insa l-am vizitat si pot spune ca prima impresie a fost de rece. Nu mi s-a parut ca fiind un hotel cu viata, decorul de interior (lobby-receptie) arata parca apartanenta de grupul Stone

    Şi prima mea impresie a fost tot de rece, dar motivele au fost, cred, diferite. Probabil că nici la data vizitei tale hotelul nu era plin de turişti care să mişune pretutindeni gălăgioşi.

    Referitor strict la designul lobby-ului, nu mă pricep la acest domeniu, dar impresia mea a fost de peşteră . Nu pentru că ar fi fost frig , dar stâlpii de susţinere semănau cu coloanele din peşteri (am pus câteva poze), iar intrările spre restaurantele a la carte, situate în continuarea lobby-ului, imitau intrările în peşteri, cel puţin aşa mi le-am imaginat eu

    Surprinzător, dar eu nu am sesizat nicio asemănarea cu celelalte hoteluri ale lanţului Stone vizitate. La Adam&Eve era mai sobru puţin cu oglinzi negre, dar Royal Holiday Palace este cald şi strălucitor, pare poleit cu aur, mai mare şi mult mai aerisit.

    Wi-Fi intradevar este doar in hotel (free), pe plaja nu, si daca vrei ceva mai multa viteza asta inseamna 3 euro/ zi suplimentar.

    Internetul gratuit era de super viteză, nu asta era problema. Lăţimea benzii trebuia să fie mai mare. În lobby, în cameră şi la piscină a funcţionat mereu brici. La plajă nu era, dar mergea perfect la snack restaurantul din apropierea plajei, deci relativ departe de hotel.

    Nu merita să plăteşti suplimentar.

    Iar minibar-ul asigura doar bauturi si atat.

    Am constatat, dar am comparat cu A&E şi RHP unde primeam zilnic şi o ciocolăţică, o ronţăială etc.

    Trebuia să primesc mai multe ca repeated guest , nu doar halate gratis, dar nu mi-au trebuit şi atunci nici nu m-am agitat.

    Ştii care este culmea? La toate hotelurile de anul acesta am fost repeated guest şi nu am văzut vreun tratament mai special aşa cum mi se întâmpla în anii precedenţi. La Titanic au zis că nu au genţi, dar îmi trimit nişte fructe în cameră şi, evident, am refuzat. La Rixos eram a treia oară şi altora le-a trimis în cameră vin şi căpşuni trase în ciocolată, dar mie nu, iar la căpşunile alea chiar am poftit, că le ştiam de la Sungate ce bune sunt. Doar la Delphin am primit două genţi, un tricou, un portofel-gentuţă şi o invitaţie la cocktail party-ul cu managerul.

    Mulţumesc mult pentru vizită, aprecieri şi ecouri.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    14 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    carmen_70, Corina70, Dan&Ema, dianabzs, laurak, M'Liviu, maria55, mishu, sebigeanina, sens, silviu0507, Vio Popescu, Yoda, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Seginus Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.1247889995575 sec
    ecranul dvs: 1 x 1