GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am fost la Rixos trei ani consecutiv, in fiecare an am observat mici schimbari in bine, majoritatea, daca ar fi sa descriu experienta mea la rixos cu siguranta subscriu articolului "raiul este chiar aici pe pamant - rixos premiun belek ".
In primul an am fost impresionata de suprafata resortului, politetea si zambetul tuturor angajatilor, frumusetea interioarelor, holul principal cu receptia, loby, privelistea extraordinara la lac, fantana care canta in fiecare seara 30 de minute, anul acesta programul s-a redus, era de la 21 - 21.10; fiica mea mi-a spus: criza e de vina mama; in fiecare an am primit camera cu vederea la fantana, in primul an asa s-a nimerit, in urmatorii 2 am cerut special la receptie si cu 50 dolari nu a fost nici o problema.
Mie personal imi place foarte mult resortul, faptul ca e deschis, larg, multa verdeata, copacul de la piscina care se reflecta seara in apa este exact ca si in prezentarile din pliante, arata spectaculos.
Restaurantele A la Carte: am reusit sa fac rezervare doar la 3 din 11, cel frantuzesc cu mese de-a lungul fasiei de apa, are o panorama incredibila, seara trece barca pe lac si opreste la fiecare masa sa cante muzicantii, este fabulos, la restaurantul italian poti admira fantana care canta la ora 21, iar ultimul la care am fost: fishbone, este asezat complet pe apa, suspendat, tot cu muzica la masa, am vazut ca erau cei 3 muzicanti prezenti cu o seara in urma la mozaic-restaurantul principal.
Anul acesta spre deosebire de anul trecul masa la restaurantul principal a fost mult diversificata, au introdus sushi, creveti, cocteiluri de fructe care le preparau pe loc atunci cand intrai - era chiar la intrare pe stanga.
Meniul se schimba seara si nu aveau stilul repetitiv de anul trecut.
Pe strada franceza -cea cu Cafe Wien - ploua si era ceata, eu am vazut la ora 13 si seara la 19, posibil sa mai fi fost dar nu am stat special pt asta doar m-am nimerit pe acolo.
La piscina au introdus de anul acesta cartele pt prosoape spre surprinderea mea, dar in prima seara cand am plecat sa predau prosoapele nu mai aveau cartele si mi-au spus foarte politicos ca a doua zi nu va fi nici o problema, asa a si fost, n-au mai cerut cartele celor care nu aveau, si nici la plecare nu le-am predat ca nu le aveam. In schimb dimineata cand am plecat receptionerul me-a zambit si ne-a multumit ca am stat la rixos, ne-a spus ca ne asteapta cat mai curand si nu a pomenit nimic de cartelele de prosoape, foarte profesionist.
Ca si diferente in camera de la an la an: in primul an nu era usa la baie, era un spatiu deschis care comunica cu camera, anul trecut au montat 2 usi glisante cu oglinzi care schimbau un pic camera, anul acesta au pus perdele la toate geamurile de pe colidor, pe hol sunt usi de acces in camere doar pe o parte, pe cealalta parte sunt geamuri care dau in curtea interioara.
Zona de food court deschisa de la 12-18 este deliciul copiilor, poti sa-ti iei inghetata cu prajitura, cu nuca rasa, cu toping de ciocolata de 100 de ori daca poti manca intre aceste ore, nimeni nu se uita urat la tine, vorbesc de personal, toti iti zambesc si ii simti ca sun acolo doar ca sa te serveasca pe tine.
Urat se uitau la mine doar copiii care mi-au spus: mama-ce te-ai ingrasat!
E adevarat! M-am intors cu 58 kg desi am promis ca nu voi manca mai multe baclavale decat peste, dar cred ca nu am cantarit din ochi bine portiile, acum trebuie sa caut pe net disperata o cura de slabire cu baclava, sper sa gasesc.
Mai multi fotografi au fost decat anul trecut, ne-au facut poze in fiecare zi, in mare, la piscina, la masa, la plimbare, la fantana cantatoare, peste tot te pozau ca vroiai ca nu, ei isi faceau treaba - nu te obliga nimeni sa iei pozele, ele se afiseaza a doua zi la standul amenajat sau le poti vizualiza pe aparatele montate in mai multe zone din hotel, daca iti place ceva selectezi si a doua zi sunt gata, le poti ridica.
Anul acesta am cumparat cele mai multe poze, dovada ca sistemul cu mai multi fotografi aduce venituri mai mari resortului.
A!! Era sa uit: vineri a fost seara de gala: alb si negru, ne-au rugat daca e posibil sa ne imbracam cu aceste culori, au decorat culoarele de acces la restaurantul principal fastuos ca la nunta, in alb si negru, ne-au asteptat cu sampanie, sucuri pt copii la intrare si statui de gheata cu multi fotografi in jur, impresionant.
Mi-a placut foarte mult aceasta seara, muzica live era in fiecare seara in restaurantul principal, se schimbau cantaretii, era frumos, atmosfera relaxata, intotdeauna era cineva sa te intampine la intrarea in orice restaurant, sa te salute, sa-ti zambeasca, si la venire si la plecare.
Dupa 3 ani de Rixos m-am gandit sa incerc si altceva, poate Calista, dar nu se stie pana data viitoare - poate ma voi intoarce tot la rixos, mi-a ramas sufletul acolo, este minunat si simt tot timpul cand plec ca voi reveni, ca ma asteapta sa ma intorc, dimineata cand am plecat am iesit pe balcon si mi-a venit sa plang ca plec, fiica mea a inceput sa sarute si sa salute veiozele, oglinzile, paturile, obiectele din camera, isi lua la revedere, nu-i venea sa creada ca au trecut 7 zile, nici mie, va doresc concediu placut si daca aveti posibilitatea sa ajungeti la Rixos mergeti, este o experienta inedita.
Trimis de ariana in 14.07.09 16:46:06
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ariana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.84497600 N, 31.09642700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Buna! Poate reusesti sa ne spui ceva de minibar! Ce schimbari s-au facut?
Am inteles ca restaurantul rusesc nu mai este!
Anul asta am vorbit cu cativa prieteni care au fost acolo la indemnul meu si au venit suparati! Ba chiar m-au injurat! Sa fie adevarat ca s-a stricat rixosul? La fel si de ella quality resort, au vorbit urat!
Si eu vroiam sa intreb de minibar, de calitatea micului dejun (ma refer la varietate), la existenta fresh-urilor, a bauturilor alcoolice (ma refer la existenta marcilor straine fara a plati in plus) sau a gratarelor.
Multumesc anticipat!
Referitor la minibar nu exista nici o schimbare fata de anii trecuti: DOAR apa, bere, suc la doza, vin dolce vita,
Calitatea micului dejun? Exista foarte multe variante de mic dejun, una dintre ele este posibilitatea de a rezerva la restaurantul frantuzesc, pe terasa, afara sau la main restaurant - restaurantul principal sa mananci cred ca 100 variante de mic dejun, exista fresh-uri, dimineata si seara, iar in timpul zilei de la 9-20 la holul de intrare de la spa este un bar cu portocale, mere, morcovi si mai ceva, imi scapa.
Bauturile alcoolice premium adica straine de ei sunt contra cost, toate, de la bere la sampanie.
Gratare exista la pranz, seara, la bbq mongol restaurant, la food court, la bbq restaurant, la rest. principal, peste tot fara plata, doar la restaurantul 1001 night sunt cu plata deoarece au si program special de muzica live, concursuri...
Din punctul meu de vedere nu s-a stricat Rixosul, depinde ce te astepti si ce doresti de la o vacanta acolo.
Multumesc,
Apropo de prosoape erau atat de vechi si uzate ca ar fi trebuit sa fie scoase din uz de ani de zile ca, ca si saltelele patului care ma chinuia noaptea ca si mocheta din camera mea. Iar sucul de fructe si bauturile premium, contra cost si fratilor nu am putut sa beau o cafea tot sejurul, mergeam la Cafe Wien plateam cafeaua si era tot o cafea naspa. Ceaiul turcesc execrabil. Hai sa fim seriosi ca tot ce au oferit a fost de proasta calitate.
citesc si parca nu imi vine a crede; nu am fost la niciunul dintre hotelurile din lantul Rixos, dar totusi... prosoape uzate, mocheta murdara, mancare execrabila, parca totusi nu se potrivesc cu numele si prestigiul Rixos. Parerea mea este ca un lant hotelier de asemenea anvergura care functioneaza de ani buni (si nu numai in Turcia) nu si-ar permite sa presteze servicii de o calitate "inferioara" la preturi exorbitante. Nu exclud varianta cum ca prin prosoapele noi s-au strecurat si din cele mai vechi (diferenta fiind probabil evidenta), mocheta din camerele X a ramas patata intr-un colt, etc... dar pana la a afirma ca este un hotel de 2 lei, de 2 stele cu indulgenta... parca e totusi prea mult; inteleg perfect ca la un asemenea pret si pretentiile sunt pe masura... anyway...
o seara placuta!!
Cum adica, Doamne iarta-ma, platesc pana si cafeaua? Ma obisnuisem deja cu gandul ca voi plati ginul pe care mi l-am propus zilnic (vreau sa vin alcoolica din Turcia), dar chiar si cafeaua? Asta mi se pare chiar incredibil pentru un hotel de clasa Rixos-ului. Crissy, tu chiar nu glumesti?
E adevarat ca singurul hotel din Turcia unde am baut o cafea decenta (si nu spalaturile de la dozator) a fost IC Green Palace, la IC Cafe, dar nici macar la Rixos nu pot bea o cafea decenta fara a o plati?
Mi se pare chiar deprimant.
chrismo, aproape intotdeauna e bine sa stii sa citesti si printre randuri, nu-mi spune ca auzi o noutate
Hai ca nu mai e mult si ne poti spune tu cum stau lucrurile; personal sunt sigur ca va fi un set de impresii echilibrat si absolut obiectiv/dezinteresat. Cand pleci?
Pe 2 octombrie. Dar ma duc mai intai in Cappadocia. La Rixos intru de pe 5 octombrie pana pe 12. Noroc ca pe tripadvisor al 2-lea hotel unde ma duc (Cornelia) e suficient de bine plasat. Sper sa fie suficient de Ok. Orice ar fi, o sa postez impresii. La amandoua hotelurile. Si sper sa vin cu un review mai cuprinzator despre Cappadocia, unde nu sunt chiar f.multe informatii. As vrea sa zbor cu balonul acolo, dar mai vedem ( e si chestie de buget, pt. ca aparent s-au marit preturile de la 125e/pers la 160/e, ceea ce ma incurca putin, deoarece am buget de austeritate).
prosoapele NU au fost uzate, se schimbau zilnic si miroseau foarte frumos, salteaua patului era dubla si FOARTE confortabila, mocheta din camera noastra a fost spalata in timpul sejurului de 2 ori cand noi nu ne aflam in camera, prima data am spart un pahar si era plina de cioburi, a doua oara am varsat cola si seara era spalata iar in locul care a ramas ud au pus doua lebede din prosoape.
la cafe wien NU se plateste cafeaua, e gratis totul inclusiv prajiturile care se servesc de la 12-18.
fresh-urile NU se platesc,
o zi buna tuturor
dear all users,
ı would like to say that, to the respect of mine to the webmaster ı was not gonna make comments but ı cant stop myself not to because the things written as "used towels","paid coffee's in the hotel as vienne" and others..... friends, it is easy to write and make dirty the hotel but if you stand back of your words i would like to ask for the invoies for the paid extras which is included " coffee" or the provement of "used towels" or other things...now i do believe that who made hese comments are not saying the truth %100 and they are not a guest of ours!
my id is open to everyone and everyone knows me in this website so please be honest, keep'n touch with me and tell me what you want from us or me as Rixos Hotels.
thanks once more to all of our guests and agencies who are making comments by here good or bad but in a honest way...
NB t_alver este (sau a fost) reprezentant al unității
Catre webmaster: am voie sa-l intreb pe dl Alver cate ceva despre hotel?
NU de alta, dar sunt chiar curioasa si, in plus, peste o saptamana sunt la Rixos si as vrea sa stiu cam tot ce ma intereseaza ca sa nu am suprinze nedorite!
In plus, nu vreau sa risc cartonase rosii. Sau sa ma suspendati.
intreaba fara nici o grija; atat vreme cat stim clar identitatea interlocutorului, nici un pericol de a intrepreta ca reclama ascunsa sau tentativa de manipulare.
E chiar folositor, si eu sunt curios sa stiu adevarul -- pentru ca in opinia mea este si in acest caz undeva la mijloc ; in calitate de simplu turist cu ceva "pontaj" prin Turcia (si nu de webmaster!) intuiesc ca-i [mult] mai aproape de punctul de vedere al celor multumiti.
Mr.Alver,
I want to know if your AI concept includes in fact (really, not just on paper) international brands (and I mean drinks), as it specified on your site.
Also I want to know if at Cafe Wien your service are on pay.
Buna tuturor! Am fost in Turcia deja de 6 ori, si nu cred ca m-as plictisi vreodata. Ma intereseaza cum e timpul la mijlocul lunii octombrie, si deasemenea hotelul Rixos Premium, daca chiar merita. De data aceasta am merge fara copii, doar eu si sotul meu. Pana acum am fost la Sungate, Susesi, IC Green palace, Royal Dragon, Marmaris si Kusadasi. Salutari la toata lumea!
media temperaturii (a maximelor mai precis) a fost de peste 27 de grade luna octombrie 2008.
Mai multe detalii aici:RĂSPUNDE
Pt. Isa: Anul trecut am fost in Belek in perioada 5-15 octombrie. Chiar cand la noi ningea (cred ca pe 14-15) acolo a plouat (in 14, iar pe 15 era innorat, dar nu mai ploua). Dar in general e vreme f. buna.
Pt.Caly:am fost la 2 restaurante: cel cu specific francez (L'amante) si barbeque. Nu am platit decat ce am vrut extra meniu: de exemplu la cel franzutesc am vrut un alt vin decat cel al hotelului (Dolce Vita) si am platit (dar nu va recomand - ca idee, pt. un vin frantuzesc pe care in Carrefour il iei la 20 lei sticla, acolo dai cam 50e-60e. Si parca la barbeque plateai daca vroiai nu stiu ce fel de peste (dar noi nu am vrut, asa ca nu pot sa-ti spun preturi). Oricum, iti recomand si resturantul cu specific italienesc - e chiar in fata fantanilor cantatoare.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2020 O superbitate de hotel. Un resort de nota 10+ — scris în 09.03.21 de maximus1976 din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Aug.2016 O impresie cat o mie de cuvinte! — scris în 17.02.19 de robbyy din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Premium, pacat de animatie, aquapark si de piscina — scris în 29.08.16 de 1210andrei din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2016 Lux si eleganta — scris în 09.08.16 de carmen_70 din POPESTI LEORDENI - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Rixos Premium – fără reproş — scris în 12.10.18 de elenaadina din GURA HUMORULUI [SV] - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Luxul luxului... dar nu pe peste tot! — scris în 21.07.16 de caesar_ave din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Hotel cu standard ridicat al serviciilor — scris în 05.07.16 de Liviu God din BUCURESTI - RECOMANDĂ