GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sunt dezamagit de experieta mea la Hotel Ramada Iasi. In primul rand a fost o intreaga aventura rezervarea deoarece pe siteul lor sunt doua preturi diferite in sectiuni diferite (52 sau 62 euro) iar telefonic de la receptie iti spun un al treilea pret si mai mare (in jur de 75 euro). In fine mi-am facut rezervare online de pe siteul lor fiind directionat pe ramada.com de unde am completat datele inclusiv datele de pe card dupa care m-au avertizat printr-un mesaj ca daca nu onorez rezervarea imi debiteaza cardul dupa care nimic... o pagina alba... fara confirmare fara nimic.
Dupa mai multe telefoane si emailuri trimise mi-au confirmat ca mi-au rezervat camera.
Ajuns la Iasi, din parcare m-a luat un nene in primire care mi-a dat o hartie pe care sa o stampilez la receptie si sa i-o restitui peste doua zile la plecare. Nu am inteles scopul acelei hartii. Nimeni nu mi-a cerut-o la iesirea din parcare in cele doua zile cat am stat.
La receptie unu nene cam ametit care dupa ce am facut check-in ul uitase sa imi dea cheia si imi spunea ca aia e tot. eu ii spuneam ca nu am cu ce sa intru in camera el ca aia e tot ca am facut toate formalitatile.
Camerele curate, ok, prosoape curate. Am luat camera single twin si am gasit in camera un singur prosop mare si un singur prosop mic. Minibarul plin cu tot felul de bauturi. Televizorul un model cam vechi. Sifonierul NU are sertare orizontale. Doar bara pentru umerase si seif.
Una peste alta sunt destul de dezamagit de experieta mea la Ramada Iasi.
Trimis de tagureanu in 04.12.14 18:50:19
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tagureanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.15900100 N, 27.58921200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@tagureanu: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.
Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat cu roşu sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului. După publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.
Înțeleg că ați beneficiat de mic dejin, dar nu l-ați notat la capitolul masă. Ce notă atribuiți acestui serviciu?
Incercam sa raspundem, pe aceasta cale, d-lui / d-nei @tagureanu, care a ne-a fost oaspete cu ceva timp in urma
Este unanim acceptat faptul ca internetul reprezinta o extraordinara platforma de comunicare. Aici gasim informatie, schimbam pareri si impresii, primim si oferim sfaturi.
Din pacate insa, nu exista nici macar o minima (auto) "cenzura” a informatiei vehiculate. Oricine poate face afirmatii negative la adresa oricui, fara a avea o cat de mica sustinere.
Orice drept la replica este binevenit, dar aceasta replica, de cele mai multe ori este tardiva si nu rezolva problema in sine.
Este pur si simplu punerea pe talerele unei balante a unei afirmatii a cuiva si a contraaafirmatiei altcuiva. De partea cui este adevarul?
Cu toate acestea vom incarca sa lamurim cateva aspecte ale chestiunii in cauza.
Este de presupus ca cineva care calatoreste si posteaza pareri despre experientele sale are o minima "educatie " in porivinta modului in care sa face turismul, a legilor si procedurilor care guverneaza aceasta activitate, a modului de garantare a unei rezervari, etc. Se vede treaba ca, in cazul de fata, lucrurile nu au stat chiar asa.
Din capul locului trebuie sa precizam ca pe orice site de rezervare se solicita un CARD pentru GARANTAREA acestei rezervari
Ramada Iasi ofera clientilor sai, pe site-ul pe care s-a facut rezervarea, doua tipuri de tarife. Clientul le-a vazut, dar nu a inteles despre ce e vorba. Primul este de 52 EUR NONREFUNDABLE, adica incasarea se poate face imediat, de pe cardul cu care S-A GARANTAT REZERVAREA, dupa efectuarea acesteia. NU EXISTA, deci, posibilitatea ANULARII acestei rezervari. In contrapartida, clientului i se ofera un tarif mult mai bun decat in cazul unei rezervari care poate fi anulata.
Cel de-al doilea tarif, de 62 de EURO, este pentru rezervarea de tip FLEXIBLE. Clientul are dreptul sa modifice / anuleze rezervarea in cauza, in conditiile declarate pe site, dar pentru asta plateste un tarif mai mare. Rezumand, putem spune ca spune ca este o relatie win-win: daca vrei un tarif mai mic iti asumi faptul ca nu mai poti anula rezervarea, iar daca vrei sa ai posibilitatea anularii acesteia, platesti ceva mai mult. Este o PROCEDURA practicata in INTREAGA LUME.
Cel de-al treilea tarif, 75 EURO, este tariful de receptie. Oricine calatoreste stie ca acesta este cel mai mare tarif. Tocmai de aceea turistii isi fac rezervarile pe site-uri consecrate. In virtutea faptului ca ele sunt en-gross-isti pentru hotelieri, aceste OTA (online travel agents) primesc tarife mult mai bune decat turistii individuai care se adreseaza direct receptiei. Este, din nou, o LEGE GENERELA in orice act de comert. Pretul en detail este intotdeauna mai mare decat cel en-gross. In ce priveste solicitarea
Cat despre camera “SINGLE TWIN”, acest tip de camera nu exista.
Cuvantul TWIN se refera la faptul ca in camera sunt doua paturi individuale, iar cuvantul SINGLE se refera la REGIMUL DE OCUPARE a camerei, in acest caz, de catre O SINGURA persoana.
Orice hotel are si camere cu un singur pat (dublu) si camere cu doua paturi. Ambele tipuri de camere se inchiriaa atat in regim SINGLE cat si in regim DOUBLE, in functie de disponibilitati si, bineinteles, cu tarifele corespunzatoare.
Avand in vedere ca in camere a stat UN SINGUR TURIST, platind pentru o camera in regim SINGLE, este normal sa existe UN SINGUR SET de prosoape.
NB geogm este (sau a fost) reprezentant al unității
@geogm: va faceti ca nici usturoi nu ati mancat si nici gura nu va miroase. In loc sa va recunosteti erorile si sa le indreptati va apucati sa aruncati cu noroi in turisti si o dati cu "minima educatie".
Ceea ce eu va semnalam este faptul ca la vremea respectiva "SITEUL PENTRU REZERVARI ONLINE NU VA FUNCTIONA". Nu stiu in prezent daca functioneaza pentru ca oricum nu mai calc pe la voi prin hotel mai ales dupa feedback-ul lasat. Pai cum sa cumpar la unul din tariful online (oricare dintre ele) daca siteul nu va functiona si ma trimitea sa sun la receptie. Sunteti exact ca in Caragiale: rezervarile online sunt sublime dar lipsesc cu desavarsire.
Mai mult ma refeream la o camera Twin rezervata in regim single (eroarea mea).
Nu va faceti insa griji pentru un review. Atata timp cat are balta peste si vin alti turisti aveti destul material pentru tepuit!
Keep up the good work!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2022 Prima data in Iasi ???? — scris în 30.10.23 de Mirinda din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Vacanță eșec dezastru — scris în 12.09.20 de ux117567 din GALAţI - nu recomandă
- Dec.2016 O alegere perfecta — scris în 26.12.16 de nightwish din BUZăU - RECOMANDĂ
- Apr.2013 Excelent — scris în 06.05.14 de Ilaș Maria din SUCEAVA - RECOMANDĂ
- Jun.2010 Foarte frumos — scris în 05.06.10 de Sanziana din BUCUREșTI - RECOMANDĂ