ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.01.2021
DE bujo
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 16.11.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2020
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 luni
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Prima vacanta in 3 :*)

TIPĂREȘTE

Va salut...

Incerc in cele ce urmeaza, sa conturez experienta placuta avuta pe litoralul romanesc, statiunea Jupiter, Hotel Poseidon.

Cum anul 2020 a fost un an inedit din toate punctele de vedere si cum in viata noastra a aparut un al treilea membru, am fost sceptici in ceea ce priveste efectuarea unui concediu. In cele din urma, dorul de mare a fost dominant si am cautat ceva autohton, scurt si de calitate. Am inceput prin a cauta resorturi in nordul statiunii Mamaia, insa cum acea zona este intr-o continua dezvoltare (santiere, macarale, zgomot), am cautat in statiunile din sudul litoralului. Asa am gasit Hotel Poseidon, renovat integral in 2020, a carui activitate a inceput (dupa renovare) in iulie 2020. Am apelat la o agentie de turism locala si am gasit un pachet de 5 nopti incepand din 6 septembrie, all inclusiv cu 2700 lei.

Am ajuns la hotel in jurul orei 10:30, dupa cca 4 ore jumate de mers cu masina din Brasov. La receptie ni s-a spus ca check-inul se face incepand cu ora 18:00 (parca) si ca pana atunci, putem sa consumam contra cost ceva de la barul din receptie. Am insistat si eu (contra 100 lei) sa urgentam cazarea datorita faptului ca avem un bebe de 3 luni si intr-o juma' de ora am fost cazati, la etajul 7, camera cu vedere la mare, asa cum am platit. Personalul era compus in majoritate din tineri din Rep. Moldova, foarte atenti, foarte joviali, insa putin lipsiti de experienta, lucru pe care un om normal il intelege. Intr-adevar erau si persoane foarte stricte, care au reclamat lipsa de profesionalism, insa asa este peste tot... aproape.

Era sa omit un aspect important, referitor la parcare. Personal am avut noroc si am gasit parcare chiar in fata usilor de la intrarea in hotel. Parcarea este foarte mica, cu bariere la intrare si iesire si pazita. Cand se umple, poti parca vis a vis de hotel pe un spatiu verde, tot pazit dar e altceva...

1. Camera ok, noua, micuta, curata, dotata cu un fotoliu rabatabil (in care am dormit) cu o vedere decenta a Marii Negre (putin laterala). Baia la fel... apa calda non stop, asta pentru ca poate gradul de ocupare la acel moment, era undeva de 50-60%. Curatenie se facea zilnic, iar daca te atasezi de personalul responsabil, nu duci lipsa de nimic. Cred ca si fara un atasament pecuniar, beneficiai de aceleasi servicii, dar na' ... asa-i romanul, mai darnic. Hotelul dispune de 3 lifturi, insa cred ca in sezon acestea nu vor face fata. In perioada despre care scriu, pot spune ca functionau la limita.

2. Restaurantul era compus din 2 parti, o parte inchisa si o parte ce functiona ca si terasa. Mancarea foarte buna si variata. Accesul pentru servire se facea controlat, max 10 persoane, cu masca de protectie, datorita masurilor de protectie anti-Covid. La capitolul bauturi, a fost lux. O gama foarte variata de bauturi, dupa cum urmeaza:bere Tuborg la draft, vinuri imbuteliate, whiskey Jack Daniels, Chivas Regal, etc, cognac Jidvei, Metaxa, vodka Absolut, Finlandia, etc. Cam tot ce vrei, fara restrictii... Seara, la cina, era un program artistic, cu muzica live pana la ora 23.

3. Plaja privata, curata, dotata cu sezlonguri suficiente. Singurul inconvenient este apa marii, care din pacate este foarte murdara (murdara in sensul de alge., pamant, ) Pe plaja erai servit de catre personal cu bauturi, pe tot parcursul zilei. De la receptie ni s-a spus ca apa marii din zona resortului, nu apartine de resort, ci de Apele Romane si de aceea curatirea acesteia nu intra in sarcina lor. Mi se pare total gresit, dar asta e...

4. Piscina, micuta, fara apa calda, dar destul de reconfortanta... De asemenea la piscina exista si un bar, de unde poti consuma, cafea, bere, vin, etc.

Personal, consider ca la capitolul all inclusive, acest hotel depaseste cu mult hoteluri de 5 stele din Bulgaria, insa ca si entertainment, ca si spatii adiacente (gradina, locuri de joaca pentru copii, piscina), este mult sub.

Personal recomandam acest Hotel, insa cred ca in plin sezon, cand gradul de ocupare este de 110%, va fi sufocant!


[fb]
---
Trimis de bujo in 19.01.21 15:39:29
Validat / Publicat: 19.01.21 17:15:44

VIZUALIZĂRI: 6836 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bujo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20450 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

13 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[19.01.21 17:15:23]
»

Bun review

-

Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

​​

bujoAUTOR REVIEW
[19.01.21 18:33:17]
»

@webmasterX:  e ok!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Daisy Petal
[20.01.21 11:01:30]
»

Superbe imaginile cu apusul de soare... Felicitări pentru pitic. În ce privește calitatea apei mării... de aceeași problemă ne-am lovit și noi, mai ales în ultimii ani. Felicitări pentru articol.

nrs †
[20.01.21 11:49:04]
»

De la receptie ni s-a spus ca apa marii din zona resortului, nu apartine de resort, ci de Apele Romane si de aceea curatirea acesteia nu intra in sarcina lor. Mi se pare total gresit, dar asta e...

tipic romanesc! aruncarea  "pisicii moarte" la altii nu se gandesc ca daca curata apa o fac pentru clienti lor nu pentru apele romane

m-am uitat acum pe oferta si am mai gasit o chestie "romaneasca": pentru masa all a copilului se plateste un supliment care in mai este 54 lei iar in august este 100 lei de unde deduc ca in iulie august copii mananca mai mult

bujoAUTOR REVIEW
[20.01.21 19:51:18]
»

@Daisy Petal:  Multumesc pentru aprecieri!

calimPHONE
[20.01.21 21:55:08]
»

@nrs:  De ar fi numai asta. I s-a spus că se poate caza începând cu ora 18.00 dar până atunci poate consuma contra-cost de la bar. Nu care cumva să dea faliment hotelul.

​Până acum în Bulgaria cum am ajuns la hotel mi s-a pus brățara și am putut beneficia fără probleme de toate facilitățile hotelului (Kristal -Nisipurile de Aur, Sunrise All Suites Resort - Obzor, Melia Sunny Beach).

​La Sunrise am beneficiat de toate facilitățile deși nu am primit camera imediat. Iar la plecare, după decazare,   mi s-a lăsat brățara la mână și am beneficiat de toate facilitățile în mod neîngrădit.

​Singura excepție o face Primasol Ralitsa unde se intră cu prânzul și se iese cu micul dejun.

​Iar hotelurile nu au dat faliment.

krisstinnaPHONE
[21.01.21 20:10:45]
»

@bujo:  Balcon avea camera? Unde uscați prosoapele și costumele de baie? ​​​​

​​Superbă micuța, e absolut adorabilă in toate pozele! ​​

​​Am observat și fotoliul-pat, se tolănea cineva in el ​​

​​

Felicitări pentru vacanță și pentru acest articol echilibrat!

​​

​​

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bujoAUTOR REVIEW
[21.01.21 20:34:35]
»

@krisstinna:  Mersi frumos! Avea balcon , parca avea si-un uscator... Privelistea in schimb, era de vis... Sincer, pe balcon am stat mai mult beat , cred ca din acest motiv am omis sa-l descriu...

bujoAUTOR REVIEW
[21.01.21 20:41:50]
»

@calim:  nu cred ca ne tineau pana la 6PM, dar s-a exprimat in asa fel... incat sa ma simt cumva, nu ca nu ma simteam oricum. Stiu cum merg treburile...

​Ca tot aminteai de Bulgaria, anul trecut am fost la Sol Bay Nessebar. Foarte misto, insa in momentul check inului, avnd platita camera frontal sea view, am fost cazat la etajul 2. Toate bune pana am iesit pe balcon si am dat de niste copaci, frumosi, verzi, ... o minune. Am coborat la receptie si am chemat-o pe receptionera sa-mi arate marea„Mi-a zis ca toate camerele din aceea parte, sunt considerate sea view... Dupa 100 Leva, mi-a dat dreptate si m-a urcat la 7. Altceva...

webmasterX
[22.01.21 08:31:11]
»

@bujo

anul trecut am fost la Sol Bay Nessebar

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

NB: linkul poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului - „SCRIE REVIEW”

bujoAUTOR REVIEW
[22.01.21 11:49:20]
»

@webmasterX:  sa am timp si putina inspiratie!!

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[22.01.21 12:29:10]
»

Mă bucur că v-a plăcut la Poseidon. Mi-a atras şi mie atenţia acest hotel din vara trecută, însă noi aveam sejururile la mare achiziţionate la alte hoteluri cu mult timp înainte de deschidere, aşa că anul trecut l-am ratat. Ne-am cumpărat însă bilete pentru anul acesta, la sfârşitul lui iunie începutul lui iulie, şi sper să fie lejer, pentru că eu nu agreez aglomeraţia din plin sezon. Cu un bebeluş de 3 luni nu aţi putut beneficia la maxim de toate facilităţile hotelului adresate copiilor (Babyland, Parcul de aventură, Galaxywather park), însă pentru copiii peste 3-4 ani, acest hotel şi întregul grup Cohotels este de vis.

​Iar bebeluşa este o dulceaţă!  

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bujoPHONEAUTOR REVIEW
[22.01.21 12:31:17]
»

@cris1982:  Mersi frumos! Concediu placut!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bujo, calim, cris1982, Daisy Petal
Alte impresii din această RUBRICĂPoseidon Hotel (ex Atlas) [Jupiter]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048843145370483 sec
    ecranul dvs: 1 x 1