ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.08.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.62%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 4 MIN

Phoenici Luxury - servicii de 2 stele la 4+ stele

TIPĂREȘTE

2016 este al treilea an in care am mers la Phoenicia Luxury, avand o frecventa anterioara de 3 sejururi pe vara la acest hotel. A fost a 7- a oara cand ne-am cazat la acest hotel, cu toate ca lucrurile nu au decurs impecabil de fiecare data, dar am considerat ca nu avem o alta optiune mai buna. Mare greseala!

De data aceasta situatia a fost dezastruoasa si voi puncta aspectele negative care ne-au stricat zilele de vacanta, dar si pe cele pe care le consider ok (cu toate ca nu au cum sa compenseze disconfortul creat):

1. Camera ne-a fost predata la ora 17,30 cu toate ca check-in-ul se face la ora 16,00. De la receptie ni se comunica ca mai dureaza putin pana camera va fi curata/ curata

2. Prosoapele erau patate, zone din baie care nu au vazut de mult laveta; dupa primele constatari am refuzat sa ma mai uit prin camera pentru a nu ma indispune

3. La masa foarte multa carne/ peste cu sos si tocaturi, mancaruri pe care noi le evitam in vacante si total nepotrivite pentru baiatul nostru de 3 ani; erau feluri de mancare care se aduceam la ora 13,00 cand se deschidea restaurantul si pe care, daca nu ti le luai in max 15 minute nu se mai gaseau : scoici, peste la cuptor- probabil ca erau considerate un lux pentru 4+ stele si nu trebuia ca toti oaspetii hotelului sa aiba acces la ele

4. Piscina murdara, pe fundul piscinei multa mizerie, pe marginea piscinei o mare dunga neagra de la apa- pe noi nu ne-a convins sa intram in apa cat am stat la hotel

5. Plaja f murdara, umbrele de plaja pe care nu le puteai folosi de frica sa nu-ti cada in cap. S-au gandit sa inlocuiasa umbrele cat am fost noi acolo, iar rezultatul a fost urmatorul: a doua zi dimineata am gasit jumatatea de plaja dinspre mare plina de gropi sapate, dar in care nu era nici o umbrela (in ziua aia am stat fara umbrela si am plecat destul de repede de la plaja cu copilul) si ne-am pazit copii sa nu cada in gropi, sezlongurile aruncate unele peste altele si noi, turistii, am fost nevoiti sa ne ajutam unii pe ceilalti ca sa avem pe ce sta la plaja.

Nu am fost ajutati in nici o zi de catre beach boys cu saltele, ni le luam singuri.

Cosurile de gunoi erau lasate cate 2 zile consecutiv fara sa fie golite, fiind dispuse printre sezlonguri si pline de resturi alimentare, pampers si alte mizerii

Plaja plina de chistoace de tigara, nu contest obraznicia oamenilor, dar fumatorii nu aveau nici un recipient in care sa-si arunce tigarile fumate, iar cosurile de gunoi erau din lemn, prin urmare nu le puteai arunca direct acolo

Nu am cheltui bani pe plaja :) pentru ca era dificil sa gasesti pe cineva sa te serveasca si cand am mers la barul de pe plaja pentru a ne lua ceva de baut si am intrebat de personal, ne-au fost aratati baietii care ar fi trebuit sa se ocupe de noi aliniati in fata barului, cu telefoanele in mana si tigarile aprinse; nu aveau ei timp de noi, faceau treburi mult mai importante

La ora 8 cand se deschidea plaja, personalul de pe plaja era la cafea si nici macar nu erai bagat in seama si cand am solicitat un baiat care sa ma ajute cu sezlongurile mi s-a reprosat ca nu ma gandesc ca ei muncesc toata vara; imi recunosc egoismul: sunt 6 zile in vacanta si vreau sa ma relaxez, ca de muncit o fac tot anul

6. La restaurant se permitea accesul persoanelor la bustul gol sau in tinuta exclusiv de plaja: stimati domni exista un dress code care trebuie respectat la un restaurant: nu veniti in slipi si slapi ca nu e bine si stimate domnisoare va rog sa va etalati corpul pe plaja nu trecand pe langa farfuria mea de supa; iar dusul inainte de masa pentru a ne curata nisipul de pe noi este un must

7. Zilnic am fost nevoiti sa solicitam: sapun la baie, daca ne era umplut recipientul cu sapun ni se elimina cel de dus (noroc ca aveam de acasa), hartie igienica (probabil ca se gandeau ca o vom fura si atunci... Mai bine fara)

8. Puncte tari (am promis ca le mentionez): locatie ok, plaja ofertanta, diversitate la mancare, chiar daca nu pe gustul nostru, camere spatioase (mai mari decat la Marina Regia de 5 stele), internet

In concluzie: nu vom mai merge la Phoenicia Luxury in viitor si din impresiile schimbate pe plaja cu alti turisti (care si-au si anulat din sejur) nu suntem putini cei care am considerat ca serviciile nu se ridica la nivelul de 4+ stele, probabil la cel de 2 stele.


[fb]
---
Trimis de LoriM in 12.08.16 14:00:46
Validat / Publicat: 12.08.16 15:44:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Phoenicia Luxury, Phoenicia Resort, Marina Regia Mamaia, Alpin Poiana Brasov,
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2278 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (LoriM); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [12.08.16 15:43:41]
    »

    @LoriM: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    De exemplu de pe la

    Marina Regia Mamaia, Alpin Poiana Brasov

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 84&ridAnt=71934

    LoriMAUTOR REVIEW
    [12.08.16 17:59:50]
    »

    @webmasterX: bine v-am gasit!

    Este pentru prima data cand dau reviewuri legate de un hotel, dar situatia mi s-a parut mult prea dezamagitoare sa nu o fac.

    Legat de poze, recunosc ca ar fi fost foarte bine sa le am ca sa-mi certific afirmatiile, dar cand eram acolo nu am vrut sa imortalizez situatiile neplacute si nu imi propusesem sa scriu despre asta. sper sa o faca oaspetii care au ramas la Phoenicia, pentru ca noi nu vom mai merge acolo. Data viitoare voi fi mai vigilenta cu acest aspect.

    Voi reveni cu impresii si din Phoenicia Resort, unde am fost vara asta pentru 3 nopti in luna iulie, prima si ultima data. acolo situatia este si mai hilara si te duce cu gandul la restaurantele impinge tava de pe vremea comunismului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ovy2k5
    [12.08.16 21:58:48]
    »

    Eu am fost la Phoenicia Resort si am sesizat problemele direct patronului.

    Am reușit să rezolv 2 probleme: să înlocuiască echipa care se ocupă de plaja si sa prelungească programul la masa.

    Au nevoie de manageri care să fie în permanență pe teren si sa respecte cele 4 stele. Patronul s-a plâns că nu are personal... soluția mai multi bani, bonusuri, pregatire!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    LoriMAUTOR REVIEW
    [13.08.16 13:02:22]
    »

    @ovy2k5: te felicit pentru demersul tau! Eu am avut mai multe discutii cu persoana responsabila de plaja, aceeasi pentru Resort si Luxury, care ne stia de la sederile anterioare acolo, si care ridica din umeri. Umbrelele de f prosta calitate si multe probleme sesizate, inclusiv slaba motivare a personalului, au fost puse pe seama conducerii, in speta pe deciziile patronului.

    Situatia s-a deteriorat dramatic in acest Complex, iar serviciile oferite sunt net inferioare clasificatii pe care o au: 4 stele si 4 stele superior. Din punctul meu de vedere nu au nici o scuza pentru ceea ce se intampla.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    LoriM, ovy2k5
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Luxury Hotel [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039047956466675 sec
    ecranul dvs: 1 x 1