ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.06.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.06.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

All inclusive DAR!!!

TIPĂREȘTE

Noı am fost pe sfarsıtul junıe sı hotel era plin.

am cazat la apartament 2 camera, foarte mare camera sı spatıos. all ınclusıve am luat pachetul.

multa mancare, la pranz 4 dıferıte supa exp. la mancare, bufet suedez este. dar la bauturı este zgarcıte rau. am comandat pepsi, zıce ca nu maı este, sı ofera cola cu bani. este numai intrun loc pot sa eı bauturı gratıs sı aglumeratıe maxim.

patronul este libanez sı deserturıle este superba.

va recomend familie cıne are copii. piscina, loc de joaca, anımatıe dım sı seara, cınema pt copii. pot sa zıc ca este unıc cred ın constanta.

mancare multa dar bauturı putın

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Bucurobor in 25.06.14 14:22:05
Validat / Publicat: 25.06.14 15:25:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Alpin hotel poıana brasov
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2222 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Bucurobor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    ravenala22
    [25.06.14 17:21:18]
    »

    ... no comment!!!

    dariaiac*
    [25.06.14 18:36:50]
    »

    @ravenala22: asa e )))))

    rentea
    [25.06.14 19:57:16]
    »

    Sunteti român?

    webmaster26
    [25.06.14 20:02:33]
    »

    @all cei trei de mai sus. Review-ul a fost încărcat de pe un dispozitiv mobil, la care mai mult ca sigur nu era dezactivata funcția de predicție automată (dicționar) care completează aiurea! + posibilitatea ca user-ul sa locuiască în București, dar să fie de altă naționalitate. Ca să nu mai existe alte discuții - utilizatoarea noastră este originară din Turcia, după toate aparențele

    Asa ca va rog un pic de atenție/reținere în comentarii!

    BucuroborAUTOR REVIEW
    [25.06.14 21:00:51]
    »

    @rentea: nu sunt roman, suntem din Turcia

    BucuroborAUTOR REVIEW
    [25.06.14 21:03:02]
    »

    @webmaster26: ce problema daca sunt din alta natıonalıtatea? Aıcı vorbım de serviciile un hotel

    webmaster
    [25.06.14 21:16:08]
    »

    @Bucurobor: Chiar nu e nicio problemă - dimpotrivă, vă mulțumim pentru postarea impresiilor. Acestea au cu atât mai mult valoare, cu cât vin din partea unui utilizator născut, crescut și obișnuit cu alt nivel al calității serviciilor hoteliere și ale restaurantelor.

    Singurul motiv pentru care a fost nevoie de menționarea naționalității diferite a fost pentru ca „nedumeriții” de mai sus să priceapă cauza scrisului ceva mai aparte, nu tocmai corect „românește”. Dar așa cum am spus deja, CONȚINUTUL are valoare mai mare decât forma.

    Vă mulțumim pentru impresii și mai așteptăm și altele!

    Vacanțe plăcute!

    PhoeniciaHR
    [26.06.14 09:54:53]
    »

    Buna dimineata!

    Va multumim pentru review!

    Ne face o deosebita placere sa aflam ca dumneavoastra, care veniti din Turcia si sunteti obisnuiti cu standardele turismului de acolo, apreciati resort-ul nostru, facilitatile si serviciile pe care le oferim. Este un motiv in plus sa credem ca turismul romanesc este infloritor.

    Bauturile pentru cei cu pachetele AI se pot procura de la barul AI de la piscina Tropicana, cat si de la barul AI de pe plaja, intre orele 10:00-19:00 si includ racoritoare la draft cu si fara acid, bere la draft, vin alb/rosu la draft, lichior, vodka.

    Va invitam sa reveniti alaturi de noi!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [26.06.14 10:04:57]
    »

    @PhoeniciaHR: ceea ce cred că încerca să spună clienta Dv. ceva mai sus este faptul că varietatea băuturilor oferite în regim AI este redusă, nu cantitatea. E drept, s-ar putea să greșesc și eu - dar poate ar fi fost mai bine ca înaintea unui răspuns aproape automat (asemeni zecilor scrise ieri și alaltăieri pe aici) să încercați mai întâi o clarificare a problemei, și abia apoi să vă spuneți p. d. v. la obiect.

    Opinia mea, de turist care nici cu prețul din promoțiile de toamna trecută (pt. sezonul 2014) nu poate visa să revină pe litoralul românesc. Nu la PHR, cel puțin.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PhoeniciaHR
    [26.06.14 10:35:35]
    »

    @Dragos: Domnule Dragos, in situatia in care un turist semnaleaza o problema, o nemultumire, sau da o sugestie, este foarte importanta promptitudinea unui raspuns, precum si promptitudinea rezolvarii solicitarii respective.

    Daca dumneavoastra socotiti un raspuns prompt ca fiind unul automat, inseamna ca nu avem aceiasi viziune de Customer Service.

    In cazul in care nu am receptat corect mesajul doamnei, cu siguranta dumneaei ne va semnala acest lucru. Suntem aici sa rezolvam eventuale probleme, nu sa cream unele.

    Lansam constant oferte de care turistii pot beneficia pentru a achizitiona vacanta dorita la un pret accesibil.

    O zi buna!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [26.06.14 11:10:11]
    »

    @PhoeniciaHR:

    ... in situatia in care un turist semnaleaza o problema, o nemultumire, sau da o sugestie, este foarte importanta promptitudinea unui raspuns, precum si promptitudinea rezolvarii solicitarii respective.

    Răspunsul - oricât de prompt ar fi - este inutil dacă problema nu e înțeleasă corect. De aceea, tot prompt, cel mai logic ar fi ca respectivul client (turist) să fie contactat pentru a stabili împreună cu el ce anume l-a nemulțumit, detalii ale problemelor întâmpinate și - de ce nu?poate chiar sugestii pentru remediere. Abia apoi urmând ca Dv. în calitate de manager să luați măsurile corective ce se impun, iar la final să i se comunice persoanei că situația semnalată a fost remediată (și eventual, și cum anume).

    Daca dumneavoastra socotiti un raspuns prompt ca fiind unul automat, inseamna ca nu avem aceiasi viziune de Customer Service.

    Aici se pare că suntem întru totul de acord - am altă viziune despre ceea ce înseamnă „Customer Service”.

    Un client nemulțumit, care în urma unor răspunsuri asemeni celui de mai sus rămâne tot nemulțumit (pentru că - din punctul său de vedere problemele semnalate NU au fost tratate și rezolvate corespunzător și într-o manieră ce poate fi evaluată obiectiv) nu va răspunde în veci unui citat de tipul

    Va mai asteptam alaturi de noi... (bla bla bla)

    prin (re)venirea pe banii lui/ei ca să riște o nouă decepție.

    Așa cum spuneam, opinia mea...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    PhoeniciaHR
    [26.06.14 12:23:58]
    »

    @Dragos: Din review-ul doamnei ne putem da seama usor ca a fost multumita de sederea la noi, de facilitati si de servicii, nemultumind-o doar faptul ca, citez, sunt "bauturi putine". Noi credem ca doamna va reveni la noi. Si credem asta despre toti turistii care ne-au trecut pragul.

    Multumim pentru opinia si sugestiile dumneavoastra!

    O zi buna!


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    BucuroborAUTOR REVIEW
    [16.09.14 08:36:54]
    »

    Dezamagirea si needucat angajati

    Buna ziua, anul asta am cazat 3 ori in acesta hotelultimu era intre 02.09-07.09 dar noi am stat 4 noapta in loc de 5 din cauza vremea. totus am platisem pt 5 noapta, dar nu e nici o problema.

    Cand am venit acasa ieri am observat ca am vitat cateva lucruri in camera in sertare. az am sunat pe receptie ca sa verificam, ei a zis ca nu este nimic in camera!!! este foarte ciudat.

    o geanta alu fetita mea care nu costa 10 lei si o geanta mica cu rujuri de la barbie care nici asta nu este bani. foarte dezamagita suntem ca prima data se intamplat asa ceva.

    dar oameni si oameni. femeia care face curatenie este hoti pur si simplu.

    ===

    Nota web - textul încărcat inițial ca articol nu îndeplinește condiițiile de publicare ca și review distinct.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Bucurobor, dariaiac*, PhoeniciaHR, ravenala22, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047506093978882 sec
    ecranul dvs: 1 x 1