ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.06.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 10.06.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Dezamăgitor

TIPĂREȘTE

1. Hotelul arata bine, camere foarte calduroase, iar AC amplasat inoportun, nu mergeau toate functiile aparatului de AC.

2. Piscine cu aspect placut.

3. Lipsa umbrelelor

4. Plaja cu scoici ce se strang incontinuu chiar daca au fost curatate + alge ce miros neplacut.

5. Nu merita serviciul ALL inclusive inca nefiind inteles in Romania ca, clientul e stapanul si nu invers.

6. Mancarea destul de putine felurile de mancare comparabila cu impinge tava din orice statiune nimic nou. Pastrata de la o zi la alta sau refolosita in alte feluri de mancare. Cost /servicii foarte mare costurile pentru ce primesti.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de stefanb77 in 10.06.14 12:21:16
Validat / Publicat: 10.06.14 14:09:32

VIZUALIZĂRI: 2194 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

23 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (stefanb77); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    23 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [10.06.14 13:05:34]
    »

    @stefanb77: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    stefanb77AUTOR REVIEW
    [11.06.14 11:30:50]
    »

    Continuarea parerii mele.

    Masa respectiv apa de la dozator care probabil era legat la apa curenta si sucuri colorate ce nu am mai vazut demult decat prin piete. Prajiturile destul de seci si fara arome, nu as putea sa spun ca poti manca 2 de acelas fel. Apa plata doar la pranz si la cina de la bar.

    Personalul de la baruri debusolat cu ALL inclusive aia poti aia nu poti, nu aveti voie mai mult de un suc de persoana???

    Aspect placut si curat al hotelului si zonelor publice.

    Camera spatioasa dotata cu o groaza de minuni ce nu ai nevoie dar pe care le preiei la cazare. Practic sunt apartamente ce au fost dotate pentru vanzare cu farfurii, pahare tacamuri raft de depozitat legume. etc

    PhoeniciaHR
    [23.06.14 14:34:33]
    »

    Buna ziua! Multumim pentru review! Parerea oaspetilor nostrii este foarte importanta pentru noi deoarece astfel putem sa ne mentinem in topul preferintelor lor, fiind atenti la ce solicitari si sugestii au.

    1). Aparatele de aer conditionat sunt amplasate in asa fel incat sa faca fata intregii suprafeti a apartamentului, si sunt complet functionale.

    3.) Pe plaja exista aproximativ 400 de umbrele, iar pe piscine aproximativ 200, un numar suficient pentru cele aproximativ 1000 de sezlonguri de pe plaja, si 600 de sezlonguri de la piscine.

    4). Plaja este curatata seara de seara, iar algele, desi exista plasa in largul marii, isi fac loc, si apar in apa, si pe malul marii.

    5). Celor care achizitioneaza pachetul AI le sunt asigurate cele trei mese pe zi, in regim bufet-suedez, bauturi alcoolice (vin alb, vin rosu (la pahar), bere la draft, vodka si lichior), sucuri si cafele in timpul meselor, bauturi alcoolice (vin alb, vin rosu (la pahar), bere la draft, vodka si lichior) si sucuri de la ora 10:00 la ora 19:00 la barul de pe plaja, si la barul de pe piscina Tropicana.

    6). Mancarea este foarte diversificata, felurile sunt pe gustul tuturor, si in niciun caz nu pastram sau refolosim mancarea. Raportul calitate, servicii, facilitati-pret este unul corect. Puteti beneficia de ofertele noastre speciale si astfel puteti achizitiona vacantele la un pret mai bun.

    Ne-ar face placere sa va fim din nou gazde, daca ati dori sa reveniti la resort-ul nostru!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Corina70
    [23.06.14 14:55:09]
    »

    @PhoeniciaHR: Eu pot sa inteleg ca acesta este jobul dvs., sa compuneti mesaje frumoase, corecte dpdv gramatical, astfel incat sa sustineti/aparati imaginea acestui resort.

    Le compuneti insa in asa maniera incat "demontati" impresiile turistilor, punct cu punct, subtil si elegant, dand cumva de inteles ca turistul nu prea are dreptate, ca i s-a parut sau ca n-a inteles prea bine despre ce este vorba. Cu alte cuvinte incercati sa subminati credibilitatea unor turisti, care nu cred ca au alte interese ascunse, ci doar vor sa-i previna si pe altii in legatura cu acest resort, sa stie la ce se pot astepta.

    Se aduna din ce in ce mai multe pareri negative, prea multe nemultumiri, de la an la an.

    Nu iese fum fara foc.

    stefanb77AUTOR REVIEW
    [24.06.14 09:11:25]
    »

    @PhoeniciaHR:

    1) Aparatele de aer conditionat sunt pozitionate in asa fel incat nu pot fi folosite, iar din telecomanda aparatului nu se mai poate face nimic pentru ca functiile acestuia stanga dreapta sus jos sunt defecte. NU merge decat pornit si oprit si mai rece sau mai cald. Cand vi de afara din caldura si pornesti aerul conditionat sa bata direct in tine nu cred ca o sa te simti bine. Noaptea imposibil de folosit doar daca nu stai in camera cu aerul, geamurile nu le poti deschide din cauza tantarilor. Iar ziua camera se incingea desi avea draperi. Foarte inconfortabil.

    2) 3). 4). Plaja, da sunt sezlonguri dar la ce folosesc daca stai intr-o zona unde se aduna multe scoici si melci si chiar daca se curata seara pana dimineata sunt inapoi. Da poti face abstractie de la acest fapt daca esti la 2 stele. Dar copii sunt deranjati ca nu pot calca in zona apei unde stau cel mai mult sa se joace le trebuie papuci, pe langa asta sunt si alge, apa pare murdara de la alge, cel putin in aceasta zona, este posibil sa fie asa tot timpul nu stiu decat in perioada in care am fost. Pe plaja sunt scoici si melci vii aruncati de valurile mici , scoicile si melci daca stau in soare se strica si miros urat apar gandaci si musculite.

    5) Pachetul AI 3 mese pe zi in regim impinge tava cu aceleasi tipuri de mancari, pe care le poti lua din orice statiune fara sa achizitionezi vreun pachet AI nu sunt la nivelul unui hotel de 4 stelute nemeritate. Sucuri de foarte proasta calitate ceea ce nu am mai vazut demult cred ca din 1990, coloranti artificiali cu zahar si arome, fara sa fie macar fresuri asigurate, pentru copii. Copii vad si cer acele sucuri infecte trebuie sa stiti sa ii feriti de asa ceva. Da este bere ok la draft, vin si vodka, dar apa la mese dimineata este decat de la dozatoare ce sunt alimentate de la retea dar suntem cu pretenti de 4 stele. Nu se mai foloseste demult apa de la retea. De la pranz este asigurata si la bar apa plata si minerala de la bar. Atentie nici macar limonada naturala nu este asigurata.

    6) Mancarea a fost foarte putin diversificata. Raportul calitate, servicii, facilitati-pret este unul corect doar din punctul lor de vedere dar din punctul de vedere al clientului sub orice critica. Ca idee ar trebui sa se anunte pe un biletel daca mancarea este picanta sau nu avand invedere ca sunt si copii.

    Poate ca sunt eu un client dificil sau nu dar la preturile cerute sub nici o forma nu merita acest resort, puteti gasi la mai putine stele cu servici si conditii mult mai bune, este o parere. Imi pare rau ca un resort la care s-a muncit mult pentru cum arata nu se pot rezolva niste probleme simple, cum ar fi un meniu bogat la masa, conditii optime in apartamente modificarea aerelor de conditionat sau schimbarea lor. Si da as reveni doar daca s-ar rezolva aceste probleme iar pretul ar fi mult mai acesibil.

    mirmicu
    [24.06.14 13:20:52]
    »

    @PhoeniciaHR: Puteti sa scrieti zilnic astfel de raspunsuri in limbaj "de lemn", acestea nu vor schimba impresia celor care au avut experiente neplacute la PHR, si nici nu vor fi luate de bune de cei care consulta acest site. Vizitatorii AFA vor informatii, sfaturi si impresii de la cei care... AU FOST ACOLO!

    Nu veti schimba niciodata fata turismului romanesc pana cand nu veti intelege ca energia consumata pentru a demonta obiectiile turistilor trebuie canalizata pentru a le rezolva problemele si nemultumirile.

    Pacat!

    PS Cu tot marketingul si PR-ul iscusit nu puteti rezolva problema managementului defectuos.

    Nu clientul trebuie convins ca se inseala, ci managerul ca trebuie sa-si repare greselile.

    PhoeniciaHR
    [24.06.14 13:30:48]
    »

    @Corina70: Buna ziua!

    Noi respectam parerile turistilor nostri, si le consideram utile pentru a ne putea corecta si imbunatati constant.

    Raspunsurile noastre au ca scop informarea acestora si a posibililor viitori turisti cu privire la resort-ul nostru.

    Nu intentionam sa decredibilizam cele spuse de oaspetii care ne-au ales ca si gazda pentru vacanta lor, din contra, incurajam ca ei sa-si exprime parerea despre noi prin intermediul www.amfostacolo.ro, si al altor site-uri de acest gen.

    Va multumim!

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    Corina70
    [24.06.14 13:36:20]
    »

    @PhoeniciaHR: pai tot corectati de vreo 3 ani incoace si rezultatul e departe de a fi satisfacator. : -)

    cu siguranta nu e vina dvs., ci a conducerii resortului, care se pare ca pune pe prim plan castigul financiar in detrimentul satisfactiei clientilor.

    un client multumit iti aduce poate inca 10-20 prin recomandari, dar unul nemultumit pune pe fuga 100 posibili viitori clienti...

    subestimati se pare puterea informatiei si a accesului la aceasta... mai ales ca acum e la un click distanta...

    PhoeniciaHR
    [24.06.14 13:40:14]
    »

    @mirmicu: Buna ziua!

    Limbajul de "lemn" de care pomeniti dumneavoastra are ca scop impunerea unui sistem ideologic. Noi nu ne dorim acest lucru. Cum am tot spus, echipa Phoenicia Holiday Resort apreciaza recenziile oaspetilor sai, deoarece in acest mod putem afla direct de la cei care au fost aici unde trebuie sa mai lucram pentru ca totul sa fie la standarde inalte.

    In fond, oricine greseste, si oricine doreste sa se autodepaseasca, muncind zi de zi pentru a transforma punctele slabe in puncte forte. Acesta este si cazul nostru.

    Turismul din Romania se afla pe calea cea buna, asadar, va invitam la noi pentru a putea vedea in ce sens se indreapta toate actiunile noastre.

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    PhoeniciaHR
    [24.06.14 13:52:53]
    »

    @Corina70: Va suntem recunoscatori pentru timpul acordat acestui subiect!

    As vrea sa punctez ca suntem constienti de ceea ce ati spus dumneavoastra "un client multumit iti aduce poate inca 10-20 prin recomandari, dar unul nemultumit pune pe fuga 100 posibili viitori clienti... ", de aceea ne preocupa constant sa aflam parerea oaspetilor nostri, de aceea rezolvam toate sugestiile si reclamatiile si de aceea am raspuns fiecaruia dintre cei care si-au exprimat parerea despre noi aici.

    Clientul nemultumit isi va spune intotdeauna nemultumirea, pe cand clientul multumit, de obicei, este prea ocupat cu starea de bine pe care o are ca sa-si gaseasca timp sa si-o exprime.

    Va garantam insa ca numarul mare de turisti care revin, an de an, sunt dovada vie ca exista si oameni care sunt multumiti de noi, ca exista si turisti care observa importanta pe care o acordam fericirii si multumirii turistului.

    Va asteptam alaturi de noi sa vedeti si mai ales sa simtiti acest lucru!

    O zi frumoasa!

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    PhoeniciaHR
    [24.06.14 14:14:44]
    »

    @stefanb77: Domnule Stefan, va multumim ca v-ati facut timp sa ne raspundeti. Problemele pe care le-ati intampinat dumneavoastra s-au remediat, asa cum am scris si mai sus.

    1). Pot fi utilizate toate functiile aparatelor AC.

    2), 3), 4). In larg exista plase pentru ca algele si restul vietatilor marine care deranjeaza sa nu ajunga spre portiunea accesibila turistilor, insa, din pacate, unele isi mai "fac" loc printre ochiurile plaselor. Va garantam ca facem tot posibilul sa va oferim tot confortul de care aveti nevoie, seara de seara plaja fiind curatata.

    5), 6). Deoarece realizam constant sondaje printre oaspeti, am aflat ca un procent de 92% sunt foarte multumiti de mancarea si diversitatea acesteia. Sucul este asemenea celor din comert, fara acid. Nu putem da un nume deoarece poate fi considerata reclama ascunsa.

    Vom analiza toate sugestiile dumneavoastra, si vom actiona in consecinta.

    Pentru un pret mai bun, va recomandam sa beneficiati de ofertele noastre speciale, pentru a putea achizitiona pachetele de vacanta la un pret mai bun fata de cel standard.

    Va invitam la Phoenicia Holiday Resort pentru ca ceea ce am scris aici sa vi se transpuna in realitatea de zi cu zi, pe perioada in care veti sta la noi.

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    Corina70
    [24.06.14 14:16:19]
    »

    @PhoeniciaHR: o singura curiozitate am: cei din conducerea resortului sunt la curent cu ce scriu (aici sau pe alte site-uri) clientii nemultumiti? le pasa intr-un fel sau altul? sau merg pe principiul "cainii latra, caravana trece", iar incasarile merg struna?

    de exemplu, pe tripadvisor 63% dintre turistii care au postat au acordat calificative de "mediu", "prost" si "groaznic". asta ar trebui sa spuna/insemne ceva, nu credeti?

    cat despre multimea de turisti care revin an de an, dati-mi voie sa cred ca majoritatea habar nu au de existenta acestui site, poate se multumesc cu mai putin si li se pare firesc sa existe inconveniente de tot felul - pe principiul "asta-i Romania", sau nu stiu ca se poate mai bine, la aceiasi bani sau mai putini, la vecinii nostri bulgari sau turci, la adevaratul all-inclusive...

    in fine, nu doresc sa prelungesc aceasta polemica, pentru ca nu cred ca va avea un rezultat pozitiv.

    eu imi mentin parerea, nu merita sa dai atatia bani pentru un sejur la acest resort.

    eu una am renuntat de ani buni sa mai acord vreo sansa litoralului romanesc si hotelierilor care nu au invatat inca ce inseamna cu adevarat sa faci turism punand clientul pe primul plan, nu interesul pecuniar...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [24.06.14 14:32:43]
    »

    Intervin, deşi nu aş vrea să influenţez pe nimeni (din calitatea în care scriu).

    În opinia mea, resortul se adresează unui segment cu totul particular de turişti

    Nu se adresează turistului "obişnuit", cu un buget mediu care nu-i permite să "se apropie" măcar de preţul (mare) solicitat

    Nu se adresează, în acelaşi timp şi în mod paradoxal - vezi mai jos -- "turistului de Antalya" - hoteluri din clasa superioară", care, deşi ar avea buget pentru această destinaţie, are "termen de comparaţie" şi care va fi permanent tentat să facă o comparaţie - cu totul defavorabilă Mamaiei şi situaţiei turismului românesc din momentul actual.

    Turiştii din ambele segmente indicate mai sus au mari şanse de a veni nemulţumiti, parţial sau în mai mare măsură, de acolo - cam din aceleşi motive (aşteptări prea mari, nerealiste pentru Litoralul RO). Primii - se vor aştepta la "foarte mult" (pentru că au plătit "foarte mult", comparativ cu bugetul lor obişnuit şi cu destinaţiile din străinătate prin care au mai fost, *la bani mai puţini*); cei din grupul 2 - pentru că, vrând nevrând - vor face comparaţie cu "standardul Antalya superior" - ori noi suntem încă departe de a te putea aştepta - sau a compara - la/cu aşa ceva.

    Se adresează în schimb turistului din clasa medie-superior, cu copii (eventual cu minim 2!) care *poate* găsi aici o alternativă la vacanţele sale în BG (la hoteluri de "top 10") şi mai ales la cele din Antalya (clasa medie spre superior).

    Loc de mai bine - este oriunde, chiar şi în Antalya, la hotelurile de top . Preţurile sunt FOARTE mari pentru turistul "degustător" al variantelor BG, Kuşadasi, Antalya - dar ele reprezintă o realitate a Litoralul românesc - cerere mai mare decât oferta şi - posibil - costuri mai mari de exploatare, datorită sezonului mai redus (şi nu numai)

    Cu toate aceste inconveniente, AmFostAcolo a înmânat recent, şi anul acesta, un premiu "CHALLENGER" resortului PHOENICIA HOLIDAY, considerând că sunt "pionieri" pe calea pe care noi o vedea ca fiind viitorul turismului românesc. Cum am spus, e loc de mai bine - din această cauză nu a primit un "premiu" plin", ci doar unul "de încurajare" - pentru că noi credem că sunt pe drumul cel bun (drum greu, dificil în condiţiile Litoralului românesc, astăzi) şi că merită încurajaţi să persevereze...

    Admin
    [24.06.14 14:42:51]
    »

    PS: am setat ecoul de mai sus ca "evaluabil" -- puteţi să-mi daţi "minus" , cine nu sunteţi de acord sau whatever din orice motiv -nu mă deranjează deloc -- ba chiar din contra, învăţ din asta.

    Corina70
    [24.06.14 15:47:49]
    »

    @Admin: mai in gluma, mai in serios, de la "pionieri" ar fi trebuit sa avanseze la "UTC-isti" in acesti ultimi 3 ani, dar par sa retrogradeze spre "soimii patriei". : -))

    e doar o gluma, menita sa mai detensioneze un pic atmosfera pe acest fir de discutie.

    Admin
    [24.06.14 16:10:58]
    »

    @Corina70: nici vorbă - în opinia mea progresează (am fost acolo anul trecut, ca simplu şi anonim turist - nu vorbesc "din auzite").

    Şi, la urma urmei, nu ar mai fi primit şi anul acesta premiul, dacă nu aş fi considerat că progresează

    Dovadă şi preocuparea de a răspunde fiecărui review / articol postat (pe AFA sau aiurea) -- e o dovadă de un profesionalism în creştere. Mai inspirat sau mai puţin inspirat - important e că se străduiesc / urmăresc constant ce se scrie!

    Sunt pb încă şi la ei - evidenţiate bine pe AFA.

    Principala problemă o reprezintă însă *aşteptările prea mari* cu care mulţi ajung acolo.

    E adevărat, poate părea normal să ai aşteptări duble pentru un sejur plătit dublu (dacă anul trecut ai fost în Bulgaria, de exemplu)

    ÎNSĂ "coeficientizarea" NU ESTE CORECTĂ. Nu poţi compara preţul unor produse, al unor mărfuri în general, decât pe ACEEAŞI piaţă.

    Gândiţi-vă de exemplu cât costă 1 l de apă minerală (sau o cafea) la magazinul de la colţ şi cât costă acelaşi litru, aceeaşi apă (respectiv aceeaşi cafea) - undeva la o oază în deşert. Ar trebui ca acea apă/cafea să fie de 10 ori mai bună?

    Alt exemplu, mai concret: nu poţi pune "egal" între un hotel la care plăteşti "1000 lei" în Mamaia cu unul la care plăteşti tot "1000 lei" în Jupiter! (hotelul din Jupiter va fi mai bun)

    Şi tot aici rămânând: s-ar putea ca un hotel care costă doar "800 de lei" în Jupiter să aibă condiţii mult mai bune decât cel de "1000 de lei" din Mamaia!!

    Scuze de off-topic, dar e o problemă alambicată asta cu comparaţia corectă, pe ACEEAŞI piaţă - foarte-foarte puţini o înţeleg / intuiesc.

    Nu mai continui / răspund, nu în calitate de Admin cel puţin, nu e corect - va părea parti-pris (vă asigur că nu e!).

    -

    [later] în ce priveşte problema "aşteptărilor", poate prinde bine situaţia - reală - invocată mai sus (aceea că turiştii nemulţumiţi sunt *mult* mai motivaţi în a scrie decât cei mulţumiţi, lucru ce poate induce o percepţie ÎNCĂ uşor dezechilibrată a "realităţii reale" -- lucrurile "se aşează", oricum, în timp - imho).

    La urma urmei, mai bine - muuuult mai bine! - să te aştepţi la "mai rău" şi să te bucuri că nu e aşa (ori că e chiar "mai bine"), decât "viceversa"...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PhoeniciaHR
    [24.06.14 16:31:49]
    »

    @Corina70: Va respectam parerea, si va asteptam la noi in cazul in care va razganditi cu privire la vacantele petrecute pe litoralul romanesc.

    O zi frumoasa!


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    PhoeniciaHR
    [24.06.14 16:40:18]
    »

    @Admin: Ati punctat foarte bine dumneavoastra ca litoralul romanesc se afla pe calea cea buna. Acelasi lucru il consideram si noi.

    Nu exista perfectiune nicaieri, chiar si in Turcia exista "minus"-uri, si o spun si eu din experienta proprie, de turist, insa ne preocupa sa rezolvam toate problemele semnalate, ne preocupa parerea oaspetilor nostrii, ne preocupa sa le oferim o sedere excelenta.

    Resort-ul nostru este destinat familiilor cu copii si celor care doresc o vacanta "altfel" fata de cea petrecuta la orice alt hotel de pe litoral, o vacanta unde pot experimenta ideea de resort ca in "afara" (program de animatie zilnic, multe piscine, AI, plaja privata, etc).

    O zi frumoasa!


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    stefanb77AUTOR REVIEW
    [25.06.14 17:10:29]
    »

    @PhoeniciaHR: 1) Ma indoiesc ca s-au rezolvat problemele cu aerul conditionat (asteptam poze sau filmare video cu o camera obisnuita sa spunem din Smarald)

    2,3, 4 La fel vrem o dovada in acest sens se poate filma si posta linkul

    5,6) Ma indoiesc de sondaje asteptam la fel dovezi.

    Iar sucul ca sa stie toata lumea la ce ne referim, nu cel de la bar care se poate lua numai din zona piscinelor ci cel de la mese in timpul mesei este suc la dozator de culoare verde, rosu, etc pe care nu cred ca un om normal sau oricare ar fi el ar plati pentru asa ceva. La fel asteptam dovezi cu oze sau filmari

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    PhoeniciaHR
    [26.06.14 10:40:12]
    »

    @stefanb77: Va mai asteptam alaturi de noi pentru a putea observa "dovezile".

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    titigeolgau
    [17.07.14 13:55:57]
    »

    @Admin: O fi bine ce fac n-o fi nu stiu dar totusi scriu. Si scriu din pozitia turistului de Antalya ca sa fie clar de la inceput.

    Am facut un calcul financiar si rezulta un pret de circa 800 lei pe noapte (doi adulti si unul sau doi copii), adica undeva 170-180 euro la complexul sus mentionat. Foarte comparativ cu preturile de pe litoralul turcesc pe care noi care ajungem acolo il tot laudam (si ajung acolo nu pentru ca banii ma dau afara sau imi face o deosebita placere sa bat 1000 km cu masina dintr-o tura in loc de 200 pana la mare la noi, ci pentru ca avem ASTEPTARI pentru ce platim).

    Cine citeste ce se scrie despre Turcia si cumpara un pachet All-I in Romania va astepta aceleasi lucruri, chiar daca i se spune despre anumite restrictii de la inceput si cred ca de aici apar falsele asteptari cele mai multe din ce am citit in privinta mancarii si bauturii.

    La noi are euro alta culoare? De ce in aceeasi suma nu primim acelasi lucru? Asta e intrebarea de fapt!!!

    Daca turismul romanesc o fi in crestere nu stiu si nu prea cred, prin prisma faptului ca nu vad ce ar creste.

    Hotelurile astea sunt cu parcari sau fara, vilele si asa zisele pensiuni la fel s-au construit deja ocupand tot spatiul litoralului ce sa mai creasca?

    Asta ca si cantitate.

    Calitatea e greu de obtinut pentru ca intr-un sezon de 2 luni hotelierii trebuie sa faca aceeasi bani cat Antalya in 7 luni. Si cum faci asta? promiti mult si faci putin sau mai putin decat ai promis.

    Anul asta e si mai prost pentru ca vremea nu ajuta deloc, dar banii trebuie obtinuti nu-i asa?

    Si ca sa inchid am urmarit un interviu odata cu mai multi prprietari de resorturi turcest la care concluzia finala a fost ca daca de pe urma unui turist ramane la final un euro dar au reusit sa aduca un milion de turisti scopul a fost atins. La noi cand asta???

    Admin
    [17.07.14 14:02:19]
    »

    @titigeolgau: dac-aş vota, aş aprecia ecoul tău ca FB/FU.

    Foarte constructiv, de fapt & mai bine zis.

    E bine că se pun în discuţie aceste subiecte/idei.

    Răspunsurile - vor veni (probabil) însă din altă parte, nu de la mine/AFA. Eu nu am căderea să mă pronunţ.

    (ş-aşa m-am implicat parcă prea mult - însă personal consider că media actuală, la acel moment, a acestui hotel nu reflecta "realitatea" ş-am vrut să "sesizez", în vreun fel, cititorii; odată această "datorie" îndeplinită, putând lăsa, mai departe - pe fiecare liber să aprecieze cum crede)

    titigeolgau
    [17.07.14 14:32:38]
    »

    Ar fi multe de zis dar nu aici si nu neaparat intr-un review negativ al acestui resort fata de care nu am cunostinta si se poate interpreta gresit

    (NU am absolut nimic de spus contra/pro asupra resortului).

    Singurul motiv pentru care am scris aici a fost numarul cel mai mare de review-uri 100, deci multa lume multe pareri.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Corina70, mirmicu, PhoeniciaHR, stefanb77, titigeolgau
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.071152925491333 sec
    ecranul dvs: 1 x 1