DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
Intoarcere la turismul romanesc din anii 90

Am achiziționat un pachet de servicii pentru revelionul 2024-2025 la hotel Perla Oltului din Căciulata plătind la agenția de turism cu 2 vouchere de vacanta si diferență in bani. Din motive medicale dovedite cu documente nu am putut merge in acest sejur si de comun acord cu agenția de voiaj si hotelul Perla Oltului am amânat pentru perioada Paștelui 2025. Prețul fiind diferit mi s-a comunicat la sosirea la recepție ca vom beneficia de 2 zile de cazare in plus cu mic dejun inclus si 320 RON in cont care pot fi consumați in cadrul hotelului Perla Oltului. Din păcate aici se termina toate lucrurile pozitive oferite de acest hotel.
La sosirea la recepția hotelului mi-au fost reținute TOATE actele sejurului (voucher, chitanța, contract) cu promisiunea ca îmi vor fi înapoiate la un moment dat.
Recepția are pereții decojiți si se afla într-o mare dezordine si amestec de hârtii, telecomenzi tv si chei de camereLa recepție nu sta nici un angajat permanent. Exista doar un număr de telefon mobil afișat. Accesul in hotel din parcare se face printre alte mașini parcate pe care, fără sa vrei, le lovești cu bagajul.
Foarte multe trepte care trebuie urcate pina in camera. Etajul 1, daca socotești treptele urcate si holurile întortocheate parcurse in corpul B este, de fapt, un fel de etajul 3. Bineînțeles ca nu exista lift.
Pe holurile denivelate si luminate la senzor de mișcare care declanșează târziu se afla canapele si mese amplasate fix pe drumul de acces si care desigur, trebuie ocolite cărând bagajele. Cabluri electrice făcute colac atârna din tavan.
Patul scârțâie la cea mai mica mișcare. Salteaua de proasta calitate (moale) e acoperita cu un soi de topper care nu e altceva decât o foaie de burete învelita într-o husa de consistenta tifonului. Frigiderul era scos din priza si ca sa fie folosit trebuia data mobila la o parte si scursa apa aflata in el. In timpul folosirii frigiderul nu poate fi reglat si îngheață tot ce este pus la răcit. In camera 108B este un singur taburet extrem de jegos si 2 scaune cu o măsuța aflate pe balcon. Parchetul laminat e umflat si flambează. Toate posturile tv se vad prost (cu purici) WI-FI in camera 108B este inexistent. Am folosit rețeaua WI-FI a hotelului Izvoare (neparolata) aflat peste pârâiașul care desparte cele 2 hoteluri (la peste 100m)
Deși hotelul are piscina nu se oferă halate de baie, prosoape de piscina ci doar papuci.
În dulapul din camera nu exista seif (cutie de valori). Nu exista telefon in camera pentru a contacta recepția.
In baie, chiar cu fereastra deschisa permanent, este un miros înfiorător de latrina din fundul curții si mucegai. Nu se poate sta mai mult de 10 minute in baie fără sa ti se facă rău din cauza mirosului. Chiuveta din baie are dimensiunile potrivite pentru o grădiniță de copii iar bateria ei se mișcă in toate direcțiile. Deși cădita de dus formata dintr-o bordura mai înaltă are panou de sticla pe o parte si pe cealaltă parte are perdea de plastic, după fiecare folosire toata podeaua băii se umple cu apa care băltește ore in sir. Vasul de WC nu este fixat de pardoseala si nici colacul de plastic nu e fixat de vasul WC-ului așa ca folosirea acestuia e un exercițiu de echilibristica. Toate dispenserele de gel din hotel (WC restaurant, piscina) sunt goale.
Când, după 2 zile, au fost schimbate prosoapele la insistentele noaste cele “curate” aveau pete de rugina. La reclamația noastră adresata cameristei răspunsul a fost ca nu ei spală lenjeriile de pat si prosoapele, cu acest serviciu se ocupa o alta firma.
Plasa de muște si țintari dinspre balcon nu sta închisa
Ultima treapta de la scara de acces in piscina este îndoita si rupta, având margini tăietoare care pot râni. La piscina nu exista program si nici personal de întreținere/salvamar. Ultima curățenie efectuata si măsurarea temperaturii afișată pe ușa piscinei in aprilie era din luna ianuarie. Turiștii au acces liber la piscina si se consuma alcool. Șezlongurile au cadru metalic si bineînțeles ca din cauza apei sărate din piscina sunt ruginite. Nu exista ceas de perete deși se presupune ca fiind o piscina termala/medicinala timpul de stat in apa e foarte important. Nu exista sauna, camera de masaj sau sala de fitness așa cum apare in descrierea hotelului. Am văzut câteva aparate de fitness depozitate pe un hol. Dușurile de la piscina nu stau nici unul in suport iar dispensarele de gel de dus sunt permanent goale. Vestiarul de femei si cel de bărbați sunt niște camere de 1x1 m cu tavan ciudat la care trebuie sa fii atent sa nu te lovești, fără băncuța sau cuier. Ușile de acces la piscina sunt lăsate deschise pe timpul zilei iar mirosul de clor si aburii de la piscina ajung pina in camere probabil pentru a compensa cumva mirosul infernal din bai.
In restaurant mi s-a spus ca accesul se face pe ușa din dreapta privind către recepție (Sala Perla) si apoi, după un ocol si scări urcate si coborâte se ajunge in Sala Oltul. Am constatat ulterior ca mi s-a repartizat o masa fix in ușa de acces din stânga privind către recepție deși exista suficient loc in Sala Oltul ca aceasta masa sa nu încurce accesul. Mi s-a spus inițial ca acea ușă nu se folosește si sta încuiată deși este inscripționata cu "Intrare’’. Am constatat ca, de fapt, la toate mesele ca prin aceasta ușă au acces in Sala Oltul TOATE peroanele cu dizabilități sau cu dificultăți de deplasare si însoțitorii acestora care bineînțeles ca trebuiau sa se strecoare pe lingă mine ca sa nu ocolească prin Sala Perla ca sa ajungă in Sala Oltul. Ospătărița m-a întimpinat la prima masa cu „SARUMINA” probabil ca sa înțeleg din prima ca nu trebuie sa am pretenții foarte mari.
Micul dejun si in general toate mesele se servesc la porție nu in sistem bufet suedez iar la micul dejun ești întrebat “ceai sau cafea” probabil nu cumva sa-ti dorești ambele variante. La prima masa am comandat “ca din partea casei” o țuică si o vișinată ca sa gustam si sa ne facem o idee. Am constatat ca vișinata era, de fapt, vin roze. Mă gândesc cum erau etichetate sticlele de băutură la bar cit despre proveniența sau riscul sa beau data viitoare detergent ce sa mai vorbim…
Nici după 3 zile, in ziua de Paste la prânz, fata de masa nu fusese măcar întoarsa pe verso după vechea tradiție a cantinelor autohtone. In ziua de Paste programul mesei de prânz era intre 13 si 15. Ne-am așezat la masa puțin înainte de ora 14. Primii serviți au fost turiștii aflați cel mai aproape de bucătărie, indiferent de ordinea sosirii la masa. Pina la ora 15, deci teoretic pina la încheierea programului de masa, ni s-a adus doar ciorba de miel fără pâine pe care am mâncat-o, de foame, fără comentarii după ce am fost întrebați a nu știu cita oara daca mâncam porc sau miel. Am început sa reclamam pe la ora 15.15 ca a trecut cam mult de când așteptam felul 2 indiferent ca e porc sau miel. Ni s-a răspuns ca, din cauza turiștilor ocazionali care comandaseră pe terasa hotelului s-a terminat mâncarea la bucătărie si nu au avut când sa pregătească altceva. Când in sfârșit pe la 15.45 a venit felul 2, deci mult după încheierea oficiala a mesei, conform programului, am constatat ca friptura de miel e rece deci nici vorba sa fi fost preparata atunci. De fapt reciclarea mâncării era extrem de vizibila indiferent de mic dejun, prânz sau cina.
La reclamațiile noastre a fost chemata “șefa” care a început sa ne certe ca nu avem răbdare sa fim serviți, ca nu ne comunicam clar cererile (deși ne întrebaseră obsedant deja daca vrem miel sau porc) si care, împreună cu un ospătar chel, a ajuns sa ne amenințe ca ne da afara din hotel ca acolo este “casa lor in care noi suntem musafiri” . Nici un fel de scuze, nici un fel de dorință de a compensa cumva in produse sau servicii acest incident neplăcut. Le-am comunicat celor doua personaje din turismul romanesc ca nu e nevoie sa mă dea ei pe mine afara din hotel, ca plec eu, dar îmi vreau banii înapoi. Bineînțeles ca n-am primit nimic înapoi iar a doua zi la 8 dimineața, după ce încărcasem bagajele in mașină, deși eram deja a patra camera care dorea sa plece, nu era nimeni la recepția hotelului ca sa predam cheia camerei. La insistentele mele de a discuta cu cineva despre plecarea mai devreme decât plătisem si a mi se înapoia măcar actele (voucher, chitanța, contract care mi-au fost reținute la sosire) in vederea depunerii unei plângeri la organele abilitate despre aceasta situație, au apărut niște angajate total pierdute cărora le-am predat cheia după ce am făcut poze camerei. Mi s-a spus ca recepționera vine la serviciu după ora 9 si nu poate fi deranjata la telefon.
Ca si preturi: orice bere de 330 ml costa 15 RON la Perla Oltului (sau așa mi s-a comunicat ca nu mi s-a prezentat vreun meniu sau lista de preturi) in timp ce la barul hotelului Central din Călimănești orice bere de 500 ml costa 11 RON. In spatele hotelului, la capătul scării de incendiu se depozitează in dezordine ambalaje de tot felul si este o mizerie de nedescris, totul mascat de mașinile angajaților.
Noaptea ușa hotelului se încuie dar nu se comunica turiștilor codul de acces astfel ca, daca ajungi la o ora târzie sau vrei sa pleci înainte de sosirea recepționerei (după ora 9), riști sa ramai încuiat pe dinafara.
In absolut toate spatiile hotelului sunt gândaci începând cu camerele si terminând cu restaurantul. Măcar un miros de insecticid ar îmbunătăți mirosul general care in bai este grav.
Nici un salariat al hotelului Perla Oltului nu poarta ecuson cu numele si funcția ocupata. Tot personalul hotelului Perla Oltului este extrem de slab pregătit profesional si ar fi interesant de verificat daca toți lucrează in baza unui contract de munca.
Niciodată nu am plecat dintr-un hotel mai devreme de finalul sejurului. De la hotel Perla Oltului am plecat cu 2 nopți mai devreme si având încă pe cont 320 lei.
Trimis de mango2000 in 27.04.25 16:02:11
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA. A mai fost în/la: Hotel Orizont
- Alte destinații turistice prin care a fost: Spania, Franta, Turcia, Maroc, Ungaria, Bulgaria, Grecia, Polonia, Cehia
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mango2000); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

- Coordonate GPS: 45.25980800 N, 24.31943000 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
Îmi pare rău că ați avut o așa vacanță nereușită!
Întreb, doar, dacă înainte de alegerea acestui hotel v-ați informat temeinic, de pe acest sait sau din alte surse. Prețul de 4500 lei cu pensiune completă pentru cinci zile este, după părerea mea, mic, în raport cu prețurile ce se practică la pensiunile și hotelurile din România!
Asta nu justifică, totuși, condițiile de care ați avut parte voi, care sunt, într-adevăr, sub orice critică!
Părerea mea este că altă dată trebuie să alegi o cazare după mai multe păreri avizate, să nu te bucuri de un preț mic, pentru că - în general - plătești puțin, primești puțin! Asta-i valabil peste tot, nu numai în România!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Feb.2024 O vacanta relaxantă — scris în 19.02.24 de Aldomoro din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- May.2023 Dezamagire — scris în 26.05.23 de ux129142 din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2022 Nu merita, evitati Perla Oltului — scris în 24.08.22 de ux126924 din PITEşTI - nu recomandă
- May.2021 Accesul la piscina interioara - imposibil in anumite perioade — scris în 09.06.21 de ux120059 din GALAţI - nu recomandă
- Jul.2020 O cazare acceptabila — scris în 19.07.20 de Daniel31 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2019 Dezamagitor, este ultima oara... — scris în 19.06.19 de Ioan A. din BUCOV [PH] - nu recomandă
- Aug.2014 Weekend prelungit — scris în 17.08.14 de nicole10 din BUCURESTI - RECOMANDĂ