GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ajuns aici datorita ofertei de vouchere de pe net, cea cu 20+20 ron pentru o camera dubla cu obligativitatea de a consuma de la restaurantul pensiunii de o suma minima de 200 ron.
Impresia totala a fost neplacuta.
Ajungem cu un copil de 2 ani jumate dupa noi, pe la 8 seara, si intram, presupunand ca acolo ar fi receptia, alta posibilitate neexistand. Am avut dreptate, acolo in mod absolut teoretic era receptia. De ce teoretic? Nu era o lumina aprinsa, mai frig ca afara, nici o persoana, nimic. Sotul s-a dus sa caute pe cineva pe sus prin pensiune. S-a intors si mi-a zis ca a anuntat la restaurant si va veni cineva. Si am asteptat cu copilul de 2 ani care numai rabdare nu mai avea, in intuneric si frig. Intr-un tarziu a aparut o doamna, care ne-a spus, asa in intuneric, ca daaaaa stia de venirea noastra, deoarece prietenii nostri ajunsesera mai devreme si fusese avertizata ca urma sa sosim. Si am primit camera pe etaj cu ei. Urmatoarea surpriza neplacuta am avut-o in camera. Paturile erau doua, apropiate dar, datorita profilului patului, intre ele era un mare gol. Am pornit in cautarea doamnei de la receptie care intre timp s-a facut nevazuta pentru a solicita o camera cu pat matrimonial, avand in vedere ca avem copilul, asa cum am precizat si la rezervare, sau un pat suplimentar. S-a rezolvat extrem de prompt: pat matrimonial exista numai la apartamente (care erau rezervate amandoua) si paturi suplimentare, pliante, exista numai doua si acelea date. Ghinion. Ni s-a propus o pilota in schimb pe care sa o indesam in rostul dintre paturi. Asta e, am acceptat, ca alta solutie la ora aceea nu aveam. Veniti sa va dau pilota. Pai lasati-o in camera, sa apuc sa comand ceva de mancare, sa hranesc copilul ca e rupt de oboseala. Adica sa v-o duc eu in camera? Da, normal. Mda... dar sa stiti ca din toate persoanele care au venit cu copii aici la noi numai dumneavoastra ati comentat. Restul s-au descurcat si au fost multumiti. Uimirea mea deja era fara margini. I-am comunicat doamnei ca am mai stat in Olanesti Bai, la alta vila, e drept, care ne-au pus la dispozitie patut special pentru copil si absolut tot ce am avut nevoie, nu mai spun de amabilitate, unde ne-am simtit exceptional de bine. Replica dumneaei a fost: da, dar acolo ati platit cazarea la pret intreg, aici avem oferta.
La restaurant ne-am intalnit prietenii, si ei cu copii, epuizati deja de asteptare. Mancarea a fost decenta, nimic de zis, servirea in schimb a lasat mult de dorit. Daca nu cautai persoana care ar fi trebuit sa se ocupe, puteai astepta mult si bine numai venirea ei. Comenzile aduse aiurea, salatele de obicei dupa ce terminai de mancat si iti pierdusesi orice speranta, suc/bautura ti se destupa sticla, e drept, si ti se punea frumos in fata, sa iti pui singur in pahar daca ai chef. Cam asta a fost atmosfera la restaurant si ziua urmatoare sambata. Duminica am renuntat sa mai mancam la ei, oricum, consumasem suma care trebuia consumata si nu ne-am mai simtit obligati cu nimic.
In camera era o singura veioza, desi ar fi trebuit sa fie doua, paturile initial ele insele cu saltele, peste care s-a mai pus cate o saltea (probabil cele din dotarea initiala a patului s-au deteriorat) nici ele intr-o stare prea fericita, deformate de folosinta, la baie cada de la dus (din aceea adanca) cu urme maronii, estompate, dar existau, de la imbaieri anterioare, siliconul dintre cada si perete mucegait (mucegai negru), rosturile de la masca de la cada pline de mizerie si sapun intarit si mucegai.
De cald a fost cald, foarte cald, excesiv de cald, astfel incat am deschis usa de la balcon de vreo 5 ori peste noapte si am potolit copilul insetat care plangea fiert si plin de transpiratie. Daca toata caldura aceea ar fi fost distribuita in toata vila, ma refer la receptie si la restaurant (unde am mancat imbracati ca afara aproape) cred ca s-ar fi ajuns la o medie rezonabila. Chiar am sugerat treaba asta numai ca mi s-a spus ca nu au termostat si ca oricum au avut turisti care s-au plans de frig, asa ca mai bine cald. Poate s-or fi plans saracii, ca si mine, ca au inghetat in restaurant si pe scari si pe holuri... Senzatia era de casa la tara unde e incalzita o camera excesiv si in restul degeri.
Din dotarile camerei prezentate pe net scoateti minibarul, care nu exista, este numai un frigider minuscul, gol.
Cafeneaua nu m-am prins care ar putea fi, daca nu cumva e vorba de sala unicului restaurant.
La dotarile exterioare ignorati gradina, si locul de joaca pentru copii. Gratarul este in parcare. Parcarea este spatiul din fata cladirilor, neamenajat.
In unele locuri pe net este descris ca ar avea si piscina, sauna, jacuzzi. Eu nu le-am vazut.
In concluzie, m-am cam dus ca la pomul laudat si am fost dezamagita.
Poate as fi trecut cu vederea multe daca macar ne puteam odihni noaptea si puteam face un dus. Nu am avut curaj, sincera sa fiu.
Musai trebuie sa va spun si de formatia (din doua persoane) care ne-a delectat sambata seara (cu ghilimelele de rigoare), astfel incat trebuia sa urlam unii la altii sa ne auzim. Si nu, nu se putea da sonorizarea mai incet.
Am recitit acum in diverse locuri pe net toate parerile favorabile cu un zambet amar. Nu imi ramane decat sa cred ca stacheta a fost lasata foarte jos pentru aceste vouchere. Asa cum a spus de fapt doamna respectiva la primul contact. E la oferta, ce mai vreti.
Trimis de CarmenCat in 26.03.12 12:37:53
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE OLĂNEȘTI.
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CarmenCat); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
18 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@CarmenCat: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare.
”Am recitit acum in diverse locuri pe net toate parerile favorabile cu un zambet amar. Nu imi ramane decat sa cred ca stacheta a fost lasata foarte jos pentru aceste vouchere.
problema voucherelor am observat-o si eu citind pe acest site, cum majoritatea celor care le-au cumparat au intampinat diverse dificultati la cazare si servicii.
mi se pare absolut aiurea, ca sa nu ma exprim altfel, deoarece si acele vouchere au fost platite cu bani (nu s-au primit gratuit) si beneficiau de o anumita reducere la cazare si servicii, acordate de catre proprietari (sau cu acordul acestora) in niste zile ptr. care, probabil, au preferat sa vanda cazarea numai sa nu stea cu locatia goala.
penibil
Carmen, foarte frumos ai scris, sunt sigură că ai încercat să fii obiectivă! Te înțeleg perfect pentru că și eu am un copil mic care necesită condiții și spații corespunzătoare, de aceea te felicit pentru răbdarea și felul în care ai gestionat situația. Sincer, reacțiile mele ar fi fost dezadaptate, aș fi cerut banii înapoi sau apartamentul, la același preț sau, cine știe ce mai făceam pe acolo. De aceea mă felicit că sunt reticentă în a cumpăra sejururi la reducere de pe site-urile de profil, prefer o negociere telefonică cu proprietarul și merge treaba mult mai bine!
Buna ziua,
Sunt administratora pensiunii. Sunt absolut uimita cum o singura persoana poate avea atatea nemultumiri si cum alti turisti pot avea atatea lucruri de laudat la adresa noastra (mai ales ca sunt persoane care au revenit la cateva luni). Comentariul este cel putin subiectiv. In aceasta perioada (in afara sezonului) receptionerul are program pana la ora 18. Este adevarat ca din cele 8 becuri care se pot aprinde la receptie doar 3 erau aprinse. Este adevarat ca nu incalzim receptia pentru ca centrala este pe lemne iar parterul este circulabil si atunci ar fii mai putina caldura in camere (cine are centrala pe lemne stie cum functioneaza). In timp ce doamna s-a plans de caldura au fost alte persoane care au cerut sa fie cald pentru ca aveau copii. Ziua au fost in jur de 15 grade (este imposibil ca patron, administrator sa multumesti doua persoane care solicita lucruri diferite in acelasi timp, lucru valabil si pentru muzica). Paturi matrimoniale sunt doar in apartamente acest lucru fiind specificat peste tot in ofertele noastre sau la telefon. Doamna a venit in jur de ora 20 iar toate paturile suplimentare diponibile au fost deja oferite. Cazarile incep de la ora 12.
Nu am promovat nicaieri ca avem sauna, piscina, jacuzzi, cafenea, loc de joaca pentru copii (se poate verifica site-ul nostru oficial). Gratarul pensiunii este pe tereasa in lateral. In ce priveste personalul sunt convinsa ca mereu este loc de mai bine dar nu cred totusi ca lasa de dorit asa cum a mentionat doamna.
Va multumesc si imi pare rau ca nu reusim sa oferim un sejur placut tuturor turistilor. Va asigur ca incercam sa functionam dupa deviza "clientul nostru, stapanul nostru".
NB razieldeath este (sau a fost) reprezentant al unității
La o prima cautare pe net iata un loc unde promovati mai multe decat oferiti: [****], de exemplu loc de joaca pentru copii, receptie 24/24, gradina, seif, uscator de par, minibar si mai sunt si alte locuri, nu are rost acum sa stau eu sa caut. Cautati-le dumneavoastra, editati si lasati exact ceea ce oferiti.
Iata alte link-uri: [****] unde scrie aici ca aveti paturi matrimoniale numai la apartamente?
In ceea ce priveste muzica, ar trebui sa stiti ca muzica de ambient inseamna sa poti sa te auzi cu vecinul de masa, sa poti purta o conversatie, sa nu fie nevoie sa urli sau sa renunti la a discuta pentru ca oricum, cu toate eforturile abia daca te intelegi. Ar trebui sa poti da macar o comanda fara sa fie nevoie sa urli la ospatarita si sa ii spui mai mult prin semne ce vrei. Daca pe mine ca turist nu ma credeti, incercati dvs. sa luati o comanda de la cineva la acel nivel de decibeli generati de statia si boxele respective. Sa adaug ca acel zgomot depaseste cu mult granitele restaurantului si mai sus, in camere poate unii vor sa doarma? Ne scuzati ca ne dorim sa oferim un sfarsit de saptamana copilului la munte in conditii decente din toate punctele de vedere. Cred ca biata ospatarita nu isi putea aduna nici creierii. Daca eram rau intentionata nu ii atrageam atentia ca a gresit calculul la nota de plata si se pacalea cu peste 30 de roni. Aceeasi situatie si cu nota de plata a prietenilor nostri, unde uitase sa treaca niste sucuri.
In ceea ce priveste paturile nu scrie nicaieri ca numai in apartamente aveti paturi matrimoniale. Cam cum pot eu culca un copil de doi ani, cu mine in pat (nu este varianta pe care mi-o doresc, dar asta este, o accept daca chiar nu am incotro), daca la mijloc am o mare gaura. Pot eu sa infig si mama pilotei ca tot nu e confortabil. Daca as fi stiut ca numai la apartament exista acel pat sau posibilitati decente de a dormi, fiti sigura ca rezervam un apartament.
Persoana de la receptie mi-a spus ca aveti numai doua paturi pliante, ce erau date in acel moment. Nu vi se pare ca la o vila cu 14 camere duble si 2 apartamente a avea numai doua paturi suplimentare este infim si ca nu aveti cum multumi turistii care se trezesc ca si mine in imposibilitatea de a se odihni decent? Va repet si acum ce am spus si doamnei de la receptie atunci: un patut de copil a ajuns in jurul fabuloasei sume de 200 de ron. Cum aveti situatia cu paturile pe care o aveti si vin atatea familii cu copii mici, numai cand am fost noi erau cel putin 5 copii pana in 3 ani in pensiune, nu credeti ca ati putea oferi acest tip de pat? Dar asta inseamna sa faci cu adevarat turism, sa tii cont cu adevarat de clientul tau si sa vrei sa revina. Asta inseamna sa depasim autosuficienta.
Poate ar fi bine sa verificati personal curatenia mai ales in bai, sa inlocuiti siliconul mucegait, sa puneti personalul pe care il aveti sa curete cu adevarat obiectele sanitare.
Si da, stiu cum functioneaza o centrala pe lemne. Surprinzator, nu? Scuza dumneavoastra nu tine. Si nu, nu imi face placere sa mananc la restaurant cu 3 plovare pe mine. Nici sa mi se aduca salata dupa ce am terminat de mancat. Oricum, mancarea se aduce total aiurea, intr-o ordine aleatoare, daca esti 8 persoane la masa (cazul nostru, cu tot cu copii), sunt decalaje si de jumatate de ora intre adus mancarea la masa astfel incat exista situatia penibila in care unii mananca si altora le chioraie burta de foame si le scurg ochii in farfuria vecinului de masa. Aia nu mai este masa luata impreuna, e bataie de joc. Cum explicam noi la copii ca unii mananca si unii se uita si-a pus cineva intrebarea? Nu mi-a placut nici sa mi se aduca mujdeiul de usturoi al altuia. Nici sa imi torn singura in pahar.
Daca eu turist manifest bun simt sa vin cu propriul meu prosop de acasa sa il pun pe perna pentru ca stiu ca am parul proaspat vopsit si nu vreau sa va patez lenjeria, nu mi se pare normal, uman sa o fac, daca eu turist nu deranjez pe nimeni cu nimic, nu fumez, nu las mizerie in camera, daca eu turist, pe un ton civilizat va spun ce ma deranjeaza si dumneavoastra sau angajatii dumneavoastra ma tratati cu indiferenta, ba mai mult de atat, va mai si minunati ca o singura persoana are atat de multe nemultumiri si le mai si scrie, ce sa mai spun?
Draga doamna, acesta este singurul nostru mod, al consumatorilor de servicii de a ne informa intre noi. Problema este ca nu toti care avem experiente neplacute in anumite locuri alegem sa le facem publice. De multe ori inghitim galusca, cum se spune, zicem mersi ca am scapat, nu mai revenim in locul respectiv si atat.
Eu am decis sa nu mai tac, sa nu mai las lucrurile asa cum sunt numai din lehamite.
Pentru ca daca nu ne spunem parerea si noi, turistii, suntem vinovati de modul in care suntem tratati.
Aveti foarte putine lucruri de schimbat ca un sejur la dumneavoastra la pensiune sa fie cu adevarat placut. Lucruri care nici macar nu implica bani multi. Dar inainte de toate trebuie sa va schimbati mentalitatea.
Eu nu am ajuns la dumneavoastra in casa din mila, nu am cerut un adapost peste noapte din mila, ca sa ma multumesc cu orice.
Eu am cumparat niste servicii la o unitate de cazare de 3 stele. Am platit pentru ele exact atat cat s-a cerut.
Serviciile oferite au fost departe de cele 3 stele pe care le aveti afisate.
Si da, surprinzator, dar chiar stiu ce servicii ar trebui oferite pe fiecare treapta de confort pretinsa.
@CarmenCat: link-urile respective i le poti trimite doar prin mesaj privat reprezentantei pensiunii! Aici scrie clar ca nu permitem publicarea de adrese de internet ale unor site-uri comerciale romanesti de profil.
Stimata doamna,
Noi nu suntem responsabili cu promovarile pe internet facute de agentiile de turism sau alte persoane si nici de confuziile facute vis-a-vis de ce ofera alte pensiuni cu acelasi nume (de aici probabil si confuzia cu sauna, piscina, etc.). Oferta pe care dvs. ati achizitionat-o nu includea: sauna, piscina, jacuzzi, etc., lucruri de care dvs. ati spus ca noi "le-am promovat" dar nu le avem.
Camerele pe care le oferim sunt duble. Acestea pot include pat matrimonial sau doua paturi separate. Camerele noastre duble au doar doua paturi separate.
Va asigur ca toata mancarea pe care o avem este de calitatea I. Nu folosim produse congelate ca alte pensiuni si nu refolosim nimic. Toate portiile sunt conforme cu gramajul din meniu, meniu afisat si pe siteul nostru cu tot cu preturi. Din nefericire cand ati fost dvs., din motive independente de noi, am avut o singura ospatarita pe tura si pentru asta imi cer din nou scuze.
In privinta muzicii va asigur ca nici mie nu imi place muzica tare insa de multe ori am avut turisti cazati care mergeau la cei care canta si le cereau sa dea mai tare. Daca va amintiti dupa ce ati cerut sa fie mai incet acest lucru s-a intamplat pentru ca personal le-am cerut asta.
Nu am nicio problema cu comentariile, sugestiile sau reclamatiile ci doar cu informarea incorecta cu privire la ceea ce oferim. V-am dat dreptate anterior in anumite privinte si mi-am cerut scuze acolo unde nemultumirile au fost corecte. Nu am de gand sa continui polemica.
Va multumesc.
NB razieldeath este (sau a fost) reprezentant al unității
Am fost cazat in aceasta pensiune in perioada 9-11.03. Initial, recunosc, nu vroiam sa postez, dar aceasta polemica fara sfarsit m-a facut sa iau atitudine. Fac parte din categoria turistilor cu o limita de pretentii (de bun simt): nu voi cere la o pensiune de 3 margarete sa-mi ofere ce-mi ofera un hotel de 5 stele din afara, si mai ales in Romania. Am vazut foarte putine pensiuni de 3 margarete care sa fie impecabile.
Dar, sa o luam cu inceputul:
- am ajuns vineri 09.03.2012, dupa ce pe serbasem cu o zi inainte ziua de 8 Martie la noi in unitate, venind acasa pe la 3 dimineata. Am fost impreuna cu sotia si fetita de 3 ani. Am ajuns in jurul orei 15. La receptie am fost intampinat de receptioner, care a fost foarte amabil, ne-a aratat camera -am solicitat camera cea mai linistita, unde sa nu se auda zgomot, anticipand ca vor fi persoane care vor sa sa distreze, ceea ce este ceva normal- dupa care ne-am cazat.
- recunosc, in camera, este loc de (mult) mai bine in ceea ce priveste curatenia. Dar, atunci cand am solicitat cameristei sa ne stearga parchetul in camera, deoarece fetita noastra varsase putin suc pe jos, si pentru a nu ramane parchetul lipicios, aceasta a sters tot parchetul, fara a fi nicio problema din partea acesteia. Parerea mea, din experienta acumulata din plimbarile facute, totul tine de comunicare. Depinde cum ceri.
- in camera ambientul a fost foarte placut.
- paturile au fost confortabile. Recunosc faptul ca as fi preferat pat matrimonial, dar nestiind ca exista nu am cerut. Data viitoare o sa cer. Dupa ce ne-am cazat am trimis fetele la plimbare, si am avut cel mai odihnitor somn de 3 ore.
- masa a fost, din punctul meu de vedere, de nota 100. A fost cea mai buna, servire mai rapida nu am intalnit, si totul a fost excelent. Ambientul in restaurant era echilibrat. Fetita noastra a stat fara geaca pe ea, fara caciulita in cap, deci nu a fost ger. Recunosc faptul ca mi-ar fi placut sa fie mai cald, dar noi nu facem parte din categoria celor care stau in restaurant cu orele.
- sambata am vrut sa ma uit la meci, in timpul mesei. Nu a fost nicio problema, desi in restaurant se asculta muzica, s-a schimbat la TV pe meci, iar muzica s-a dat mai incet, astfel incat sa se impace si capra si varza.
- in baie, in coltul cabinei de dus, intr-adevar, siliconul este negru. Asta daca se vrea se rezolva. Dar asta nu este motiv sa nu putem face dus: toti am facut si nu am patit nimic.
- nu am avut cerere care sa nu fie indeplinita.
In concluzie, ne-am simtit foarte bine, chiar am facut loby, si ne vom intalni cu niste prieteni din Bucuresti la inceputul lunii mai.
asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii. Daca doresti, copiaza textul de mai sus si reincarca-l folosind linkul ADAUGA IMPRESII NOI (vezi imediat mai jos)
@ciucuadrian: ca idee, sejurul l-ati platit prin voucher?
Tocmai am petrecut un week-end acolo si mi s-a parut foarte ok totul, de la cazare pana la masa. Si DA, am fost cu voucher.
Cateva observatii referitoare la autoarea acestor impresii:
* pe site-ul pensiunii NU scrie de piscina sau sauna
* gratarul NU este in parcare, ci in foisorul din dreptul restaurantului
* si noi am avut paturi duble. Nu a fost nicio problema sa stam in ele, fara sa fie pusa o pilota intre.
Voi reveni cu o impresie separata pentru acest loc. Ca o concluzie: este o pensiune de 3 stele, atat in acte, cat si in practica, prin conditiile oferite!
Nu ma asteptam ca review-ul meu sa fie atat de comentat.
Nu am avut intentia de a porni o polemica nesfarsita, ci numai de a-mi scrie impresiile de calatorie.
Nu ma consider o persoana pretentioasa, dar doresc sa primesc serviciile la care ma indreptatesc categoria unitatii de cazare alese.
Daca unii dintre noi considera ca mucegaiul face parte din serviciile oferite la 3 stele, e ok pentru ei presupun.
Iarasi eu nu consider ca trebuie sa stiu sa cer ca sa primesc. Curatenia nu trebuie sa o solicit eu personal si sa fiu multumita daca sunt bagata in seama si se face curat in camera sub ochii mei. Nu e treaba mea ca in concediu sau week-end sa pun la treaba personalul unei unitati de cazare. Eu ma duc sa ma relaxez, sa ma odihnesc si sa beneficiez de niste servicii platite de altfel.
Daca vroiam servicii de 1 stea, ma duceam la o stea si stiam la ce sa ma astept. Daca vreau servicii de 3 stele si platesc pentru servicii de 3 stele, nu conteaza cat, la oferta sau la neoferta, important e ca platesc exact atat cat s-a solicitat, vreau sa beneficiez de servicii de 3 stele.
E dreptul meu.
Ma bucur sincer pentru cei care s-au simtit bine si m-as bucura daca interventia mea ar avea un ecou si ar imbunatati situatia, astfel incat urmatorii turisti sa se simta din ce in ce mai bine iar serviciile oferite de pensiune sa fie din ce in ce mai bune.
Cred ca acesta este si scopul acestor interventii.
Dragilor, la sfarsitul acestei saptamani merg la aceasta pensiune. Sper ca va fi cat mai bine cu putinta!
Cu acelasi voucher am fost si noi cazati la aceasta pensiune. Nu am regasit nici una din problemele Dnei Carmen. Noi am fost si cu un copil mic (pana in 2 ani) pentru care am avut leagan, apa calda pentru ceai in restaurant oricand am cerut. Camera era foarte curata, privelistea superba, licurici seara, liniste, MANCAREA MERITA DUBLUL BANILOR PLATITI (sincer, pastrama de berbecut este extraordinara, pestele foarte bun, la fel si ciorbele). De muzica, chiar nu retin, prin urmare nu am fost nici deranjat. Paturile sunt 'single' alaturate dar asta nu deranjeaza. In ceea ce priveste copilul meu de 2 ani acesta a dormit in PATUL LUI, PERSONAL pentru ca are parinti prevazatori care prefera un patut pliabil de calatorie decat sa se trezeasca la fata locului ca "n-am pat pentru copil sau ca igiena patului pliabil si depozitat cine stie unde lasa de dorit". Tot in aceasta ordine de idei, in concediu, primul lucru pe care il fac, dezinfectez camera cu un dezinfectant de 10lei, si asta tot pentru ca am copil de 2 ani si ma simt responsabil de sanatatea si de odihna acestuia.
Singura neplacere este drumul, care nu este asfaltat, dar asta deja nu cred ca mai tine de administratorii pensiunii.
REPET, nu am regasit nici una din problemele semnalate de "CarmenCat" si tin sa mentionez ca am citit "parerea" dumneaei inainte sa merg in concediu, fapt care aproape ma determinase sa renunt de frica neplacerilor, mai ales ca mergeam cu cea mica. Tind sa cred ca "neplacerile" dnei CarmenCat au fost doar ale ei . Cu siguranta voi reveni, ba chiar "pandesc" un nou voucher.
Nu am intentionat sa postez dar cautand un nou vocher am dat peste comentariul initial si mi-am adus aminte ca era sa renunt, si rau faceam si nu in ultimul rand si eu lucrez cu "publicul" si stiu cat de neplacut este sa-ti faca un frustrat reclamatie.
PS: "minibar", inclusiv in descrierile camerelor din hotelurile din strainatate inseamna fix frigiderul acela mic pe care l-ati gasit in camera, iar de umplut, de asta m-am ocupat eu (si poate multi altii) dupa ce am ajuns la cazare si am observat ca toate comentariile dvs. sunt aberante si era sa ratez un concediu superb, cu multa liniste si relaxare.
@SorinB, ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Aveti nevoie de noroc daca alegeti Trei Brazi - Olanesti — scris în 26.08.22 de joe123 din TâRGOVIşTE [DB]
- May.2012 Ok — scris în 21.05.12 de diaconumc din SIBIU - RECOMANDĂ
- Mar.2012 Ne-am simtit excelent, ne-am odihnit excelent, am mancat excelent — scris în 29.03.12 de ciucuadrian din TARGU JIU - RECOMANDĂ
- Jan.2012 Cazare buna, mancare si mai buna — scris în 31.01.12 de irina0187 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Oct.2011 Relaxare si mancare foarte buna — scris în 27.01.12 de noriega din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2011 Mancare excelenta — scris în 11.12.11 de MihaiAndrei din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Jul.2011 Frumusete, incantare, multumire... — scris în 25.05.12 de Mari-Ela din BUCURESTI - RECOMANDĂ