ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.06.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: iasi
ÎNSCRIS: 09.06.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 2 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
42.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Pensiunea Memory

TIPĂREȘTE

buna ziua, am fost recent la aceasta pensiune.

Sincer, numai 4 stele nu are; peisajul este f frumos, cred ca pe asta si pun ei accent.

dar... sa nu fie schimbate prosoapele, sa nu se faca curatenie zilnica, sa nu se ia gunoiul... vb totusi de 4 stele.

Sfatul meu: renovati-va piscina, ca sa nu va mai picure apa la dusuri cand ploua si mai schimbati instalatia care este ruginita...

iar cireasa de pe tort: in ult seara am ramas in pensiune doar noi (4 pers, la ora 19.50 cand am coborat sa mancam mi-a spus ca ma poate servi doar cu o ciorba de la pranz... pt ca bucatarul a plecat si sa merg la Popas daca doresc sa mananc...

imi pare rau ca nu m-am cazat la Popas, dar promit ca data viitoare nu voi mai face greseala de a ma caza cu familia la acesta 'pensiune de 4 stele' numita Memory.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de cris1313 in 10.06.14 20:44:12
Validat / Publicat: 10.06.14 21:44:42
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2576 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cris1313); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 899 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

webmaster
[10.06.14 21:02:38]
»

La primul review încărcat, @cris1313: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

webmaster
[10.06.14 21:45:13]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Iulian2009
[13.06.14 09:55:32]
»

@cris1313: Intervin si eu pentru ca am fost la aceasta pensiune si nu prea bate cu ce spui.

In primul rand ai dat o nota negativa la "cazare" vorbind in necunostinta de cauza, potrivit normelor metodologice la unitatile de primire turistica obligatia este: schimbarea lenjeriei si a prosoapelor bineinteles la: 2 zile unitati de 4/5 stele, la 3 zile la unitati de 3 stele si la 4 zile la unitati de 1/2 stele.

Din cate vad sejurul tau a fost in total de 2 zile, deci vroiai sa-ti schimbe prosoapele la plecare?

Cosurile este adevarat, trebuie golite zilnic.

Cand am fost eu (februarie) instalatia la piscina nu era ruginita mi se pare un pic improbabil ca in 2/3 luni o peniune sa ajunga de nota4... ruginita.

In privinta restaurantului, te-ai informat de programul acestuia? , pentru ca eu cand merg undeva intreb " ma scuzati, pana la ce ora tineti deschis? ".

In privinta " ciorbei de la pranz", nu stiu cum crezi ca functioneaza o bucatarie la un restaurant dar ciorbele nu se fac pe loc la comanda clientului, sunt facute in dimineata aia, cu o zi inainte, chiar cu 2.

Spun toate astea pentru ca vad, foarte multa lume vorbeste din rautate, fara nici o legatura cu serviciile pensiunii... cine stie poate patronul a uitat sa zica buna dimineata si clientul se simte ofensat. )))

Atat am avut de spus, personal am avut o experienta frumoasa la aceasta pensiune si voi reveni cu placere, in momentul in care voi fi nemultumit voi relata comunitatii AFA

Stima

cris1313AUTOR REVIEW
[13.06.14 20:22:11]
»

@Iulian2009: Inainte de a fi ironic, intereseaza-te si cum e la alte pensiuni care sunt de 4 stele. Am stat 2 nopti... aici... am mai fost la un hotel de 4 stele din Vatra Dornei, tot 2 nopti si in fiecare zi se schimbau prosoapele... programul restaurantului de la aceasta pensiune era pana la ora 22... REPET eu am dorit sa mananc la ora 20... ma scuzi ca imi era foame... oare s-a simtit ofensat bucatarul??

Imi pare rau ca nu am facut fotografii pentru a se vedea situatia de la piscina... unde la cabina de dusuri picura apa din tavan (pentru ca ploua afara) si unde instalatia si caloriferele erau ruginite. Nu ma 'trezesc' dimineata si ma gandesc sa fac rau gratuit si nici nu sunt ofensata daca nu sunt salutata de patronul pensiunii...

Daca ai ceva de adaugat, te rog sa o faci la modul elegant fara sa aduci acuze gratuite.

memory12
[14.06.14 00:43:00]
»

@cris1313: Buna seara.

In sfarsit am inteles despre cine este vorba.

Doamna dragă, v-ați cazat Sâmbăta dupămasă la pensiunea noastră, 1 cameră single 3* pentru mama și o cameră twin 4* pentru dvs si fetița.

Sâmbăta seară ați servit masa in aer liber, am trecut personal pe la masa dvs să schimb scrumiera soțului, am intrebat cum vă simțiți in seara aceasta, soțul a zis foarte bine,

Duminica ați ieșit la plimbare in timpul zilei, timp in care menajera v-a schimbat 2 prosoape la baie și a raportat coșurile menajere goale excepție făcând câțiva sâmburi de cireșe.

V-ați intors in jurul orei 16; 00 timp in care ați servit ceva la masă in foișor, știu pentru că eram prezent acolo, fica dvs s-a jucat cu fica mea,

In cursul celor 2 nopți de cazare NE-AM INTERSECTAT DE CEL PUȚIN 3 ORI PE ZI, timp in care NU am primit nici un fel de feedback/reclamație din partea dvs.

Duminică seară bucataria s-a inchis la ora 20; 00!! , dvs ați venit la restaurant la ora 20; 30.

Este adevărat, ospătarul ar fi trebuit să vă intrebe dacă mai serviți masa in acea seară, eu așa aș fi procedat!!

Orice reclamație trebuie adresată administratorului/patronului pensiunii!!... nu ospatarului... nu fochistului... nu menajerei...

In dimineața in care v-ați decazat eram la recepție, dvs ați plătit ospătarului cazarea in timp ce serveați micul dejun.

Haideți să vă spun eu care a fost cireașa dvs de pe tort!!

1. Supărarea că nu ați putut servi masa in seara de Duminică și vă dau dreptate 100% și imi cer scuze pe această cale pentru că nu am putut fi prezent.

2. Si cel mai important v-ați revoltat că a trebuit să plătiți programul la SAUNĂ care nu era inclus in tariful cazării, scrie pe toate sit-urile și ați și fost informată in privința acestui aspect. !!

Cum ați spus ospătarului?? ''La cate milioane am lasat la voi pe cazare si masa ma puneti la plata sauna?? ''

NU CONTEAZA ca ati lasat 10 lei sau 10 milioane, sauna este contracost.

3. Hai să fim serioși!!... Când a plouat Duminică?? Prin tavan?? Dacă a plouat prin tavan inseamnă că v-a plouat și in cameră pentru că se află deasupra piscinei!!

ȘI!! rețineți camera de 4* a costat 150 lei/noapte și cea de 3* a costat 120 leI/noapte și totuși TOTALUL ACHITAT A FOST DE?? ... 500 LEI!!

Deci se pare că până la urmă s-a făcut discount la milioanele pe care le-ați lăsat la noi.

De ce nu ați discutat cu mine doamnă dragă??

Mă numesc LAURENTIU BOLOCA și nu mă ascund după ziduri!!

Dar ce mai contează... clientul are intotdeauna dreptate!!


NB memory12 este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
cris1313AUTOR REVIEW
[14.06.14 11:01:57]
»

@memory12: Am ajuns la ora 19.50 la masa... domnule draga, eu am facut o comparatie cu un alt hotel care are tot stele si diferenta este enorma... suma a fost de 550 ron... mai interesati-va odata.

acum, ca sa fiu rea (referitor la primul mesaj in care m-ati acuzat ca fac greseli gramaticale, va atrag atentia ca 'fiica' se scrie cu doi de 'i'...

Imi pare rau nu am mai mers 20 de m inainte de a ma caza sa vad pensiunea de la Popas, seara cand am fost sa mananc am vazut diferenta, asa cum am vazut diferenta intre pensiunea dvoastra si hotelul din Vatra Dornei si multe alte hoteluri de 4 stele.

Greseala a fost a noastra ca nu v-am spus in seara aceea, dar tocmai eu am fost cea care l-a oprit pe sot... ca sa nu ne enervam, sa ne putem bucura de cateva zile linistite.

In afara de conditii, de ceea ce am relatat, recunosc ca personalul este amabil si atent, dar asta nu este suficient, daca vreti sa imi acceptati sfatul si sa va 'inspirati' din alte oferte pe care le ofera pensiuni asemanatoare, e bine, daca nu lucrurile vor merge in continuare la fel. Va doresc bafta in continuare

cris1313AUTOR REVIEW
[14.06.14 11:04:52]
»

@memory12: piscina este jos... poate nu stiti cum arata pensiunea dvoastra; camera unde eram noi cazati era la et 1...

la dusuri, la piscina, cand ploua... picura apa, chiar va rog sa verificati... si daca faceti o 'vizita' la piscina uitati-va la colorifer care este ruginit... eu nu mint.

Stiu ca realitatea este dureroasa si greu de acceptat, dar pensiunea este intr-o zona f frumoasa si ar trebui sa profitati de asta

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
memory12
[14.06.14 11:20:08]
»

Doamnă cris1313 păi văd că ne invârtim in cerc, eu spun că piscina e la parter si camera unde v-ați cazat e deasupra, și dvs imi spuneți că piscina e jos si camera la etajul 1... vorbim de aceleasi lucruri.

Da, aveți dreptate caloriferul este ruginit, imi cer mii de scuze că v-a stricat ziua.

Picăturile de pe tavan care v-a deranjat e condensul că n-a plouat afară in ziua aceea doamnă.

In privința totalului de plată mai citiți odată ce am scris, era vorba de TOTALUL LA CAZARE plus 50 de lei sauna bineinteles.

Dacă continuăm așa o să vorbim la infinit.

Am să mă opresc aici.

Mai scrieți odată ca să aveți ultimul cuvânt

Vă doresc o zi bună


NB memory12 este (sau a fost) reprezentant al unității
cris1313AUTOR REVIEW
[14.06.14 11:24:15]
»

@memory12: Aveti dreptate intr-o singura privinta, nu are sens sa continuam aceasta discutie pentru ca fiecare are ceva de spus si fiecare considera ca are dreptate. Vreau sa precizez ca in acea zi a plouat... mai interesati-va va rog.

Va doresc o zi fumoasa

Loghin
[19.03.15 09:21:20]
»

Am crezut ca doamna este una din acele persoane veșnic nemulțumite.

Din păcate am constatat pe propria piele ca are dreptate dar totuși sunt "invidios" pe dumneaei ca a fost în perioada de vara când nu avea nevoie de căldura artificiala.

Totodata observ ca a fost "favorizata" atâta timp cât patronul spune ca era la dispoziția ei și putea face reclamațiile cuvenite direct la el, citez din review-ul de mai sus al patronului: "Orice reclamație trebuie adresată administratorului/patronului pensiunii!!... nu ospătarului... nu fochistului... nu menajerei..." pe când noi am fost ignorați total inclusiv la apelul telefonic.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1313, Iulian2009, Loghin, memory12
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Memory:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040632009506226 sec
    ecranul dvs: 1 x 1