GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
O mare deziluzie!!! e Popas Turistic!!
In primul rand vreau sa anunt ca nu este ceea ce se vede pe net, cand ajungi acolo, gasesti POPAS TURISTIC LA FILUTA 3 MARGARETE!! Am fost socata, si am intrebat de ce nu e acelasi lucru de pe site, si mi-au spus ca a fost pensiune, si nu au mai schimbat site-ul, de cand s-au transformat in popas turistic, si de cand au decazut si la stele!!! La cazare este o pensiune mai veche, in care la camera nici macar un scaun nu ai ca sa-ti pui lucrurile cand te dezbraci, camera e ca la 2*, baia era curata, dara fara prea multe sapunuri, shower gel... etc... Pr. e ca noi am fost in aprilie, si era fff cald, as vrea sa stiu cum e vara, deoarece nu exista in camere aer conditionat si, noi ne-am sufocat rau dupa-amiaza cand voiam sa ne odihnim.
Mancarea este groaznica, mai ales pt. cei vegetarieni, nu au ce sa manance, totul gras, totul greu... Noi am cerut si sa ni se organizeze un eveniment, si nu ne-au organizat nimic, la ora ceruta, in primul rand acolo nu sunt ospatari, sunt 2 oameni care fac de toate, o bucatareasa care cred ca era gospodina satului.
La afumatoare trebuie sa stea cineva, sa-ti prezinte cred, dar noi la un moment dat ne-am servit singuri. Daca comanzi ceva, tu care stai 2-3 zile acolo, primesti dupa juma de ora... apoi daca sunteti mai multi si comandati mancare, cea de la bucatarie nu stie sa portioneze sau sa aprecieze, deoarece noi care eram 19, ne bateam pe mancare, la un moment dat ni s-a spus ca nu mai sunt perisoare in ciorba, !!! sau la salata de varza ne dadea 2 castronele de varza salata si nu ne ajungea niciodata.
Mai e o problema, nu esti tratat asa cum ar trebui, nici macar cu zambet sau cu Buna ziua!!! Stiu doar sa-ti zica la telefon ca nu e mare pretul ca e mancare fff multa!!! asta in mintea lor cred sau la costurile lor, care or fi mici... Nu se face curat in camere cat stai acolo (normal ca doar suntem la 3 margarete, ca daca era ce scrie pe net 4* aveam). Concluzia - Nu se merita sa te duci!!! Nici macar nu ai ce sa faci in jur, doar sa joci tenis la ei pe teren!!! AAAAA Am uitat sa va spun ca era ff cald si soare rau, dar ei nu aveau umbrele la mese, stateam toti pe unde apucam la umbra!!! Deci oamenii astia si-au scos banii de mult si nu-i intereseaza nimic!!! Castiga cu ceva nunti si botezuri.
Cred ca, cabana din stanga cum ajungi acolo e mai noua si un pic mai curata, dar era ocupata, si am vazut doar 1 camera care era mai curatica.
Concluzia: Nu va duceti ca nu e ce se vede pe net!!!
Trimis de rena in 02.05.12 13:44:02
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rena); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 47.35508500 N, 25.96559900 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
hy, scuza ma te rog ca intervin dar mi se pare ca ceva nu i in regula. cunosc f bine aceasta pensiune si din ce postezi tu aici imi dai impresia ca ai gresit locatia... gazda te primeste de cele mai multe ori din parcare, au cele mai dragute chelnerite, camerele sunt impecabile (a se verifica atunci cand ajungeti). [***] nu ti bate joc de munca unei echipe care face turism cu adevarat (sunt putini la noi in tara).
silviu-size, îmi descrii şi mie te rog chelneriţele cu pricina, cum arătau? Deasemeni, îmi descrii şi mie gazda?
rena, îmi descrii şi mie te rog poarta de la bucătăria pensiunii?
rena, imi pare rau dar cred ca ai selectat gresit pensiunea. Pensiunea La Filuta este un exemplu de cum ar trebui sa facem turism. Am stat si eu 3 nopti acolo si sincer iti zic ca e unul din locurile unde am curaj sa revin oricand cu oricine. Camerele sunt super ok si curate, putem zice chiar prea luxoase pentru ce se asteapta un om de la o pensiune. Cat despre mancare... sa fim seriosi: e curcubeu in cerul gurii ce ai acolo. O sa adaug un review cu poze pentru a nu induce lumea in eroare. Singura problema e $$$
Rewiewul este scris cu rea voință, cred eu. Pentru cine a stat acolo, este evident.
O lipsa crasa de profesionalism a managementului
Pentru a sarbatori un eveniment personal am contactat pensiunea pentru o oferta de cazare si masa, undeva la jumatatea lunii mai a. c.
Dupa mai multe e-mailuri si apeluri telefonice, am reusit sa iau legatura cu persoana ce manageriaza firma si care mi-a spus ca are camerele solicitate disponibile si ne poate oferi si serviciile de masa solicitate.
Intrucat ne fusese recomandata de cineva si am vazut ca review-urile erau foarte bune, incantati am confirmat ferm rezervarea si am discutat putin despre meniul ce urma a fi revit. Preturile nu erau mici dar avand in vedere recomandarile am spus ca merita.
La sfarsitul lunii mai am anuntat ca vrem sa mergem in iunie sa discutam despre meniu si sa dam un avans, daca e nevoie. Nu am primit nici un raspuns.
Am mers la pensiune, unde am discutat cu un angajat care ne-a spus ca d-na manager urmeaza sa ajunga. Dupa mai bine de o ora de asteptare a revenit si ne-am spus ca nu mai ajunge dar ne poate arata locatia si tot ce vrem sa vedem.
Am vazut ce era de vazut si am plecat multumiti dar si usor confuzati. Angajatii nu stiau de rezervare si erau contrariati de ce nu ni se ceruse avans.
Dar aveam sa aflam de ce: acum o saptamana am comunicat prin e-mail d-nei ca, avand in vedere ca in 3 saptamani e evenimentul, vrem sa finalizam discutia pe meniu si sa ne spuna ce e de facut. Ne-a sunat contrariata pentru ca nu stia despre ce vorbim!!
A vazut in istoricul discutiei prin e-mail si cauta scuze pentru faptul ca ”rezervase altcuiva camerele” pentru aceeasi perioada. Eram vinovati pentru ca nu am fost mai insistenti in comunicare, ca am comunicat in principal prin e-mail si mai putin telefonic (desi inclusiv angajatii s-au plans ca are o problema serioasa de comunicare) si mai ales ca nu am platit avans. Ca si cum puteam plati ceva se nu si ceruse desi noi am solicitat atat in scris cat si la fata locului sa ni se spuna cum facem cu avansul, cat si cand sa platim.
A venit cu solutii de avarie, cu cazare insuficienta (in loc de 11 spatii ni s-au oferit 9) la o alta pensiune din zona aflata la aprox. 800 de metri de unde si catre care trebuia sa mergem pe jos. Am solicitat ferm transport si l-am obtinut pana la urma. In schimb aveam nelamuriri si lucruri nerezolvate la care raspunsurile veneau la fel de greu sau nu veneau.
Intrucat nu putem reprograma evenimentul si pentru a nu ne trezi cu cine stie ce alte suprize, am renuntat la ideea de a mai colabora cu ei.
Avem ani multi de calatorii prin mai toata Europa cu rezervari facute prin intermediul platformelor specializate sa printr-un simplu e-mail ori telefon dar nu am avut niciodata probleme cu cazarea.
Sa ti se reproseze in 2019 comunicarea prin e-mail, de catre un manager de unitate de cazare, mi se pare de domeniul absursdului.
Ca si concluzie, e o locatie frumoasa cu potential dar manageriata inspaimantator de prost cu o lipsa de profesionalism la limita legalului sau chiar a penalului.
-
BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2011 Pensiunea La Filuta Malini Suceava — scris în 15.06.11 de Qvadratvus din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ