GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un peisaj superb pe o coama situata intre Bucegi si Piatra Craiului.
Curte in panta. Loc de joaca la interior si la exterior, incl tenis de masa si biliard.
Am servit toate mesele la pensiune. Personalul nu este calificat, dar amabil. Mancarea normala, nu este ceva deosebit, traditional, din gospdoaria proprie. Doamna Mihaela, in varsta, foarte draguta si amabila. Afinata f buna.
Curatenie nu exceleaza.
Fata de multele pensiouni din tara care ne-au gazduit, este una medie. MIc dejun tip suedez cand sunt mai multi turisti, altfel a la carte.
Ema si Dan
Trimis de Dan&Ema in 11.11.12 18:54:53
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MASIVUL PIATRA CRAIULUI. A mai fost în/la: aproape in toata tara
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan&Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.49866100 N, 25.29911000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Stimatii nostrii clienti, Dan si Ema,
Multumim pentru vizita dvs precum si pentru impresiile de mai sus, desi recunoastem ca suntem foarte confuzi, am spune chiar bulversati de afirmatiile postate de dvs.
De ce suntem confuzi si de ce apreciem impresiile dvs ca fiind contradictorii:
1. S-a inceput relatarea cu “un peisaj superb...”, totusi nota data peisajului este 80% care semnifica “mai degraba multumit”, in nici un caz foarte multumit sau superb, cum s-a relatat de catre dvs…... Noi, sa ne fie cu iertare, dar pentru un apelativ ca “superb” nu putem gasi ca fiindu-i corespondent decat unui procent de cca 90-100%. Dar nu suntem noi in masura sa stabilim aceste lucruri. Administratorii acestui site poate o vor face.
2. S-a mentionat in cuprinsul review-ului ca avem “billiard, tenis de masa (pe care chiar le-ati utilizat), loc de joaca copii in exterior si in interior”, nemailuand in considerare ca dispunem de terasa, foisor, balansoar, spatiile restaurantului si ale terasei sunt mari, etc etc. Totusi, la capitolul relaxare si distractie ati punctat cu 50%... Nu v-ati relaxat? Nu ati avut spatii? Nu ati avut facilitati? In conditiile in care suntem o pensiune la munte, de 12 camere, 3 margarete, care considerati ca ar fi trebuit sa fie facilitatile pentru a ajunge macar la un apelativ “mediu” pe care ni-l atribuiti dvs la final, adica sa zicem la un 75% la relaxare si distractie?
3. Ati mentionat faptul ca “personalul nu este calificat, dar amabil” “dna Mihaela foarte draguta si amabila”, totusi la servicii calificativul este 60%. Oare nu tot la servicii este inclus si personalul? Sau depunctarea asa mare a fost facuta doar pentru faptul ca nu sunt calificati, in schimb sunt foarte amabili.
4. Ne cerem scuze ca ati apreciat ca nu exceleaza curatenia, apreciem orice feed-back primit pentru ca numai asa putem creste calitatea serviciilor oferite, insa nu stim care a fost motivul. Din start, pentru ca intotdeauna vor fi lucruri ce trebuiesc imbunatatite, apreciem intr-un mod constructiv aceste critici, dar dorim ca ele sa fie motivate sau punctate cumva cu realitatea. Nu putem sa nu remarcam rapiditatea cu care dvs ati postat aceste aprecieri negative despre locatia noastra (in ceea ce priveste notele acordate), insa, atunci cand era normal sa fim consultati cu o problema creata de dvs, s-a “omis! ” enuntarea ei. Noi pe unde am fost in calitate de turisti, (si am fost in foarte multe locuri) chiar si cu fetita noastra, nu am utilizat prosoapele albe ale unei unitati turistice sa stergem diverse “eliminari” care ar trebui sa ajunga in toaleta. E adevarat, copii pot crea incidente (chiar si in pat) si le intelegem in totalitate pentru ca suntem si noi parinti, dar nu era nici o problema daca eram anuntati, decat sa gasim in camera dvs prosoape de o culoare nefireasca chiar si pentru definitia cuvantului mizerie. Poate va ajutam cu ceva, poate intelgeam situatia ivita si gaseam ca fiind “de bun simt” faptul ca am fost instiintati inainte de a constata. Speram si ne dorim din tot sufletul ca cea mica sa se simta mai bine!
5. La plecare nu numai ca ati parut multumiti, dar, v-ati exprimat verbal in acest sens, ne-ati multumit, ne-ati spus ca a fost totul bine, ne-ati povestit ca baietelul dvs a fost foarte incantat, ba chiar ati lasat ceva si pentru personal (personalul va transmite multumiri). Mentiunea dvs la plecare a fost “speram sa ne mai facem timp sa venim”.
Prin urmare, a fost doar simpla curtoazie interpretata gresit, sau undeva adevarul nu este expus corect? Pentru ca de curtoazie am fi inteles un simplu “multumim, la revedere, FARA ALTE COMENTARII…”.
Tocmai pentru ca tinem foarte mult la parerile turistilor nostri, acestia putand fi influentati de un comentariu cel putin “neechilibrat” in raport cu notele acordate, gasim ca fiind normala pozitia noastra de a solicita administratorului acestui site medierea in acest caz.
Reluam pentru a nu stiu cata oara si citim mesajul dvs. Deci “1. peisajul e superb, 2. Exista locuri de joaca si distractie (desi terenul e in panta, dar exista si 2 laturi drepte in fata pensiunii); - copii din ce ne-ati spus dvs au fost foarte multumiti, 3. Mancarea si afinata au fost bune, 4. personalul a fost amabil (chiar si necalificat)” Singurul aspect clar negativ expus este curatenia, dar aici nu stim de ce...
In concluzie, chiar nu intelegem de unde un punctaj de 6,8 si nerecomandarea locatiei!
Rugam atat cititorii dar in special moderatorii/administratorii sa aprecieze obiectivitatea notarii.
Multumim
NB casaboiereasca este (sau a fost) reprezentant al unității
@casaboiereasca: Salutăm prezentul drept la replică, moderat şi politicos cum ne-a obişnuit acest proprietar; dar în ceea ce priveşte
”Rugam [... ] moderatorii/administratorii sa aprecieze obiectivitatea notarii.
trebuie să vă mărturisim că, în spiritul obiectivităţii şi al echidistanţei, nu ar fi deontologic să ne prezentăm părerea asupra impresiilor subiective ale utilizatorilor noştri.
Tot ce putem face este - iată - să oferim o egală posibilitate de exprimare şi 'părţii adverse' pentru a putea prezenta lucrurile şi din punctul lor de vedere.
Judecata faptelor prezentate de ambele părţi va rămâne doar în grija cititorilor.
Şi noi suntem convinşi că "ai noştri sunt mai deştepţi decât ai lor", cum spune şi motto-ul unei binecunoscute publicaţii.
Stimata Doamna,
Punctajele le-am acordat prin prisma comparatiei cu alte unitati unde am fost cazat. Asa cum am precizat am calatorit f mult si am fost cazat la standarde f diferite. De la cort, la 2 si pana la 5 stele, la H Mariott in New York, in Times Square. Am locuit in pensiuni de 2 stele unde am fost mai multumiti decat la Dvs, diferenta fiind acel "ceva", care il simti sau nu il simti. Am fost si total nemultumiti in unele locuri unde am plecat dupa cateva minute sau 1 zi (vedeti ca nu a fost cazul la Dvs!). Cititi review-ul ref la Casa Vero. Senzational concediu la 4* in sezon, la 120 ron apartamentul fata de 3* in extra sezon la 155 ron la Dvs.
Concret, ref la aprecierile facute pt Casa Boiereasca:
Peisajul este superb, dar asfaltul se termina inainte de a ajunge la destinatie (asta daca se vine prin Moieciu, altfel se termina de la iesirea din Zarnesti cu ca. 10 km inainte de destinatie). Acest aspect a mai fost semnalat si de alti oaspeti ai Dvs. Nu am spus ca este vina Dvs, dar accesul face parte din cadrul natural (aparea si in paranteza la criteriul notat). Prin urmare 8 din 10 e corect.
Distractie / relaxare. Biliard, tenis de masa, loc joaca interior si exterior e adevarat. Exista insa pensiuni care ofera mult mai mult: curte mare, fara inclinatie la 45%, servicii de ghid la obiective turustice, prezentarea traditiilor zonei, accesul copiilor la animalele gospodariei, terenuri de sport, etc. Am recunoscut ce oferiti, dar nota ramne 5 din 10.
La aprecierea serviciilor am fost indulgenti. Personalul este necalificat sau asa pare. La masa o data mi s-a adus altceva, o data s-a uitat ceva, o data (spre amzuamentul celor de la masa vecina) de 3 ori consecutiv am incercat sa comandam ceva, domnisoara care servea insa trecea (neintentionat) numai cu spatele sau nu ne vedea. Iar cum curatenia tine de servicii, aici sa spunem ca prosoapele nu au fost schimbate si nu s-a ridicat gunoiul pe parcursul celor 4 zile (in multe alte locuri se intampla la tarife mai mici de cazare).
Consider ca a fost fair sa dam punctajele respective, dar totusi sa evidentiem in primul review plusurile pe care le aveti. Am multumit sincer Dvs si personalului la plecare pentru ca exista cele mai bune intentii. Dar aprecierile comparative cu alte locatii lasati-ne sa le facem noi, pentru ca acesta este rolul acestui site.
Voi numi doar cateva locatii net superioare la toate capitolele: Pensiunea Ulpia din Sarmizegetusa 2*, Fam Ducaru Nicolae din Moieciu de Sus, Pensiunea Dor de Alunis 3*, Pensiunea Andreea din Baia de Fier 3*, Casa Vero 4* din Vama.
Va dorim succes! Sanatate si clienti multumiti!
Dar va rog acceptati si parerea noastra ca si clienti si notele (subiective) pe care le acordam. Daca am lua nota 10 cu totii, am fii cu totii premianti si am trai intr-o lume falsa. Diversitatea ne da posibilitatea sa comparam.
Cu stima,
Ema si Dan
Cu drag salutari si de la copii,
Denisa si Emi
Multumim pentru explicatiile de mai sus. Desi am putea continua discutia, nu ne dorim sa intram in polemici si nu putem decat incerca mereu sa imbunatatim serviciile pe toate planurile.
Dar tocmai pentru ca pretul este un aspect important intr-o evaluare a unei locatii, mai ales raportul intre pret si ceea ce se ofera, nu putem ignora un anumit punct al comentariului dvs ce poate fi verificat in mod direct de catre public si nu este supus aprecierii.
Ati afirmat ca pretul la Casa Vero, pe care ne-ati dat-o drept exemplu, este 120 lei/apartament. Am verificat pe site-ul dansilor (nu stiu daca pot pune link, dar oricine da un search cu Casa Vero il va gasi) insa pretul este de 160 lei FARA mic dejun! (nu sunt preturi diferentiate in functie de sezon). La noi pretul a fost de 155 lei pentru cazare CU mic dejun bufet suedez inclus pentru 2 adulti+ 2 copii (unul dintre ei de 2 ani, celalat peste 7).
Va dorim cat mai multe vacante frumoase!
NB casaboiereasca este (sau a fost) reprezentant al unității
@casaboiereasca: Eu am precizat cat am platit, nu cat scrie pe site, pentru ca pretul a fost negociat. Iar conditiile de cazare sunt alt level. Daca aveti vreodata curiozitatea sa vizitati zona, nu ezitati sa va opriti la Casa Vero si veti intelege diferenta de la 3* la 4* nu numai referitoare la spatiul de cazare si dotarile si serviciile din camera. Si daca o unitate realmente de 4* are preturi comparabile cu 3*, eu nu pot sa nu constat aceasta.
Toate gandurile de bine!
Am vizitat siteul pensiunii și arată chiar foarte bine. Aștept și alte prezentări ale turiștilor pentru a lua o decizie.
Am fost si eu, impreuna cu sotul, prin 2006, la aceasta pensiune. Consider ca raportul pret-calitate este unul bun.
Am ajuns acolo dupa o saptamana intr-un hotel de 4 * de pe V. Prahovei si nu am facut judecati de valoare in functie de alte locuri de cazare, ci doar dupa ceea ce era la fata locului. Asa consider eu ca e corect: nu compar un hotel cu o pensiune, chiar daca au acelasi numar de stele.
La vremea respectiva nu am scris aici, pe site, acum e tarziu sa mai scormonesc in amintiri. Dar, pentru ca ne-am simtit bine si am fost multumiti ca am avut servicii pentru ceea ce am platit, am simtit nevoia sa scriu aici pentru a colora putin din griul acestui review.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2022 Frumos, dar pentru o noapte — scris în 30.10.22 de Rujbecka* din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2016 La inaltime! — scris în 20.08.16 de bianca17 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Apr.2015 Excelent! — scris în 02.10.15 de mirelagurgui din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Dec.2013 Satisfactie completa — scris în 04.01.14 de florins din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Relaxare totala — scris în 18.08.13 de trandaf1975 din GIURGIU - RECOMANDĂ
- Jul.2013 O ieșire de week-end reușită — scris în 28.08.13 de madalyna_marya din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2013 Bun pentru lenaveală (cu si fara copii) — scris în 04.07.13 de ioneci* din PITESTI - RECOMANDĂ