ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.12.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.05.08
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
NOV-2018
DURATA: 16 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Un hotel in revenire de forma

TIPĂREȘTE

Am stat la acest hotel in noiembrie anul acesta, pentru cura balneara; l-am ales cu strangere de inima, dat fiind faptul ca unele pereri sunt proaste despre el, altele mai putin, asa ca am hotarat sa ne convingem noi; camera cu balcon mare, dadea spre faleza Oltului si spre soseaua de centura (supraaglomerata de tir-uri) pat decent, dotat cu saltea Dormeo, pernele cam lesinate, sifonier spatios in care se afla si seiful, televizor plat cu diagonala mica, pentru aceasta camera; baia spatioasa cu cabina de dus, cu dozatoare pentru sapun lichid la cabina si la chiuveta, acesta din urma era gol si gol a ramas pana am plecat... curatenia se facea la 2 zile-aspirat, gunoiul se ridica zilnic, prosoapele se schimbau la 2 zile, lenjeria la 5 zile, dar cam trebuie sa o ceri tu, ingrijitoarele uita ... intreband la receptie la cate zile se schimba lenjeria, am fost informat ca la 8 zile pentru cei cu bilet de tratament... !!!

Constat o lipsa de a interes si atentie in procesul de curatenie, totul facut cam de mantuiala, lipsa de atentie la detalii de genul sters praful pe masa, spalat oglinda din baie (nu s-a spalat niciodata in 16 zile), scame ramase prin colturi si locuri mai ascunse; nu suntem carcotasi dar aceste lucruri se vad si te simti deranjat cand ele se produc...

In ce priveste masa, am numit, bucatarul rau si bucatarul bun, zilele in care mancarea era buna si zilele cand era mai putin buna, chiar indigesta (am avut o zi d'asta)...

Am avut, cum spuneam zile, prin alternanta- conform turelor, cu mancare foarte gustoasa si foarte buna desi era facuta cu mijloace si ingrediente modeste si zile cand au fost feluri de mancare ce nu se puteau servi... inclusiv seful de sala a fost oripilat de felul 2 in anumita zi cand de serviciu era.....bucatarul rau, :) era vorba de o mancare semilichida de spanac, la care in mijlocul farfuriei era un sos de bulion cu ceapa si bucatele de carne... cel putin ciudat acest stil de gatit...

Servirea a fost excelenta, ospatarii erau ca pe role, dornici sa ajute si chiar ajutau daca uneori nu-ti placea ceva gaseau imediat alternativa sa fii multumit; si aici am constatat lipsa de atentie la detalii de genul, mise-en-place, : tacamuri incomplete, servetele lipsa, farfurii lipsa, paine uscata in cosuri, reciclata. Foarte multe boluri de ciorba ciobite grav, farfurii, tacamuri desperecheate, etc; i-ti da impresia si cred ca asa este, sunt mostenite din epoca de dinainte de anii ''90... probabil nu s-a investit nimic la acest capitol.

In schimb s-a investit foarte mult in amenajarea camerelor si se vede, inteleg ca nu au terminat inca. Mai e mult pana departe :) totul se misca greoi dar se misca in directia buna.


[fb]
---
Trimis de michirec in 07.12.18 13:12:50
Validat / Publicat: 07.12.18 15:48:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA.

VIZUALIZĂRI: 1741 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (michirec); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12600 PMA (din 16 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

dinicu
[10.01.19 10:46:30]
»

Cazat fiind în hotel Oltul într-o scurtă vacanță la băii.

Mi-au fost livrate bonuri in valoare de 421 lei pentru doi adulți și un copil, masa mi s-au părut firesc să o iau la restaurantul hotelului.

Doamne ferește pentru unii anii comunismului nu au trecut. 4 ospătari la 10 mese și după 45 min nu îmi luaseră comanda.

Acum nu îmi dau seama daca e vorba de dezinteres, sau rea voință, poate că nici ei nu sunt plătiți ok sau poate așa s-au obișnuit pentru că oricum pensionarii au învățat să li se ofere orice fel de serviciu și să nu comenteze.

Mâncarea e cel mult comestibila și deloc ieftina. Nu exista prânz fara 100 lei... și deloc scheme adică doar câte un fel 2 și câte un suc.

Păcat de eforturile care se fac in investirea de lucruri noi.

Camerele arata decent s-a băgat mobilier nou, căldură în cameră este., dar ce te faci cu o buna parte a personalului.

===

BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
michirec, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂOltul Hotel / Complex Cozia [Căciulata]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036895036697388 sec
    ecranul dvs: 1 x 1