ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.02.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Sibiu
ÎNSCRIS: 28.02.16
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
FEB-2016
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 61 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Mai multa modestie nu v-ar strica...

TIPĂREȘTE

Am fost oaspetele acestui hotel o singura noapte si ma intreb daca as fi stat mai mult ce impresie mi-as fi putut face... ?!

Tu cititorule sau tu calatorule care ai vrea sa te cazezi aici sau tu managerule care ai vrea, sper, pareri sincere despre angajatii tai, cum te-ai simti sa fii oaspete intr-un hotel cu atatea stele si dimineata la micul dejun angajatii sa te dea afara din restaurant ca dintr-o eroare de management a unor sefi tu nu ai dreptul la micul dejun?!!!

Mai incape vreun comentariu vis-a-vis de aceasta intamplare careia i-am cazut victima a unor ignoranti si neprofesionisti?

Nu, nu mai are rost niciun alt comentariu...

## end review sc

[fb]
---
Trimis de DorelBurtoiu in 28.02.16 22:27:12
Validat / Publicat: 29.02.16 10:36:56
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 791 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DorelBurtoiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 3 PMA (din 5 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 61.75 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [28.02.16 23:45:22]
    »

    @DorelBurtoiu: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

    Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.

    - pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.

    -

    Nivelul redus de detaliere clasifică articolul sub pragul de publicare (sau undeva la limita lui). Din acest motiv, impresiile nu primesc PMA standard, alocate în mod obişnuit fiecărui articol încărcat pe sait [PMA standard = puncte de mulţumire-apreciere standard = din partea echipei administrative].

    Sperăm să găseşti însă timp / disponibilitate pentru a completa un set minim de aspecte - referitoare, de exemplu, la camere, bucătărie & masă, alte facilităţi oferite de unitate; amabilitatea personalului; împrejurimi, drumul până acolo, etc - eventual un set minimal de fotografii din (mini) sejur, astfel încât să putem totuşi reda articolului "votul saitului" -- şi, implicit, posibilitatea de votare a lui de către ceilalţi membri.

    DorelBurtoiuAUTOR REVIEW
    [29.02.16 10:18:13]
    »

    @webmasterX - Doriti detalii privind nemultumirile mele? Mai bine intrebati-va personalul de serviciu de duminica dimineata (28.02.2016) si va vor explica ei de cate bâlbe au fost capabili : din patru camere inchiriate doua aveau si micul dejun, iar doua nu... pentru ca lucratorii hotelului de 4 stele nu-si fac treaba... apoi alerga unul din sefi prin parcare sa-i dea unui client 10 lei, pe care din nestiinta, fata de la receptie i-a solicitat la predarea camerei!!! Despre cazare, curatenie si celelalte conditii nu am comentarii negative... chestiunea la care m-am referit e insa suficienta ca eu sa nu va mai caut si sa recomand acest lucru tuturor prietenilor si nu numai...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    webmaster
    [29.02.16 10:36:35]
    »

    @DorelBurtoiu -

    intrebati-va personalul de serviciu

    ?!? Personalul nostru de serviciu se ocupă doar de bunul mers al acestui sait; despre ceea ce se petrece prin hoteluri e recomandabil să solicitați referințe de la conducerea acestora; noi nu facem nici măcar intermediere cu aceștia pentru astfel de nedumeriri sau nemulțumiri.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    DorelBurtoiu
    Alte impresii din această RUBRICĂNorth Star Continental Resort:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037322998046875 sec
    ecranul dvs: 1 x 1