ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.06.2010
DE sony
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 07.06.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
31.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Nu voi reveni

TIPĂREȘTE

Am ajuns la acest hotel cu totul intamplator pentru un weekend prelungit.

Am optat pentru o garsoniera cu mic dejun (in general nu sunt fan AI, iar despre AI ca si concept in Romania aveam mari dubii).

In primul rand, pentru cei care au ca si target hoteluri de la 4* in sus, este bine de stiut ca cele 4* afisate de acest hotel sunt doar in imaginatia proprietarului si a celor de la ministerul turismului. Daca va ganditi ca Iaki sau Radisson SAS (in Bucuresti) sunt clasificate tot la 4* veti intelege ca cele afisate de catre H Modern sunt doar o gluma originala.

Dimensiunile si dotarile camerelor sunt cele ale unui hotel de 3* in cel mai bun caz: locul rezevat dusului are sub 1 mp, televizorul are diagonala mai mica decat a unui TV Sport, pe balcon se gasesc 2 scaune si o masuta de plastic din cel mai ieftin material. Cu exceptia a 2 mici carpete de langa pat, in camere este gresie pe jos. Prinderile capacului de la WC erau rupte. Chiuveta din "chicineta" avea scurgerea defecta astfel ca dupa prima (si singura) utilizare a trebuit sa stergem si apa de pe jos.

La baie existau 2 sapunuri si 2 plicuri cu gel de dus. Nu au mai fost aduse altele in cele 3 zile. Minibarul nu a fost realimentat niciodata.

Despre personal va pot relata ce se intampla in intervalul 13: 00 - 15: 00 si cred ca este suficient: in prima zi doamnele care asigurau curatenia dadeau cu aspiratorul pe hol; a doua zi domnii care se ocupa de aspectele tehnice tundeau iarba cu doua masini (una electrica, una pe benzina) chiar pe sub balcoane!

Despre restaurant:

Impresia generala este aceea a unei cantine.

In prima seara am incercat sa servim cina acolo. In restaurant mai erau 4 adulti, 2 copii si un grup de max 15 turisti germani. Cei care se ocupau cu servirea erau realmente depasiti de dimensiunile grupului de turisiti straini (si nu este o ironie: chiar erau transpirati si cu fetele rosii). Prin urmare, in primele 10 min nu am fost bagati in seama desi eram chiar in drumul lor catre bucatarie. Partea interesanta abia acum vine: in cele din urma unul din cei 3 (seful sala) se apropie de masa unui cuplu care se afla in restaurant cand ajunsesem noi si le spune ca nu comandasera la pranz ce urmau sa manance la cina!!! Acesta este (aveam sa aflu) modul in care functioneaza regimul AI: trebuie sa le indici la pranz ce doresti sa mananci la cina!!! In cele din urma se lamuresc: cuplul fusese de fapt cuminte si comandase inca de la pranz. Prin urmare cineva le-a adus 2 farfurii cu mancare din bucatarie. In cele din urma seful de sala se indura si se opreste si la masa nostra cu un carnetel in mana si ne informeaza textual: "avem numai ceva gratar: ceafa, mititei... ". Ati inteles bine: nu a existat un "buna seara", un meniu, nimic. Brusc mi-am dat seama ca pana si la Cocosatu' in Baneasa primesc un "buna ziua" si un meniu, prin urmare am spus eu "buna seara" si am plecat. Aveam sa mancam in fiecare zi vis-a-vis de hotel, la "La cena" - serviciu ireprosabil.

Mic dejun:

Se vrea bufet si consta in (valabil pentru toate cele 3 dimineti) :

2 tipuri de cereale, sunca de pui, 1 fel de salam, 1 fel de branza, 1 fel cascaval, oua prepareate in 2 feluri, cremwurst, cutiute cu MARMELADA si ceva legume. Racoritoare: 2 feluri sticle GIUSTO desertate intr-un dozator antic pe care se afla o eticheta "ALL INCLUSIVE".

Concluzia mea: RIDICOL!


[fb]
---
Trimis de sony in 08.06.10 00:02:33
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4414 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sony); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1999 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    valeamariei
    [08.06.10 00:39:39]
    »

    citind reviewul asta (sau sa-l numesc cosmar) imi vine in minte celebra fraza a maestrului si nemuritorului Amza Pelea din filmul "Nea Marin miliardar" si anume: "pai si n-ai chemat militia?"

    Cam asta ar fi singurul haz de necaz ce-mi vine acum in minte... !

    Serios vorbind, deja nu mai vorbim de reviewuri sau impresii ci de ne putem deja apropia lejer in situatia asta de 112...

    sony, le dedic celor care administreaza hotelul prima parte a interpretarii urmatoare, iar tie restul, mai ales ultima parte: nu fii dezamagit!

    descoperiti dragilor frumosul din tara asta, descoperiti Romania... !

    click aici

    magdalena
    [08.06.10 09:20:54]
    »

    Nu stiu de ce romanii nostri hotelieri incearca sa adopte sistemul AI la noi cu preturi comparabile cu cele din afara, daca nu pot oferi aceeasi diversitate, poate datorita faptului ca la noi mancarea e mai scumpa.

    Ar trebui sa se limiteze la meniuri a la carte, iar noi ar trebui sa nu ne asteptam ca AI la noi sa fie ca in afara...

    Vorba @valeamariei de la final:

    "descoperiti dragilor frumosul din tara asta, descoperiti Romania... ! "

    Bine ca ati avut varianta cu "La cena"!

    Citind horror-urile de la hotelurile din Romania, cred ca nu ar trebui sa ma mai plang de unele neajunsuri ale hotelierilor din strainatate...

    valimi
    [08.06.10 12:29:47]
    »

    Cele patru stele sunt, desigur, in ambitiapatronului si in buzunarul celor de la Ministerul Turismului.

    expert
    [08.06.10 13:34:27]
    »

    Imi place baie de la hotel din poze, chiuveta pare moderna, stilata, dar rezervorul de wc e ca la 2 stele. Radisson SAS din bucuresti are 5 stele, dar Iaki isi merita cele 4 stele pe langa cazaturile din mamaia.

    ancamariagadea*
    [08.06.10 13:57:00]
    »

    Nu stiu de ce romanii nostri hotelieri incearca sa adopte sistemul AI la noi cu preturi comparabile cu cele din afara, daca nu pot oferi aceeasi diversitate, poate datorita faptului ca la noi mancarea e mai scumpa.

    @magdalena, sa stii ca la hotelurile de pe litoralul nostru sistemul AI nu va fi niciodata asemeni celui din Bulgaria sau Turcia din simplul motiv ca nu se poate. Nu ai cum sa faci AI de calitate, si rentabil pe deasupra, la un hotel cu 50 camere, din pacate. Ma uitam zilele trecute la o emisiune tv unde un patron al unui hotel din Antalya, care avea vreo 300 de camere, spunea ca pe el il costa o zi de cazare cu AI, pentru un turist, maximum 15 euro si ca acest lucru este posibil datorita capacitatii imense a hotelului.

    Totusi, nu stiu de ce ne incapatanam in Romania sa adoptam acest sistem daca nu avem pe ce sa-l cladim. Am vazut ca si grecii au inceput sa-l adopte si nici ei nu sunt straluciti, din aceleasi considerente.

    Un alt lucru care trebuie mentionat este faptul ca statiunea Mamaia, de exemplu, nu a fost gandita asemeni resorturilor oarecum izolate din Antalya, unde sa petreci un concediu linistit cu familia, fara a iesi prea mult din incinta resortului si unde AI este total justificat. In Grecia cand mergem vrem AI? Nuuu! Sunt atatea alte posibilitati de masa incat nu are sens si nici nu merita. Asa si statiunea Mamaia, neizolata, situata chiar langa oras, a fost gandita pentru vacante putin mai active. Pai pe vremuri, cand litoralul romanesc era atat de laudat si foarte apreciat, exista AI??? Avem multe de imbunatatit, este drept, dar cand se fac referiri la implementarea de All Inclusive performant in Romania, deja este o chestiune destul ilogica.

    In concluzie, ceea ce vreau eu sa spun este sa nu ne mai asteptam la AI de calitate la noi, atata vreme cat hotelurile statiunilor noastre nu seamna deloc cu resorturile din Turcia. Este ca si cum am compara mere cu pere.

    sonyAUTOR REVIEW
    [08.06.10 14:53:43]
    »

    @expert

    Ai drepatate, Radisson SAS Bucuresti are 5 stele. Scuze.

    Intr-adevar chiuveta era deosebita. Montata pe un blat "frate" cu vasul de WC insa!

    @ancamariagadea

    Probabil ca ai dreptate in ceea ce priveste AI in Romania. Din punctul meu de vedere insa este foarte simplu: nu poti, nu faci si te apuci de altceva.

    Nu am habar daca cineva se duce sau nu special pt AI la acest hotel. Cu siguranta insa, aproape nimeni nu se duce pt a se delecta cu zgomot de aspirator sau de masina de tuns iarba in timpul orelor in care se presupune ca unii dorm sau isi fac in liniste siesta.

    Banuiesc ca sunt unii care ar alege acest hotel pentru faptul ca este situat pe plaja (la 20 m). Ei bine, cum spunea un coleg de site, cei de la Modern au ales sa inchida poarta care asigura accesul direct de la piscina hotelului catre plaja. Cu un lant ruginit si lacat. Asta in conditiile in care un agent de securitate (al unei companii de paza angajata de catre hotel) facea bilutze cat era ziua de lunga in fata hotelului. Si asta nu parea sa supere pe cei din conducerea hotelului.

    In opinia mea, problema acestui hotel nu este serviciul AI.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ancamariagadea*
    [08.06.10 15:01:19]
    »

    @sony, eu nu am adus in discutie problemele pe care le are acest hotel. Am vrut sa aduc doar cateva precizari, generale de altfel, despre sistemul AI de la noi. Si eu cred ca daca nu poti, nu faci INSA, atat de multi romani nu inteleg asta si au pretentii pentru AI in Romanica noastra, fara sa se gandeasca daca se poate sau nu. Iar hotelierii se straduiesc sa il implementeze pentru ca asa o cere piata dar, ca sa fie rentabil (lucru normal, evident) nu le iese cum ar trebui.

    valeamariei
    [08.06.10 15:03:58]
    »

    @anamariagadea

    ai dreptate! imi place cum vezi lucrurile, logic si obiectiv!

    tocmai de aceea au aparut si s-a dezvoltat mai ales pe litoral unitatile de alimentatie tip "impinge tava" preferat de foarte multi nu numai pentru tariful scazut, cat mai ales pentru diversitatea ofertei expuse si in special a faptului ca acolo unde se consuma mult ai garantia ca mancarea este proaspata;

    as mai completa la ce-ai spus tu, faptul ca destinatiile turistice din Occident nu opteaza pentru AI deoarece ofera de asemenea turistilor posibilitatea de a alege diverse localuri schimband decorul zi de zi, seara de seara;

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    creivean
    [08.06.10 18:19:09]
    »

    @sony

    Sper că-mi permiţi şi mie să intervin, nu de alta, dar am stat la Modern în ultimele 4 vacanţe de vară şi am scris deja două review-uri despre el, aici click aici şi aici click aici aşa că, am şi eu 4 experienţe acolo.

    În principiu, sunt de acord cu tine, Modern se degradează de la an la an, aşa că, anul asta prefer altceva.

    Dar, am câteva mici obiecţiuni:

    1.

    iar despre AI ca si concept in Romania aveam mari dubii

    Familia Guci, a introdus sistemul ALL pentru prima dată în hotelurile lor Modern şi Doina din Mamaia, prin 2008 şi de atunci niciun alt hotel în afară de Hotelul Saturn din Saturn, nu au făcut asta (nici Majestic, ce are un sistem bufet la toate mesele, contra tichete valorice, deci nu are All).

    Eu oricând prefer un All la Modern decât un full-board, în aceeaşi bani, deoarece ai şi băuturi mai slăbuţe ce-i drept, toată ziua plus bufetul, de unde oricum ai ceva de ales.

    2.

    Daca va ganditi ca Iaki sau Radisson SAS (in Bucuresti) sunt clasificate tot la 4* veti intelege ca cele afisate de catre H Modern sunt doar o gluma originala.

    Ştiu că s-au lămurit stele de la Radisson, dar eu zic să nu compari Hotelul Modern ce promovează un turism de vacanţă/de masă, pentru familii având cele mai multe spaţii de cazare dedicate pentru asta (camere duble extinse/garsoniere/apartamente), cu un hotel de bussines din centru capitalei (Radisson) sau cu un hotel Iaki ce promovează mai mult partea de wellnes/spa/turism de week-end. Nu se poate face acestă comparaţie, fiind vorba de categorii diferite.

    3.

    locul rezevat dusului are sub 1 mp

    Nu ştiu ce duş ai tu, dar al meu, destul de nou, cu cabină de sticlă are dimensiunea de 90/90 cm, deci mai mic de 1 mp.

    4.

    in camere este gresie pe jos

    Asta după mine-i un atu, deoarece se curăţă mult mai uşor nisipul, pe care în mod inerent în aduci în cameră, decât de pe un covor ponosit.

    5.

    In cele din urma seful de sala se indura si se opreste si la masa nostra

    Trebuie că au schimbat şeful de sală. Cel pe care l-am prins eu 4 ani la rând era excepţional, singurul ce ţinea cât de cât la înălţine restaurantul (în rest erau doar practicanţi, a se citi elevi, depăşiţi de situaţie).

    6.

    Aveam sa mancam in fiecare zi vis-a-vis de hotel, la "La cena" - serviciu ireprosabil.

    Perfect adevărat, am servit şi eu odată acolo pizza, de fapt se numeşte La Cena & Byblos, vezi aici http: //lacena. ro/lacenabyblos. html

    7.

    Mic dejun: Se vrea bufet si consta in...

    Cred că fiind în extrasezon, micul-dejun a fost mai sărăcăcios, eu am avut tot ce am vrut la micul dejun (fără fresh, dar ăla nu-i gratis peste tot, nici în Turcia).

    În rest, sunt perfect de acord cu tine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    sonyAUTOR REVIEW
    [08.06.10 23:25:29]
    »

    Multumesc tuturor celor care au comentat sau completat impresiile mele vis-a-vis de h Modern din Mamaia.

    De mult timp alegerea locului in care urmeaza sa petrec o vacanta mai lunga sa mai scurta se intampla numai dupa consultarea tripadvisor, holydaywatchdog sau chiar booking.com

    Problema cu aceste pagini este ca nu ajuta foarte mult atunci cand vine vorba estul Europei. Acesta este motivul prezentei mele aici: ma gandesc ca si altii cauta cat mai multe opinii (si mai ales descrieri cat mai exacte ale locurilor si ale oamenilor din acele locuri) despre locuri in care urmeaza sa ajunga. Nu imi propun sa conving pe nimeni de nimic. Incerc doar sa relatez. Sunt convins ca pe unii ii va ajuta. Pe altii nu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    creivean
    [08.06.10 23:30:31]
    »

    @sony

    Asta-i spiritul AmFostAcolo.

    Mă bucură faptul că, un user nou ca tine a înţeles asta din a doua sa zi de activitate pe aici.

    Bravo, jos pălăria şi 400 PMA de la mine.

    P.S. : Te aşteptăm şi cu alte destinaţii pe care le-ai vizitat.

    valeamariei
    [09.06.10 00:22:09]
    »

    @ sony

    De mult timp alegerea locului in care urmeaza sa petrec o vacanta mai lunga sau mai scurta se intampla numai dupa consultarea tripadvisor, holydaywatchdog sau chiar booking. com

    cati romani scriu pe acele siteuri? !

    si inca ceva! vi s-a intamplat vreodata sa stati o perioada mai lunga printre straini, nu conteaza ce nationalitate erau? ati simtit faptul ca gandesc adesea diferit de noi, ca vad lucrurile diferit de noi cand ma refer la chestiuni de detalii, gusturi, obiceiuri, s. a. !

    imaginati-va atunci, ca acele impresii scrise de acei straini pe acele cunoscute siteuri au pe langa doza de subiectivism individuala a fiecarei persoane in parte si o doza destul de mare de subiectivism (pentru noi romanii) generata de modul diferit de perceptie al faptului ca cei care posteaza apartin altui stil de viata, gandire, obiceiuri, gusturi, s.a.m.d.

    si inca ceva: acolo toate sunt scrise destul de comercial, scurt, expeditiv, necontrolat sau controlat superficial asupra a ceea ce se spune si cine spune, pe cand aici ai ocazia sa o faci cu arta, pasiune intr-un cadrul concurential si stimulativ valoric;

    In incheierea acestui ecou sincer va spun ca:

    Astept cu nerabdare sa creasca cei mititei ai mei, sa le spun: uite tata aici compuneri cu figuri de stil, cu metafore, epitete, antiteze si uneori chiar alegorii, toate incluse in adevarate povestiri... nu in povesti... !

    si cu asta am spus totul!

    catalinalupu
    [09.06.10 13:37:26]
    »

    Sony esti doar de 2 zile inscris...si chiar mi-a placut stilul de a scrie...in prima zi cred ca te-ai documentat, ai studiat site-ul...iar in celelalte 2 ai postat cate un review pe zi, dar bun!

    Scris cu obiectivitate si cu stil. Felicitari!

    catalinalupu
    [09.06.10 13:41:11]
    »

    aici si ecourile au fost minunate! valeamariei...aveam o stare mai tensionata...dar am ras cu lacrimi la : "pai si n-ai chemat militia?" ...

    georgios
    [02.09.10 15:01:01]
    »

    Bravo, creivean! Ai punctat foarte bine. Am fost si eu la Modern 3 ani la rand. A fost OK. Sunt de acord cu tine in privinta aspectelor referitoare la gresia din camere, sef de sala, etc. E adevarat ca raportat la calitate/pret ai prefera o locatie din Turcia sau Grecia, unde esti sigur ca si marea este curata, soarele straluceste tot timpul... La Mamaia daca ai ghinionul sa prinzi o vreme urata... nu prea ai ce face...plictiseala.

    ? user negăsit?
    [08.06.11 05:46:41]
    »

    1

    mirceacra
    [05.08.12 20:52:36]
    »

    Eu am fost anul acesta si nu am nic de reprosat... am scris si un review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    catalinalupu, creivean, georgios, magdalena, mirceacra, sony, valeamariei, valimi
    Alte impresii din această RUBRICĂModern Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.066957950592041 sec
    ecranul dvs: 1 x 1