ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2009
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 17.07.09
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
AUG-2008
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Raport corect calitate/pret

TIPĂREȘTE

Dupa cum spuneam inca din titlu, sejurul la Hotelul Modern 4* Mamaia are un raport calitate/pret corect.

Este adevarat ca cele 4* ale sale sunt corecte pentru un hotel pe litoral, nu pentru un hotel situat intrun oras si destinat turismului de bussines.

1. Hotelul:

Situat in partea de nord a statiunii intre Mercur si Central, intro zona linistita, renovat complet prin 2005.

De patru ani, imi fac concediul de vara (relaxare) in acest hotel.

Am stat de fiecare data in camere duble extinse, compuse din baie, hol, dormitor cu pat matrimonial (sau 2 paturi) si inca un hol cu o canapea extensibila (ideala pentru familiile cu copii), plus balcon.

Toate camerele au vedere partiala la mare, hotelul fiind construit perpendicular pe mare.

Mobila este noua, din pal, pe jos este gresie, frigiderul face fata destinatiei, aerul conditionat individual (merge foarte bine), tamplarie termopan, cu plasa de tantari.

Seif, televizor, masa de toaleta cu oglinda, etc.

Prosoapele se schimba zilnic, iar cearceafurile de 2 ori pe sejur de 7 nopti.

Hotelul are 4 etaje, este echipat cu 2 lifturi.

Receptia si receptionerele ok. , exista insa riscul la ceck-in daca prinzi o zi in care se schimba mai multe serii sa nu fi cazat pana la 14. 00.

2. Facilitatile hotelului:

Lobby - bar de la 21. 00-24. 00 (am vazut o gramada de meciuri in el, la LCD, cu o bere-n fata.

Sala de calculator cu acces la internet gratuit (nu am folosit-o deoarece hotelul are in lobby internet wirelles gratuit).

Doua piscine cu apa dulce foarte curate, din care una pentru cei mici, cu sezlonguri, umbrele, masute si burete gratuit (se gaseau locuri indiferent de ora), dusuri.

Pool - bar (deschis de la 10. 00 la 18. 00), cu toate bauturile de la all.

Cateva hinte pentru cei mici, masa de ping pong (gratuite).

Parcare in fata si lateral, gratuita si pazita.

3. Plaja:

Nu apartine hotelului asa ca sezlongurile, masutele, umbrelele si buretii se platesc (de fapt daca platesti 2 sezlonguri cu 40 RON parca), ai celelalte gratis.

Plaja este chiar in fata hotelului, peste promenada asfaltata, nedeschisa circulatiei auto.

Nisipul super fin (de Mamaia), intrare lina in mare, se pot lua bauturile de la all pe plaja, bauturi servite la Pool-bar.

4. Restaurant/masa in sistem all:

Restaurantul Promenada construit in 2005, este in primul rand foarte bine amplasat, in continuarea hotelului, cu vedere la mare, dispune de mese si pe o terasa acoperita.

Micul dejun (paine, chifle, paine-n ou, cereale, lapte, unt, gem pate, oua ochiuri sau papara, salate, mezeluri, branza/cascaval, cremvusti sau carnati de bere/cabanos prajiti, rosii, castraveti, ardei, fructe, apa, suc, cafea).

Pranz (2 feluri de ciorbe, peste/porc/vita/pui la fiecare masa, gatite in toate felurile si cartofi pai/natur/pireu, salate, paste, orez, dulciuri, fructe, cate odata si inghetata, apa, suc, cafea, vin alb/rosu, bere).

Cina (bufet la fel de bogat ca la pranz, mai sunt mititei cam de 2 ori/sejur, pastrame, etc. , dulciuri, fructe, inghetata, vinars, vin alb/rosu, bere, apa suc, cafea).

Despre mancare (gasesti tot timpul ceva sa mananci) intrun sejur se mai repeta mancare dar este bine gatita, gustoasa, si nu cred ca se " reciclaza ".

Vinul era parca de Jidvei, iar apa/sucul/berea in 2008 erau de la Europeean Drinks (apa Izvorul Minunilor minerala/plata, sucuri Tutty-Frutty, bere Burger), iar cafeaua de la automat Nestle.

Sistemul all la baruri (intre mese) era compus din bauturi apa/suc/bere/cafea plus covrigei si napolitane (nu mancare gatita da' oricum intre mese nu mai era loc de nimic).

Pe terasa, in timpul cinei se canta live.

CONCLUZIE:

Un hotel bun pentru litoralul romanesc, cazare/masa/plaja/relaxare, la un pret de

700 euro cat am platit eu pentru sejurul 2009 cu early booking, camera dubla extinsa, pentru 2 adulti + 1 copil minor, 7 nopti cazare cu all, dupa mine nu-i mult deloc, in conditiile in care la Vega am primit oferta de 2. 000 euro/sejur de 7 nopti camera standard cu pat suplimentar/demipensiune.

P. S. Am sa incarc si poze facute de mine.

L.E. Situl hotelului :

http://www.blackseahotels.ro/default.asp?action=shpgh&page=modern_ro.htm

## end review sc

[fb]
---
Trimis de creivean in 17.07.09 21:06:35
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4152 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (creivean); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P20 Hotel Modern - O zi cu apa foarte caldă şi liniştită.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1700 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    21 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [21.07.09 19:42:50]
    »

    completat adresa web in pagina hotelului, multumesc creivean.

    creiveanAUTOR REVIEW
    [21.07.09 21:50:25]
    »

    Cu placere.

    Pentru asta-s forumurile, sa ne postam impresiile, in asa fel, incat cei care doresc sa afle mai multe despre locurile pe care noi le-am vizitat, sa poata afla detalii la cald, de la fata locului.

    if
    [26.07.09 22:15:19]
    »

    Cum calculati ca 690 euro este dublu fata de 700 euro! vorbeam de cazare pentru ca asa ca transport banuiesc ca v-a costat benzina nu? In Turcia asta este ajungi cu avionul in o ora si jumatate, pana la mare cat ati facut? Duceti-va acolo si comparati pentru ca spre acel nivel trebuie sa tindem!

    creiveanAUTOR REVIEW
    [26.07.09 22:30:31]
    »

    Da, benzina a costat ceva, dar pe intern mi se deconteaza transportul de la locul de munca si nu platesc taxe de aeroport si de viza, asa ca sejurul la mare ma costa doar cat am platit ( 710 euro la data platii ).

    Am ajuns in cateva zile pentru ca am facut si cateva zile de munte si la dus si la intors ( pentru copil este chiar recomandat ).

    Dar, de gustibus non disputandum.

    if
    [26.07.09 22:44:42]
    »

    Pai eu asta incerc sa va explic ca este foarte scump referindu-ne la cazare! Cum poate la Mamaia la 4 stele sa fie la fel sau chiar mai mult cazarea decat in Antalya? De aceea eu consider ca suntem trasi in piept ca si turisti.

    De la Bucuresti la Constanta faci daca ai noroc si nu este aglomerat cu masina vreo 3 ore, deci aproape de doua ori mai mult decat pana in Turcia si te mai si enervezi la volan in caldura.

    magda79
    [10.08.09 10:09:24]
    »

    Buna ziua sper sa-mi raspundeti pana maine, 11.08.2009.

    Ce vreau sa stiu este daca platesc pentru fetita de 4ani? Mai am una de 1an.

    Pe mine biletul ma costat 13.000.000, de la servici pentru 2 pers. Pe fata de 4ani nu am trecut-o. Ma pune sa platesc pentru ea? . Daca da ar insemna sa platesc 3.000.000, si nu imi convine, ca ce poate manca un copil de 4 ani?

    if
    [10.08.09 15:08:18]
    »

    Cel mai corect ar fi sa intrebati chiar la ei la receptie prin telefon, ca sa nu aveti surprize. Din cate am aflat eu dar nu este sigur suta la suta, se pare ca pana la 5 ani nu se plateste nimic. Probabil ca situatia actuala le-a schimbat putin optica. Oricum sa nu va grabiti sa ajungeti foarte devreme pentru ca se asteapta destul de mult la receptie!

    creiveanAUTOR REVIEW
    [10.08.09 20:18:10]
    »

    Magda, uite ce scrie pe situl hotelului :

    (in camera cu 2 adulti):

    copiii cu varsta cuprinsa intre 0-5 ani (neimpliniti) beneficiaza de gratuitate la cazare cu mic dejun si all inclusive;

    1 copil intre 5-7 ani (neimpliniti) beneficiaza de gratuitate la cazare si mic dejun si achita 50% din all inclusive fara pat suplimentar in camera dubla standard;

    un copil intre 5-12 ani (neimpliniti) achita 30% din tariful de cazare si all inclusive, cu pat suplimentar in camera dubla extinsa sau garsoniera;

    in cazul a 2 copii intre 5-12 ani (neimpliniti) se achita pentru fiecare 30% din valoarea unui loc de cazare cu all inclusive.

    A treia persoana peste 12 ani achita 70% din tariful de cazare cu mic dejun si suplimentul de all inclusive se achita integral. .

    Scuze de intarziere dar sunt la Busteni, maine intru la Modern.

    Pentru alte detalii intra pe situl hotelului.

    www.blackseahotels.ro

    Poate dai si tu o bere Bergenbier. Vezi ca la mine, userul de aici are legatura cu numele de familie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    creiveanAUTOR REVIEW
    [11.08.09 18:16:51]
    »

    Dragi prieteni am intrat la Modern al 4-lea an consecutiv.

    Sunt si plusuri si minusuri fata de anul trecut, pe care le voi trece intrun nou review, dupa ce ma intorc acasa.

    Vacanta placuta tuturor.

    if
    [11.08.09 18:47:19]
    »

    Daca sunteti al patrulea an la rand acolo, deci client fidel v-au oferit ceva din partea hotelului? Nu de alta dar patru ani i-ati ales pe ei, in detrimentul altora. Prin alte parti , printre care si Turcia, te asteapta cu fructe, o sticla de sampanie, bomboane de ciocolata sau chiar mici cadouri. Pentru fidelizare si drept multumire! La noi banuiesc ca nu fac astfel de gesturi de frica sa nu saraceasca!

    creiveanAUTOR REVIEW
    [12.08.09 18:14:32]
    »

    @if

    Chiar daca intrebarea ta este una malitioasa, cu vadita tenta ironica, am sa-ti raspund doar din dorinta de a-i informa pe ceilalti useri despre acest hotel.

    Fiind client fidel, in afara reducerii normale primite pentru plata in sistem de early-booking, nu am mai platit nimic pentru copil, adica am mai primit o reducere de 500 lei RON ( 30% din 1.600 ), imprejurare pe care o poti vedea din fotografia biletului, de pe acest sait ( unde sunt trecuti 2 platitori majori ).

    Cu o asa reducere, parca nu ma intereseaza sampania si bomboanele turcilor.

    Cat despre fructe, aceste sunt din belsug.

    Dar, cu un review complet o sa revin.

    Multumita ?

    Nu, nu conteaza, eu sunt multumit.

    Hai pa si imi doresc un concediu placut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    if
    [12.08.09 21:22:32]
    »

    Draga creivean nu pot sa fiu multumita ci cel mult multumit pentru ca nu sunt femeie! Dar nu sunt pentru ca reducerea respectiva ti-a oferit-o agentia si nu are nimic in comun cu faptul ca esti un client fidel! Chiar si biletele luate de la locul de munca prin sindicat sunt luate tot printr-o agentie care in general apartine de sindicate si ei negociaza preturile pachetelor! Pe urma pot sa-ti spun ca am cunostinte care au platit bilet pentru 2 adulti fara sa precizeze ca au copil si mi-au spus ca pentru copil nu au platit nimic nici la fata locului chiar daca nu era trecut pe bilet! Asa ca este o reducere pe care o fac la toata lumea probabil! Precizez ca au fost tot la Modern.

    Intrebarea crede-ma ca nu a fost deloc tendentioasa si nu doresc sa schimb parerea cuiva dar ar fi bine ca in viata sa mai incercam si altceva! Crede-ma la noi nu conteaza cat de fidel esti! Patronul sigur nici macar nu s-a obosit sa vada ce clienti fideli are ca sa le multumeasca intr-un fel sau altul! Repet patronii majoritatii hotelurilor din Turcia(si sunt hoteluri cam de cateva ori mai mari decat Modern) au obiceiul din bun simt sa se intereseze de clientii fideli. Si sunt sigur ca si in alte tari!

    Apropo fructele din belsug sunt tot nespalate, oxidate si taiate bucati ca sa para mai multe? Anul trecut asa erau si sunt sigur ca si anul asta este la fel! In rest concediu placut!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    creiveanAUTOR REVIEW
    [13.08.09 11:51:18]
    »

    Draga domn (sincer nu aveam de unde sa stiu ce sex porti dupa userul tau format din doua litere), nu sunt in concediu prin sindicat, asa ca mi-am platit singur sejurul si din aceasta cauza 500 lei RON conteaza.

    Pentru linistea ta, agentia cu care lucrez mi-a facut reducere din comisionul lor pentru ca sunt clientul lor atat pe intern cat si pe extern (ca sa nu ai dubii, am prostul obicei de a face o data pe an cate un sejur cultural in mari capitale europene, in afara sejurului de relaxare pe care-l fac la Modern).

    Agentia, fiind tinuta de contractul cu hotelul nu a putut sa-mi ofere reducerea despre care-ti spuneam, asa ca l-am sunat personal pe doctorul Guci, care patroneaza Hotelurile Modern si Dorna din Mamaia si Guci din Constanta si am obtinut reducerea direct de la el, intelegere ce a fost cunoscuta la receptie cand am ajuns.

    Da, as fi putut sa nu platesc nimic pentru copil si sa-l ascund pe sub mese prin restaurant si sa-i aduc mancarea de sest, mai ales ca nu mi-a platit sindicatul jumatate din sejur, dar parca nu ar fi fost corect, nu-i asa?

    De fapt, la romani, cinstea si corectitudinea sunt niste notiuni abstracte si nimic mai mult!!!

    Daca te vei uita cu cateva posturi mai sus, am explicat care sunt reducerile pentru cei mici si vei vedea ca peste 7 ani se plateste 30%.

    Asa ca, in concluzie, da, am fost rasplatit pentru fidelitate de patronul hotelului, deci fiica-mea are la mana bratara de all si nu se ascunde prin boscheti pana ajung sa-i duca parintii inghetata si pentru asta eu sunt multumit, sau n-ar trebui?

    Dar, in cele din urma,

    de gustibus nan disputandum.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    if
    [13.08.09 15:15:40]
    »

    Eu ma opresc aici cu discutia pentru ca vad ca de fapt nu ati inteles nimic. Nu aveti decat sa va lasati pe mana turismului romanesc. Am spus de sindicat pentru ca mai sus ziceati de nu stiu ce deconturi pentru benzina consumata. Lucrati inseamna la o firma care deconteaza benzina angajatilor. Foarte frumos!

    Pe urma nu este vorba ca unii romani nu stiu ce este cinstea sau corectitudinea dar pur si simplu nu prea vad de ce trebuie sa platesti in plus la All Inclusive pentru copii de 7 ani. Doar nu se indoapa! Deci corectitudinea lipseste din partea hotelierilor! Foarte bine ca il cunoasteti pe patron desi ma indoiesc, transmiteti-i ca turismul presupune alte conditii! Nu orice hotelas poate avea 4 stele ! Pe urma in calatoriile pe care le-ati facut prin Europa cred ca ati vazut cam ce inseamna hoteluri de 4 stele. De exemplu hotelul Ritz este de 4 stele. Parca nu seamana cu Modern! Puteti sa fiti sigur ca si familia mea merge in Turcia tot pentru relaxare! Si ne relaxam din plin! Fiti mai patriot decat trebuie si uite asa la noi nu o sa se schimbe nimic pentru ca acceptam ca unii sa ne bage mana in buzunar degeaba!

    PS. Daca vorbim de corectitudine nici sa decontezi TVA pentru benzina consumata in concediu nu este tocmai corect indiferent ce ziceti. Nu este tocmai in interes de serviciu! Ba dimpotriva daca la hotel pierde eventual patronul, in cazul benzinei, pierd si cei care nu pot deconta! Tva-ul este decontat de stat adica de noi toti. E vorba de principiu - in buzunarul cui bagi mana!

    Si cu asta inchei pentru ca vad ca sunteti mai putin dispus sa ascultati si parerea unora care se pricep poate mai mult la turism si servicii prin prisma ocupatiei dar si a conjuncturii care i-a ajutat sa vada multe locuri din Europa (facultatea, serviciul, dorinta de cunoastere etc) Da, bucurati-va de bratara de la Modern. Va salveaza de boscheti dar si de concedii mult mai placute acolo unde turismul se face cum trebuie! Cei care nu o au sigur sufera!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    creiveanAUTOR REVIEW
    [14.08.09 07:05:17]
    »

    Am doar 4 ultime comentarii, pentru a se lamuri lucrurile:

    1. Am afirmat ca l-am sunat pe patron, nu ca l-as cunoaste (chiar daca l-am vazut anterior prin hotel nu am aceasta pretentie) ;

    2. Sunt dispus sa ascult parerea oricui si chiar o respect, dar asta nu ma obliga la nimic. Daca nu as fi dorit sa ascult alte pareri nu as mai intra pe aici, insa la ironie, am dreptul sa imi apar principiile;

    3. Dupa parerea mea, niciun hotel din statiuni nu-si merita clasificarea prin analogie cu hotelurile de bussines din marile capitale europene, asa ca, hai sa nu mai comparam mere cu pere.

    4. Niciun rand din comentariile mele nu incearca sa deturneze pe cineva de pe ruta de Turcia, asa ca nu mai incerca sa faci tu propaganda acelei tari, pe o pagina destinata unui hotel din Romania.

    P. S. Sincer, sunt convins ca ai avut o experienta neplacuta aici la Modern si-ti respect hotararea de a nu te mai intoarce.

    Incearca sa-mi respecti si tu dreptul meu de a alege ceea ce vreau, in conditiile in care ma simt bine aici, deoarece nu incerc sa compar 4 stele din Mamaia cu 4 stele din Paris (cu toate ca daca-s fi neaparat carcotas ti-as spune ca am si eu dezamagirile mele cu privire la clasificarea unor hoteluri).

    Promit sa nu mai revin pe pagina asta, dar o sa scriu un nou review, despre Modern, cand termin sejurul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    if
    [13.09.09 00:00:59]
    »

    Niciun review sau poate v-ati schimbat parerea?

    Admin
    [13.09.09 00:04:38]
    »

    Si eu eram curios, sincer

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [08.06.10 09:28:52]
    »

    fara nicio legatura cu polemica anterioara, eu am o observatie mai degraba de ordin tehnic:

    am observat in poza P08 pozitionarea unitatii externe a aparatului de A.C. stau si ma intreb cat de tembel o fi fost cel care a avut ideea sa-l puna acolo si cat de fraier a putut fi beneficiarul sa accepte o asemenea dispunere... dezavantaje:

    1. ocupa spatiu util din suprafata si asa redusa a balconului;

    2. in timpul functionarii, "dracia" asta sufla spre un eventual turist tolanit in fotoliul confortabil, la o bere, pe balcon, un minunat aer INCINS!!! o adevarata placere...

    avantaje:

    1. se poate pune pe el un ghiveci cu flori. noroc ca nu e cazul!

    2. daca intindeti rufe la uscat pe balcon, ajuta enorm!

    iata cum chiar si o intentie buna (montarea unui aparat de A.C.) a dus la stricarea unui lucru (relativ) bun (balconul)...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    david
    [08.06.10 09:43:31]
    »

    Dragos

    Unitatea exterioara a fost pozitionata acolo 100% pe principiul "sa nu se vada nimic pe fatada", poezia asta o aud la sute de intalniri cu diversi potentiali clienti.

    Dar, daca le spui pretul pentru un sistem centralizat cu o unitate exterioara si multe unitati interioare, cum se practica in toate tarile civilizate cu siguranta vor opta pentru splituri pentru ca este mai heftin.

    La avantajele prezentate de tine as completa punctul 3 folosirea pe post de feon dupa un dus revigorant.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [08.06.10 12:27:26]
    »

    @david: perfect de acord cu tine; dar eu imi puneam intrebarile in sensul ca (in acelasi balcon!) era posibila o pozitionare alternativa (mai la inaltime si cu orientarea fluxului de aer evacuat spre exterior) care ar fi fost mult mai eficienta, atat din punct de vedere al spatiului util ocupat si disconfortului termic creat, cat si din punctul de vedere al cresterii eficientei termice (prin eliminarea expunerii directe la soare)... da' deh! unde nu-i cap...

    (sa inteleg ca esti in bransa A.C.?)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    creiveanAUTOR REVIEW
    [08.06.10 17:44:52]
    »

    @Dragos

    1. ocupa spatiu util din suprafata si asa redusa a balconului;

    Dacă te uiţi mai bine, este amplasat pe o zonă la care oricum nu aveai acces, deoarece este montat pe un ziduleţ, ce ţine de structura de rezistenţă şi care oricum ar fi stat nefolosit.

    2. in timpul functionarii, "dracia" asta sufla spre un eventual turist tolanit in fotoliul confortabil, la o bere, pe balcon, un minunat aer INCINS!!! o adevarata placere...

    Nu ştiu alţii cum sunt... dar eu l-am lăsat pornit exclusiv când nu eram în cameră pentru a o răcori, iar la întoarcere invariabil l-am oprit, pentru a nu-mi afecta sănătatea. Aşa că, pe mine nu m-a încins.

    Ne cunoaştem de prea multă vreme ca să nu-ţi savurez stilul glumeţ şi de aceea, răspunsul meu nu se doreşte o contră ci lămurirea unor probleme corect descoperite de tine, care e drept pot deranja.

    Şi... on topic.

    După 4 ( patru ) experienţe la Modern, pot să spun că, l-am văzut an de an, degradându-se în servicii ( ospătari/mâncare/închiderea accesului direct la plajă ), precum şi în ceea ce priveşte camerele, care după renovarea din 2004/2005, nu au mai primit de la un an la altul, nici măcar o mai mult decât necesară zugraveală, aşa că, anul asta-l părăsesc şi merg la Hajduszoboszlo ( Ungaria ).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    creivean, david, if, magda79
    Alte impresii din această RUBRICĂModern Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.16146397590637 sec
    ecranul dvs: 1 x 1