ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.02.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Poiana Braşov [BV]
ÎNSCRIS: 17.11.12
STATUS: JUNIOR
LUNA
FEB-2014
TIMP CITIRE: 3 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Buna ziua!

Referitor la cele scrise de domnul Stanciugel dorim sa precizam urmatoarele:

Grupul de 70 persoane a fost cazat in perioada 29.11 - 02.12.2013.

Agentia de turism organizatoare a stabilit un pachet de servicii cu masa tip set meniu (asadar nu a fost alegerea hotelului ca meniul sa fie fix) astfel incat pretul sa fie mai mult decat avantajos.

Pretul achitat pentru cele 3 nopti de cazare a fost extrem de mic, in schimb meniul a fost mai mult decat indestulator, fapt transmis si de ceilalti clienti din hotel.

Meniul pentru cina din prima seara a fost:

~ salata de cruditati

~ snitel din piept de pui

~ orez cu legume

~ salata de muraturi

~ desert

Nu stim ce are acest meniu in comun cu un meniu de cantina, dar snitelul nu este nicidecum congelat, ci proaspat pregatit, iar garnitura a fost orez, nu piure.

Masa s-a servit incepand cu ora 20.00, iar invitatii au sosit la ora stabilita. Meniul servit a fost bun si am facut aceasta apreciere dupa felul in care s-au intors farfuriile de la masa, adica goale.

Domnul Stanciugel a fost servit chiar daca a ajuns tarziu si a fost servit tot cu acelasi meniu.

Salata de muraturi a fost apreciata de catre ceilalti invitati, nefiind nicidecum catalogata asa cum s-a exprimat dumnealui.

Meniul restaurantului nostru era foarte variat, iar daca dumnealui nu era de acord cu meniul stabilit prin contract cu agentia organizatoare, ar fi putut oricand sa comande orice altceva, incepand de la muschi de vita pana la somon, muschiulet de porc sau orice alt preparat.

In aceea ce priveste cazarea dl. Stanciugel a primit un apartament (dat fiind faptul ca venea si cu copil) iar acest lucru a fost un gest din partea hotelului, fara ca dumnealui sa plateasca nimic in plus. Ne pare extrem de rau ca gestul nu a fost apreciat. In materie de design ne permitem sa fim rezervati, dar dorim sa precizam ca mocheta nu are flori, draperia nu are nici o steluta, si mai mult decat atat ambele au aceeasi nuanta si model.

Baia nu este deloc mica, iar instalatiile sanitare nu sunt chinezesti.

Mobilierul este din lemn masiv si nu este facut la nici o cooperativa locala, pentru ca daca era asa ar fi fost din PFL.

Micul dejun este bufet suedez si a avut de toate: diversitate de mezeluri si branzeturi, salate variante, preparate calde, fructe, legume proaspete, legume la gratar, patiserie calda, suc (nu am avut limonada), apa, cafea, ceai, lapte, iaurt. Niciodata nu a lipsit nimic, indiferent de ora la care s-a venit in restaurant.

Capacitatea liftului este de 4 persoane.

In cele 3 zile am asigurat un program de divertisment cu formatia noastra de muzica live si cu dj, iar serile au fost animate, cu petrecere pana dupa miezul noptii, cu invitati care ne-au sosit si de la hotelurile vecine si care nu s-au plans deloc de mancarea noastra si care au preferat sa isi petreaca seara la noi in restaurant.

In data de 30 noiembrie am organizat seara un foc de tabara apreciat de oaspetii nostri, cu gustare traditionala pe platouri de lemn si cu palinca fiarta. Gustarea a avut: sorici, toba, jumari, caltabos, pastrama, carnaciori, branza de burduf, cas din Bran, zacusca de casa, salata de vinete.

Platourile s-au golit cu viteza, dar au fost mereu inlocuite astfel incat invitatii au mancat pe saturate si s-au bucurat de o masa in aer curat de munte, in ciuda frigului de afara, multumindu-ne pentru seara oferita.

Atat in 29, cat si in 30 noiembrie la fata locului au fost mai multi reprezentanti ai agentiei organizatoare cu care am discutat, carora le-am cerut sa ne transmita orice problema, dar care ne-au comunicat ca totul este in regula.

Mai mult decat atat hotelul nostru a cerut in data de 2 decembrie agentiei organizatoare sa transmita punctul de vedere cu privire la eveniment, iar raspunsul primit a fost:

Evenimentul organizat a fost bine apreciat de catre participanti, fapt pentru care va multumim si va asiguram de colaborarea noastra si pe viitor”.

Cu respect,

Cristina Chirilov

Director departamentul rezervari


[fb]
---
Trimis de Hotel Miraj in 07.02.14 15:28:54
Validat / Publicat: 07.02.14 16:37:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA BRAŞOV.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2000 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Hotel Miraj); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

rentea
[08.02.14 09:46:32]
»

felicitari pt curajul de a scrie un astfel de drept la replica. este chiar de incurajat. bravo.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
rentea
Alte articole din această RUBRICĂMiraj Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033838033676147 sec
    ecranul dvs: 1 x 1