GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Cazarea este OK, camera draguta, cu tapet, mare, curata, mocheta lipita. Mobila din lemn masiv, culoare naturala, design clasic. Este OK daca ai vedere spre fata hotelului (peisaj, brazi, etc) insa vederea in spate da in alt hotel in constructie, neterminat situat la cca 30m, zici ca esti in cartier.
Ehhh... baia cu dus f. curata, prosoape multe, curate, halate albe dar... nu prea le poti folosi deoarece sunt probleme foarte mari cu apa calda. De fapt apa calda este rece tot timpul. Daca esti in zodie norocoasa poti prinde o jumatate de ora de apa ca de pâine. Am sunat la receptie de zeci de ori dar nu s-a remediat nimic. Baietii au lectia invatata: "Imediat ma duc sa vad ce pot face... sa reglez temperatura... sau tocmai a venit un grup mare... este consum, ... etc, ... etc " - deci frate... in concluzie abia am reusit sa fac 2 dusuri "reci" in 5 zile si va spun sincer ca am si racit.
Restaurantul: Meniul este foarte limitat si apoape niciodata nu au ce comanzi.
În plus...comanzi ceva si iti aduce altceva. Nu au muschi pt escalop... îți pune ceafa... nu au telina iti pune pastarnac... etc. Bataie de joc si prosteala pe fata.
Ospatarii nu comunica cu bucatarul si se mint unii pe altii si se acuza ca sa scape de observatiile clientilor. Ospatarii sunt slab pregatiti dar țâfnoși. Nu accepta critici dar ei sunt varza la propriu. Am cerut inca o salata si ce credeti... a pus castronul de salata in celalalt peste resturile din salata precedenta. Am postat si o fotografie. La bufetul suedez sa va puneti ceasul la 7,00 daca vreti sa mai apucati ceva bun.
CONCLUZIE: Cazare OK, camere bune. Servicii foarte proaste, lipsa apa calda, personal indiferent si oarecum iritat - nu suporta observatii, bucatarie foarte limitata, preparate prost facute si prost servite. Ai senzatia de cantina.
Cunoscatorii vor simti managementul foarte slab datorat probabil nepregatirii.
SFAT: Evitati Hotel Miraj
Trimis de brazz in 26.10.12 23:47:16
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA BRAŞOV. A mai fost în/la: Sinaia, Paltinis
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (brazz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.59890800 N, 25.55718900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@brazz: în ce perioadă a avut loc (sau are) sejurul sau mini-sejurul vostru acolo?
Autorul a scris aceste impresii din Poiană, iar verificările derulate în ziua postării au furnizat rezultate neconcludente - nu reuşiseră să ne convingă despre natura dezinteresată a recomandărilor (nu am fost în măsură să excludem o eventuală contra-recomandare făcută de eventuala concurenţă).
Din fericire, deşi autorul nu a mai intrat pe site de atunci, rezultatele analizei extinse par să ateste calitatea de turist real, dezinteresat, astfel că review-ul va fi publicat în minutele următoare.
--
@brazz: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.
Mulţumim pentru impresii, te asteptăm şi cu alte recomandări din vacanâele tale trecute sau viitoare
DREPT LA REPLICA
Cu permisiunea domnului anonim "Brazz" voi raspunde cu tot respectul la cele scrise de domnia sa.
Intarzierea raspunsului vine dintr-un motiv simplu: nu am avut nici o zi fara cazari, hotelul a fost plin tot timpul (oare de ce?), atat de turisti straini, cat si de turisti romani si nu am avut ragazul necesar sa scriu.
Ne preocupam in fiecare zi de turistii nostri, pentru a le asigura conditii foarte bune de cazare si masa, la preturile cele mai bune. Aceast lucru necesita munca, multa munca si mult respect fata de oaspetii nostri si stiu ca aceste doua lucruri le avem. De aceea suntem la dispozitia fiecarui client in parte.
Nu am putut identifica problemele semnalate de domnia sa. Poza am studiat-o si judecand dupa celelalte salatiere goale este evident o masa pe sfarsite. Am facut cercetarile de rigoare si nici unul dintre ospatarii nostri nu a pus niciodata o alta salatiera fara sa debaraseze. Si nu doresc sa insinuez mai mult.
Personalul mi-l cunosc si stiu ca niciunul nu este arogant, ci din contra. Servim clientii respectuos si toata lumea are bun simt.
In spatele hotelului nostru nu este nici un alt hotel in constructie, este o cladire de apartamente, cu proprietari.
Hotelul nostru are 2 centrale termice proprii, ce furnizeaza apa calda si caldura.
Cred ca ar fi trebuit sa primim multe sesizari pana acum daca nu asiguram apa calda necesara.
Meniul restaurantului este variat, prezentat pe 6 pagini, deci nu poate fi considerat limitat.
Micul dejun incepe de la ora 8 si se termina la ultimul client.
Micul dejun bufet consta in variate preparate calde si reci si nu stiu ce inseamna "ceva bun", deoarece toate preparatele servite au fost bune si ospatarii au grija sa inlocuiasca platourile care se termina, cu altele noi.
In final doresc sa adaug ca de la miile de turisti din anul acesta avem suficiente consemnari in cartea hotelului nostru, carte care sta la dispozitia oricui este interesat.
Va multumesc
Virgil Caba - director hotel.
NB Hotel Miraj este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Apr.2015 Paste la Miraj — scris în 05.08.15 de Andryea din IAşI - RECOMANDĂ
- Jan.2015 Foarte frumos — scris în 20.01.15 de untarucarmen din RAMNICU VALCEA - RECOMANDĂ
- Apr.2014 Like it! — scris în 22.04.14 de Bogdana M din BUZAU - RECOMANDĂ
- Feb.2014 Drept la replică — scris în 07.02.14 de Hotel Miraj din POIANA BRAşOV [BV]
- Dec.2013 Servicii hoteliere tipic romanesti — scris în 03.12.13 de stanciugel din PITESTI - nu recomandă
- Jan.2013 Am ales bine!!! — scris în 06.02.13 de mugur172 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jan.2012 Dezgustator — scris în 16.01.12 de MagureanuTudor din ONESTI - nu recomandă