GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel frumusel dar servicii la restaurant execrabile
Acesta a fost al doilea an petrecut la Melodia si cu siguranta si ultimul!
Daca anul trecut ne-am simtit relativ bine (ca dovada ne-am adus si prietenii cu tot cu copii, veniti pe baza recomandarilor noastre) anul acesta am avut o experienta jalnica la Melodia.
Hotelul este relativ dragut, nu stiu daca lumea a inteles exact dar este o vechitura renovata. Chiar daca designul exterior si interior este dragut si chiar stilat acest lucru nu schimba faptul ca dimensiunea camerelor este meschina.
Daca folosesti camera strict pentru un dus si dormit este in regula dar tot nu poti scapa de senzatia de inghesuiala. Nu intri cu fata si iesi cu spatele dar spatiul este prea mic, asta-i realitatea.
Punctele lor forte sant piscina cu spatiul aferent si terasa. Piscina (sau piscinele pentru ca cea mare este formata din doua sectiuni si mai au si una mica pentru cei mici) este amenajata frumos, cu un pavaj excelent, sezlonguri si bar acceptabile si in plus au un spatiu de joaca pentru copii foarte dragut.
Terasa este amenajata modern si este foarte placut dimineata sa servesti micul dejun acolo.
Urmeaza punctele slabe!
Restaurantul, mai bine spus organizarea serviciilor. Daca micul dejun este extrem de variat si nu am avut probleme in schimb la masa de pranz a fost un dezastru. Nu exagerez cu nimic si exista review-uri similare pe aceeasi tema semn ca nu sant experiente izolate ci o problema nerezolvata nici pana acum.
Indiferent de ora la care am venit s-a intamplat la fel: de fiecare data nu sant tacamuri, lipsesc feluri de mancare, vasele sant goale si pe chelneri ii doare fix... unde ii doare pe chelneri! A fost nevoie sa le spun sa aduca aia, sa aduca ailalta, unde este apa, unde sant nenorocitele alea de deserturi, unde sant lingurile, ardei iute mai aveti... tot felul de intrebari care nu trebuiau puse.
De fiecare data am avut discutii cu chelnerii desi era evident ca sant toti niste copii nauci care habar nu au de ce lipseste mancarea sau tacamurile.
Explicatia stupida ca e personal foarte tanar nu ma intereseaza deloc, banii mei nu aveau nicio varsta cand i-am dat!
Exista totusi in fiecare zi cate un individ extrem de incruntat cu aer important care parea ca se ocupa exact de problema serviciilor din restaurant dar in final mi-am dat seama ca il durea si pe el in aceleasi zone de problema!
Asa, ca o mentiune, ca tot am vazut ca un manager se dadea sensibil la nevoile clientilor : la ultimul pranz la care mi s-a explicat ca pieptul de pui inexistent din vasele de mancare va veni in maxim 3 minute (cu explicatia halucinanta ca ei nu fac mancare decat daca e nevoie si asta la bufet...) am avut calma si fericita bucurie de a sta ca pastarnacul minim 15 minute si in final de a gasi pieptul crud. Am vrut sa dezbat problema prapaditului ala de piept gratinat dar la insistentele sotiei l-am lasat in lumea lui din farfurie.
Sper din toata inima sa-l fi mancat bucatarul sau, de ce nu, chiar supraveghetorul ala incruntat de 4 stele! O salmoneloza la vremea ei face cat... Lasand gluma la o parte, am fost 3 medici veterinari acolo asa ca de discutat discutii cu noi nu mergea deloc, mancarea trebuie preparata termic exact asa cum trebuie, nu trebuie sa asteptam sa o pateasca un copil de exemplu ca sa oferim o mancare si niste servicii normale intr-un turism normal !
Sigur ca este evidenta si iritanta diferentierea clientilor, cei care vin din exterior si servesc masa in regim a la carte sant tratati prioritar, cei care si-au achizitionat sejurul cu masa/mesele incluse beneficiaza de servicii imaginare. Vesnica prosteala romaneasca pentru care clientul care a achizitionat un pachet este cu siguranta un soi de cantinist care a dat un tun financiar si a promovat la 4 stele si restaurant.
Masa de pranz este bunuta, felurile sant cam aceleasi, deserturile sant niste prostii. Servirea eleganta cu apa din bidoane pline pe jumatate si in pahare de vin alb participa la ridicolul senzatiei de la restaurant.
In concluzie, au mari probleme in zona serviciilor de alimentatie!
La sosire ne-a intampinat o mocheta patata modern cu ceva gen cola sau alte chestii lichide ciocolatii, si asta desi am asteptat termenul normal de cazare, ora 16. Au avut timp suficient sa pregateasca camera si sa scape de porcariile alea gretoase de pe mocheta de la intrare. Explicatia a fost ca " am incercat da' nu iese ". Sa mai spun ca petele au iesit urgent in aceeasi zi? Nu mai spun :)
Nu este o mare problema dar arata lipsa unui control pe servicii.
Am stat la etajul 4 asa ca am putut admira minunatul acoperis plin de cioburi de sticla si bucati desprinse de carton asfaltat, poate citesc aici ceva si urca sa stranga sticla aia ca arata penal pentru un hotel de altfel dragut.
Parerea mea este ca daca nu asigura un supracontrol in servicii o sa apara probleme din ce in ce mai multe iar oamenii mai si citesc cate una, alta, nu toata lumea vede 2 poze si hopa la mare.
Pentru mine experienta Melodia s-a incheiat, mi se pare ca dupa numai cativa ani s-a desumflat si asta numai din vina managementului ametit.
Pacat de entuziasmul patroanei, cunosc istoria si eforturile de a amenaja un hotel cu adevarat iesit din comun ca design si care a facut ceva senzatie la inaugurare dar care este sabotat cu o insistenta stupida de un management de 2 bani!
Va urez succesuri!
Statiunea Venus este jalnica, nu ai ce face, este o atmosfera de vechi si paragina la care participa din plin infrastructura distrusa si multimea de cladiri parasite si mizerabile.
Pe noi nu ne-a afectat foarte mult pentru ca am fost plecati in fiecare seara altundeva dar in Venus nu ai ce face, e dezastru!
Plaja si balaceala la plaja Inter, este amenajat excelent si desi este mai scump este asa cum de fapt ar trebui amenajate toate plajele din Romania. Inclusiv pentru scufundari zona este un pachet de pesti si vietati subacvatice cu o apa cristal!
Ponton si acces placat cu lemn special, jetski, flyboard, servire brici, muzica in surdina si ambientala, dusuri, apa fara curenti pentru copii, personal atent si discret, supraveghere atenta! Preturile sant mai mari dar in niciun caz exagerate, nu trebuie sa curga euroii din tine ca sa te simti excelent, esti pe un alt litoral acolo!
Trimis de Antal B in 15.08.14 14:28:29
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Antal B); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.84956200 N, 28.59980400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Antal B: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Cea mai proasta vacanta — scris în 12.08.24 de Moni2024 din BUCURESTI
- Jul.2023 Eșec total. Ghinion — scris în 30.07.23 de ux130051 din BRăILA - nu recomandă
- Jul.2023 Nu merita 4 stele — scris în 05.07.23 de Augustin1979 din RAMNICU VALCEA - nu recomandă
- Aug.2022 Revenim, ne-a plăcut f mult — scris în 22.08.22 de BClaudia din PITEşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 A lasat de dorit — scris în 13.08.22 de ux126663 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2022 Evitati daca vreti liniste! — scris în 01.08.22 de sircar13 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2021 O minunata vacanta — scris în 10.03.24 de Amalia Piper din BUCUREșTI - RECOMANDĂ