ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iași
ÎNSCRIS: 16.07.12
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 14
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 86 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Evadare în Antalya în plină pandemie de coronavirus

TIPĂREȘTE

Am plecat în Antalya cu primul avion care a decolat din București. Fusesem bombardat cu emailuri și filmulețe care susțineau că totul e sigur d. p. d. v. al pandemiei COVID așa că am avut curaj să merg. Și a fost sigur în cea mai mare parte.

Pentru a putea primi turiști, hotelurile au fost obligate să ia măsuri destul de costisitoare de siguranță, motiv pentru care cam 50% din hoteluri au rămas închise.

Hotelul Limak din Lara s-a lăudat că deține o certificare antiCOVID, mi-a trimis filmulețe care arătau cum dezinfectează tot, iar asta m-a convins. La fața locului am constatat că într-adevăr au încercat să fie cât mai safe. Nimeni nu intra în restaurant fără mască, dacă nu aveai îți dădea hotelul. Chiar și cu mască nu intrai oricum în restaurant, trebuia să vină un angajat al hotelului, să te preia și să te îndrume doar spre mesele dezinfectate. Când cineva se ridica de la masă, imediat veneau angajații Limak și sterilizau mesele și scaunele ori cu atomizoare mici ori cu banale cârpe și dezinfectant. Nicăieri nu am văzut angajați ai hotelului care să nu aibă mască și aia trasă regulamentar peste nas. E o regulă de la care nu se abăteau deloc.

La piscine încercau tot timpul să separe sezlongurile. Le mai comasau turisștii apoi veneau din urmă angajații hotelului și iar le distanțau.

Bonus, cam peste tot prin hotel existau automate cu dezinfectant.

Bila neagră e că lifturile nu erau sterilizate butoanele iar din neglijența hotelului unii turiști, în special ruși, intrau în cabină peste alți turiști


[fb]
---
Trimis de aurel34 in 26.08.20 22:42:27
Validat / Publicat: 27.08.20 00:14:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Titanic, Ela Quality și Kaya Pallazzo Belek Venezia Lara Daima Kemer Hilton Bodrum

VIZUALIZĂRI: 2631 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aurel34); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P12 corturi ce puteau fi închiriate pentru o zi
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10350 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 86.40 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂLimak Lara DeLuxe Hotel & Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039911985397339 sec
    ecranul dvs: 1 x 1