GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am mers cu un grup de prieteni (mai multe familii cu copii mici, pana in 9 ani), majoritatea optand pentru camere superioare (a fost si una standard, si una single, deci am avut posibilitatea sa le compar), regim AI.
Am fost repartizati cate 1-2 camere pe etaj, chiar daca am sosit in acelasi timp la receptie, respectiv la etajele 2,3, 8 si 9.
Impresiile cu privire la cazare au diferit in functie de etaj. Cele legate de servicii si masa au fost aceleasi, in linii mari.
Atmosfera generala: Hotel mare, renovat recent.
Restaurant spatios, cu spatiu inchis (dotat cu aer conditionat), dar si terasa cu o capacitate de cca 100 persoane. Muzica live, repertoriu international, in timpul cinei.
Bar la receptie, cu terasa de cca 25 pers. Terasa la piscina (cca 40 pers). 2 baruri la piscina (unul spre plaja, altul spre hotelul vecin). Umbrar cu bancheta semicirculara fixa si 6 mese mobile. Familii tinere, cu copii mici, familii mature, cu copii adolescenti, bunici cu nepoti; foarte putine grupuri fara copii.
Oaspeti din Germania, Romania, Bulgaria, Rusia s. a. (in ordinea in care mi-au parut mie ca ar fi ca ponderea).
Cazare: Camere destul de spatioase, renovate și mobilate modern, gandite pentru optimizarea spatiului, cu multe spatii de depozitare. Dotari: Climatizare centralizata cu panou de control si selectare a temperaturii in fiecare camera, mini-bar, fierbator, feon, TV prin satelit (multe posturi locale si germane, ProTV Int, Russia Today, etc).
(+) Camerele superioare dispun de un sistem de usi glisante care deschide baia si mareste spatiul (din) spre hol/chicineta, cabina de dus si toaleta avand usi proprii.
(-) Peretii si usa de la dus erau transparente (la una dintre camere chiar si cea de la toaleta), transformand o idee extraordinar de buna, intr-una inutila (fara pic de intimitate).
(-) Rigola de la dus era la 20 cm departare de peretele de sticla, spre interior, astfel ca toata apa care se prelingea pe el se scurgea in afara, pana la jumatatea baii.
(--) La etajul 2 mirosea ingrozitor in toaleta (nu tot timpul, ci in special dimineata), de la canalizare in combinatie cu ventilatia defecta. Am anuntat la receptie; in prima zi au trimis un instalator care a curatat sifonul de pardoseala de la dus (!?); a doua zi au trimis o menajera cu un deodorant de camera (pe care, dupa 3 pufuri, l-a luat inapoi si dusa a fost); a treia zi ne-am resemnat si am cumparat o lumanare parfumata; in a sasea zi a intrat menajera sa goleasca cosul de gunoi exact cand mirosea mai puternic; in secunda 2 a anuntat la receptie si in 5 minute a aparut instalatorul care a curatat sifonul de pardoseala de la toaleta; pana in ziua urmatoare, cand am plecat, nu au mai fost probleme mirositoare, dupa ce aproape o saptamana am aerisit cate 1/2 de ora cu toate usile deschise ca sa poata intra copiii sa se spele pe dinti fara sa lesine.
(+) Sistemul de climatizare era centralizat si nu necesita card pentru functionare, dar (-) la o setare sub 24 de grade nu mai facea fata.
(-) Nu dadeau decat cate un card electronic de acces si eventual o cheie metalica, dar care era dificil de utilizat chiar si de adulti.
(+) Camerele si spatiile comune erau curate. Menajera golea in fiecare zi cosurile de gunoi si schimba prosoapele.
(-) In cateva camere nu au schimbat deloc lenjeria; in celelalte au schimbat-o o singura data in toata saptamana (in Romania, regula la 4* si 5* este 1 data/ 2 zile).
(+) Toate camerele au avut vedere la mare si la piscina hotelului vecin. Hotelul era inconjurat de multe spatii verzi, dar fara invazia de insecte pe care am intalnit-o in alte locatii.
(--) La etajele inferioare se simtea puternic mirosul de la restaurantul hotelului vecin. La etajele superioare in fiecare dimineata se strangeau stoluri imense de pescarusi foarte galagiosi.
Mancare si bautura:(++) Mancarea a fost diversificata, cu multe fructe si legume proaspete. Nu se opreau din pregatit si completat platourile, chiar si spre sfarsitul programului de masa. La fiecare masa exista friptura de porc, pasare, peste si vita (putine preparate din carne tocata). Intr-un colt era amenajat un bufet special pentru copiii foarte mici. In curte, pe peluza, de 3-4 ori pe saptamana, se prepara un gratar de carne si legume, care se putea servi afara. Nu au incurajat, dar nici nu au interzis mancarea in camera
(-) Dimineata se forma coada la clatite si goffre (exact ce isi doreau mai toti copiii), la pranz si seara la cartofi prajiti si friptura care se pregatea pe loc.
(+) Se poate servi pranzul si la check-in, si la check-out. La terasa se pot prepara sandwich-uri reci care pot fi luate și la pachet.
(--) Inghetata nu era disponibila decat la terasa de langa piscina (program 11-16).
(+) Nectarul de mere/visine era din productie bio, locala.
(-) Bauturile de la dozator (ananas/portocale) erau de cele mai multe ori foarte decolorate; apa de la dozator avea un gust ciudat; vinurile locale erau de proasta calitate; asa-zisele cocteiluri erau mai mult niste amestecuri de coloranti.
(--) Ca sa fii servit la barurile de la piscina, era indicat sa vorbesti in germana.
(---) Intre orele 16-18.30 erau inchise toate localurile cu mancare.
Servicii: (++) Plaja era curata, fara scoici/pietricele, amenajata cu umbrelute si sezlonguri (incluse in pretul camerei), dar (-) trebuia sa inchiriezi salteluta (de unde sa faca si ei un ciubuc?).
(+) Apa curata, fara alge.
(-) Fiecare venea cu prosopul propriu si la piscina, si la plaja.
(-) Tariful de parcare de 10 leva/zi pentru un loc langa hotel, intr-o parcare cu bariera, dar fara sistem de securitate. Erau marcate si locuri de parcare la 10 leva/sejur, dar se platea suplimentar fiecare intrare/iesire din statiune si nici nu exista certitudinea disponibilitatii lor (Primul venit, primul servit. Cine pleaca la plimbare, pierde locul de onoare)
(+++) Echipa de animatie (si la piscina, si pe scena, seara) !!! Jos palaria!
 
Noi ne-am simtit foarte bine nu neaparat pentru conditiile extraordinare (nu au excelat in nicio privinta), ci pentru ca ne-am propus sa ne simtim bine, ca intre prieteni, si sa trecem peste micile/marile incoveniente.
Gazdele s-au aratat ospitaliere, dar... atat au putut.
 
In concluzie:
Recomand cu unele rezerve (daca nu sunteti intr-un grup care sa suplineasca lipsurile sau sunteti mai pretentiosi din fire, ganditi-va de 2 ori inainte de a rezerva la Kaliakra).
Trimis de Tynacris in 17.08.17 00:41:05
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Bansko, Borovets, Duni, Nessebar, Nisipurile de aur, Sunny Beach
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Tynacris); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.37109600 N, 28.08492200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Excelent review de debut, merită remarcat
@Tynacris: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
@Tynacris:
”La etajele superioare in fiecare dimineata se strangeau stoluri imense de pescarusi foarte galagiosi
asta e la minus?
@viki68r: Da, e un mare ”-”, daca vrei sa iesi pe terasa sa-ti bei linistit cafeaua de dimineata si te trezesti intr-un film de Hitchcock.
N-a fost in regula nici pentru copii.
Asa e Tynacris, din pacate si eu imi petrec sejurul aici acum si am gasit mai multe minusuri decat plusuri... dar o sa revin si eu cu impresii cand ma intorc. Descrierea ta este foarte actuala si corecta.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Excelent totul! — scris în 25.07.23 de ux129202 din GALAţI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 O vacanta frumoasa — scris în 05.01.23 de dyna21 din BISTRITA [BN] - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanta cu nervi si umilinta la pachet — scris în 26.07.21 de ux121268 din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2019 Nu mergeți la acest hotel - raportul preț / calitate prost — scris în 05.08.19 de vid313 din CONSTANţA - nu recomandă
- Apr.2019 Dilit Kaliakra superior, dilit Albena — scris în 01.05.19 de fanespoitorul din BUCUREșTI - nu recomandă
- Apr.2019 Kaliakra - ce ai fost si ce ai ajuns.... — scris în 29.04.19 de cilie din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2018 S-a terminat cu acest 'hotel' — scris în 23.08.18 de gheorghiu_dana din PLOIESTI - nu recomandă