GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Acest hotel ca si amplasare este superb. Ca si ospitalitate 0.
Daca esti roman nu mai ai ce cauta aici. Esti umilit, tratat ca un gunoi cu toate ca ma uit in jurul meu si majoritatea suntem romani.
Plătim cu un an inainte superior cele mai bune camere si ni se dau ce refuza altii (strainii).
Mâncarea ni se ia din fata, suntem alungați de pe plaja la ora 18.00. Se închide. Mâncare de proasta calitate si băutura la fel.
Acum patru ani era superb, dar cum o minune tine doar 3 zile si acest hotel a decăzut.
Dacă esti străin, in special neamt lucrurile stau cu totul altfel.
Dacă vrei sa fi umilit si tratat urat pe banii tai recomand Kaliakra.
Parcarea se plăteste 10 leva pe zi.
Trimis de myrey_23 in 21.07.17 23:24:13
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel kaliakra
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (myrey_23); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.37109600 N, 28.08492200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Din câte ne dăm seama, sunteţi încă "acolo" (în zonă). Deşi AmFostAcolo nu recomandă impresii trimise în timpul (mini)sejurului, nu respingem apriori asemenea cazuri.
Totuşi, pentru că saitul nostru se numeşte AmFostAcolo.ro, păstrăm deocamdată articolul în "stand-by", urmând ca la finalul sejurului să completaţi impresiile și notele finale, "decantate" prin eventuala experiență suplimentară.
Până atunci, mai aveţi timp să adăugaţi impresii, detalii, alte informaţii utile sau să "rafinaţi" notele acordate (folosiţi linkul EDIT IMPRESII), să încarcaţi eventuale poze etc.
IMPORTANT: Rugăm să ne anunţaţi (printr-un ecou scris aici, în rubrica de faţă) când consideraţi că aţi ajuns la "varianta finală" = că putem publica articolul.
Conform datelor din caseta tehnică, sejurul s-a cam terminat! Articolul va fi publicat în forma actuală, eventuale completări de pot aduce prin intermediul ecourilor!
@myrey_23: Nu te cred. Ospitalitate zero. Acum cativa ani m-au cazat de paste cu o zi inainte de sejur. Si-au cerut si scuze. Eram singuri in hotel (aproape).
Ce camere refuza altii?? toate sunt la fel. Mancarea se ia din fata daca tacamurile sunt asezate intr-un anumit mod. Mancare de proasta calitate si bauturi la fel. Bauturile sunt bulgaresti cred ca de vreo doi ani. Ce inseamna mancare de proasta calitate??? Cum isi dau seama ca esti neamt?? Sotia mea e blonda, cand ne vad ne intreaba: germani?? NU, rusi?? NU polonezi?? NU. ROMANI. Nu mi s-a intamplat sa se poarte urat cu noi. Incearca sa le zambesti . Sunt umilit la Kaliakra de Paste de cativa ani . In toata Albena se plateste din 2017 parcarea 10 leva/zi sau poate gresesc?? am uitat, in Albena doar sejlongul este gratuit, salteluta NU.
@myrey_23:
”Plătim cu un an inainte superior cele mai bune camere si ni se dau ce refuza altii (strainii).
Ai plătit pentru Superior, ai primit cameră la Superior. Unde este problema?
Nu ştiu cum ai presupus că ai fi plătit cele mai bune camere.
”Mâncare de proasta calitate si băutura la fel.
...
Dacă esti străin, in special neamt lucrurile stau cu totul altfel.
Mâncarea, bună sau proastă, chestie de gust, este aceeaşi indiferent de naţionalitatea turistului . La fel şi băuturile sunt aceleaşi.
Ar fi trebuit să ştii că de doi ani nu mai există ultra all inclusive NICĂIERI în Albena.
”Daca esti roman nu mai ai ce cauta aici. Esti umilit, tratat ca un gunoi...
Am revenit anul acesta la Kaliakra Superior după o pauză de nouă ani, dar nu m-am simţit nici umilită şi nici tratată altfel decât ar fi normal.
Am încercat să punctez în articolul meu atât plusurile, cât şi minusurile în comparaţie cu sejurul precedent.
Salteaua şi parcarea se plătesc exact la fel la orice hotel te-ai caza în Albena.
@myrey_23: Zău? Pe bune? Ți-au luat mâncarea din față? Din 2009 merg în Albena și tot de-atunci, la 18 se strâng șezlongurile la piscine! Dar ai marea în 10 m.
Ai încercat să zâmbești? Să vorbești frumos?
Lumea e ca o oglindă: dacă-i zâmbești, îți zâmbește!
@nicole33: plăteste superior si primesti standard. Platesti pat matrimonial si primesti paturi lipite. Faci un pic de scandal si se rezolva. Eu cred ca totusi e o problemă. Cu cine le merge. Diferentele de pret la camere sunt. Dar pt cine nu stie e bine si asa.
@myrey_23:
”plăteste superior si primesti standard.
Am plătit Superior şi am primit Superior. Nu aveam motiv să fac scandal.
”Platesti pat matrimonial si primesti paturi lipite.
Nu am plătit pat matrimonial, pentru că nu există această opţiune în momentul rezervării şi nici nu există preţuri diferite în funcţie de tipul patului .
Am solicitat pat matrimonial, în măsura posibilităţii. Am primit două paturi lipite. Puteam să fac scandal, dar nu am făcut. Mi-a plăcut prea mult camera şi vederea superbă la mare şi nu am suferit că nu am schimbat-o.
”Faci un pic de scandal si se rezolva. Eu cred ca totusi e o problemă. Cu cine le merge. Diferentele de pret la camere sunt. Dar pt cine nu stie e bine si asa.
În general, încerc să rezolv orice eventuală problemă, vorbind politicos, civilizat, dar ferm. Dacă nu reuşesc, încă nu mi s-a întâmplat, contactez agenţia solicitând să intervină pentru rezolvarea problemei. Cred că scandalul este ultima soluţie, una disperată, nicidecum o strategie de urmat.
Am fost acolo de două ori. Ştiu exact care sunt diferenţele între camerele din corpul Standard şi cel Superior, nu doar de preţ .
Tocmai pentru că ştiu şi diferenţele "de pe teren", nu pot să nu constat că prima poză (cea cu faianţa crăpată) este luată dintr-o baie de la Superior, în băile de la Standard neexistând uşi intermediare la toaletă, respectiv cabina de duş.
Nu aş fi făcut scandal nici din cauza unei plăci crăpate, cât timp pentru mine mai deranjant ar fi fost să-mi defileze muncitorii prin cameră în scopul înlocuirii acesteia.
=
BTW, ce ar fi trebuit să ştiu şi nu am ştiut???
@myrey_23: Asa cum tratezi, asa esti tratat! Orice se poate rezolva cu calm, cu intelegere, cu bunavointa! Scandal? De ce? Crezi ca rezolvi mai repede? Eu cred ca nu!
Certandu-te nu faci decat sa te enervezi si sa strici vacanta. Si-a ta, si a familiei! Relaxeaza-te! Nu cumperi camera, dormi in ea si-atat!
Inceraca sa-ti schimbi atitudinea razboinica, de ofensiva, cu una de vacanta, de relaxare!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Excelent totul! — scris în 25.07.23 de ux129202 din GALAţI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 O vacanta frumoasa — scris în 05.01.23 de dyna21 din BISTRITA [BN] - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanta cu nervi si umilinta la pachet — scris în 26.07.21 de ux121268 din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2019 Nu mergeți la acest hotel - raportul preț / calitate prost — scris în 05.08.19 de vid313 din CONSTANţA - nu recomandă
- Apr.2019 Dilit Kaliakra superior, dilit Albena — scris în 01.05.19 de fanespoitorul din BUCUREșTI - nu recomandă
- Apr.2019 Kaliakra - ce ai fost si ce ai ajuns.... — scris în 29.04.19 de cilie din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2018 S-a terminat cu acest 'hotel' — scris în 23.08.18 de gheorghiu_dana din PLOIESTI - nu recomandă