GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
As dori sa incep facand unele comentarii despre ce s-a scris anul acesta despre acest hotel. Vad ca subiectul principal a fost trecerea de la UAI la AI. Principalul impediment a fost reducerea sortimentului de bauturi alcoolice si diminuarea programului barului, care nu mai este nonstop. Pentru cine s-a dus in special pentru bautura este un mare minus. Eu o sa ma adresez familiilor cu copii care merg pe litoral pentru plaja si apa marii.
Am ajuns la hotel la ora 11. Imediat am primit bratarile si am putut servi masa de pranz si bauturi de la bar. La plecare, de asemenea am servit masa de pranz. Daca cineva cunoste un hotel din Romania cu AI care procedeaza la fel va rog sa ma anuntati. La masa, la orice ora ajungeai gaseai mese libere. Daca copilul nu vroia sa manance, nu era nici o problema. Se putea lua mancare in camera, in orice cantitate si de orice fel. Daca doreai sa iei mai multe farfurii, cei de la restaurant iti imprumutau o tava pentru a le putea duce.
In privinta plajei, politica hotelului este de a nu se accepta blocarea sezlongului cu prosopul, deci la ora 8.30 cand ajungeam noi gaseam loc in primul rand. Oricum la orice ora erau sezlonguri si umbrelute libere. Acelasi lucru era valabil si pentru cele trei piscine. De la primul sezlong pana la apa erau 10-15 m de plaja libera unde se puteau juca nestingheriti copii. Plaja era curata, fara scoici, apa marii fara alge, foarte calda cu intrare lina. Nu existau vanzatori ambulanti care sa te streseze.
Hotelul are parcare proprie, cu bariera, cu locuri indeajuns.
Am scris aceste impresii in special pentru familiile cu copii care nu doresc sa se trezeasca la 5 dimineata pentru a prinde un sezlong, nu vor sa stea"claie peste gramada" pe nisip si nu vor sa "vaneze" o masa la restaurant.
Acum, fiecare ce-si doreste de la un concediu la mare.
Trimis de adrianradu in 09.08.15 12:12:59
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Kaliakra Albena
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adrianradu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.37109600 N, 28.08492200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@adrianradu - Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=920
Se vede ca ai fost la Kaliakra doar de doi ani…
Vad o persoana care este de acord sa plateasca acceasi bani (bani destul de multi intre 170-180 euro pe noapte, pe camera in full sezon, fata de alte hoteluri similare 4* unde se plateste max 140 in medie 120) pentru servicii mai putine si aici nu vorbim ca au scos de exemplu inghetata si pizza, ci de servicii importante si costisitoare pentru hotelier: bauturi internationale, sucuri imbuteliate, apa imbuteliata, cafea Lavazza, cocktail-urile, inca vreo sapte sortimente de cafea, scoaterea unor mese (mic dejun tarziu, cina tarzie), modificarea programului la baruri etc.
Acum poate intelegi de ce toata lumea e nemultumita de scoaterea bauturi internationale pentru ca atunci cand platesti cu 50 euro in plus pe noapte vrei calitate, nu neaparat ca vrei numai sa bei,
Daca ai fi fost mai multi ani ai mai fi vazut si alte lucruri care au disparut usor, usor, in ciuda faptului ca preturile s-au mentinut:
- saltelele care acum sunt contra cost 2 Leva,
- doi copii gratis (anul asta au introdus dupa data de 01.04.2015 pentru ca nu aveau camerele ocupate)
- serile tematice unde de exemplu la cea Mexicana veneau mariachi de la TEX MEX si cantau se pregatea quesadilia de un bucatar de la TEX MEX,
- caracatita, rechin, branzeturi cu mucegai (acum foarte putine si doar in seara tematica) si altele
Vad ca esti multumit cu ceva care a existat mereu sezlonguri si umbrelute libere la orice ora (fiind umbrele pentru fiecare camera, iar hotelul nefiind ocupat in proportie de 100% este normal sa fie asa, oricum si daca ar fi fost 100% ocupat tot ai fi gasit)
Vad ca scrii de politica hotelului ”este de a nu se accepta blocarea sezlongului cu prosopul “tot timpul a fost asa numai ca in acest an sunt mai agresivi cu aplicarea ei, iar statul in primul rand asta e un moft, eu de exemplu am copii, ma duceam la ora 8 si ma asezam in randul doi cu toate ca existau locuri si in primul rand si nu eram singurul.
Vad ca scrii de politiciile hotelului dar din pacate vad ca incalci una foarte importanta cea cu scosul preparatelor din restaurant (“Se putea lua mancare in camera, in orice cantitate si de orice fel. Daca doreai sa iei mai multe farfurii, cei de la restaurant iti imprumutau o tava pentru a le putea duce”.)
Cand era UAL exista mic dejun tarziu pana la 11 si dupa snack bar, unde puteai sa servesti ceva, dar lasa ca e mai bine asa sa cari mancare prin camera/plaja decat sa te duci sa servesti cand ai nevoie, dar sa platesti la fel ca si cand aceste lucruri ar fi existat, sunt tare curios ce ai fi facut daca nu te lasau sa iesi cu mancare in camera/plaja?
Sunt deasemenea foarte curios daca ai fost multumit cu ce sucuri ai putut sa oferi copilului cele de la dozator? , eu unul nu, preferam cele imbuteliate Prisun erau altceva, in lipsa am facut limonada spre disperarea barmanilor care trebuiau sa-mi furnizeze cateva felii de lamaie.
Usor, usor o sa ajungem la conditiile litoralului din Romania
@crdkrp - Sunt in totalitate de acord cu tine, noi mergand la Kaliakra incepand cu 2009, vreo 3 ani la rand. Intr-adevar serviciile s-au deteriorat, grija fata de client si fata de curatenie s-au diminuat considerabil. Mare pacat de locatie, de plaja, de atmosfera. Cat despre preturi... sunt uriase. Mie mi se rupe sufletul, pentru ca acest hotel a fost prima mea iubire, acum imi amintesc cand l-am vazut de pe plaja, venind dinspre Gergana...
@tumisfabu:
Eu am discutat si cu managerii hotelului si mi-am exprimat nemultumirea. Sper ca si alti turisti sa fi facut asta si poate asa sa-si mai schimbe abordarea si poate de ce nu sa revina la UAL, oricum preturile sunt UAL.
@crdkrp - Nu stiu daca mai are cineva interes sa se schimbe ceva in bine la Kaliakra. De exemplu, la acelasi pret, am vazut curatenie sclipitoare si personal robotind incontinuu, la Sunny Beach, in primul an cand Evrika deja nu mai apartinea de Riu, sau la Sentido Golden Star, Nisipuri. Cred ca managementul hotelului considera ca lucrurile merg in virtutea inertiei... Ultimul an cand am fost, in balcon era mizerie mare, la fel erau geamurile, iar mobilierul de la baie, nu mai vorbesc, era la baza negru, de la apa care nu reusea sa se scurga si mucegaia lemnul. Si asta la superior! Parca lucrurile sunt lasate special in voia sortii... o sa vedem ce o sa se intample in timp. Toate bune!
@tumisfabu:
Daca vor sa aiba turisti trebuie sa faca ceva in bine, inertia nu tine mult.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Excelent totul! — scris în 25.07.23 de ux129202 din GALAţI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 O vacanta frumoasa — scris în 05.01.23 de dyna21 din BISTRITA [BN] - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanta cu nervi si umilinta la pachet — scris în 26.07.21 de ux121268 din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2019 Nu mergeți la acest hotel - raportul preț / calitate prost — scris în 05.08.19 de vid313 din CONSTANţA - nu recomandă
- Apr.2019 Dilit Kaliakra superior, dilit Albena — scris în 01.05.19 de fanespoitorul din BUCUREșTI - nu recomandă
- Apr.2019 Kaliakra - ce ai fost si ce ai ajuns.... — scris în 29.04.19 de cilie din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2018 S-a terminat cu acest 'hotel' — scris în 23.08.18 de gheorghiu_dana din PLOIESTI - nu recomandă