ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Băicoi [PH]
ÎNSCRIS: 02.08.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 0 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 15

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 68 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Un mare hotel cu servicii de-o șchioapă

TIPĂREȘTE

Am rezervat camera cu o luna înainte, iar în ziua sosirii la hotel, rezervarea nu era de găsit, în final camera era deja ocupată și personalul nu ne-a putut oferi explicații și nici o altă cameră ca cea rezervată.

Serviciile și comportamentul personalului față de clienți lasă de dorit, din păcate.

Am făcut cale întoarsă pe drumul anevoios, plin de gropi din Balvanyos și n-am avut decât să ne bucuram în continuare de vacanță, căutând o alta locație.

De acum înainte nu vreau să știu că există "GRAND HOTEL BALVANYOS " și nu recomand.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de JLVETA in 03.08.16 00:29:02
Validat / Publicat: 03.08.16 09:41:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BALVANYOS.

VIZUALIZĂRI: 1667 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (JLVETA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 68.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [03.08.16 09:40:54]
    »

    @JLVETA: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ====

    Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

    ===

    Rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[.]ro.

    După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.

    -

    NB: Dacă dovezile solicitate nu sosesc, în schimb, într-un interval rezonabil de timp, review-ul îşi poate pierde premiza "scris cu bune intenţii" şi poate fi retras de pe sait.

    webmaster
    [05.08.16 18:03:50]
    »

    Mi-a fost imposibil să iau legătura cu hotelul

    - la numărul de telefon afişat pe sait nu răspunde nimeni, de două zile

    - încercând să îi contactez în scris - singura posibilitatea = tot la ei pe sait = nu funcţionează

    - căutând pe internet alte modalităţi de contact, am găsit doar un nr de telefon al asistentei manager din 2013; nici la acel nr nu răspunde nimeni.

    Oricum, având în vedere dovezile, contactarea hotelului era formală - pentru a le aduce la cunoştinţă situaţia; a-i invita să scrie un eventual drept la replică etc.

    Unitatea a fost inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi de cazare care nu respectă rezervările pentru 6 luni.

    dorgo
    [14.11.16 21:57:40]
    »

    @webmaster: Am vorbit cu receptionera acum 5 minute. Cunosc hotelul pt ca (si eu) am contribuit la construirea jacuzziului salin si a salinei sale. receptionera nu stia nimic de nerespectarea rezervarii si lista neagra. I-am povestit treaba cu familia din Baicoi care s-antors acasa, in august. Receptionera vorbea ambele limbi. Eu, la fel. A notat numele saitului. Habar n-avea de el. Va citi si va informa conducerea.

    Corina70
    [15.11.16 12:27:37]
    »

    Ar fi fost interesant sa stim cum s-a facut rezervarea, direct la hotel sau pe alt site de rezervari. Iarasi, ar fi trebuit sa aflam daca in intervalul de o luna de la rezervare pana la sosirea la hotel, turistii au luat legatura cu hotelul (mail, telefonic), pentru a le fi confirmata rezervarea.

    In plus, din aceasta fraza "iar în ziua sosirii la hotel, rezervarea nu era de găsit, în final camera era deja ocupată și personalul nu ne-a putut oferi explicații și nici o altă cameră ca cea rezervată. " eu inteleg ca nu li s-a putut oferi o camera identica cu cea rezervata, dar probabil se puteau caza in alt tip de camera, daca tot batusera drumul pana acolo.

    Fie a fost o problema tehnica/eroare de comunicatie si rezervarea nu a fost procesata, fie turistii au fost atat de revoltati incat au preferat sa faca drum-intors decat sa se cazeze intr-o camera "altfel" decat cea rezervata.

    Si eu am fost la acest hotel, intr-un team-building, absolut toti angajatii hotelului s-au comportat amabil si politicos, mancarea a fost gustoasa si pe saturate, camerele curate si confortabile, samd.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Corina70, dorgo, JLVETA
    Alte impresii din această RUBRICĂGrand Hotel Balvanyos (ex Best Western) :


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033405065536499 sec
    ecranul dvs: 1 x 1