ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.05.2018
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 10.07.09
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
MAY-2018
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 58 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Batjocorit in tara ta... sau cum hotelul nu recunoaste propria fisa de inregistrare

TIPĂREȘTE

O experienta pe care nu am trait-o niciodata ca turist si pe care nu o doresc nimanui.

Ne-am cazat la acest hotel miercuri, 9 mai, folosind voucher ul de 3 nopti de cazare al agentiei de turism ce ne-a facut rezervarea. Am completat, firesc, fisa de inregistrare a camerei cu data de sosire si de plecare, am intrebat daca totul e ok... ni s-a raspuns ca da...

Am dormit acolo doua nopti, iar in ziua a treia, in timp ce eram la palatul Bruckental, la Avrig, suntem sunati sa eliberam camera... era ora 13... nu intelegem nimic... sunam la hotel... hotelul zice ca agentia a fost notificata, ca nu pot sa ne mai cazeze... venim intr-un suflet sa aflam ce se intampla.

O domnisoara aroganta ce se recomanda sefa de la receptie ne spune ca voucerul nu e o garantie si ca ei au notificat agentia inca de la venirea noastra ca nu au rezervat decat 2 nopti si nu trei.

Bine, si atunci de ce nu stiam si noi? intrebam... Aflam ca nu e treaba lor si ca cel a facut check in-ul a gresit, si ce?

Insist sa vorbim cu managerul... nu e acolo ni se raspunde... insist sa le las o notificare in care scriu ca nu plecam de buna voie... ci ca am fost notificati verbal sa plecam.

Nu se poate... zice domnisoara... nu pot sa inregistrez si sa dau nr la asa ceva... insit... sunati managerul si intrebati-l... Nu vor nici asta.

Intr-un final, cand le spun ca nu plecam apare un domn care da in sfarsit un nr si pune stampila pe notificare...

Ati patit vreodata asta???


[fb]
---
Trimis de liviadavidescu in 11.05.18 19:41:39
Validat / Publicat: 11.05.18 23:02:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SIBIU.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1230 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

23 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (liviadavidescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 58.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    23 ecouri scrise, până acum

    Zoazore
    [12.05.18 10:37:15]
    »

    @liviadavidescu: Woow! Cu agenția ați vorbit?

    liviadavidescuAUTOR REVIEW
    [12.05.18 10:45:16]
    »

    @Zoazore: agentia ne-a gasit loc la hotel Ibis... am vb si m-au asigurat ca au facut tot ce a tinut de ei sa convinga hotelul sa respecte voucer-ul. Mi-au spus ca hotelul inca din momentul cazarii le-a spus ca nu pot sa ne cazeze 3 nopti ci numai 2!!

    Dar noua nu ne-a spus nimeni absolut nimic pana ieri la ora 13... doamna de la recetie a zis ca nu noi suntem ckientii, ci agentia! La fel s-a intamplat si cu alti 2 colegi ai sotului meu... a trebuit sa paraseasca camera pt o noapte. Puteti sa imi spuneti cine se ocupa de drepturile noastre, ale turistilor? La ora 14, nu mai era nimeni la Protectia Consumatorului!

    Zoazore
    [12.05.18 10:59:50]
    »

    @liviadavidescu: Tot OPC-ul. Numai ei pot face lumină!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [12.05.18 11:32:03]
    »

    @liviadavidescu:

    La ora 14, nu mai era nimeni la Protectia Consumatorului!

    ANPC poate fi contactat şi online, nu doar telefonic. Şi se cam ocupă să rezolve plângerile.

    Totuşi, într-adevăr - şi agenția are aici o parte din vină, mai ales că au recunoscut că li s-a adus la cunoştință de problemă de la început.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    liviadavidescuAUTOR REVIEW
    [12.05.18 11:38:02]
    »

    @Dragos: de acord agentia si-a asumat... hotelul nu Am aa vreau sa inteleg care sunt drepturile mele ca turist, si vis a vis de hotel, si vis a vis de agentie. Nu voi lasa lucrurile asa pentru ca eu personal nu am gresit cu nimic. La hotel s-a comlletat fisa cu 3 zile... apii au zis ca nu are valoare fisa si nici voucher-ul.

    tm67bru
    [12.05.18 12:59:11]
    »

    Vina e INTEGRAL a agenției.

    - Îmi fac și eu o agenție și încep să vând sejururi de 10 zile la Hilton Dubai

    - voi îmi plătiți 10 zile, eu vă fac voucherul de 10 zile, hotelului îi plătesc doar 1 zi

    - hotelul a confirmat agenției 1 zi, astfel că vă primește acolo acea zi, apoi vă dă afară

    Cât e vina hotelului și cât a agenției?

    -

    1) Eventualele despăgubiri vin doar de la agenție; eventualele amenzi (OPC etc) merg doar către agenție

    2) Schimbă agenția

    liviadavidescuAUTOR REVIEW
    [12.05.18 13:32:06]
    »

    @tm67bru: multumesc frumos pentru sfaturi... nici nu se pune problema sa mai colaborez cu agentia... Dar nici pe cei de la hotel nu ii pot exonera fisa de cazare a fost completata de noi pt 3 zile si nimeni nu a zis ca ar fi ceva in neregula 48 de ore dupa aceea... atitudinea lor a fost complet deplasata.

    Mai e ceva ce nu am scris si poate ma lamuri dvs... la o ora dupa ce am plecat de acolo, practic la 2 ore dupa ce blocasera camera, booking-ul scria ca s-a facut ultima rezervare... noi cand am insistat, ni s-a spus ca sunt full booked!

    Caut sa inteleg... nu cumva au crescut pretul camerelor si au preferat sa primeasca la un pret mai mare, noii clienti? Altfel nu imi explic... va rog frumos sa ma ajutati sa inteleg.

    Si sa inteleg si de ce managerul a preferat sa nu iasa din birou, de ce initial nu au vrut sa ne dea copii dupa niciun document si a trebuit sa insistam... oricum, ma intreb daca a fost mai ieftin la Hilton unde agentia a fost dispusa sa achite costirile cazarii ultimei zi

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [12.05.18 13:41:31]
    »

    @liviadavidescu: este simplu - hotelul a confirmat doar 2 nopți din motive clare și simple - atât aveau atunci disponibil. Dacă ar fi avut „mai mult”, v-ar fi confirmat de la început 3 nopți

    Și (2) da, angajatul hotelului care v-a primit fișa a fost neglijent - nu a verificat că voi ați completat 3 nopți în loc de 2. Fii sigură însă că în computer el/ea a completat corect - 2 nopți.

    Restul, te rog să mă scuzi, dar sună clar a scenarită.

    --

    Toată această „șaradă” putea fi evitată EXTREM de simplu: dacă agenția v-ar fi comunicat, de la început, că aveți rezervare pentru doar 2 nopți și nu pentru 3 - indiferent de ce au scris ei pe voucher.

    În loc să facă asta, în loc să-și asume de la început greșeala (cu sau fără ghilimele!), ei au preferat o altă cale, cu totul stupidă - să facă pe mortul în păpușoi - până la explozia (evident anticipabilă) a rahatului...

    Ca nu cumva să anulați voi rezervarea, auzind că aveți doar 2 nopți - FOARTE probabil așa au ”gândit”... .

    liviadavidescuAUTOR REVIEW
    [12.05.18 13:44:44]
    »

    @tm67bru: multumesc frumos pt feedback... am nevoie de pareri neutre si pertinente. Incerc doar sa inteleg si mai incerc ca altcineva sa nu mai fie pus in astfel de situatii... sunt un calator pasionat... niciunde si nicicand in lume nu mi s-a intamplat asta. Multumesc mult

    Mihai18
    [12.05.18 14:36:38]
    »

    D-na Lidiadavidescu, am mai citit și alte reviewuri ale dv. La această situație neplăcută aveți partea de vină. În viitor, alegeți o agenție e turism sigură, serioasă. Eu am 21 de rezervări la hoteluri din Europa printr-o singură agenție de turism. Totul a mers „șnur” Nu mai credeți în toate reclamele. Tm67bru are dreptate pentru ca are si experiență. Mai întrebați-ne și pe noi când alegeți o agenție de turism. Cauat o cale de comunicare să vă spun o agenție de turism seriaosă, de care eu nu mă despart. Călătorii reușite pe viitor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    liviadavidescuAUTOR REVIEW
    [12.05.18 22:20:35]
    »

    @Mihai18: multumesc... se pare ca eu sunt de vina... cu 2 voturi din 3 e deja adjudecat.

    M-ar fi interesat sa aflu totusi daca cineva stie ceva reglementari legale ale drepturilor turistilor... dar deja mi-am pierdut ultima speranta de a mai afla asa ceva. Nu vreau sa ma victimizez, sau sa va plictisesc, asa ca va multumesc pentru sfaturi si va urez o seara frumoasa!

    alex1968
    [12.05.18 23:55:58]
    »

    Eu am avut o problemă oarecum asemănătoare, am plătit la agenţie o anumită categorie de cameră, superior tarifată, aveam voucher pentru acel tip de cameră, iar la hotel mi s-a dat o cameră inferioară, spunându-mi-se că agenţia aşa a rezervat.

    La fel ca în cazul dvs., mi-au spus că voucherul nu are nicio valoare, ci doar ceea ce a rezervat agenţia şi să-mi "reglez conturile" cu agenţia.

    Cei de la agenţie întâi nu au recunoscut, apoi mi-au spus că a fost o eroare de sistem (evident, o minciună gogonată) şi că îmi vor da înapoi diferenţa de bani între ceea ce am plătit şi ceea ce am primit.

    Nu mi-au dat nimic înapoi, nu mi-au trimis nici măcar un email în care să-şi ceară scuze.

    Era o agenţie pe care până la acel moment am considerat-o foarte serioasă, la serviciile căreia am apelat de multe ori, însă după acel episod, petrecut la hotelul Arabella din Nisipurile de Aur, am încheiat orice colaborare cu respectiva agenţie.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [13.05.18 12:19:20]
    »

    @liviadavidescu:

    vreau sa inteleg care sunt drepturile mele ca turist

    nimic mai simplu - pe pagina oficială a ANAT, există o sistematizare a tuturor acestora, vezi aici.

    Plus cele menționate în contractul pe care l-ai încheiat cu agenția care a vândut acel sejur.

    ===

    @alex1968:

    Cei de la agenţie întâi nu au recunoscut, apoi mi-au spus că a fost o eroare de sistem (evident, o minciună gogonată) şi că îmi vor da înapoi diferenţa de bani între ceea ce am plătit şi ceea ce am primit. Nu mi-au dat nimic înapoi, nu mi-au trimis nici măcar un email în care să-şi ceară scuze

    Fără o plângere la ANPC, nu prea au vreun interes să facă nimic din ce te-ai aștepta...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    alex1968
    [13.05.18 12:41:40]
    »

    @Dragos:

    A trecut deja mai bine de un an de la acel moment (era vorba despre minivacanţa de Paşte din 2017), iar cu agenţia respectivă avusesem relaţii foarte bune. "Sancţiunea", deci, este că nu mă vor mai avea client niciodată şi probabil nici pe cei (destul de mulţi) cărora le-o recomandasem de-a lungul timpului şi care au aflat ce am păţit.

    Nu era vorba despre o sumă prea mare (cred că vreo 50 de euro), dar m-a deranjat extrem de tare modul în care s-au comportat, pretextul de toată jena pe care l-au invocat ("eroare de sistem" - pe principiul ăsta cred că ar trebui să fiu mulţumită că totuşi au rezervat ceva, pentru că dintr-o astfel de "eroare" puteam să mă trezesc că nu am niciun fel de cameră).

    Mai mult, mi-au spus să aştept la recepţie că iau ei legătura cu hotelul şi după ce am stat ca fraiera (ca să mă exprim elegant) vreo oră la recepţie şi nu s-a întâmplat nimic, am primit A DOUA ZI un mail în care invocau această "eroare de sistem".

    Pe scurt, nici nu ştiu în ce agenţii să mai am încredere, încă un exemplu fiind ceea ce a păţit @liviadavidescu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    liviadavidescuAUTOR REVIEW
    [15.05.18 07:24:49]
    »

    @Dragos: buna ziua... prieten vechi de pe AFA...

    Am inghitit o mare umilinta la hotel, si asta a fost ceva inimaginabil... la propriu, nu au dat 2 bani pe noi,

    Nu stiu daca reglementarile pe care mi le-ai triis se refera doar la agentii sau si la hoteluri. Te rog sa ma intelegi ca nu fusesem notificati de niciun fel. Iar modul in care a incercat sa se spele pe maini hotelul a fost incalificalificabil. Doamnei care a fost intr-o situatie similara cu noi i s-a spus la receptie ca au nevoie de camere pt ca grupul de turisti straini care venise era mai mare decat cel pe care il anticipasera!!!

    Cum te-ai simti in locul meu?

    Te rog sa ma ajuti sa fac ca aceste lucruri sa nu se mai intample. In cat timp trebuie facuta reclamatia la ANPC?

    Si am sa scriu si la consiliul discriminarii... e absolut incredibil sa ti se spuna asta!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nrs †
    [15.05.18 08:52:27]
    »

    sincer eu vad ca esti foarte suparata pe hotel desi ei au gresit cel mai putin, toata vina este a agentiei care a stiut din start ca rezervarea este pentru 2 zile nu pentru 3 si nu au spus nimic.

    cei de la hotel au gresit neverificand atent fisa de inregistrare.

    despre faptul ca a venit un grup mai mare eu nu cred din moment ce din start au spus ca nu au camera libera 3 zile ci numai doua.

    probabil discutia a fost de genul: daca nu vin toti strainii pot sa ramana, daca nu noi nu garantam decat 2 zile

    liviadavidescuAUTOR REVIEW
    [15.05.18 09:00:11]
    »

    @nrs: hotelul a verificat la check in si a spus ca e ok. Nu are nicio raspundere? Asta chiar vreau sa stiu...

    Daca dvs credeti ca hotelul e exonerat de orice raspundere, eu nu cred asta. Il consider un abuz. Greseala a fost ca am plecat. Asa mi-a spus OPC-ul!!!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [15.05.18 09:02:23]
    »

    @liviadavidescu:

    In cat timp trebuie facuta reclamatia la ANPC?

    Si am sa scriu si la consiliul discriminarii...

    Teoretic, oricând după petrecerea fenomenului pe care vrei să-l reclami. Nu știu să existe vreo limită de timp în lege. Dar e evident că e bine să fie „trași de răspundere” cât mai repede.

    La C. N. C. D. nu ai de ce să faci sesizare.

    Ordonanţa de Guvern nr. 137/2000 privind prevenirea şi combaterea discriminării dispune:

    „Art. 2

    – (1) Potrivit prezentei ordonanţe, prin discriminare se înţelege orice deosebire, excludere, restricţie sau preferinţă, pe bază de rasă, naţionalitate, etnie, limbă, religie, categorie socială, convingeri, sex, orientare sexuală, vârstă, handicap, boală cronică necontagioasă, infectare HIV, apartenenţă la o categorie defavorizată, precum şi orice alt criteriu care are ca scop sau efect restrângerea, înlăturarea recunoaşterii, folosinţei sau exercitării, în condiţii de egalitate, a drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale sau a drepturilor recunoscute de lege, în domeniul politic, economic, social şi cultural sau în orice alte domenii ale vieţii publice. ”

    Ori eu cred că e destul de clar că tratamentul care vi s-a aplicat vouă nu a fost pricinuit de vreunul dintre motivele mai sus menționate în lege.

    nrs †
    [15.05.18 09:02:34]
    »

    ok fiecare e liber sa interpreteze cum vrea, iti doresc mult succes in tragerea la raspundere a vinovatilor.

    eu nici nu as mai deschide usa respectivei "agentii de turism"

    p.s. am patit si eu ceva asemanator mai de mult cu o cazare in Poiana, ajuns acolo au spus ca nu au nici un contract cu agentia din Craiova, pana la urma am rezolvat la hotel

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [15.05.18 09:10:10]
    »

    Și pentru că veni vorba despre C. N. C. D. - hai să și zâmbim puțin:

    vezi foto

    plus timesnewroman.ro/politic/ ... uri-despre-cncd...

    rentea
    [17.06.18 12:27:02]
    »

    @liviadavidescu: "Interesanta" speta. Imi spun si eu parerea, cu voia ta: fireste ca vina principala este a agentiei care a comis cel putin o contraventie si de care ar trebui sa se ocupe OPC-ul, la sesizarea ta (sper ca deja ai facut-o... o poti realiza si online, completand niste fomulare si atasand scanat actele doveditoare). Mie mi-au raspuns atunci cand am efectuat o astfel de sesizare, chiar daca nu avea legatura cu turismul si am ramas surprins ca "au facut" ceva in acest sens.

    In al doilea rand, chiar daca fac un pic de nota discordanta cu unii prieteni de aici care au comentat, comportamentul hotelului, mai ales in conditiile in care facea parte dintr-un lant international de oarecare prestigiu, este unul deplorabil. Ar fi trebuit sa te ajute. Clar. Fie oferindu-ti o noapte gratuit (fiindca puteai dovedi clar buna ta intentie si culpa agentiei), fie, daca nu aveau in hotel camere libere, facilitandu-ti cazarea la o unitate partenera. Asa trateaza un client o firma serioasa. Nu saraceau si nici nu faceau ceva ilegal. AJUTAU UN CLIENT. Nu ar strica sa "arunci" un email managementului lantului hotelier.

    Deci, daca vina agentiei nu poate fi pusa la indoiala, eu totusi pun pe plan echivalent comportamentul deplorabil al celor de la hotel. Chiar cred ca e o idee buna sa sesisezi acest lucru unui for superior al Golden Tulip. Poate gasesti o adresa de email a acestora.

    liviadavidescuAUTOR REVIEW
    [17.06.18 16:53:02]
    »

    @rentea:.

    Multumesc mult pt feedback... m-am dezmeticit intre timp ca sa inteleg ca valoarea mea de client pentru hotel si. pentru agentie e fix 0... multimea vida... orice, dar nu un. numar natural mai mare decat zero. A fost greu sa admit, dar asta e.

    . cei de la OPC au fost f evazivi...

    asa ca am scris sefilor de la Golden Tulip de la Paris... ma indoiesc ca vor raspunde...

    Am tras doua invataminte...

    1. Ar fi trebuit sa inregistrez convorbirea cu doamna de la receptie...

    2. Nu trebuia sa plec... atunci ar fi fost interesant ce ar fi facut daca faceam rezervarea pe booking pe ziua respectiva daca chemam politia... nu s-ar fi asteptat la o astfel de reactie...

    Ce am aflat intre timp e ca nu a fost un caz izolat si e practica lor frecventa... concluzia... pe fix aceeasi bani pot gasi cazare oriunde in lumea asta...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    rentea
    [17.06.18 17:56:44]
    »

    @liviadavidescu: Booking.com ti-ar fi gasit ei, pe cheltuiala lor, o cazare echivalenta ca si calitate. E diferenta intre o Agentie si niste amatori care se numesc agenti de turism. Insa eu nu pot sa trec peste comportamentul celor de la hotel. Foarte neprofesionist si neorietat catre client!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, liviadavidescu, Mihael70, Mihai18, nrs, rentea, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂGolden Tulip Tower Ana Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.091583967208862 sec
    ecranul dvs: 1 x 1