GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Batjocorit in tara ta... sau cum hotelul nu recunoaste propria fisa de inregistrare
O experienta pe care nu am trait-o niciodata ca turist si pe care nu o doresc nimanui.
Ne-am cazat la acest hotel miercuri, 9 mai, folosind voucher ul de 3 nopti de cazare al agentiei de turism ce ne-a facut rezervarea. Am completat, firesc, fisa de inregistrare a camerei cu data de sosire si de plecare, am intrebat daca totul e ok... ni s-a raspuns ca da...
Am dormit acolo doua nopti, iar in ziua a treia, in timp ce eram la palatul Bruckental, la Avrig, suntem sunati sa eliberam camera... era ora 13... nu intelegem nimic... sunam la hotel... hotelul zice ca agentia a fost notificata, ca nu pot sa ne mai cazeze... venim intr-un suflet sa aflam ce se intampla.
O domnisoara aroganta ce se recomanda sefa de la receptie ne spune ca voucerul nu e o garantie si ca ei au notificat agentia inca de la venirea noastra ca nu au rezervat decat 2 nopti si nu trei.
Bine, si atunci de ce nu stiam si noi? intrebam... Aflam ca nu e treaba lor si ca cel a facut check in-ul a gresit, si ce?
Insist sa vorbim cu managerul... nu e acolo ni se raspunde... insist sa le las o notificare in care scriu ca nu plecam de buna voie... ci ca am fost notificati verbal sa plecam.
Nu se poate... zice domnisoara... nu pot sa inregistrez si sa dau nr la asa ceva... insit... sunati managerul si intrebati-l... Nu vor nici asta.
Intr-un final, cand le spun ca nu plecam apare un domn care da in sfarsit un nr si pune stampila pe notificare...
Ati patit vreodata asta???
Trimis de liviadavidescu in 11.05.18 19:41:39
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SIBIU.
23 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (liviadavidescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 45.78685900 N, 24.14764100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
23 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Zoazore: agentia ne-a gasit loc la hotel Ibis... am vb si m-au asigurat ca au facut tot ce a tinut de ei sa convinga hotelul sa respecte voucer-ul. Mi-au spus ca hotelul inca din momentul cazarii le-a spus ca nu pot sa ne cazeze 3 nopti ci numai 2!!
Dar noua nu ne-a spus nimeni absolut nimic pana ieri la ora 13... doamna de la recetie a zis ca nu noi suntem ckientii, ci agentia! La fel s-a intamplat si cu alti 2 colegi ai sotului meu... a trebuit sa paraseasca camera pt o noapte. Puteti sa imi spuneti cine se ocupa de drepturile noastre, ale turistilor? La ora 14, nu mai era nimeni la Protectia Consumatorului!
@liviadavidescu:
”La ora 14, nu mai era nimeni la Protectia Consumatorului!
ANPC poate fi contactat şi online, nu doar telefonic. Şi se cam ocupă să rezolve plângerile.
Totuşi, într-adevăr - şi agenția are aici o parte din vină, mai ales că au recunoscut că li s-a adus la cunoştință de problemă de la început.
@Dragos: de acord agentia si-a asumat... hotelul nu Am aa vreau sa inteleg care sunt drepturile mele ca turist, si vis a vis de hotel, si vis a vis de agentie. Nu voi lasa lucrurile asa pentru ca eu personal nu am gresit cu nimic. La hotel s-a comlletat fisa cu 3 zile... apii au zis ca nu are valoare fisa si nici voucher-ul.
Vina e INTEGRAL a agenției.
- Îmi fac și eu o agenție și încep să vând sejururi de 10 zile la Hilton Dubai
- voi îmi plătiți 10 zile, eu vă fac voucherul de 10 zile, hotelului îi plătesc doar 1 zi
- hotelul a confirmat agenției 1 zi, astfel că vă primește acolo acea zi, apoi vă dă afară
Cât e vina hotelului și cât a agenției?
-
1) Eventualele despăgubiri vin doar de la agenție; eventualele amenzi (OPC etc) merg doar către agenție
2) Schimbă agenția
@tm67bru: multumesc frumos pentru sfaturi... nici nu se pune problema sa mai colaborez cu agentia... Dar nici pe cei de la hotel nu ii pot exonera fisa de cazare a fost completata de noi pt 3 zile si nimeni nu a zis ca ar fi ceva in neregula 48 de ore dupa aceea... atitudinea lor a fost complet deplasata.
Mai e ceva ce nu am scris si poate ma lamuri dvs... la o ora dupa ce am plecat de acolo, practic la 2 ore dupa ce blocasera camera, booking-ul scria ca s-a facut ultima rezervare... noi cand am insistat, ni s-a spus ca sunt full booked!
Caut sa inteleg... nu cumva au crescut pretul camerelor si au preferat sa primeasca la un pret mai mare, noii clienti? Altfel nu imi explic... va rog frumos sa ma ajutati sa inteleg.
Si sa inteleg si de ce managerul a preferat sa nu iasa din birou, de ce initial nu au vrut sa ne dea copii dupa niciun document si a trebuit sa insistam... oricum, ma intreb daca a fost mai ieftin la Hilton unde agentia a fost dispusa sa achite costirile cazarii ultimei zi
@liviadavidescu: este simplu - hotelul a confirmat doar 2 nopți din motive clare și simple - atât aveau atunci disponibil. Dacă ar fi avut „mai mult”, v-ar fi confirmat de la început 3 nopți
Și (2) da, angajatul hotelului care v-a primit fișa a fost neglijent - nu a verificat că voi ați completat 3 nopți în loc de 2. Fii sigură însă că în computer el/ea a completat corect - 2 nopți.
Restul, te rog să mă scuzi, dar sună clar a scenarită.
--
Toată această „șaradă” putea fi evitată EXTREM de simplu: dacă agenția v-ar fi comunicat, de la început, că aveți rezervare pentru doar 2 nopți și nu pentru 3 - indiferent de ce au scris ei pe voucher.
În loc să facă asta, în loc să-și asume de la început greșeala (cu sau fără ghilimele!), ei au preferat o altă cale, cu totul stupidă - să facă pe mortul în păpușoi - până la explozia (evident anticipabilă) a rahatului...
Ca nu cumva să anulați voi rezervarea, auzind că aveți doar 2 nopți - FOARTE probabil așa au ”gândit”... .
@tm67bru: multumesc frumos pt feedback... am nevoie de pareri neutre si pertinente. Incerc doar sa inteleg si mai incerc ca altcineva sa nu mai fie pus in astfel de situatii... sunt un calator pasionat... niciunde si nicicand in lume nu mi s-a intamplat asta. Multumesc mult
D-na Lidiadavidescu, am mai citit și alte reviewuri ale dv. La această situație neplăcută aveți partea de vină. În viitor, alegeți o agenție e turism sigură, serioasă. Eu am 21 de rezervări la hoteluri din Europa printr-o singură agenție de turism. Totul a mers „șnur” Nu mai credeți în toate reclamele. Tm67bru are dreptate pentru ca are si experiență. Mai întrebați-ne și pe noi când alegeți o agenție de turism. Cauat o cale de comunicare să vă spun o agenție de turism seriaosă, de care eu nu mă despart. Călătorii reușite pe viitor.
@Mihai18: multumesc... se pare ca eu sunt de vina... cu 2 voturi din 3 e deja adjudecat.
M-ar fi interesat sa aflu totusi daca cineva stie ceva reglementari legale ale drepturilor turistilor... dar deja mi-am pierdut ultima speranta de a mai afla asa ceva. Nu vreau sa ma victimizez, sau sa va plictisesc, asa ca va multumesc pentru sfaturi si va urez o seara frumoasa!
Eu am avut o problemă oarecum asemănătoare, am plătit la agenţie o anumită categorie de cameră, superior tarifată, aveam voucher pentru acel tip de cameră, iar la hotel mi s-a dat o cameră inferioară, spunându-mi-se că agenţia aşa a rezervat.
La fel ca în cazul dvs., mi-au spus că voucherul nu are nicio valoare, ci doar ceea ce a rezervat agenţia şi să-mi "reglez conturile" cu agenţia.
Cei de la agenţie întâi nu au recunoscut, apoi mi-au spus că a fost o eroare de sistem (evident, o minciună gogonată) şi că îmi vor da înapoi diferenţa de bani între ceea ce am plătit şi ceea ce am primit.
Nu mi-au dat nimic înapoi, nu mi-au trimis nici măcar un email în care să-şi ceară scuze.
Era o agenţie pe care până la acel moment am considerat-o foarte serioasă, la serviciile căreia am apelat de multe ori, însă după acel episod, petrecut la hotelul Arabella din Nisipurile de Aur, am încheiat orice colaborare cu respectiva agenţie.
@liviadavidescu:
”vreau sa inteleg care sunt drepturile mele ca turist
nimic mai simplu - pe pagina oficială a ANAT, există o sistematizare a tuturor acestora, vezi aici.
Plus cele menționate în contractul pe care l-ai încheiat cu agenția care a vândut acel sejur.
===
@alex1968:
”Cei de la agenţie întâi nu au recunoscut, apoi mi-au spus că a fost o eroare de sistem (evident, o minciună gogonată) şi că îmi vor da înapoi diferenţa de bani între ceea ce am plătit şi ceea ce am primit. Nu mi-au dat nimic înapoi, nu mi-au trimis nici măcar un email în care să-şi ceară scuze
Fără o plângere la ANPC, nu prea au vreun interes să facă nimic din ce te-ai aștepta...
@Dragos:
A trecut deja mai bine de un an de la acel moment (era vorba despre minivacanţa de Paşte din 2017), iar cu agenţia respectivă avusesem relaţii foarte bune. "Sancţiunea", deci, este că nu mă vor mai avea client niciodată şi probabil nici pe cei (destul de mulţi) cărora le-o recomandasem de-a lungul timpului şi care au aflat ce am păţit.
Nu era vorba despre o sumă prea mare (cred că vreo 50 de euro), dar m-a deranjat extrem de tare modul în care s-au comportat, pretextul de toată jena pe care l-au invocat ("eroare de sistem" - pe principiul ăsta cred că ar trebui să fiu mulţumită că totuşi au rezervat ceva, pentru că dintr-o astfel de "eroare" puteam să mă trezesc că nu am niciun fel de cameră).
Mai mult, mi-au spus să aştept la recepţie că iau ei legătura cu hotelul şi după ce am stat ca fraiera (ca să mă exprim elegant) vreo oră la recepţie şi nu s-a întâmplat nimic, am primit A DOUA ZI un mail în care invocau această "eroare de sistem".
Pe scurt, nici nu ştiu în ce agenţii să mai am încredere, încă un exemplu fiind ceea ce a păţit @liviadavidescu.
@Dragos: buna ziua... prieten vechi de pe AFA...
Am inghitit o mare umilinta la hotel, si asta a fost ceva inimaginabil... la propriu, nu au dat 2 bani pe noi,
Nu stiu daca reglementarile pe care mi le-ai triis se refera doar la agentii sau si la hoteluri. Te rog sa ma intelegi ca nu fusesem notificati de niciun fel. Iar modul in care a incercat sa se spele pe maini hotelul a fost incalificalificabil. Doamnei care a fost intr-o situatie similara cu noi i s-a spus la receptie ca au nevoie de camere pt ca grupul de turisti straini care venise era mai mare decat cel pe care il anticipasera!!!
Cum te-ai simti in locul meu?
Te rog sa ma ajuti sa fac ca aceste lucruri sa nu se mai intample. In cat timp trebuie facuta reclamatia la ANPC?
Si am sa scriu si la consiliul discriminarii... e absolut incredibil sa ti se spuna asta!!!
sincer eu vad ca esti foarte suparata pe hotel desi ei au gresit cel mai putin, toata vina este a agentiei care a stiut din start ca rezervarea este pentru 2 zile nu pentru 3 si nu au spus nimic.
cei de la hotel au gresit neverificand atent fisa de inregistrare.
despre faptul ca a venit un grup mai mare eu nu cred din moment ce din start au spus ca nu au camera libera 3 zile ci numai doua.
probabil discutia a fost de genul: daca nu vin toti strainii pot sa ramana, daca nu noi nu garantam decat 2 zile
@nrs: hotelul a verificat la check in si a spus ca e ok. Nu are nicio raspundere? Asta chiar vreau sa stiu...
Daca dvs credeti ca hotelul e exonerat de orice raspundere, eu nu cred asta. Il consider un abuz. Greseala a fost ca am plecat. Asa mi-a spus OPC-ul!!!
@liviadavidescu:
”In cat timp trebuie facuta reclamatia la ANPC?
Si am sa scriu si la consiliul discriminarii...
Teoretic, oricând după petrecerea fenomenului pe care vrei să-l reclami. Nu știu să existe vreo limită de timp în lege. Dar e evident că e bine să fie „trași de răspundere” cât mai repede.
La C. N. C. D. nu ai de ce să faci sesizare.
”Ordonanţa de Guvern nr. 137/2000 privind prevenirea şi combaterea discriminării dispune:
„Art. 2
– (1) Potrivit prezentei ordonanţe, prin discriminare se înţelege orice deosebire, excludere, restricţie sau preferinţă, pe bază de rasă, naţionalitate, etnie, limbă, religie, categorie socială, convingeri, sex, orientare sexuală, vârstă, handicap, boală cronică necontagioasă, infectare HIV, apartenenţă la o categorie defavorizată, precum şi orice alt criteriu care are ca scop sau efect restrângerea, înlăturarea recunoaşterii, folosinţei sau exercitării, în condiţii de egalitate, a drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale sau a drepturilor recunoscute de lege, în domeniul politic, economic, social şi cultural sau în orice alte domenii ale vieţii publice. ”
Ori eu cred că e destul de clar că tratamentul care vi s-a aplicat vouă nu a fost pricinuit de vreunul dintre motivele mai sus menționate în lege.
ok fiecare e liber sa interpreteze cum vrea, iti doresc mult succes in tragerea la raspundere a vinovatilor.
eu nici nu as mai deschide usa respectivei "agentii de turism"
p.s. am patit si eu ceva asemanator mai de mult cu o cazare in Poiana, ajuns acolo au spus ca nu au nici un contract cu agentia din Craiova, pana la urma am rezolvat la hotel
Și pentru că veni vorba despre C. N. C. D. - hai să și zâmbim puțin:
@liviadavidescu: "Interesanta" speta. Imi spun si eu parerea, cu voia ta: fireste ca vina principala este a agentiei care a comis cel putin o contraventie si de care ar trebui sa se ocupe OPC-ul, la sesizarea ta (sper ca deja ai facut-o... o poti realiza si online, completand niste fomulare si atasand scanat actele doveditoare). Mie mi-au raspuns atunci cand am efectuat o astfel de sesizare, chiar daca nu avea legatura cu turismul si am ramas surprins ca "au facut" ceva in acest sens.
In al doilea rand, chiar daca fac un pic de nota discordanta cu unii prieteni de aici care au comentat, comportamentul hotelului, mai ales in conditiile in care facea parte dintr-un lant international de oarecare prestigiu, este unul deplorabil. Ar fi trebuit sa te ajute. Clar. Fie oferindu-ti o noapte gratuit (fiindca puteai dovedi clar buna ta intentie si culpa agentiei), fie, daca nu aveau in hotel camere libere, facilitandu-ti cazarea la o unitate partenera. Asa trateaza un client o firma serioasa. Nu saraceau si nici nu faceau ceva ilegal. AJUTAU UN CLIENT. Nu ar strica sa "arunci" un email managementului lantului hotelier.
Deci, daca vina agentiei nu poate fi pusa la indoiala, eu totusi pun pe plan echivalent comportamentul deplorabil al celor de la hotel. Chiar cred ca e o idee buna sa sesisezi acest lucru unui for superior al Golden Tulip. Poate gasesti o adresa de email a acestora.
@rentea:.
Multumesc mult pt feedback... m-am dezmeticit intre timp ca sa inteleg ca valoarea mea de client pentru hotel si. pentru agentie e fix 0... multimea vida... orice, dar nu un. numar natural mai mare decat zero. A fost greu sa admit, dar asta e.
. cei de la OPC au fost f evazivi...
asa ca am scris sefilor de la Golden Tulip de la Paris... ma indoiesc ca vor raspunde...
Am tras doua invataminte...
1. Ar fi trebuit sa inregistrez convorbirea cu doamna de la receptie...
2. Nu trebuia sa plec... atunci ar fi fost interesant ce ar fi facut daca faceam rezervarea pe booking pe ziua respectiva daca chemam politia... nu s-ar fi asteptat la o astfel de reactie...
Ce am aflat intre timp e ca nu a fost un caz izolat si e practica lor frecventa... concluzia... pe fix aceeasi bani pot gasi cazare oriunde in lumea asta...
@liviadavidescu: Booking.com ti-ar fi gasit ei, pe cheltuiala lor, o cazare echivalenta ca si calitate. E diferenta intre o Agentie si niste amatori care se numesc agenti de turism. Insa eu nu pot sa trec peste comportamentul celor de la hotel. Foarte neprofesionist si neorietat catre client!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2016 Revelion 2017 — scris în 03.01.17 de aneta67 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Dec.2016 Nu merita 4 stele — scris în 04.12.16 de wa13* din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2015 Cazare corecta pt 4* — scris în 08.07.15 de MADAHON din TG. MUREş - RECOMANDĂ
- May.2015 Sejur foarte placut la Hotel Golden Tulip Ana Tower! — scris în 03.05.15 de rcip77 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Oct.2011 Hotel Golden Tulip Ana Tower Sibiu sau triumful impersonalului — scris în 05.11.11 de Qvadratvus din PIATRA NEAMț - nu recomandă
- Aug.2010 Foarte dragut — scris în 27.05.11 de Iacobescu din BUCURESTI - RECOMANDĂ