GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am stat la Evi 7 nopti. Nu se poate numi hotel, este o unitate de cazare sub orice critica. Evitati sa va cazati aici.
Este o mizerie crunta, cu camere mici cu miros de mucegai si jeg, mobilier vechi si rupt, saltele rupte, extrem de uzate incat nu poti dormi pe ele (arcurile iesite din saltea). Lenjeria nu era schimbata, era murdara Un frigider plin de rugina si un jeg de draperie rupta la geam. O baie imputita, cu faianta sparta pe pereti, o cada infundata de mizerie, o chiuveta crapata... o zdreanta de perdea la cada, rupta si jegoasa.
Nu stiu cum figureaza la agentii ca un hotel de 3*. Este o bataie de joc din partea agentiilor de turism care vand astfel de cazari.
Este ieftin, adevarat, dar nu se merita sa-ti petreci zilele de vacanta intr-o astfel de locatie. Nici gratuit nu as merge acolo. Nu am mai intalnit niciodata asa ceva, este ceva oribil, este un dezastru.
Am solicitat o alta camera, ne-au aratat alte doua camere, dar nu aveai ce alege, toate erau la fel, si, tineti cont, toate acestea in corpul cu receptia, despre care se spunea ca e renovat!!!
Asadar fugiti cat puteti de Evi. Nu mergem acolo doar pentru plaja si apa, este foarte importanta si cazarea, trebuie sa ai conditii cel putin decente.
Despre masa: am avut all inclusiv. Dezgust total cand vezi farfurii incarcate cu varf, mancare care da pe afara din farfurii, de ti se face greata, cozi la niste sucuri amarate facute din tot felul de prafuri, bauturi locale de cea mai proasta calitate...
O sa postez fotografii cu imagini din camera. Veti trage singuri concluzii...
Trimis de any1 in 28.11.15 16:59:48
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (any1); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 36.33455700 N, 28.19873300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Cu siguranță se vor găsi câțiva Pretori AFA care să-ți spună că nu e vina agenției de turism ci a ta pentru că nu te-ai informat mai bine și având în vedere că ai ales ceva ieftin era normal să ai astfel de condiții, deci nu are rost să te mai plângi !
ai putea foarte frumos sa dai in judecata agentia de turism de la care ai achizitionat pachetul; de ce nu o faci? cat ar fi pretul de mic, trebuie sa fie conditii decente si curatenie.
ebarsan, asa este, ai mare dreptate, nu e vina agentiilor. De ce sa le dai in judecata? ele nu obliga pe nimeni turistii sa plece la hotelul x. Daca turistul solicita hotelul x ele nu fac decat sa faciliteze acest lucru. Daca agentia ar fi recomandat acest hotel, atunci altfel se punea problema. In tara sunt multe agentii care trimit in recunoastere agenti si chiar apare scris pe site acest lucru. In acest caz poti pune intrebari si afla detalii importante, altfel... Pana la urma fiecare se cazeaza unde vrea si daca se nimereste sa iei teapa, vina iti apartine si motivul principal este slaba informare dinaintea de a plati cazarea la hotelul respectiv.
@adryana - Văd că opiniile unora dintre Pretorii AFA au molipsit și Senatorii.
Rolul unei agenții de turism nu este doar acela de a intermedia achiziționarea unei cazări la un hotel. O agenție îți vinde un pachet turistic pe care în prealabil l-a negociat cu hotelierul.
Ca urmare este întotdeauna de presupus că agenția de turism cunoaște condițiile de cazare (cu bune și rele) de la fiecare hotel. Evident aici nu vorbim de agențiile de turism "din colțul blocului" care revând ofertele de turism ale agențiilor importante.
Vreau să merg numai pe mâna mea și să-mi asum singur condițiile de cazare, atunci fac rezervări online sau contactez direct hotelul.
In momentul în care am cumpărat biletul prin intermediul unei agenții, răspunderea majoritară pentru condițiile de cazare revine agentului de turism. In momentul în care ai inclus un hotel pe oferta ta (a agenției) înseamnă că îți asumi standardul de calitate oferit de respectivul hotel.
@ebarsan, sa stii ca (din pacate) nu e tocmai asa cum spui. Uite, de ex in cazul meu, pentru o cazare pentru vara viitoare am intrebat agentia respectiva (prin care voi merge), daca stie detalii despre hotel. Raspunsul a fost : nu. Adica niciun agent nu a fost (sa zicem inca) la fata locului deci nu stie da detalii. Nu este vorba de o agentie mica, daca vrei si iti faci timp ia cateva agentii mai importante, alege un hotel si cere informatii. S-ar putea sa ramai surprins ori placut, ori neplacut. Din cate hoteluri sunt in lumea asta mare nu poti avea pretentia ca agentia respectiva sa le poata acoperi pe toate, ar fi imposibil.
Apoi ca agentia sa salveze situatia intr-un fel, s-a recurs la copierea integrala a textului gasit pe internet despre hotel si trimis mie pe mail. Imi era atat de cunoscut incat il stiam dinainte.
Este adevarat ca agentia are contract cu hotelul respectiv, daca il are in oferta. Dar daca dinainte agentia iti ofera detalii si te convinge sa mergi acolo si la fata locului situatia este dezastruoasa, atunci clar este vina agentiei ca te-a trimis acolo si poti sa ceri despagubiri.
Dar daca tu vrei sa mergi acolo si agentia nu iti poate da detalii, atunci vina este undeva la mijloc. Dupa parerea mea vina in totalitate nu apartine unei agentii de turism.
Ea nu face decat sa isi vanda pachetul turistic, e in interesul ei. E ca si cum ai merge la piata si la o taraba se vand mere. Vrei sa cumperi si taranul iti spune -nu, nu cumparati. Ai auzit vreodata de asa ceva? niciodata.
Taranul vrea sa isi vanda marfa, nu sa ramana cu ea nevanduta. Asa si cu agentiile.
Asta este doar parerea mea pe care mi-am spus-o, bazata pe propria mea experienta dobandita de-a lungul timpului, cand am cerut informatii agentiilor de turism.
@ebirsan -
” Cu siguranță se vor găsi câțiva Pretori AFA care să-ți spună că nu e vina agenției de turism ci a ta pentru că nu te-ai informat mai bine și având în vedere că ai ales ceva ieftin era normal să ai astfel de condiții, deci nu are rost să te mai plângi!
Uite că nu am vrut să te dezamăgesc.
Am avut curiozitatea de a căuta o ofertă pentru acest hotel pentru anul viitor la o agenție oarecare (nu „de la colțul blocului”). Spre marea mea surpriză, am găsit un preț incredibil de aproximativ 400 de euro de persoană pentru un sejur de șapte nopți la hotel de trei stele (conform clasificării oficiale din Grecia) cu all inclusive și avion+taxe de aeroport+transfer incluse, la începutul lunii iunie și în a doua jumătate a lunii septembrie 2016.
Evident, nu intenționez să accesez o asemenea ofertă, conștientă fiind că la un asemenea preț este exclus să primesc și servicii la un nivel cât de cât satisfăcător.
Pe mine mă interesează mult prea puțin informațiile pe care agențiile de turism pot și/sau vor să mi le ofere în legătură cu o locație sau alta din oferta acestora. Fiind vorba de banii mei și de concediul meu, întotdeauna prefer să mă informez singură înainte de a rezerva.
Agențiile oferă pachete turistice pentru toate buzunarele, într-o destinație precum Rhodos-ul, la prețuri mai avantajoase decât cele de pe site-urile de rezervări on line sau cele care pot fi obținute prin negociere directă cu hotelul.
referitor strict la acest hotel, o mare agentie tour-operatoare din Romania are acest hotel in garantie, adica are cumparate acolo un numar de camere; si exact cum spunea si colegul ebirsan, dar mai ales in cazul hotelurilor cu camere in garantie, agentia cunoaste situatia hotelului, ca asta e scopul infotrip-ului.
asadar, agentia este vinovata de inselaciune in acest caz. cum puteti sa sustineti ca vina apartine cumparatorului?? oameni buni, in ce lume traiti? sau mai bine spus, in ce lume vreti sa traim?!
daca un simplu pensionar care nu dispune de tehnologia necesara pentru a se informa pe site-uri de specialitate, cumpara pe incredere de la agentie, este vina lui, nu-I asa, ca nu s-a informat? este vina lui ca a nimerit pe mana unor escroci care nu-l vad decat ca pe un buzunar ambulant?
@any cu pozele pe care le ai, ai putea foarte frumos sa dai agentia in judecata; daca si altii care patesc ca tine ar da la randul lor agentiile in judecata, atunci poate, respectivele agentii s-ar gandi daca sa achizitioneze pachete la astfel de hoteluri. indiferent de pretul platit, ai dreptul la conditii decente si curatenie.
@dianabzs - Si userul acesta a fost la Evi Hotel, tot in 2015 - vezi impresii
Si probabil tot prin acelasi touroperator. Esti sigura ca agentia este de vina in cazul de fata si nu hotelul care le-a dat alt tip de camera? Poti baga mana in foc?
Crezi ca atunci cand au luat camerele in garantie hotelierul le-a aratat aceste camere?
PS stiu cine este touroperatorul respectiv, de altfel poate oricine sa-l gasesca la o simpla cautare pe net insa eu nu as merge cu el in vacanta (asta ca sa nu fiu acuzat ca le tin partea).
Are o gramada de bube dar in cazul de fata nu cred ca este doar vina lor.
@dianabzs -
” asadar, agentia este vinovata de inselaciune in acest caz.
Așa o fi, că prea zici cu foc. Însă presupusa „înșelăciune” mai trebuie și dovedită în instanță. Turistul a contractat un hotel de 3 stele și a primit exact asta, hotelul fiind clasificat la 3 stele. A plătit all inclusive și a primit AI. Că mâncarea nu se ridică la nivelul așteptărilor este o cu totul altă poveste. Totuși nu înțeleg cum reușeau unii (și mai ales de ce) să-și umple cu vârf farfuriile dacă mâncarea era atât de proastă.
”Dezgust total cand vezi farfurii incarcate cu varf, mancare care da pe afara din farfurii, de ti se face greata, ...
Dar tot nu am înțeles unde anume este înșelăciunea, în condițiile în care nu cred că, prin contract, agenția ar fi garantat că, la banii dați, turistul va beneficia de o cameră superlux sau că va primi doar caviar la cele trei mese zilnice.
@nicole33 - ma refeream strict la conditiile din camera, te rog nu divaga!
@Andox - ideea era ca any1 a fost cea pagubita si ar trebui sa actioneze in consecinta; ca spui tu ca ar fi posibil ca cei de la hotel sa fie vinovati, tot ce e posibil.
in cazul de fata, cineva este vinovat si trebuie sa plateasca.
personal, n-as ramane doar in stadiul in care sa-i avertizez pe ceilalti.
as fi curioasa sa aflu si parerea lui any1.
@dianabzs -
” ma refeream strict la conditiile din camera, te rog nu divaga!
Orice hotel de pe planeta asta, indiferent câte stele are, are și camere mai bune și camere mai proaste. Nu neg posibilitatea de a avea ghinionul să primești cea mai proastă cameră posibilă, dar problema se rezolvă, în majoritatea cazurilor, la recepție, eventual cu sprijinul agenției românești prin care a fost achiziționat sejurul, dacă nu din prima zi, mai mult ca sigur din a doua, când se eliberează și alte camere, poate mai bune.
La fel de bine, în caz de nemulțumiri evidente, cum clar a fost cazul aici, se poate solicita schimbarea hotelului, eventual cu plata unei diferențe de bani pentru un confort superior.
Nu doresc nimănui să ajungă într-o asemenea situație, dar eu aș prefera să mai dau un ban în plus decât să-mi ratez complet concediul. Mi se pare mai important să-mi salvez concediul decât să mă judec ulterior prin tribunale cu agențiile, știut fiind faptul că Protecția Consumatorului nu prea face nimic în acest sens.
L.E. Chiar dacă intervențiile mele ți se par simple divagații să știi că voturile negative nu mă sperie și nici nu mă impresionează.
@nicole33 - nu trebuie sa generalizezi acum, te rog! nu consider interventiile tale simple divagatii, chiar apreciez parerile tale, in general vorbind.
am spus nu divaga cand eu vorbeam despre camera si tu ii dadeai inainte cu mancarea.
dianabzs, sunt multe nereguli in tara asta. Si da, ai dreptate in privinta celor care nu au o sursa de informare acasa, anumiti pensionari, ca la ei ma refer, cum este si nasa mea, de ex. Ei sunt de cele mai multe ori victime sigure si pot fi usor pacaliti. De curiozitate ai citit de a patit fiica mea cu un mare touroperator, in vara asta in Corfu? vezi impresii
crezi ca s-a rezolvat ceva daca am facut reclamatie? nimic, absolut nimic. La noi in tara se arunca pisica peste gard si mi s-a spus ca nu agentia este de vina ci hotelul resectiv din Corfu care nu a respectat rezervarea. Fiica mea a platit ceva si a primit altceva, fara sa stie dinainte nimic. Pana la urma s-a dovedit ca a fost mult mai bine acolo unde a stat. Cred ca numai in Romania se poate intampla asa ceva.
Si sa iti mai spun un lucru. Pentru vara viitoare am inceput sa caut oferte de vacante. De 3 ori am fost pacalita, de 3 agentii de turism diferite. Ce s-a intamplat de fapt? am cerut informativ un pret pentru un hotel anume. L-am primit scris pe mail, nu telefonic. Cand sa dam avansul, cica nu e chiar asa, ca s-a facut o greseala si ca de fapt pretul e mai mare. Si mi s-a intamplat in noiembrie acum de 3 ori acelasi lucru, cu 3 agentii diferite. De fiecare data mi s-a spus ca s-a facut o greseala si ca pretul e mai mare.Asadar sistemul nostru turistic are inca lacune mari. Curios este ca altii au preturi mult mai mici decat ale agentiilor din tara noastra( de ex. rusii) si asta ridica iar un semn mare de intrebare. Asadar, pana cand intreg sistemul nu se vindeca, chiar daca autoarea va da in judecata agentia ceea ce inseamna timp si bani pierduti, nu va rezolva nimic.
Imi pare rau pentru cazarea nefericita si vacanta incurcata, este un risc la care ne expunem cu totii atunci cand mergem in locuri noi si necunoscute. Pentru asta solutia AFA mi se pare de mare ajutor, caci poti afla opinia unor oameni care au vazut cu ochii lor locurile descrise. Asa ca multumim pentru informatii si sfaturi, alegere inspirata si vacante cat mai frumoase!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 4 stele luate pe șpagă! — scris în 07.06.23 de Azkan din TIMISOARA - nu recomandă
- Jun.2015 Hotel decent — scris în 16.07.15 de Mirunelu din IAşI - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Mult mai bine decat credeam — scris în 23.08.13 de saiby din ARAD - RECOMANDĂ
- Jul.2012 Bunicel, daca nu stati prea mult in el... — scris în 29.07.12 de danutiasi din IASI - RECOMANDĂ