GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

salut, cea mai mare teapa si cel mai jegos hotel... eu am fost de pe 2.07 pana pe 8. 07. 2010 si am primit o camera care la noi in romania nu cred ca are 2 stele o sa atasej poze cu usa scorojita vopseaua, apa la wc nu se inchidea, draperia statea sa cada, camera mica un dulapior pe hol vederea in boscheti ca marea sau parcul care scria pe site nu le vedeam din camera si parcul nu l-am vz defapt deloc pt ca nu exista.
la piscina ni sa spus ca intrarea este libera cea ce a fost adevarat dar au uitat sa spuna ca doar romanii trebuie sa plateasca 4 leva pt sezlong pe zi.
mancarea cum a spus si doinadrg1 foarte naspa, dim cafeaua cum a spus si ea era un fel de ness pe care nu puteai sa il bei, sucurile ereau apa colorata, apa mirosea urat, pestele congelat naspa, snitele congelate, cartofi congelati, omleta verde, pilaful din prima zi erea folosit a doua zi ca umplutura pentru rosii si ardei, mezelurile proaste, cascaval prost, si nu am avut in nici o seara friptura,
hotelul scria ca este de 4 stele dar pe meniu si pe pe sapun scria 3 stele niste mincinosi ordinari,
cazarea se face la ora 2 nu la 12 cum mi sa spus la agentie
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (catula); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.28642170 N, 28.04262100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Ati aratat aceste poze si agentiei (asta in cazul in care ati luat un pachet turistic printr-o agentie de la noi, care ar avea contract cu hotelul) ? Ati facut o plangere?
Dragi forumisti, eu am depus deja plangere la sediul agentiei.
Diaura, am aratat pozele mele de pe "Fugiti... " si la sediul agentiei, chiar dlui. Alexandru Marginean, care initial nici nu a vrut sa stea de vorba cu noi, s-a ascuns in birou, a dat ordin angajatilor sa spuna ca nu e la sediu si cand am spus ca eu nu plec de la agentie pana nu discut cu cineva din conducere a iesit din birou.
Ce pot sa iti spun! Ne-a tratat cu condescendenta, superior, ne-a privit ca pe niste milogi, a mintit ca secretara e plecata si ca nu are cum sa ne inregistreze plangerea in Registrul de intrari-iesiri documente (asta dupa ce o angajata de-a lui ne-a spus ca nici nu au asa ceva) si pana la urma ne-a pus o stampila pe plangere si a scris cu mana lui "inregistrat 06.07.2010" si a semnat-o.
Agentia are obligatia prin lege sa imi raspunda in 30 zile. De aceea eu astept. Intre timp m-am interesat si la OPC si la ANPC. Daca nu ne intelegem pe cale amiabila, avem dreptul sa depunem reclamatie timp de 90 zile. Eu am depus reclamatia pe 06. 07, caci asa scrie in contract, sa o depui in 3 zile lucratoare de cand te intorci. Acum astept raspunsul agentiei. Insa:
Pe banii mei lucrurile nu pot ramane asa.
Mi s-a promis o vacanta de vis si am primit un cosmar. M-am simtit in acest hotel ca in unele spitale romanesti: mizerie, mancare proasta, cearceafuri rupte si gri, menajere care nu isi fac treaba etc.
O zi buna si tinem legatura.
bravo doina ai facut ce trebuia....si eu am facut in mai o reclamatie la adresa acestui hotel ,e drept telefonic....sper sa ne razbuni pt.conditiile proaste de la acest hotel,conditii pe care repet le-am relatat si eu in mai.....
@doinadrg1 Iti tin pumnii si iti doresc mult noroc in rezolvarea problemei. Te rog sa ne tii la curent cu evolutia si cu finalizarea problemei.
”"Pe banii mei lucrurile nu pot ramane asa.
Mi s-a promis o vacanta de vis si am primit un cosmar. "
Mie sincer mi-ar fi jena, sincer. Recunosc ca am ales acest hotel din pricina faptului ca anul acesta chiar nu am avut bani sa-mi permit mai mult de atat. Este cea mai ieftina oferta, cel mai ieftin hotel gasit la agentiile din tara si cu toate acestea am stat intr-o camera foarte curata, nimic de reprosat.
Dar dupa ce ca am luat cel mai ieftin produs de pe piata, acum sa ma duc sa fac reclamatie ca e prost, ca am gasit 3 gauri in cearceaf si o ata scoasa din perna e de-a dreptul penibil. TIPIC ROMANESC!
O sa ma amuz cand o sa primesti raspunsul care va suna ceva de genul: agentia nu este responsabila de serviciile hotelului, pentru ca daca ai fi citit in prealabil contractul si l-ai fi inteles ai fi stat acasa sub un cearceaf de satin.
Si mie mi-ar fi jena in locul tau si imi pare rau pentru tine ca tu chiar nu ti-ai permis mai mult anul acesta, dar nu de asta ar trebui sa iti fie jena, ci de faptul ca ti se par conditiile de la Erma ca fiind OK.
De fapt, ai dreptate, fiecare cu nivelul sau (si de curatenie si de intelegere a unui contract si de multe altele...).
te rog, spune drept este chiar atat de rau cum spune doamna dinainte
Salut si eu am fost acolo, la erma, nu stiu sincer unde ati vazut toate chestiile astea, mucegai etc... sincer mie mi'a placut foarte mult... nu am avut ce reprosa, de la maturat si sters p jos absolut in fiecare dimineata la schimbat lenjeria si prosoapele... fara "lupte seculare" ... pur si simplu bateau la usa le deschideai si faceau toata treaba... de mancare nici nu mai vorbesc, extraordinar de buna...
la micul de jun erau aceleasi chestii dar tot timpul proaspete, tot cascavalul, sunca, legumele, painea, laptele, iaurtul, erau proaspete.
anul trecut am fost 14 persoane si la nimeni in camera nu era mucegai si aerul conditionat functiona fara probleme, apa nu curgea la baie decat dak o deschideai tu si anul acesta mergem 34 de persoane tocmai pentru ca nu am avut ce reclamatii sa aducem hotelului
Scuza-ma Cod Take, dar oricat de putini ar fi banii dati pt aceasta vacanta, sunt bani munciti si absolut nimeni nu are dreptul sa-si bata joc de ei. E adevarat ca daca vrei servicii de calitate tb sa platesti pretul corect, dar e sub limita bunului simt sa ai parte de conditiile pe care le vad eu in aceste imagini (care nu sunt nicidecum doar 2 gauri intr-un cearsaf). Curatenie ma astept sa fie si la 2 stele. Bineinteles ca nu vreau conditii de lux la un pret mic, dar nici un turism asa 'de aventura' nu-mi doresc sa fac.
Pe de alta parte impactul psihologic e destul de puternic, turistul ramanand cu ideea ca o mare parte a tarii respective ofera conditii de cazare asemanatoare, ceea ce nu e adevarat dar un astfel de sejur ratat isi pune o amprenta foarte puternica.
Doina, imi pare nespus de rau ca ti-ai stricat vacanta, eu am oroare de asa ceva, sper sa rezolvati si sa va recurati banii, cu toate ca nu compenseaza nervii si timpul pierdut.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2021 Nu 2*?!? Sigur 4* — scris în 22.08.21 de mihanicomiha din DROBETA TURNU SEVERIN - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Super multumiți de alegerea făcută — scris în 25.07.21 de Carmyna din TâRGU JIU - RECOMANDĂ
- May.2019 Un week-end fain — scris în 28.06.19 de cris202 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Hotel Erma - cazare bună cu foarte mici excepții — scris în 16.08.17 de tripyy din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2013 An 2, revenirea! — scris în 01.09.13 de mihai_parvu din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2013 Relaxare maxima cu pret minin — scris în 01.09.13 de elka din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2012 Vacanta de neuitat — scris în 20.03.13 de dlc din SFANTU GHEORGHE - RECOMANDĂ