ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.11.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 24.08.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 3 si 7 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

O mare dezamagire

TIPĂREȘTE

Dupa ce am planificat aceasta vacanta cu mult timp inainte si am studiat foarte multe review-uri de pe site-uri consacrate, pot sa va spun ca am trait cea mai mare dezamagire in materie de turism.

Comparand cu multe locatii din Bulgaria si Turcia pot sa va spun ca este cea mai slaba locatie in care am fost pana acum. Este primul review negativ pe care il postam, insa calitatea serviciilor este foarte proasta.

Dar sa incep cu inceputul. Am ajuns intr-o insorita zi de luni. Am fost preluati din parcare cu celebrele masinute de golf si condusi la receptia hotelului de 5 stele (cel putin asa arata placuta de la intrarea in hotel). Am achitat celebrul bacsis de 10 euro si ni s-a facut cazarea repede. De fapt toate documentele erau deja pregatite cand am ajuns acolo. Practic bacsisul l-am dat degeaba. Cu toate acestea am primit o “minunata” camera la parter, perete in perete cu lobbybar. De pe terasa camerei erai aproape pe terasa barului iar sub terasa erau gratarele de la restaurant. Si ca tabloul sa fie complet in fata usii era magazinul de suveniruri. Inutil sa va spun ca seara pana tarziu auzeam televizorul de pe peretele dintre bar si camera noastra, ca pana la 12 noaptea se mutau scaune si fotolii in lobby bar, ca la ora la care se inchidea magazinul de suveniruri toate valizele expuse spre vanzare erau harsaite pe gresia holului, ca la 5 dimineata se aranja masa pe terasa restaurantului si ca erau trantite cu nesimtire tacamurile pe mese, iar la ora mesei tot mirosul de mancare era la noi in camera. Si toate acestea pentru 1800 euro/sejur.

Am solicitat in aceasi zi schimbarea camerei, explicand si faptul ca avem 2 copii mici. Receptionera ne-a spus ca ea nu are voie sa faca acest lucru si sa vorbim cu Front Desk Manager-ul de serviciu (dna Maria Boskova). I-am explicat si dnei Maria Boskova. care este problema noastra insa ni s-a raspuns pe un ton foarte impertinent: “asta este ceea ce ati platit”, “si cei dinainte aveau copii si nu s-au mai plans”, “daca vreti alta camera, nu aveti decat sa va rugati de alti turisti sa plece mai devreme sa elibereze o camera”. Cam asta este atitudinea unui Front Desk Manager de la Duni Marina Beach, dupa ce platesti 1800 euro pentru un sejur.

Am luat legatura si cu tour operatorul din Romania insa nu ne-au ajutat foarte mult. Ni s-a spus ca trebuie sa intelegem ca nu au alte camere. Atentie asadar ce tour operator alegeti!

A doua zi am fost din nou la receptie si am discutat cu reprezentanta de la departamentul Guest Service a resortului (dna Galina Stefanova)... Dansa si-a cerut scuze pentru atitudinea colegei si ne-a promis ca ne va schimba camera. In urmatoarea zi, la termenul promis, dumneaei nu a mai fost de gasit prin hotel.

Timp de 7 zile sotul meu a fost zilnic la receptie solicitand schimbarea camerei, . In a 7-a zi s-a intamplat si acest lucru. Doamna Maria Boskova ne-a schimbat camera spunandu-ne ca nu ne-a schimbat camera pana in acel moment pentru ca nu a stiut ca vrem sa facem acest lucru.

Cat de mare poate sa fie nesimtirea???

Oricum hotelul nu are cele 5 stele afisate: cearceaful de pe patul copiilor era o carpa netivita baia arata destul de jalnic, minibarul era gol (nici macar o sticla cu apa sau produse contra cost), mizerie sub masa de TV (pentru toate a se vedea galeria foto atasata).

Restaurantul: mancarea foarte slaba, tot felul de tocanite, iar gratarul era din bucatele mici de carne (gen resturi). Este prima vacanta cand sotul si copilul meu s-au imbolnavit. Au zacut 3 zile cu diaree, febra si stari de voma.

La micul dejun, cel care facea ochiurile era extrem de plictisit. Toate ochiurile era trantite unele peste altele intr-o tava si amestecate cu omleta. era foarte greu sa te servesti din acea tava, iar daca il rugai sa iti pregateasca atunci un ou, isi dadea ochii peste cap si pufaia. Un alt exemplu de indiferenta este salata de ardei copti, unde ardeii copti erau serviti direct cu coaja (vezi foto).

La bar daca solicitai un suc mare ti se radea in fata. Absolut jenant.

Ce am putut observa este faptul ca aveau aceasta atitudine fata de romani. Fata de alte nationalitati se purtau altfel.

Animatia: foarte putin prezenta in timpul zilei. Animatoarea romanca (Orsi) avea o atitudine foarte urata. Animatoarea din Moldova foarte draguta si agreabila.

O alta problema nerezolvata de conducerea hotelui o reprezinta rezervarile abuzive de sezlonguri pe plaja/piscina, precum si a locurilor in amfiteatru. “Rezervarea” (a se citi ocuparea sezlongurilor cu diverse obiecte) pe plaja se facea de la ora 5 dimineata, iar locurile in amfiteatru cu aproximativ 90 de minute inainte de inceperea spectacolului.

Ca si puncte pozitive as marca: locatia, plaja, intrarea in mare ideala pentru copii, show-urile de seara.

Recomandari:

•in restaurantul Sozopol (din complex) si in restaurantul a la carte cu specific italian se manaca mai bine decat la restaurantul de la Marina Beach

•vizitati orasul Sozopol si serviti cina la una din terasele aflate deasupra marii


[fb]
---
Trimis de ralup in 26.11.13 22:37:10
Validat / Publicat: 27.11.13 09:31:31
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nessebar - Sol Nessebar Palace Albena - Kaliakra si Laguna Mare
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5668 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ralup); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    crima
    [27.11.13 18:49:35]
    »

    @ralup

    Hmmm... cred că ai avut parte de ceva ghinion... sau am avut eu noroc? Pentru că:

    Nu am achitat celebrul (?) bacșiș și am primit ce am plătit: o cameră la ultimul etaj, cu vedere la... liniște... (land view). Curată și întreținută corespunzător. Baia de asemenea. Cearceafurile erau (toate) tivite, iar minibarul știam ce conține (aer necondiționat), din momentul achiziționării sejurului de la agenție. Toate acestea în condițiile în care am plătit puțin peste 800 de euro pentru un sejur de 7 zile, la începutul lunii august 2013.

    Mâncarea mi s-a părut mai mult decât o. k. Am găsit (chestie de noroc?) bucăți întregi de pulpă de pui la grătar... Iar oul ochi s-a nimerit să fie separat de omletă, la micul dejun. Și, din fericire, nu ne-am îmbolnăvit niciunul de nimic (am fost doi adulți și un kinder de 7 ani). Iar la bar, recunosc, nu m-am gândit să cer un suc sau o bere mare, doar solicitam mai multe, după necesități... Toate acestea în condițiile în care am plătit puțin peste 800 de euro!

    Animația din timpul zilei... eu am văzut o echipă numeroasă (peste 30 de persoane!), activă și... prezentă.

    Iar șezlonguri am găsit în fiecare zi, ce-i drept pe ultimele rânduri, iar noi ieșeam pe la 10 - 10,30...

    Și, să nu uit, toate acestea în condițiile în care am plătit puțin peste 800 de euro pentru un sejur de 7 zile, la începutul lunii august 2013...

    După cum spuneam, să fie vorba de ghinion/noroc, sau de așteptări/pretenții să zicem... diferite? Sau percepții diferite? Sau o fi dat strechea-n zonă după ce-am plecat eu de acolo... Sau... ?

    Îmi pare rău că ai avut parte de "o mare dezamăgire", mă bucur însă că eu, nu.

    nea@Alex
    [27.11.13 20:43:19]
    »

    @crima:

    Stimate domn.

    Ar fi interesant de aflat mai multe, despre si cu aceasta destinatie. Fara a dori, a iesi in decor, parerea mea este ca puteti pune diferit, un punct pe i. Mai ales ca diferentele conteaza, cand este vorba despre un loc, care l-ati simtit cu totul altfel. Poate un review ar limpezi apele si de ce nu, ar fi chiar potrivit!

    Cu stima.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ralupAUTOR REVIEW
    [27.11.13 21:16:14]
    »

    @crima: Ma bucur sa aud ca ati petrecut o vacanta minunata in Duni. Din pacate, in ciuda reviews-urilor citite de noi, lucrurile nu au decurs asa cum ar fi trebuit.

    As dori sa punctez cateva aspecte:

    - pretul platit se refera la camera tip junior suite (impusa de hotel pentru familii cu 2 copii - nu a fost decizia noastra), pentru o perioada de 10 zile cu sea view. (lucru precizat deja)

    - probabil ca pretentiile noastre sunt diferite. Adevarul este ca atunci cand platesti 1800 euro ai si pretentii sa fii servit ca atare; si daca as fi platit 800 euro as fi avut pretentia ca macar cearcefurile sa fie tivite.

    - nu am scris acest review pentru a discredita pe cineva, ci doare ne-am scris pararea pentru a ca potentialii turisti sa fie constienti ca se poate intampla si asa.

    - pentru credibilitate, dupa cum ai vazut am exemplificat prin poze fiecare nemultumire pe care mi-am exprimat-o.

    - legat de bacsis: nu noi l-am facut celebru, asa l-am gasit "recomandat" pe toate site-urile de specialitate. Am considerat cei 10 euro o "investitie" intr-un sejur mai bun dar se pare ca cei de acolo erau mult prea plictisiti, inclusiv de acest aspect.

    Cu siguranta daca am fi avut intamplari fericite le-am fi impartasit, asa cum am facut-o si pana acum.

    In noianul de reviews-uri bune si foarte bune, o parare ca a noastra iese clar din peisaj. E greu de digerat si explicat. De aceea am surprins o parte din lucrurile neplacute in imagini. Cele placute apar cu siguranta in reviews-uri ca ale tale sau pe site-ul oficial.

    Asadar... mare atentie! Se poate intampla si asa!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    traian.leuca †
    [27.11.13 21:26:19]
    »

    Am achitat celebrul bacsis de 10 euro

    şi

    Practic bacsisul l-am dat degeaba.

    Oare când ne vom debarasa de aceste metode, de a "stimula"un salariat, să-şi facă treaba pentru care este plătit?

    Oare când ne vom da seama, că această atitudine de "descurcăreţi" face rău societăţii în ansamblu şi în timp se va întoarce ca un bumerang împotriva tuturor?

    Nasshu
    [27.11.13 21:50:09]
    »

    @traian. leuca: NEVER!!! Problema e ca se da DEGEABA ppe motiv ca...

    Am achitat celebrul bacsis de 10 euro si ni s-a facut cazarea repede.

    eu unul as zice ca e șpagă!! avand in vedere faptul ca se plateste fara sa primesti nimic garantat!!

    ralupAUTOR REVIEW
    [27.11.13 21:50:10]
    »

    @traian. leuca: Asa e! Ai dreptate! Din pacate este atat de bine reprezentat atat in Romania cat si in Bulgaria, incat nu prea ai cum sa procedezi altfel. Cel putin in domeniul turistic toata lumea asteapta... ai casute de "tips" la fiecare pas.

    loreda
    [29.07.14 10:03:49]
    »

    Buna

    Spune-mi te rog cum se face rezervarea pt. rest Sozopol si unde se afla mai exact? Dar pt. cel cu specific italian?

    ralupAUTOR REVIEW
    [29.07.14 10:08:19]
    »

    @loreda: Buna

    La Sozopol nu ai nevoie de rezervare (este gen bufet suedez). Pentru italian se face rezervare telefonica (gasesti nr de telefon in mapa de prezentare din camera).

    calatorul
    [20.11.16 18:28:50]
    »

    @ralup: Multumim pentru informatiile si impresiile impartasite, cu parere de rau pentru experienta neplacuta. Eu nu as fi aruncat atatia bani pe o vacanta in Bulgaria, ce/i drept pentru o familie cu niste copii mici litoralul bugaresc pare solutia ideala, aproape, cu preturi mici si mare cu plaja comoda.

    Dar bulgarii au renuntat sa mai faca turism de cativa ani dupa ce au fost invadati de romanii alungati de preturile astronomice din Mamaia et.comp. Si au inceput haiducia preturilor de cazare marite si a mancarii furate, a mobilierului nereparat si curateniei lasate balta.

    Au plecat nemtii de la ei si au ramas cu lista de reguli pe care nu le mai aplica mereu, desi cer bani cu galeata. Eu de aceea platesc doar hotelul, ales cat mai nou si mai comod, iar mancarea o aleg la fata locului, in functie de oferte, program, inspiratie si experienta.

    VAd ca intre timp ati fost si la greci, care au cele mai frumoase plaje din zona, insa care nu exceleaza la AI, pe care eu nu il recomand oricum. Alegeri inspirate si vacante frumoase in continuare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [20.11.16 19:05:38]
    »

    @calatorul:

    Au plecat nemtii de la ei si au ramas cu lista de reguli pe care nu le mai aplica mereu, desi cer bani cu galeata.

    Nu ştiu dacă de la Duni nemţii au plecat sau nu, dar întreg resortul are în continuare o relaţie specială cu agenţiile germane.

    Marea dezamăgire a autoarei articolului a fost cauzată de preţul mare plătit pentru cazarea în junior suite, politica hotelului fiind de a descuraja prin preţ familiile cu doi copii, indiferent de vârsta acestora.

    Pentru doi adulţi sau doi adulţi +un copil Duni încă rămâne o variantă demnă de luat în considerare.

    A dat bacşiş la recepţie pentru a primi exact camera care îi fusese prealocată, deci fix degeaba.

    Nu am mâncat decât sporadic la Marina Beach, dar nu pot să nu apreciez cele prezentate ca fiind exagerate.

    @ralup:

    Comparand cu multe locatii din Bulgaria si Turcia pot sa va spun ca este cea mai slaba locatie in care am fost pana acum.

    Ar fi interesant de aflat care ar fi acele locaţii din Turcia, dar mai ales din Bulgaria cu care compari resortul de la Duni, dar şi cât ai plătit pe acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    calatorul
    [20.11.16 20:17:37]
    »

    @nicole33: Multumesc pentru raspuns si informatii, ca intotdeauina bine documentate si argumentate. Comentariul meu nu se refera neaparat la hotelul de aici cat la o atitudine generala pe litoralul bulgaresc, unde dupa ce a inflorit acum 10 ani la preturi foarte atractive, stilul s/a schimbat.

    Unele hoteluri au ramas neupgradate, personalul e mai putin profesionist si mai neatent cu turistii, poate si din cauza ca romanii aleg oricum solutia bulgareasca, alungati de haiducia litoralului romanesc. Si eu cred ca hotelul descris arata bine, nu impecabil desigur, si potrivit nevoilor unei familii cu doi copii mici, dar totusi cam scump pentru o vacanta la Marea Neagra.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Mate
    [20.11.17 21:50:07]
    »

    Am stat in 2015 la Marina Royal Palace, in corpul din stanga cum te uiti la mare cu spatele la hotel... nu am reprosuri pentru acesta unitate (inseamna cazare, personal, mancare, distractie...).

    Cam scump la magazin sau la standul cu poze... dar, de... monopol in resort!!!

    Sper in 2018 sa revin!

    P. S. Nu am dat bacsis, in schimb am solicitat o a doua cheie in ziua cand am ajuns si am tinut-o non-stop in locasul pt. energie electrica... nu a fost atinsa de menajere, dar nici eu nu am avut in priza nimic asa, in nesimtire (doar aparatul foto sau o tableta) !

    Hai, fericire!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calatorul, crima, loreda, Mate, nea@Alex, ralup
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073014974594116 sec
    ecranul dvs: 1 x 1