ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 25.02.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2022
DURATA: 7 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 6,13
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

Nu se merită

TIPĂREȘTE

Am ales marele resort de„5 stele "din experiența altor colegi care au mers acum ceva ani buni acolo și a fost excelent, atunci.

Drumul in mare parte îl știam până la sunybeach, lung, obositor, însă cu marea speranță, la pomul lăudat

Am ajuns cu bine din Craiova după vreo 9 ore de mers prin vama Giurgiu

Doi adulți și doi copii de 6 și 13 ani

Am ajuns la poartă la orele 11,30 am fost îndrumați către parcare, și au zis că vine cineva sa ne preia cu bagajele către hotel

Pai am tot așteptat vreo juma de ora până a ajuns o mașinuță și ne-a preluat cu bagajele la recepție unde am prezentat voucherul, am primit brățări și au zis că după ora 14. primim și camera

Nu a fost o problemă pentru noi, am mers la restaurant, pe plaja etc


despre SERVICII

In mod normal și corect trebuiau să ne ajute cu bagajele la camera de la etajul 4. Când a văzut flăcăul de la recepție că întreb să schimb ceva bani, că aveam numai hârtii mari, s-a lăsat păgubaș și nu a mai mers cu bagajele

Am desfăcut toate bagajele, în camera și baie. Surpriza Nr 1 a fost că în camera pe masa mai exact erau câteva furnici, Nr 2 și cea mai oau surpriza de 5 stele a fost că ușa de la balcon nu se închidea corespunzător, a și articolele de baie au constat într-un săpun de 2 lei și un dozator de gel ieftin rău de tot, asta că pentru 5 stele


despre CAMERE & COND. CAZARE

Am sesizat la recepție faptul că sunt probleme cu ușa și au spus că verifică și dacă nu se poate repara ne vor da o altă cameră ceea ce e bineînțeles sași întâmplat cu o altă cameră la etajul trei.

Destul de deranjant a fost faptul că a trebuit să strângem toate bagajele vă dați seama cu doi copii minori câte accesorii și bagajele aveam după noi și am mers în camera respectivă

Și aici bineînțeles frumoasa surpriză cu mult mai multe furnici în baie în mod special și una două în prin cameră

minibarul bineînțeles că lipsea cu desăvârșire internetul și el bineînțeles că era absent

Pentru 2 adulți și 2 copii am avut o cameră simplă zic eu cu trei paturi un pat de 1 m în condiții foarte bune în care adormit copilul de 6 ani un pat de 140 în care a dormit copilul de 13 ani cu un cearșaf cu murdar și salteaua de la ghenă de gunoi foarte foarte degradată și o canapea extensibilă obosită rău de tot în care ne am chinuit șapte nopți să dormim 2 adulți

cine a adormit în acele canapele poate să confirme cât de mult te poți odihni

La fel și aici articolele de baie de 2 RON un săpunel de jucărie și un dozator pus aiurea după perdeaua de duș un gel cel mai nașpa posibil din lume apropo ventilația din baie nu a funcționat tot sejurul și asta a fost o problemă cu aerisire acelei băi


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Țin să precizez că nu suntem o familie de mofturoși și figuranții nici în ale mâncării și a luxului însă putem face comparație între hoteluri de 3 stele 4 stele și alte all inclusive

Despre restaurant în ansamblu noi am fost mulțumiți diversitate la mâncare a existat fructe de calitate multe sortimente de pâine curățenie în restaurant Marina Beach și pe terasă însă o problemă gravă zic eu nu ai existat un pahar de suc natural cel puțin pentru copii mici și foarte mici nici măcar un iaurt sau un lapte praf ceva special pentru cei mici

Rușine pentru un astfel de resort de cinci stele este faptul că a existat un singur fel de bere și aia la dozator unde de cele mai multe ori făceam coadă casă film serviți în cele mai mici pahare posibile care le am văzut peste tot pe unde am umblat sucuri la fel de janice ca și la un hotel de trei stele lungită cu apă și cocteiluri bineînțeles toate sortimentele ceva dulce cu gheață din belșug

Un aspect la fel de important este faptul că noi cei de la Marina Beach nu am avut acces la restaurantul și barul de la Marina royal ni s-a refuzat servirea

Mă așteptam la o diversitate a fructelor de mare o calitate alimentelor de rangul a cinci stele, fripturi care au fost însă din păcate gustul dezamăgitor pur și simplu ne fost frică să înghițim acele sortimente de carne

Pește la fel a fost aproape în fiecare zi însă niște bucățele de pește nici de cum de prestigiul acelui resort


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Excelent aici nota 100 cu felicitări


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Ca și relaxare și distracție există oportunități cu terenuri de fotbal volei tenis de masă Aqua parcul care face toți banii alei prin incinta resortului pentru plimbare și relaxare aici Da e un aspect pozitiv

Deranjantă este faptul că nu există cu adevărat un Beach Bar și trebuie să mergi o distanță destul de bună pentru procura un pahar de bere suc etc pe care îl primești bineînțeles în acele pahare de 2 RON cu care trebuie să mergi înapoi până pe plajă

De asemenea un aspect negativ este servirea de la marginea plajei cu hamburgeri și giros între mese am stat bineînțeles 40 de minute să comand patru giros pentru că eram patru persoane care am plătit pentru șapte nopți all inclusive bineînțeles că m-a refuzat acel vânzător spunând că nu îmi poate da decât trei bucăți că astea sunt regulile

## end review sc

[fb]
---
Trimis de mosupescaru in 04.08.22 15:53:11
Validat / Publicat: 04.08.22 18:50:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nevis resort, Sunny Beach

VIZUALIZĂRI: 1983 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mosupescaru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 Cearșaful rupt efectiv cu gaură în el cinci stele
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8999 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [06.08.22 09:08:10]
    »

    @mosupescaru:

    Nu se merită

    Pe bune? Eşti tu sigur sigur că nu SE merită?

    Am ales marele resort de„5 stele "din experiența altor colegi care au mers acum ceva ani buni acolo și a fost excelent, atunci.

    Hotelul Marina Beach chiar este clasificat la cinci stele, conform criteriilor autorităţilor din Bulgaria.

    Într-adevăr, serviciile la Duni au scăzut constant de-a lungul anilor, însă, plecând de foarte de sus, tot se menţin la un nivel acceptabil, peste medie.

    Drumul in mare parte îl știam până la sunybeach, lung, obositor, însă cu marea speranță, la pomul lăudat

    Am ajuns cu bine din Craiova după vreo 9 ore de mers prin vama Giurgiu

    Acum nu este vina hotelului pentru că tu ai ales o variantă mai lungă de traseu şi ai făcut nouă ore pe drum. Dacă ai ieşit din ţară pe la Giurgiu, aveai şi alte variante mai scurte pentru a ajunge la Duni. Eu sigur nu aş fi ales să merg prin Varna - Burgas, traseul fiind şi lung şi foarte aglomerat în plin sezon.

    Există pe AFA articole despre drumul spre Duni pe diferite trasee cu recomandări foarte bune. Trebuia doar să citeşti.

    Am ajuns la poartă la orele 11,30 am fost îndrumați către parcare, și au zis că vine cineva sa ne preia cu bagajele către hotel

    Pai am tot așteptat vreo juma de ora până a ajuns o mașinuță și ne-a preluat cu bagajele la recepție unde am prezentat voucherul, am primit brățări și au zis că după ora 14. primim și camera

    Văd că au făcut progrese la capitolul ospitalitate.

    În urmă cu nişte ani, pupai poarta resortului dacă ajungeai înainte de ora 14. Acum văd că ai intrat în parcare, ai primit brăţările şi ai luat şi prânzul.

    In mod normal și corect trebuiau să ne ajute cu bagajele la camera de la etajul 4. Când a văzut flăcăul de la recepție că întreb să schimb ceva bani, că aveam numai hârtii mari, s-a lăsat păgubaș și nu a mai mers cu bagajele

    Ai solicitat serviciile bagajistului şi ai fost refuzat? Dacă da, trebuia să insişti la recepţie şi sigur rezolvai.

    Am desfăcut toate bagajele, în camera și baie. Surpriza Nr 1 a fost că în camera pe masa mai exact erau câteva furnici, Nr 2 și cea mai oau surpriza de 5 stele a fost că ușa de la balcon nu se închidea corespunzător,

    Prima regulă este să verifici dacă toate cele funcţionează corespunzător INAINTE de a-ţi desface bagajele.

    Eu verific camera chiar înainte de a căra bagajele, dar mulţi spun că exagerez cu precauţia.

    Și aici bineînțeles frumoasa surpriză cu mult mai multe furnici în baie în mod special și una două în prin cameră

    Camerele nefiind situate la parter, mi se pare puţin ciudată această invazie de furnici. Eu aş fi solicitat cameristei să folosească un spray şi se rezolva imediat.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [06.08.22 10:18:10]
    »

    @mosupescaru:

    minibarul bineînțeles că lipsea cu desăvârșire internetul și el bineînțeles că era absent

    Ambele formulări sunt suficient de neclare, putând genera confuzii.

    Nu ai avut frigider în cameră sau ai avut, dar acesta era GOL şi de aici şi nemulţumirea ta?

    Nu ai avut semnal WiFi sau NU AI PLĂTIT pentru a avea dreptul să-l utilizezi?

    Pentru 2 adulți și 2 copii am avut o cameră simplă zic eu cu trei paturi un pat de 1 m în condiții foarte bune în care adormit copilul de 6 ani un pat de 140 în care a dormit copilul de 13 ani cu un cearșaf cu murdar și salteaua de la ghenă de gunoi foarte foarte degradată și o canapea extensibilă obosită rău de tot în care ne am chinuit șapte nopți să dormim 2 adulți

    De fapt, ai avut exact ceea ce ai plătit: o Junior Suite, care este o cameră mai spaţioasă decât dublele standard, fiind dotată cu un pat dublu, unul simplu şi o canapea extensibilă, potrivită pentru cazarea a doi adulţi şi doi copii sau a trei adulţi şi un copil, cum a fost cazul tău, copilul de 13 ani fiind considerat adult.

    Nu-i treaba mea cum vă aranjaţi voi să dormiţi, dar nici nu-i vina hotelului că voi aţi făcut asemenea combinaţii mai ciudate. Puteaţi foarte bine încerca să dormiţi cei doi adulţi în patul matrimonial, copilul de 13 ani în patul single şi copilul de 6 ani pe canapea ţi poate ar fi fost mai confortabil. La fel de bine puteaţi lipi cele două paturi şi să dormiţi toţi patru în spaţiul de dormit astfel creat. Mai greu era să mutaţi noptiera dintre cele două paturi, cu blat de marmură şi foarte greu de urnit

    La fel și aici articolele de baie de 2 RON un săpunel de jucărie și un dozator pus aiurea după perdeaua de duș un gel cel mai nașpa posibil din lume

    Niciodată hotelurile de la Duni nu au excelat la capitolul cosmetice oferite gratuit, dar acest aspect nu le-a împiedicat să fie an de an pline de turişti cărora le-a fost suficient acel dozator de gel de duş&şampon&balsam sau care au preferat propriile cosmetice aduse de acasă.

    însă o problemă gravă zic eu nu ai existat un pahar de suc natural cel puțin pentru copii mici și foarte mici nici măcar un iaurt sau un lapte praf ceva special pentru cei mici

    Mai gravă mi se pare mie lipsa de informare care a generat aşteptări nefondate.

    Nu ştiu la ce alte hoteluri din Bulgaria ai mai fost, puţine fiind acelea care oferă fresh-uri gratuit şi oricum mai scumpe ca acesta.

    Laptele praf nu m-a interesat, dar ştiu sigur că există lapte cald sau rece, oricum OK şi mai multe sortimente de iaurt. Nu ştiu de ce nu le-ai văzut.

    Rușine pentru un astfel de resort de cinci stele este faptul că a existat un singur fel de bere și aia la dozator unde de cele mai multe ori făceam coadă casă film serviți în cele mai mici pahare posibile care le am văzut peste tot pe unde am umblat sucuri la fel de janice ca și la un hotel de trei stele lungită cu apă și cocteiluri bineînțeles toate sortimentele ceva dulce cu gheață din belșug

    Nu am ştiut că trebuie să existe o legătură între clasificarea unui hotel şi numărul sortimentelor de bere oferite . Scrie undeva?

    Dacă ai fi citit conceptul all inclusive al hotelului înainte de a rezerva, aflai că băuturile oferite sunt exclusiv locale, iar servirea se face doar la pahar.

    Sucurile alea "jalnice" sunt din gama Pepsi. Eu aş fi preferat să fie de la Coca Cola, dar... m-am resemnat .

    La cocktailuri era suficient să ceri să-ţi pună mai puţină gheaţă şi ai fi simţit şi gustul băuturii. Barmanii înţeleg foarte bine engleza, ba chiar şi româna

    Un aspect la fel de important este faptul că noi cei de la Marina Beach nu am avut acces la restaurantul și barul de la Marina royal ni s-a refuzat servirea

    Şi aspectul ăsta ţine tot de informare, mai exact, de lipsa unei informări corespunzătoare. Peste tot este precizat clar că doar turiştii cazaţi la Marina Royal Palace 5*, cel mai scump hotel din resortul de la Duni, au acces la restaurantul, barul şi piscina proprii, precum şi la toate celelalte din resort, în timp ce turiştii cazaţi la celelalte hoteluri au acces peste tot cu excepţia facilităţilor de la MRP.

    Mă bucur că personalul a respectat regulile.

    Mă așteptam la o diversitate a fructelor de mare o calitate alimentelor de rangul a cinci stele, fripturi care au fost însă din păcate gustul dezamăgitor pur și simplu ne fost frică să înghițim acele sortimente de carne

    Din nou, aşteptări nerealiste.

    Cât timp fripturile se făceau pe plită live, în faţa turiştilor, nu înţeleg de ce atâtea temeri, dar în fine.

    Pește la fel a fost aproape în fiecare zi însă niște bucățele de pește nici de cum de prestigiul acelui resort

    Nu este zi să nu aflu noutăţi când citesc articole postate pe AFA.

    Nu-s eu interesată de peşte, dar nici nu ştiam că lungimea peştelui oferit trebuie să fie proporţională cu numărul de stele sau renumele hotelului .

    Deranjantă este faptul că nu există cu adevărat un Beach Bar și trebuie să mergi o distanță destul de bună pentru procura un pahar de bere suc etc pe care îl primești bineînțeles în acele pahare de 2 RON cu care trebuie să mergi înapoi până pe plajă

    Puteai sugera celor de la Duni amenajarea unui Beach Bar în mijlocul plajei, că loc au destul, pentru a scurta drumurile până la bar pentru hidratare.

    M-ai tot zăpăcit cu paharele tale de "2 RON", corect se spune de 2 LEI, BTW, probabil pahare de plastic sau carton de unică folosinţă.

    Niciun hotel care se respectă şi care are grijă de proprii turişti nu foloseşte pahare de sticlă pe plajă sau la piscină şi este foarte bine să fie aşa, astfel evitându-se riscul tăierii în cioburi.

    Băuturile de import din poza P03 nu sunt "pentru fraieri" cum ai crezut tu, ci pentru turiştii mai pretenţioşi şi dispuşi să plătească suplimentar pentru acestea.

    Dacă te limitezi la băuturile locale incluse în concept, aceleaşi mărci ca la toate hotelurile bulgăreşti cu all inclusive, nu trebuie să plăteşti nimic în plus. Nimeni nu te obligă şi nimeni nu te "fraiereşte"

    =

    Informează-te mai bine înainte de a rezerva viitoarele vacanţe, corelează-ţi aşteptările cu preţul plătit nu doar cu numărul de stele şi poate vom citi şi noi cândva o recenzie pozitivă scrisă de tine după o vacanţă reuşită

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038506984710693 sec
    ecranul dvs: 1 x 1