ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2012
DE Moto
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 31.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 12 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Atentie la defectele camerelor

TIPĂREȘTE

Am fost prima data la Duni dupa 3 ani de Bulgaria. Nu o sa comentez acum despre locatia in sine, doar sa va atrag atentia asupra unei tentative de inselaciune, zic eu...

Sa revin: am fost cazat la parter in Marina, si in cea de-a 6-a zi am gasit in usa o hartie sa ne prezentam la receptie... ok, ma duc, si incep sa-mi spuna ca au gasit un "damage on your terrace", cica un fel de arsuri de la artificii, si ca trebuie sa platesc, ca nu erau si acuma sunt si e responsabilitatea mea si etc. Am solicitat evident sa vina un superior si sa imi arate si mie despre ce e vorba, pentru ca va dati seama ca nu am avut nici cea mai mica urma de artificii... a venit o sefa de la guest services si am fost cu ea in camera.

Surpriza mare, erau pe balcon in partea dreapta (accesul pe balcon se facea prin stanga, adica nici macar n-am calcat prin dreapta) niste pete ca de igrasie sau mucegai. Si pe marmura de sub balustradda balconului erau niste pete negre, insa balustrada era din fier si vopsita cu negru, adica eu cred ca la vopsirea ei au cazut pete acolo. Despre petele de pe gresie, balconul fiind la parter era mai iesit in afara, si chiar in dreptul petelor nu era nimic deasupra, asa ca era posibil sa fi fost ceva de deasupra - gen ploaie sau altele... Oricum, nu era ceva aparut de o zi, era ceva foarte vechi, si incercau sa faca reparatiile pe banii mei... asa ca dupa ce i-am explicat asteia de la guest services ca nu sunt eu responsabil de ce cade de sus si ca petele alea erau acolo de multa vreame, cand a privit si aia in sus de deasupra petelor si a vazut cerul, a inghitit in sec si si-a cerut scuze...

In concluzie va sfatuiesc sa priviti prin camera cand ajungeti si daca vedeti ceva defecte, inclusiv pete de igrasie, sa reclamati repede la receptie, eventual faceti si niste poze. Inclusiv daca sunt defectiuni la mobilier, de genul masa crapata sau ceva similar, anuntati.

Un cunoscut a patit-o tot acum la nisipuri, l-au pus sa plateasca placa de pe biroul pe care statea tv-ul si care era crapata finut... el n-a vazut, si la final au zis ca el l-a spart si l-au pus sa plateasca vreo 350 lei...

Se pare ca incearca sa-si repare hotelurile pe banii turistilor...


[fb]
---
Trimis de Moto in 31.07.12 09:20:59
Validat / Publicat: 31.07.12 10:32:12
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3620 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Moto); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033400058746338 sec
    ecranul dvs: 1 x 1