ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 21.07.12
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Pacat de locatie!!

TIPĂREȘTE

Incep prin a va mentiona ca este a doua oara cand imi petrec vacanta in acest resort. Am revenit deoarece in urma cu cativa ani ne-am simtit extraordinar dar intre timp lucrurile s-au mai schimbat si din pacate nu in mai bine.

Am facut rezervarea cu 6 luni inainte pentru a fi siguri ca prindem locuri. Am ajuns in jurul orei 12.30 la poarta resortului unde ne-au verificat numele pe lista de rezervari si apoi am fost informati ca nu putem intra cu autoturismul in incinta, nici macar pana in fata hotelelui pentru a lasa bagajele.

La poarta am descarcat toate bagajele si a venit o masinuta de la receptie care a incarcat bagajele si le-a dus in hotel. Am fost indrumati sa lasam masina pe un camp care era oarecum in incinta resortului dar care nu era sub nici o forma supravegheat.

Cand am ajuns la receptie am constatat ca nu avem voucherul printat la noi. De aici a inceput o mare agitatie. Ni s-a transmis ca desi suntem pe lista cu rezervari nu ne permit cazarea fara voucher si ne-au "sugerat" sa platim internetul wireless din holul hotelului si sa trimitem pe o adresa de email (ce nu era corecta) voucherul.

Desi le-am aratat pe laptop voucherul au insistat ca au nevoie neaparat de el printat. Dupa multe incercari, stickuri nefunctionale, calculataoare care nu citeau fisierele. pdf (toate ale Receptiei unui hotel care mai nou se spune ca este de 5*) am reusit sa obtinem voucherul printat.

Din punct de vedere al amabilitatii personalului (cel putin al celui de la Receptie) stau foart prost. Am ajuns in pragul disperarii pana am reusit sa obtinem voucherul printat. La un moment dat a venit probabil echipa de "impaciuitori" (2 blonde care nu s-au prezentat) care in loc sa incerce sa gaseasca solutii sa se remedieze problema nu au facut decat sa agite si mai tare spiritele. Concluzia? nu mergeti fara voucher la acest resort.

Dimineata, la micul dejun am mers imbracata intr-un pareo care ma acoperea din cap pana in picioare dar nu am fost primita in restaurant deoarece nu eram corespunzator imbracata. M-am schimbat in cea mai scurta rochie de plaja pe care o aveam care acoperea putin mai mult decat costumul de baie si totul a fost ok.

Mai nou exista salvamari atat la piscina cat si la mare. In piscina nu ai voie sa te joci cu copilul ca imediat te fluiera salvamarul. La mare cea mai tare chestie pe care am vazut-o a fost sa vad salvamarul care nu permitea accesul in mare cu nici un tip de obiect gonflabil (colac, saltea, barcuta) pe motiv de "ordin de la superiori". Mancarea nu este extraordinara, dar este comestibila. camerele spatioase si curate dar toate sunt cu 2 paturi. Mergi in concediu cu sotul sau iubitul si dormiti in paturi separate.

Piscina la ora 19 se inchide si deja incep oamenii sa te dea afara.

Echipa de animatori nu mai este cum era. Nu mai sunt amuzanti.

Este mare pacat de resort deoarece au toate conditiile dar regulile stricte si stilul de impunere a acestor reguli te fac repede sa uiti celelalte plusuri.


[fb]
---
Trimis de nicoleta_p in 21.07.12 15:01:04
Validat / Publicat: 21.07.12 17:56:43
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor, Nessebar, Duni
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4661 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicoleta_p); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -1 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [21.07.12 17:54:54]
    »

    @nicoleta_p: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    fanespoitorul
    [21.07.12 20:35:44]
    »

    Ai inceput concediul suparata si ai punctat hotelul ca atare. Si eu le-am dat factura in loc de voucher si se inegrisera cu toate ca erau bronzati. Am fost in Iulie si erau locuri garla de parcare. Nici pe mine nu m-au lasat cu masina pana in fata hotelului.

    Pareo-ul (numit şi sarong) este o eşarfă de dimensiuni mult mai mari decât una obişnuită, cu croială amplă şi de obicei cu un model exotic imprimat, eşarfă care se înfăşoară în jurul corpului până în zona taliei sau până deasupra pieptului, unde se fixează prin înnodare. In orice restaurant din resort arata ca nu servesti masa semi-imbracat. Asa este regula. In Antalya am vrut sa intru in slip si cu un tricou in lobby bar si m-au trimis "acasa".

    Eu m-am jucat in piscina cu baiatul meu si nu s-a luat nimeni de noi. Referitor la saltele gonflabile: la inceputul lui iulie primul rand de umbrelute de la plaja erau rezervate cu saltele gonflabile legate de sezlonguri sau bagate sub sezlonguri. Am uitat sa spun ca rezervarea consta in lasarea lor de cu seara.

    Camerele mari spatioase dar nu cred ca toate au paturi separate. Asa s-o fi nimerit. Intr-adevar piscina se inchide la ora 19,00. Pentru noi a fost suficient ora 19 mai ales ca in alte locuri te dadea afara la 18,00, la turcaleti si in Sunny Beach. Dupa ora 19,00 incepeau sa aspire impuritatile din piscina. Noi am fost prima data in Duni si ni s-a parut OK. Nu am vrut sa te contrazic ci am facut numai o paralela.

    radu_catalin
    [25.07.12 23:20:13]
    »

    Sunt si multe imperfectiuni (am scris si in review-ul meu), dar din ce ne-ai relatat se pare ca problemele au fost la voi no ofense... si mai putin ale hotelului... Chestia cu parcarea si pe mine m-a cam deranjat la inceput, dar... chiar nu sunt probleme de securitate...

    Acum... daca te duci ci iubitul, mai inteleg partea cu patul, dar cu sotul??? Mai lasa-l sa respire... macar in concediu (it's a joke

    Daca a fost ceva care sa-mi creeze disconfort, apoi au fost... tantarii din zona Belleville. Anul trecut a fost super, pt ca facea dezinsectie la 3 zile... Anul asta... deloc! Pur si simplu te mancau de viu!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fanespoitorul, radu_catalin
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046186208724976 sec
    ecranul dvs: 1 x 1