ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.04.2011
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 27.03.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
APR-2011
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Lux şi răsfăţ. Cea mai frumoasă vacanţă de Paşte

TIPĂREȘTE

Auzisem (citisem) multe lucruri la superlativ despre Duni, însă nu mi-am închipuit că va fi chiar atât de frumos. Am plecat cu o oarecare strângere de inimă pentru că ştiam despre problemele legate de overbooking din vara trecută. Am ales o agenţie despre care aflasem, de la unii useri ai acestui site, ca nu a avut astfel de probleme cu turiştii ei şi totul a fost mai mult decât OK.

Eu am mers cu autocarul şi, poate, la acest capitol „a scârţâit” ceva, în sensul că era un autocar cam vechi, destul de departe de nivelul celorlalte autocare cu care am fost până acum (şi am folosit acest mijloc de transport de foarte multe ori) şi categorii de turişti din cele mai „pestriţe” (cu comportamentul aferent). În altă ordine de idei, biletul la autocar mi s-a părut un pic cam scump, 65 de euro, însă preţul acesta a fost determinat, cel mai probabil, de faptul ca numai 6 persoane din întregul autocar au mers până la Duni, restul având ca destinaţie Sunny Beach şi Nessebar. Şi drumul a durat destul de mult: am plecat din Bucureşti la ora 6 şi am ajuns la Duni la 15,30.

De Paște au fost deschise doar două hoteluri din complex, Marina Royal Palace şi Marina Beach.

Iniţial, mi-aş fi dorit să stau la primul, însă, la momentul când am făcut rezervarea (15 februarie) nu mai erau disponibile decât câteva locuri la Marina Beach. Aşa că am mers la Marina Beach. Şi nu am regretat nicio clipă că nu am mai găsit locuri la celălalt.

Camera a fost spaţioasă, călduroasă, curată, mobila nouă. Am înţeles că la cele două hoteluri camerele sunt identice, doar culoarea mobilei diferă. Recepţia hotelului Marina Beach este, însă, mult mai spaţioasă decât la Royal, la fel şi restaurantul. De altfel, la Royal era mereu coadă la masă (la grătar, dar şi la alte feluri); la Marina Beach nu a fost niciodată coadă.

Mâncarea era aceeaşi. Un singur aspect aş avea de reproşat: în restaurantul de la Marina Beach era destul de frig şi, parcă nu ar fi fost de ajuns, ţineau toate uşile deschise. Dincolo, la Royal, restaurantul era încălzit. Când am constatat că la Royal era cald, am decis să mâncăm, din acel moment, acolo. Am renunţat, însă, la prima tentativă, din cauza aglomeraţiei.

Lobby-barul are locuri suficiente, în niciuna din zilele în care am fost nu s-a întâmplat să nu găsesc loc. Cafeaua la bar este foarte bună (după gustul meu). De asemenea – ceea ce nu am găsit la alte hoteluri – aici se poate servi capuccino şi cafe frape (eu sunt o mare amatoare de astfel de băuturi şi de aceea mi s-a părut important să menţionez asta).

Dintre băuturile alcoolice, personal, nu am băut decât bere (foarte bună), însă majoritatea celor care au „gustat” şi alte băuturi au spus că sunt foarte diluate.

Şi, pentru că am ajuns la capitolul mâncare, pot spune că, oricât mi-aş propune să găsesc nod în papură, nu aş reuşi: totul a fost la superlativ. Mâncare de calitate, bine gătită, varietate foarte mare.

Micul dejun: ouă preparate în diverse feluri (două tipuri de omletă, ochiuri, ouă fierte), câteva tipuri de brânzeturi, câteva tipuri de şuncă (foarte bune), cremwurşti (simpli sau cu caşcaval), clătite, cereale, iaurturi de mai multe feluri, salate, legume, fructe, croissante (simple, cu ciocolată, cu brânză), multe tipuri de pâine etc. etc.

La prânz şi cină erau două feluri de supe, pui – gătit în diverse moduri (grătar, la tavă, cu sos), la fel carne de porc, peşte (am avut chiar şi creveţi), prăjituri multe şi gustoase etc. Cel mai mult m-au impresionat sortimentele de peşte; în niciuna dintre vacanţele de până acum nu am avut o gamă atât de largă de pescărie. Masa festivă de Paște a cuprins, pe lângă ceea ce era servit de obicei, tradiţionalul miel, gătit – şi acesta – în mai multe moduri, inclusiv borş de miel.

Un alt aspect la care aş vrea să mă refer este comportamentul unor conaţionali. Mărturisesc că, până acum, când citeam despre aşa ceva, mă deranja un pic pentru că, evident, fiecare dintre noi are o latură care ar putea să deranjeze pe alţii (mai mult sau mai puţin) şi, chiar dacă noi ne închipuim că ne comportăm „ca la carte”, în realitate să nu fie aşa.

Trebuie însă să spun că mi-a displăcut profund modul repetat, sistematic, în cele trei zile cât am stat, în care se făcea mizerie la automatul de cafea. Poate părea uşor comic, însă pe mine asta m-a deranjat enorm. Zilnc erau multe, prea multe persoane care apăsau pe unul dintre botoanele automatului de cafea şi retrăgeau apoi cana cu mult înainte ca din aparat să curgă întreaga doză. Aşa că făceau o mizerie de nedescris. Sigur că angajatele restaurantului nu spuneau nimic. Erau mereu binevoitoare, amabile, cu zâmbetul pe buze şi ştergeau non stop mizeria făcută de cei care nici măcar nu aveau curiozitatea să întrebe cum funcţionează acel aparat. Aceasta a fost, practic, singura „umbră” din acest sejur.

Aş vrea să adaug câte ceva şi despre vreme, pentru că ar putea fi interesant pentru cei care vor să meargă acolo în anii următori în această perioadă (aprilie). Atunci când mi-am propus să merg la Duni am fost ferm convinsă că, fiind amplasat în sudul Bulgariei, va fi cu câteva grade mai cald decât la Bucureşti. Aşa mi s-ar fi părut logic şi aşa mi-au spus şi reprezentanţii agenţiei prin care am fost. De când am făcut rezervarea (mijlocul lunii februarie) am consultat zilnic pe un site de profil temperatura la Duni-Sozopol. Zilnic, temperatura era cu 5-6 grade mai scăzută decât la Bucureşti. Acest fapt l-am constatat şi acolo. A fost soare, însă foarte, foarte răcoare (asta ca să nu spun frig). Probabil că de vină sunt anumiţi curenţi marini care îşi fac simţită prezenţa acolo.

În încheiere aş vrea să remarc comportamentul de excepţie al personalului. Aşa cum am spus mai sus, absolut toţi erau binevoitori, foarte politicoşi, oricând la dispoziţia turiştilor. Nu am văzut absolut nici un gest al vreunuia dintre angajaţii hotelului care să trădeze că ar fi deranjaţi de ceva (deşi ar fi avut de multe ori îndreptăţirea să o facă).


[fb]
---
Trimis de alex1968 in 26.04.11 21:28:48
Validat / Publicat: 26.04.11 22:29:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur - Hotel Astera, Albena - Hotel Malibu, Bansko - Hotel Premier Luxury Mountain
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4133 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alex1968); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Una dintre aleile resortului. Desi nu erau deschise decat doua hoteluri, peste tot era foarte curat, angajatii maturau imediat cand vedeau vreo frunzulita
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20450 PMA (din 22 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    roth
    [26.04.11 23:08:37]
    »

    1* ma bucur sa vad ca sunt si "romani fericiti", ca nu voi fi singura care voi scrie de bine.

    2* am facut pastele din 2010 exact la acest hotel si am fost foarte multumita pret/ce am primit

    3* nu sunt bautoare de cafea dar i-mi aduc aminte ca la finalul cafelei mai curgea apa chioara pt a se umple ceasca asa ca cei care doreau o cafea mai "buna" procedau cum ai descris tu in rw

    4* am o curiozitate si anume unde ati fost la biserica? asta daca a-ti fost. Pe noi ne-au dus cu autocare, la Sozopol, pret parca 12e/om dar nu retin sigur si am fost 6 autocare full.

    din ambele hoteluri

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alex1968AUTOR REVIEW
    [26.04.11 23:24:22]
    »

    @roth,

    Acum nu mai curgea apa chioara la dozatorul de cafea, pentru ca doza era pentru cescuta mica. Ei apasau, de pilda, la "Capuccino" , situaţie în care "lichidul" curge în etape: cafea, apă, lapte. "Personajele" despre care aminteam eu retrăgeau ceaşca înainte de a curge laptele şi e uşor de imaginat ce mizerie se făcea.

    În ceea ce priveşte noaptea de Înviere, eu nu am fost pentru ca eram răcită şi era destul de frig. Din acest motiv, nici nu m-am interesat în mod special dacă se organizează ceva cu autocarul. Pot să-ţi spun, însă, că nu am vazut vreun afiş în holul hotelului care să specifice aşa ceva şi nici nu am auzit pe cineva care ar fi fost la biserică la Sozopol cu autocarul pus la dispoziţie de hotel. Ştiu că anul trecut a fost o deplasare organizată, însă - repet - nu am vazut niciun anunţ în hotel în acest sens.

    crisam
    [10.06.11 13:49:03]
    »

    As vrea sa stiu si eu prin ce agentie ati facut rezervarea, sau daca direct la hotel (poate ne dati si o adresa). Suntem o familie cu un copil de 8 ani, si ni se pare grozav acest hotel (anul trecut am fost la Miramar-Obzor, a fost foarte bine, dar vrem o schimbare).

    Multumesc,

    Cristina

    Corina70
    [10.06.11 14:25:12]
    »

    crisa, nu se pot face rezervari direct la hotel.

    iti trimit mesaj privat cu agentia prin care am facut eu rezervare la duni, anul trecut si anul acesta, sper sa mai aiba locuri disponibile in perioada dorita de tine. agentia este extrem de serioasa.

    marival
    [22.02.16 22:21:47]
    »

    @alex1968 - buna seara ce. mi recomandati din toate hotelurile vizitate de D, vs ptr Paste? anul acesta? poate cu o piscina interioara incalzita Multumesc

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [22.02.16 23:34:50]
    »

    @marival -

    buna seara ce. mi recomandati din toate hotelurile vizitate de D, vs ptr Paste? anul acesta? poate cu o piscina interioara incalzita

    Hotelul Marina Beach NU are piscină interioară.

    Poţi încerca la Marina Royal Palace 5*. Piscina interioară este destul de mică, dar este încălzită.

    marival
    [22.02.16 23:46:13]
    »

    @nicole33: Mulțumesc

    alex1968AUTOR REVIEW
    [23.02.16 00:13:26]
    »

    @marival - Într-adevăr, aşa cum a spus şi @nicole33, Marina Beach nu are piscină interioară, dar, de Paşte, toţi turiştii cazaţi la Marina Beach se pot bucura de absolut toate facilităţile de la Marina Royal Palace (piscină, restaurant, baruri etc.). Această facilitate este valabilă, repet, exclusiv de Paşte, când la Duni sunt deschise doar aceste două hoteluri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [23.02.16 00:20:08]
    »

    @alex1968 -

    Corect, dar dacă este foarte aglomerată piscina şi, de obicei, cam este, există riscul de a fi preferaţi cei cazaţi la Marina Royal Palace.

    Un alt aspect important, în cazul în care vremea este nefavorabilă, am prins şi zile cu vânt puternic, eu nu mi-aş dori să parcurg, cu părul ud, drumul până la hotelul vecin, când pot urca direct în camera mea cu liftul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    alex1968AUTOR REVIEW
    [23.02.16 00:34:48]
    »

    @nicole33 - Da, când este vânt sau - mai rău - când plouă - nu prea e plăcut (când am fost eu a fost vreme destul de urâtă). În ceea ce priveşte faptul că la piscină ar putea fi preferaţi cei cazaţi la Marina Royal, nu cred că se pune problema, faptul că se poate beneficia de toate facilităţile de la Marina Royal este prevăzut în contract şi, mai mult, de Paşte turiştii nu primesc brăţări, probabil tocmai pentru că singura diferenţă este cazarea, în rest toţi pot merge peste tot. În anul în care am fost eu nu prea s-a înghesuit lumea la piscină, eu nu am fost dar unul dintre pereţii de sticlă ai piscinei este la alee, aşa că de multe ori m-am uitat pe geam, erau doar câteva persoane. Dar, ce-i drept, am fost în 2011, de atunci s-au mai schimbat lucrurile şi în ceea ce priveşte dorinţele turiştilor, colegii mei de serviciu, de pildă, pun mereu pe primul plan existenţa piscinei deşi în urmă cu câţiva ani nu i-am auzit să fie atât de fermi în privinţa asta. Aşa că da, există riscul ca piscina să fie foarte aglomerată...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Arya
    [23.02.16 07:37:16]
    »

    @alex1968:

    Lucrurile se mai schimba de la un an la altul. În 2009 nici noi nu am avut brățări de Paște dar în 2013 ne-au dat brățări de culori diferite celor de la MRP fata de ceilalți de la MB.

    Astfel cei cazați la hotelul de 4 stele nu mai puteau lua masa la hotelul de 5 stele. aceeași situație și la baruri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, Corina70, crisam, marival, roth
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05128288269043 sec
    ecranul dvs: 1 x 1