ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.03.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1.5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Relativ ok, dar nu m-as mai duce

Ilustrație video-muzicală

TIPĂREȘTE

Ieri am revenit din mult asteptatul concediu la Marina Beach, unde am fost cu sotul si fetita de 1an5luni, si abia asteptam sa va impartasesc impresiile mele.

Tin sa precizez ca natura serviciului m-a purtat prin numeroase orase din Europa si prin hoteluri de mai buna sau mai slaba calitate, deci cred ca sunt in masura sa judec obiectiv serviciile hotelului Marina Beach si ale Duni Resort, per ansamblu.

Nu a fost un dezastru, dar cu siguranta am fost dezamagita in raport cu asteptarile mele. O sa detaliez mai jos ce mi-a placut si ce nu.

Parti bune:

- camera dubla (cu 2 paturi), spatioasa si curata, cu balcon mare (sea view). Am unit cele doua paturi si le-am lipit de perete, astfel incat am dormit toti 3 foarte bine (patutul special de copil din dotare nu avea saltea, decat niste prosoape pe sub cearsaf, asa ca n-am lasat fetita sa doarma in el). Partea proasta la camerele cu vedere la mare a fost ca se auzea galagia de la piscina (exact pe la 15: 30 cand dormea fetita, echipa de entertainment intra in actiune) si muzica live din restaurant (sambata si duminica seara).

- piscinele ok, mari, cu apa numai buna (ca si temperatura), curatenie fara cusur

- plaja ok, curata si intretinuta, cu nisip si intrare lina in apa (apa curata, limpede, fara alge si alte ''minuni'' de gen meduze)

Parti proaste:

- parcarea principala era cam la 10 min de mers pe jos. N-ar fi fost o problema, daca i-ar fi permis sotului sa vina sa ne ia (pe mine si fetita) si respectiv sa ne lase in fata hotelului, de cate ori am plecat din incinta resort-ului. Deoarece a cam plouat, am fost nevoiti sa mai iesim la plimbare cu masina, si asa cum am spus, politica era sa nu aduci masina in fata hotelului, ci sa mergi pe jos, cu copilul si ceva bagaje in brate, prin ploaie (mi-au dat ce-i drept o umbrela amarata), pana la masina. E primul hotel unde vad ca n-ai voie sa opresti in fata atat cat sa te urci sau sa te dai jos din masina. Desi parcarea mica din fata hotelului avea locuri libere, nu ni s-a permis sa parcam acolo, pe motiv ca e pentru ''manageri''. Cand i-am invitat sa vada numerele de RO de acolo, au dat-o la intors si au zis ca sunt pt. clientii VIP. Daca le-as fi dat spaga la inceput, probabil ar fi fost ok.

- mancarea: desi destul de multe feluri disponibile, a fost cam repetitiva, si tot ce era gatit (ex: mancaruri gatite, tocanite, prajituri) aveau un gust ciudat. In concluzie, nu mi-a placut. Bauturile, reduse ca si optiuni: cateva cocktail-uri, un singur fel de bere (si ala sub orice critica), racoritoare la dozator... nu stiu de ce tot romanul - cu mici exceptii - cade pe spate cand ne dau bulgarii din belsug (in minunatul regim ''all inclusive'') bautura si mancare de 2 lei.

- practica rezervarii sezlongurilor: desi m-am dus in concediu sa ma odihnesc, am fost nevoita sa ma trezesc zilnic la 6am, pt. a rezerva sezlong pe plaja/la piscina. Adica ma duceam, puneam un prosop pe 2 sezlonguri si plecam. Nu stiu cine a initiat acest obicei, dar din pacate era tolerat de cei de acolo, asa ca ori te conformai, ori stateai departe de piscina (ceea ce nu ne avantaja pe noi, avand fetita interesata doar de piscina). Am asistat chiar la un scandal pt sezlonguri pe plaja, intre concetateni de-ai nostri, cu dulce accent moldovenesc, - cam ca pt locurile din parcarea din fata blocului... -.

- servicii (la modul general) sub orice critica. Mai jos, doar cateva exemple:

1. fetele de la receptie habar nu aveau despre programul de entertaining (mi se pare inacceptabil ca cei de la ''Receptie'' sa nu stie si sa nu poata da informatii despre tot ce se intampla in hotelul lor).

2. cu spaga de rigoare rezolvai probabil orice doleanta (ex: parcarea in fata hotelului, eventual si o saltea in patutul copilului).

3. daca la bar stateai la coada pt. un suc si dupa tine venea un neamt, francez ori orice alta natie, erai servit dupa ei (i s-a intamplat sotului).

4. plata pt seiful din camera - 6 leva/zi - din nou, inacceptabil, mai ales intr-un hotel cica de 5* (sau 4*, ca nici acum nu mi-e clar cate pretind ei ca au).

5. desi programul la Mini Club se termina la pranz la 12: 30, am fost dati afara la 12: 05 (pt. ca ramasesem doar noi acolo, si deci ce rost mai avea sa stea echipa acolo pt niste amarati de clienti? )

In concluzie: consider ca acest concediu nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor, desi nu a fost tocmai ieftin (in comparatie cu alte destinatii/hoteluri din Bulgaria).

Suntem tratati diferentiat fata de vestici, si nu la modul pozitiv, ori nu sunt dispusa sa accept asa ceva.

Cred ca bulgarii si-au cam luat lumea in cap, in ideea ca oricum fraierii de noi nu avem incotro (vezi situatia litoralului romanesc) si vom merge in continuare la ei. Ori pentru mine a fost ultima incercare de acest gen. Adica nu numai ca am terminat-o cu Duni Resort, dar si cu litoralul bulgaresc.


[fb]
---
Trimis de leegeeuta in 12.07.10 16:50:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Varna, Hotel Grand Melia Hermitage
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3347 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (leegeeuta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1000 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    16 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [12.07.10 17:04:24]
    »

    Unele agentii dn Ro vand hotelul Marina Beach ca fiind de 5 stele, insa in realitate are - cat se poate de oficial - doar 4. Ar fi aiurea insa sa reprosezi acest lucru bulgarilor, decizia de a-l cataloga la 5 stele revine, cum am mai spus, acelor agentii romanesti. Si din pacate aceasta "umflare" a numarului de stele induce cateodata asteptari nerealiste, precum probabil si in cazul tau. Desi, intre noi fie vorba, ceva-mi spune ca ai fi fost la fel de nemultumita si daca te cazai la hotelul de 5 stele, Royal Marina

    Cunoscand bine resortul, ma suprinde severitatea cu care ai notat hotelul. Asta e, nu suntem toti la fel, nu avem aceleasi asteptari si nici aceleasi perceptii ale unei vacante. As aprecia daca mi=ai da un exemplu de hotel la care te-ai simtit cu adevarat bine (si pretul platit pentru acel sejur)

    leegeeutaAUTOR REVIEW
    [12.07.10 17:39:21]
    »

    Am fost de 2 ori la Melia Grand Hermitage din Golden Sands (in 2007 si 2008) si am fost super incantata. Insa preturi nu pot sa dau ca nu-mi amintesc.

    webmaster13
    [12.07.10 20:59:03]
    »

    Eu consider foarte utile aceste impresii, multumim!

    Am atasat melodia de mai sus daca se vrea o putem schimba!

    david
    [13.07.10 00:16:30]
    »

    Imi pare rau ca vad un nivel asa de scazut al serviciilor, la un hotel foarte bine cotat pe AFA.

    Dar gusturile nu se discuta .

    molko*
    [13.07.10 11:55:01]
    »

    daca Marina Beach are la mancare satisfactie 37% inseamna ca restul litoralului bulgaresc trebuie sa dispara.. si urgent!! pt ca 0% ar fi mult.

    Bautura poate era de doi lei (apropos...puteai sa-ti cumperi de 7-10-15-30 leva , mancarea in nici un caz.

    Si nu mai comparati hotelurile de oras si business (la care ajungem cu serviciul au ba) cu hotelurile resort de la mare. Nu are nici un sens.

    Hotelul are 4 stele nu 5!

    alecsa
    [13.07.10 16:18:19]
    »

    mie ceva imi spune ca daca leegeeuta se caza la Royal ar fi fost si mai nemultumita

    acuma serios, notarea e un pic severa, dar mie personal mi se par un pic exagerate si acele comentarii extaziate care prezinta resortul undeva aproape de a 8 a minune a lumii.

    poate intr-adevar oamenii pleaca cu asteptari prea mari dupa ce citesc unele review-uri si doare atunci cand cazi de sus...

    molko*
    [13.07.10 16:54:46]
    »

    mie chiar mi-a placut review-ul, uite il si votez... acum. sunt lucruri cu care sunt de acord (cum ar fi rezervarile de sezlonguri), nu pot fi de acord cu nota de la bucatarie si masa pentru un resort AI din Bulgaria..

    Si nu pot fi de acord cu cei care daca stau la 4 sau 5 stele all inclusive se asteapta ca absolut totul (parcare, seif, sezlonguri, umbrelute, internet) sa fie free. Fiecare resort are programul lui de AI pe care e bine sa il ceri si sa il consulti inainte de a cumpara sejurul.

    Eu nu m-am simtit discriminat (si erau multi nemti anul trecut), nu am dat spaga (am dat bacsis) si mi s-a parut a fi un resort mai mult decat ok, avand in vedere tara in care se afla.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Corina70
    [13.07.10 17:04:00]
    »

    probabil autoarea se astepta la conditii foarte bune si tot felul de facilitati, deoarece a platit destul de mult pentru acest sejur.

    acele minusuri enumerate de ea - hai sa fim seriosi, chiar asa de rau puteau sa-i strice vacanta, incat s-o determine sa renunte definitiv la bulgaria ? pentru un loc de parcare prea departe de hotel, o necunoastere a programului de entertainment si rezervarea sezlongurilor ? leegeeuta, cinstit vorbind, avand un copil asa mic, ai fi avut curaj sa-l culci intr-un patut, pe o salteluta pe care cine stie cati alti copii au dormit/vomat/facut una-alta ?!? nu era mai simplu sa luati de acasa un patut pliant, de voiaj ?

    si toata lumea stie, sea-view sau pool-view inseamna automat si galagia activitatilor desfasurate acolo...oricat de etanse ar fi termopanele, tot se aude...nu vezi marea si piscina zilnic, de aproape ? de ce sa le mai vezi si din camera/balcon, pe bani in plus ? voi ati primit/cerut/vazut afisat undeva conceptul de all-inclusive al hotelului ? acolo ar fi trebuit sa existe ce servicii sunt gratuite si care sunt contra-cost, cum ar fi seiful din camera...

    personal, mi se par cam exagerate aceste pretentii, dar...gusturile nu se discuta, ceea ce pe unii ii deranjeaza, pe altii ii lasa indiferenti, se duc sa profite din plin de cateva zile de odihna, distractie si relaxare...

    cred ca, daca ar fi fost o vacanta de 200-300 eur/familie, autoarea ar fi fost mai mult decat incantata la intoarcere...

    asa cum se spune, mergeti in vacanta, nu in inspectie...

    concedii placute tuturor !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    alecsa
    [13.07.10 17:19:20]
    »

    molko, nici eu nu m-am simtit discriminata anul trecut, dar se poate sa se mai fi schimbat putin lucrurile anul asta...nu e de neglijat faptul ca romanii duc cu ei peste tot unele obiceiuri cu adevarat neplacute...

    sa nu uitam ca pana acum 2 ani nu se auzise de Duni pe la noi si nu prea au calcat multi romani pe acolo, invazia a inceput cam de anul trecut.

    apropos de servicii, am avut o experienta in albena acum ceva ani: primul an romani-nemti 30-70%, servicii excelente, personal amabil, etc bineinteles am mers in acelasi loc si in anul urmator, romani-nemti 90-10% si surpriza - personal incruntat, plictisit si servicii mai slabute. oare trebuie sa mentionez ce lasau turistii dupa ei la mese, la piscine, pe plaja si chiar pe strada?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    yry78*
    [14.07.10 09:51:25]
    »

    Restaurantul de la Marina Beach mi sa parut si mie cel mai prost din resort ( am fost 03-09.07) iar lobby bar la MB cel mai bun dar cu barmanii cei mai reci.

    O mica discriminare din partea conducerii resortului fata de romani se simte (asta se transmite si la angajati)

    Am sa revin cu mai multe impresii.

    mfb
    [15.07.10 23:28:45]
    »

    M-am intors si eu azi 15. 07. 2010 din duni, am stat 7 nopti cazat la marina beach si sunt perfect de acord cu impresiile scrise in comentariu, insa am fost tot azi intr-o mica excursie in "perla" statiunilor romanesti "Mamaia" si pot sa va spun ca am sesizat o diferenta enorma.

    Duni este o locatie noua, vie, pe cand Mamaia pare invechita, obosita, plictisita, blazata, sufocata de propria neputinta. Cand eram in Duni credeam inca ca Mamaia poate fi mai buna dar cand am ajuns acolo mi-am dat seama ca noi romanii nu mai avem nici o sansa cu vechile statiuni. Trebuie sa "inventam" altele intre Navodari si Gura Portitei.

    Duni este o locatie "inventata", situata intr-un golf la 8 km de Sozopol, nu are nimic din Bulgaria totul este Occident. Inainte si dupa resortul Duni nu sunt alceva decat "ciulinii" Bulgariei, "nimicul" Bulgariei.

    Sigur ca nu este perfecta dar o vacanta acolo poate fi mult mai reusita decat in Romania sau in alte locuri din Bulgaria.

    P. S. Am fost la Balcik si pot sa va spun ca cel mai frumos, impunator, sensibil, delicat loc din tot litoralul bulgaresc este Castelul reginei Maria pe care TREBUIE sa il vizitati. Este un loc care va aminteste de Peles si de Romania. Bulgarii fac o gramada de bani cu acest loc unde ei nu au nici un merit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    luminitab
    [21.07.10 12:54:40]
    »

    Foatre interesant cele citite!

    Sunt de acord cu Corina 70. N-am sa repet ce scrie ea dar va spun si eu cateva lucruri:

    Am fost la Marina Beach de 2 ori. In august 2008 si de 1 mai 2010. Nu sunt o incepatoare in ceea ce priveste un hotel de 5 stele si nici in sistem all inclusive.

    Noi am fost foare multumiti de tot. Si cazare si masa si tot ce am gasit acolo. Sunt cateva lucruri cu care nu sunt de acord in cele scrise de ceilalti si atunci fac niste precizari:

    1. In 2008 ne-am parcat masina chiar in fata hotelului fara sa dam spaga, fara sa cerem voie... asa pur si simplu. Este adevarat ca am solicitat de acasa firmei prin care ne facem de ani de zile rezervarile, sa avem parcarea asigurata. Cand am ajuns la poarta resort-ului portarul a verificat numele nostru si ne-a aratat parcarea fara nicio alta discutie

    In mai 2010, fiind foarte multi turisti, am fost indrumati intr-o alta parcare dar acolo ne-au asteptat pentru a ne transporta bagajele, niste masinute, un fel de minicar si in 2 minute ne-au adus la Marina Beach

    Acuma daca vreti sa fiu chiar cinstita, din fata hotelului pana in parcarea mare nu faci mai mult de 5 minute - si asta daca te plimbi. Dar noi, romanii, suntem in stare sa dormim cu masinile sub perna... !

    2. Camera spre mare sau spre parcare se rezerva din tara. Daca ceri la un etaj superior nu vei avea probleme cu zgomotul. Ce ma mira este faptul ca eu am stat la etajul I (la nivelul barului) si cu gemurile inchise nu m-a deranjat muzica de la piscina. M-a deranjat insa galagia pe care au facut-o copiii conationalilor nostri dupa orele 23 care nu aveau alt loc de harjoneala decat holul hotelului. Probabil ca parintii dormeau linistiti in camerele lor de la etajele superioare...

    3. Spunea leegeetuta ca a solicitat patut pentru copil si acesta nu era dotat corespunzator. Este o arta sa stii sa ceri. Se invata incet, cu timpul si se imbina foarte bine cu arta de a sti sa multumesti. Eu n-am dat in viata mea ciubuc (spaga) la hotel. Dar am avut grija ca la sfarsit s-o caut pe camerista si sa-i multumesc discret cu o mica atentie. De asemenea, am avut grija sa-mi fac patul zilnic si sa-mi asez lucrurile in ordine, camera sa semene mult cu starea initiala. Din acest motiv (respect fata de sine si fata de semenii tai) cand ma intorceam in camera gaseam ordine desavarsita, lenjeria si prosoapele schimbate ZILNIC!!!

    3. Am avut si eu momente cand m-am simtit oribil numai pentru ca eram romanca. Stiti de ce? Pentru ca erau conationale d-ale noastre care:

    - veneau in costum de baie la masa expunandu-si nurii (uneori rasuflati) pe la toate mesele

    -isi schimbau copii de scutece linga farfuriile de mancare

    -isi lasau copiii sa faca jaf in platourile cu desert incarcandu-si vrafuri de prajituri care ramaneau pe masa

    -isi luau pe farfurii provizii pentru 2-3 mese in conditiile in care mancare era intre orele 7-23 peste tot

    Cred ca am scris destul de des cuvantul copii. Sa nu credeti ca nu am copii. Am 2. Dar copilul nu este vinovat, el zburda tot timpul. Dar tu, ca parinte responsabil trebuie sa-l inveti si sa-l strunesti. Asa cum tu ai platit bilet ca sa te distrezi nu crezi ca si eu am aceleasi drepturi?

    4. Nu am avut niciodata probleme cu barmanii si cu ospatarii. Probabil datorita unui tic verbal: Buna ziua, va rog frumos, puteti sa...

    Cred ca ar trebui sa facem un subiect:

    CUM NE COMPORTAM IN CONCEDIU

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    leegeeutaAUTOR REVIEW
    [21.07.10 13:34:49]
    »

    Draga luminitab, ma deranjeaza un pic cele scrise de tine in sensul ca presupui ca esti singura care facea ordine in camera si vorbea frumos cu lumea din jur (alti clienti sau angajati ai hotelului), ori de asta ai fost tratata conform asteptarilor tale. Sa stii ca mai sunt si altii - nu toti, ce-i drept - civilizati si bine crescuti.

    Si sa-ti mai spun ceva: daca unii umpleau farfuria cu cate 5 feluri de mancare sau prajituri si nu mancau decat din 2, inseamna ca poate nu le placeau celelalte - cum a fost si cazul meu. Am preferat sa pun cate putin din mai multe pe aceeasi farfurie, decat sa iau cate o farfurie cu un fel de mancare de mai multe ori, pana as fi gasit ceva pe gustul meu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    luminitab
    [21.07.10 14:18:23]
    »

    Iti redau inca o dat textul

    ,,Spunea leegeetuta ca a solicitat patut pentru copil si acesta nu era dotat corespunzator. Este o arta sa stii sa ceri. Se invata incet, cu timpul si se imbina foarte bine cu arta de a sti sa multumesti. Eu n-am dat in viata mea ciubuc (spaga) la hotel. Dar am avut grija ca la sfarsit s-o caut pe camerista si sa-i multumesc discret cu o mica atentie. De asemenea, am avut grija sa-mi fac patul zilnic si sa-mi asez lucrurile in ordine, camera sa semene mult cu starea initiala. Din acest motiv (respect fata de sine si fata de semenii tai) cand ma intorceam in camera gaseam ordine desavarsita, lenjeria si prosoapele schimbate ZILNIC!!!

    Scrie undeva ca tu nu esti ,,civilizata si bine crescuta" ? Eu am relatat doar cele spuse de tine si anume ca nu ai primit patutul corespunzator. Si mi-am permis , din dorinta de a schimba mentalitatea in general , sa spun ce am facut eu ca sa nu am astfel de neplaceri. Poti s-o iei cum vrei . Departe de mine gandul de a -ti aduce o ofensa. Vezi, daca am ascuta mai mut inainte de a ne sari tandara de scandal .... am ajunge ca popor mai departe !

    In ceea ce priveste umplutul farfuriilor nu incerca sa schimbi sensul celor spuse de mine . Eu m-am referit stric la copiii care-si umpleau farfuriile cantitativ nu calitativ. Aici e toata diferenta pe care tu vad ca n-ai inteles-o. Sigur ca trebuie sa le incerci pe toate, dar e suficient cate una din fiecare. Poti sa-ti pui de 10 ori cate o prajitura, sa murdaresti 10 farfurii , nimeni nu se supara. Dar daca de la inceput iti pui 10 in farfurie , din acelasi fel si cand te asezi la masa descoperi ca nu-ti plac .... asta ore cum se numeste ???

    Mie nu-mi plac discutiile in contradictoriu de dragul discutiilor. Vino daca vrei cu opiniile tale. Nu te contrazic. Dar lasa-mi si mie dreptul la opinie..

    Regret ca am folosit numele unei persoane din forum pentru a-mi exprima opiniile . De-acum voi folosi numai replici impersonale ca sa nu mai sara ,,tandari".

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    catalinsiatit
    [17.08.10 19:09:30]
    »

    Am fost si eu la acest hotel si nu am intampinat asemenea probleme ca cele relatate in acest review, eu cred ca aici ar trebui sa postam impresi si nu frustrari personale. Merci!

    furni
    [06.09.10 17:59:35]
    »

    Eu am parcat la hotel fara nicio problema (acum aflu ca era o problema). Poate si pt. faptul ca spre sfarsitul lunii august se mai imputinasera turistii.

    Vis-a-vis de zgomot, de ce ai luat camera spre piscina cu copil de 1,5 ani ?!?

    Referitor la mancare... hm, iti cam dau dreptate..... Nu se pune problema sa n-ai ce manca, dar nici sa-mi ploua in gura dupa vreun fel de mancare nu mi s-a intamplat.

    Cat despre programul entertaining, acesta era afisat chiar la receptie si anuntat de echipa de animatori de cateva ori bune/zi chiar acolo in fata piscinei (in mai multe limbi, inclusiv romana). Intr-adevar, intr-o seara cand a plouat torential am intrebat si eu la receptie daca se mai tine spectacolul la amfiteatru. Nu stia pe moment, m-a rugat sa o las sa dea un telefon sa se intereseze si dupa 2 min. mi-a raspuns ca DA. I-am multumit, m-am dus la amfiteatru si asa a fost.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alecsa, catalinsiatit, Corina70, david, furni, leegeeuta, mfb, molko*, yry78*
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053087949752808 sec
    ecranul dvs: 1 x 1