ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.07.2016
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.08.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

De evitat

TIPĂREȘTE

Pentru al 5-lea an consecutiv am petrecut concediul in acest hotel, dar, cu siguranta a fost ultimul!

PUNCTE RELE:

In ceea ce priveste servirea mesei:

- Din cele 10 zile petrecute, in majoritatea, servirea pranzului a durat cel putin 2.30 ore (intre momentul in care te asezi la masa si momentul in care te ridici), iar cina 2 ore (si asta dupa ce te rogi/certi cu ospatarii sa te bage in seama si cu toate ca la fiecare masa noi am lasat "spaga").

S-a intamplat de mai multe ori sa ajungem la masa si sa trebuiasca sa asteptam ca alte persoane sa se ridice, situatie cu atat mai jenanta, cu cat, o mare parte din restaurant este tinuta mereu inchisa (chipurile pentru curatenie), raspunsul sefului de sala fiind: "Asta este... asteptati si d-voastra sa se ridice cineva", in zona inchisa fiind serviti doar managerul hotelului si rudele d-lui.

Seara foarte multe mese sunt rezervate si deci numarul de mese libere este limitat.

La pranz, atat la meniul de la copii cat si la adulti, gratarele lipsesc (cu toate ca sunt in meniu).

- Internetul wirelles peste tot are o viteza de melc, cel de pe telefon propriu fiind cu mult mai rapid.

- De pe plaja copiilor se fura (noi ramand fara prosoapele de plaja).

- Atitudinea majoritatii angajatilor, inclusiv a celor de la receptie, nu este orientata spre a face oaspetii hotelului sa se simta bine, ci din contra, este ostila, ignoranta, uneori am vazut chiar agresiva, de multe ori am asistat la certuri mai ales intre ospatari nepasandu-le de faptul ca o faceau de fata cu turistii. Asta se intampla deoarece angajatii nu sunt motivati cei cu care am stat de vorba fiind dezamagiti de managementul hotelului.

PUNCTE BUNE:

- Mancarea, de cele mai multe ori, de buna calitate (dar scumpa - mai ales preparatele din peste)

- Curatenia in camere (mai ales daca erai atent cu cameristele)

- Atmosfera creata la restaurant, plaja copiilor sau locul de joaca

- Pat suplimentar gratuit astfel 4 persoane putand sa stea intr-o camera fara probleme.

Concluzia: Daca aveti copil (copii) mici nu aveti ce cauta la acest hotel sau nu va luati si serivicii de masa deoarece sa te asezi la masa la ora 13.00 si sa mananci dupa ora 15.00 in mod cert veti avea mari neplaceri.


[fb]
---
Trimis de hcgcristi in 28.07.16 12:19:12
Validat / Publicat: 28.07.16 13:01:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.

VIZUALIZĂRI: 1430 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (hcgcristi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[28.07.16 12:33:31]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 64&ridAnt=71025

ali09
[13.09.16 17:52:22]
»

Si eu tot 5 ani am mers la ei, dar de 4 nu mai iau masa la ei. M-am orientat spre alte terase/restaurante. Intr-adevar personalul nu prea stie sa fie orientat spre clienti, de fidelitate nici nu poate fi vorba...

Am fost surprinsa anul acesta de faptul ca zilnic mi se schimbau prosoapele, fara sa fiu atenta. Ca plaja o preferam pe cea de la Capu Aurora, nisip mult mai curat si mai fin ;-)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ali09
Alte impresii din această RUBRICĂDelta Hotel [Jupiter]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04200291633606 sec
    ecranul dvs: 1 x 1